Hei!
Etsimme neljan vuoden ikäiselle tyttärellemme (on klo 9-18 tarhassa), sekä n. kolmen kuukauden ikäiselle poika-vauvallemme suomea puhuvaa, rehellistä ja reipasta Au pairia Floridaan, Miamin alueelle.
Olemme suomalainen monikulttuurinen perhe, isä ravintola yrittaja, äiti oikeusavustaja.
Au pairin työnkuvaan kuuluu lastenhoitoa sekä helppoja kotitöitä.
Lastenhoitotunteja on n. 20 ja kotitöitä n. 10 tuntia viikossa.
Kodinhoitotöihin kuuluu mm. imurointia, astioiden pesua ja pölyjen pyyhkimistä.
Au pairin palkka on 400-500€/kk.
Tarjoamme Au pairille ruuan, oman huoneen, kylpyhuoneen, television, bussilipun, auton kayttoa, internettiyhteyden, yhteisisa matkoja, mahdollisuuden ottaa osaa englannin kurssille, sekä käyttää talonyhtion kuntosalia ja uima-allasta.
Toivomme Au pairin olevan tupakoimaton ja hänen puhuvan äidinkielenään suomea, lisäsi hänen olisi hyvä osata ainakin englanninkielen alkeita.
Aloitusajankohta on huhtikuun alku 2017 ja työajanjakso aluksi 3kk, jonka jalkeen enemman.
Lisää infoa: [email protected] / 1-786-716-4415
Haussa Au Pair mummi Floridaan
Suffeliiiiz
4
428
Vastaukset
- Innokaslastenhoitaja
Olen yrittänyt laittaa sähköpostia mutta tulevat bumerangina takaisin 😑
Hei! laitoin teille viestiä 11.4 sähköpostilla ja toivon että tuli perille :-)
- aupair.pummi
taala olis yx au pair pummi vapaana ku just sain taas häädön..ja toi raittius juttu on kai vitsi tai jotain???
- laitontatouhua
Kai tiedatte, etta taa on taysin laitonta, puhumattakaan alipalkkauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263564- 792492
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211616
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388