Keneltä haluaisit näyttää?

Rumapoika

33

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ou.keeei

Nuorena haluaisit olla siis pienimunainen ja pullohartiainen. 12121212 tykkää :))))))

• nainen-nauraa

Onpas tuo ylimmäinen sen näköinen, kuin olisi tyhmä kuin saapas. Mikä tyhjä katse :D

• 765768658768

Älä.. :D

Voi TYLSYYS.. Ei ätmien tuota kannata pitää minään miesihanteena. Noit naapurinpoikia on pilvin pimein -yksin.

• häh-en-tajua

Miehillä on outo maku-jos tuota ekaa kuvaa siis katsoo.

• kurppanainen88

Sophia Lorenilta.

• hottistytsy

Lenita airistolta tennissukissa.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Haluaisin olla george clooneyn näköinen. Sen näköiset saakin pillua helposti.

• sama.miltä.näytät

Mitä väliä, sähän oot MGTOW..

• kurppanainen88

Luulin että sinulla oli vain hookerinemofetissejä? Vai kiehtooko nyt jo sitten ristiinpukeutuminenkin? Mikähän seuraavaksi?

• kurppanainen88 kirjoitti:

Luulin että sinulla oli vain hookerinemofetissejä? Vai kiehtooko nyt jo sitten ristiinpukeutuminenkin? Mikähän seuraavaksi?

Kyllä sinäkin varmasti pukeudut eroottisesti kun menet afroclubille viettelemään miehiä.

• kurppanainen88
        164cmMies kirjoitti:

Kyllä sinäkin varmasti pukeudut eroottisesti kun menet afroclubille viettelemään miehiä.

En ole eläissäni yhdelläkään afroklubilla käynyt. Pariisissa kerran afrikkalaisessa baarissa, mutta vain koska silloinen tanskalaiskaverini joka oli myös mukana piti sitä mielenkiintoisena paikkana. Taisi olla nimeltään Impala tai jotain vastaavaa.

• ou nou not like him..eeehhh.. mä kyllä tiedän miltä haluisin myöskin näyttää muttenkerro..

• Teknodonna

Olipa hankala kyssä. Mä menin ihan neuvottomaksi.

Yleensä osaan vastata lähes mihin kysymykseen tahansa, mutta nyt nyrjähti aivot.

(Reps)

😁

• Teknodonna

Luultavasti niin kävi siksi, että en ole koskaan ajatellut olevani kukaan muu kuin minä.

(Naurua)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Luultavasti niin kävi siksi, että en ole koskaan ajatellut olevani kukaan muu kuin minä.

(Naurua)

😁

Ihmiselle ulkonäkö on sisäinen tila. Ei oma ulkonäkö näy ihmiselle itselleen.

(Reps)

😁

• Teknodonna kirjoitti:

Ihmiselle ulkonäkö on sisäinen tila. Ei oma ulkonäkö näy ihmiselle itselleen.

(Reps)

😁

Näin juuri. Se on muutenkin henkistä, aina. Ulkonäkö. :)

• Niin..miksi

Miksi et nyt nuorena haluaisi näyttää nuorelta Jeff Bridgesiltä? Se oli paremman näköinen nuorena, kuin tuo kummallisen muovinen tyyppi, joka ensimmäisessä kuvassasi on.

• Itteltäni. Jonkun muun näköisenä en tuntis enää itseäni. :)

• Fewfkdlmfkfmdfmkldfmkf

Kävin tänään työhaastattelussa ja laiton habituksen sen mukaiseksi pitkästä aikaa.

Vilkaisin peiliin ja totesin: Haluan näyttää itseltäni.

• Hehheehheemies

CR7 tällä hetkellä. Iäkkäämmistä en osaa sanoa mitään omaa esimerkkiä, mutta ap:n esimerkki siihen oli ihan ok.

• hölmöt

Itseltäni näytän, mutta nimmareita pyydetty. Luultu, että olen Tiina Lymi, näyttelijä.

Selitä sitten siinä, et katohan tarkemmin:), pyytäjien huomattua, ettei näin ole, naurettu makiasti.

• Teknodonna
        hölmöt kirjoitti:

Itseltäni näytän, mutta nimmareita pyydetty. Luultu, että olen Tiina Lymi, näyttelijä.

Selitä sitten siinä, et katohan tarkemmin:), pyytäjien huomattua, ettei näin ole, naurettu makiasti.

Mjoo

Sä veit tämän kyssän astetta pidemmälle, sillä on varsin rasittavaa se että ihmiset suhtautuvat tuntemattomaan sinuun kuin johonkin tunnettuun toiseen.

Tai ainakin kuvittelisin näin olevan.

😎

• N61
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Sä veit tämän kyssän astetta pidemmälle, sillä on varsin rasittavaa se että ihmiset suhtautuvat tuntemattomaan sinuun kuin johonkin tunnettuun toiseen.

Tai ainakin kuvittelisin näin olevan.

😎

Juupa, veit jalat suustani. Eikäs ole ollut vain yksi kerta. Hankalaa, mutta minkäs ulkonäöllesi voit?

Pitäskö mennä Nordströmin asiakkaaksi, ei vaiskaan.

Miksi jotkut näkevät tuntemattoman minäni johonkuhun tunnettuun? Vaikea hahmottaa. 😨

• hölmöt
        N61 kirjoitti:

Juupa, veit jalat suustani. Eikäs ole ollut vain yksi kerta. Hankalaa, mutta minkäs ulkonäöllesi voit?

Pitäskö mennä Nordströmin asiakkaaksi, ei vaiskaan.

Miksi jotkut näkevät tuntemattoman minäni johonkuhun tunnettuun? Vaikea hahmottaa. 😨

Onko minulla kaksoisolento, et oo tosissas?

• nainenpeilikuvassa

Hmm. En kyllä nuorempanakaan halunnut olla kenenkään toisen näköinen. Pariin kohtaan itsessäni olisin toivonut muutosta.

• nusssiva

Mielenkiintoista, naiset valehtelevat korvat heiluen, että haluaisivat näyttää vain itseltään... BUUUAAHAHHAHAHA! Tai kai se ei ole valehtelua, kun se on niin syvää itsepetosta. Varmaan saisi kaivaa kädellä Narniaan asti että sais sen petoksen esiin! PHyyrsskis!

• nusssiva

Niin ja ainoa rehellinen oli kurppa88 eli also known as R.M. Rehelliset naiset saavat usein toiset naiset vastaansa olen huomannut!

• Eläs ny. Miekin meinasin todeta, että haluaisin näyttää [kuva linkki], ai mutta sehän OLEN mie.

• Niinno, kaikki ei ole itseeänsä tyytyväisiä mutta onko se niiden vika jotka on? Ei vaadi valheita, vaatii vaan ymmärrystä miksi jokin on niin kun se on ja thats it. :)

• Jdksijf

Ei kyllä oikein nappaa tuo ensimmäinen :D jälkimmäinen on kyllä komea

• Oon tyytyväinen omaan ulkonäkööni.

En halua näyttää joltaki muulta.

• Rumapoika

Aloituksen kuvissa muuten näyttelijät Antony Hamilton ja Jeff Bridges. Oma naamani tällä hetkellä "aavistuksen" rumempi, mutta onneksi Rolf kuulemma korjaa sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe