Keneltä haluaisit näyttää?

Rumapoika

33

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ou.keeei

      Nuorena haluaisit olla siis pienimunainen ja pullohartiainen. 12121212 tykkää :))))))

    • nainen-nauraa

      Onpas tuo ylimmäinen sen näköinen, kuin olisi tyhmä kuin saapas. Mikä tyhjä katse :D

      • 765768658768

        Älä.. :D

        Voi TYLSYYS.. Ei ätmien tuota kannata pitää minään miesihanteena. Noit naapurinpoikia on pilvin pimein -yksin.


    • häh-en-tajua

      Miehillä on outo maku-jos tuota ekaa kuvaa siis katsoo.

    • kurppanainen88

      Sophia Lorenilta.

    • hottistytsy

      Lenita airistolta tennissukissa.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Haluaisin olla george clooneyn näköinen. Sen näköiset saakin pillua helposti.

      • sama.miltä.näytät

        Mitä väliä, sähän oot MGTOW..


      • kurppanainen88

        Luulin että sinulla oli vain hookerinemofetissejä? Vai kiehtooko nyt jo sitten ristiinpukeutuminenkin? Mikähän seuraavaksi?


      • kurppanainen88 kirjoitti:

        Luulin että sinulla oli vain hookerinemofetissejä? Vai kiehtooko nyt jo sitten ristiinpukeutuminenkin? Mikähän seuraavaksi?

        Kyllä sinäkin varmasti pukeudut eroottisesti kun menet afroclubille viettelemään miehiä.


      • kurppanainen88
        164cmMies kirjoitti:

        Kyllä sinäkin varmasti pukeudut eroottisesti kun menet afroclubille viettelemään miehiä.

        En ole eläissäni yhdelläkään afroklubilla käynyt. Pariisissa kerran afrikkalaisessa baarissa, mutta vain koska silloinen tanskalaiskaverini joka oli myös mukana piti sitä mielenkiintoisena paikkana. Taisi olla nimeltään Impala tai jotain vastaavaa.


    • ou nou not like him..eeehhh.. mä kyllä tiedän miltä haluisin myöskin näyttää muttenkerro..

    • Teknodonna

      Olipa hankala kyssä. Mä menin ihan neuvottomaksi.

      Yleensä osaan vastata lähes mihin kysymykseen tahansa, mutta nyt nyrjähti aivot.

      (Reps)

      😁

      • Teknodonna

        Luultavasti niin kävi siksi, että en ole koskaan ajatellut olevani kukaan muu kuin minä.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Luultavasti niin kävi siksi, että en ole koskaan ajatellut olevani kukaan muu kuin minä.

        (Naurua)

        😁

        Ihmiselle ulkonäkö on sisäinen tila. Ei oma ulkonäkö näy ihmiselle itselleen.

        (Reps)

        😁


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ihmiselle ulkonäkö on sisäinen tila. Ei oma ulkonäkö näy ihmiselle itselleen.

        (Reps)

        😁

        Näin juuri. Se on muutenkin henkistä, aina. Ulkonäkö. :)


    • Niin..miksi

      Miksi et nyt nuorena haluaisi näyttää nuorelta Jeff Bridgesiltä? Se oli paremman näköinen nuorena, kuin tuo kummallisen muovinen tyyppi, joka ensimmäisessä kuvassasi on.

    • Itteltäni. Jonkun muun näköisenä en tuntis enää itseäni. :)

    • Fewfkdlmfkfmdfmkldfmkf

      Kävin tänään työhaastattelussa ja laiton habituksen sen mukaiseksi pitkästä aikaa.

      Vilkaisin peiliin ja totesin: Haluan näyttää itseltäni.

    • Hehheehheemies

      CR7 tällä hetkellä. Iäkkäämmistä en osaa sanoa mitään omaa esimerkkiä, mutta ap:n esimerkki siihen oli ihan ok.

      • hölmöt

        Itseltäni näytän, mutta nimmareita pyydetty. Luultu, että olen Tiina Lymi, näyttelijä.

        Selitä sitten siinä, et katohan tarkemmin:), pyytäjien huomattua, ettei näin ole, naurettu makiasti.


      • Teknodonna
        hölmöt kirjoitti:

        Itseltäni näytän, mutta nimmareita pyydetty. Luultu, että olen Tiina Lymi, näyttelijä.

        Selitä sitten siinä, et katohan tarkemmin:), pyytäjien huomattua, ettei näin ole, naurettu makiasti.

        Mjoo

        Sä veit tämän kyssän astetta pidemmälle, sillä on varsin rasittavaa se että ihmiset suhtautuvat tuntemattomaan sinuun kuin johonkin tunnettuun toiseen.

        Tai ainakin kuvittelisin näin olevan.

        😎


      • N61
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Sä veit tämän kyssän astetta pidemmälle, sillä on varsin rasittavaa se että ihmiset suhtautuvat tuntemattomaan sinuun kuin johonkin tunnettuun toiseen.

        Tai ainakin kuvittelisin näin olevan.

        😎

        Juupa, veit jalat suustani. Eikäs ole ollut vain yksi kerta. Hankalaa, mutta minkäs ulkonäöllesi voit?

        Pitäskö mennä Nordströmin asiakkaaksi, ei vaiskaan.

        Miksi jotkut näkevät tuntemattoman minäni johonkuhun tunnettuun? Vaikea hahmottaa. 😨


      • hölmöt
        N61 kirjoitti:

        Juupa, veit jalat suustani. Eikäs ole ollut vain yksi kerta. Hankalaa, mutta minkäs ulkonäöllesi voit?

        Pitäskö mennä Nordströmin asiakkaaksi, ei vaiskaan.

        Miksi jotkut näkevät tuntemattoman minäni johonkuhun tunnettuun? Vaikea hahmottaa. 😨

        Onko minulla kaksoisolento, et oo tosissas?


    • nainenpeilikuvassa

      Hmm. En kyllä nuorempanakaan halunnut olla kenenkään toisen näköinen. Pariin kohtaan itsessäni olisin toivonut muutosta.

    • nusssiva

      Mielenkiintoista, naiset valehtelevat korvat heiluen, että haluaisivat näyttää vain itseltään... BUUUAAHAHHAHAHA! Tai kai se ei ole valehtelua, kun se on niin syvää itsepetosta. Varmaan saisi kaivaa kädellä Narniaan asti että sais sen petoksen esiin! PHyyrsskis!

      • nusssiva

        Niin ja ainoa rehellinen oli kurppa88 eli also known as R.M. Rehelliset naiset saavat usein toiset naiset vastaansa olen huomannut!


      • Eläs ny. Miekin meinasin todeta, että haluaisin näyttää [kuva linkki], ai mutta sehän OLEN mie.


      • Niinno, kaikki ei ole itseeänsä tyytyväisiä mutta onko se niiden vika jotka on? Ei vaadi valheita, vaatii vaan ymmärrystä miksi jokin on niin kun se on ja thats it. :)


    • Jdksijf

      Ei kyllä oikein nappaa tuo ensimmäinen :D jälkimmäinen on kyllä komea

    • Oon tyytyväinen omaan ulkonäkööni.

      En halua näyttää joltaki muulta.

    • Rumapoika

      Aloituksen kuvissa muuten näyttelijät Antony Hamilton ja Jeff Bridges. Oma naamani tällä hetkellä "aavistuksen" rumempi, mutta onneksi Rolf kuulemma korjaa sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe