Hei!
Etsimme neljan vuoden ikäiselle tyttärellemme (on klo 9-18 tarhassa), sekä n. kolmen kuukauden ikäiselle poika-vauvallemme suomea puhuvaa, rehellistä ja reipasta Au pairia Floridaan, Miamin alueelle.
Olemme suomalainen monikulttuurinen perhe, isä ravintola yrittaja, äiti oikeusavustaja.
Au pairin työnkuvaan kuuluu lastenhoitoa sekä helppoja kotitöitä.
Lastenhoitotunteja on n. 20 ja kotitöitä n. 10 tuntia viikossa.
Kodinhoitotöihin kuuluu mm. imurointia, astioiden pesua ja pölyjen pyyhkimistä.
Au pairin palkka on 400-500€/kk.
Tarjoamme Au pairille ruuan, oman huoneen, kylpyhuoneen, television, bussilipun, auton kayttoa, internettiyhteyden, yhteisisa matkoja, mahdollisuuden ottaa osaa englannin kurssille, sekä käyttää talonyhtion kuntosalia ja uima-allasta.
Toivomme Au pairin olevan tupakoimaton ja hänen puhuvan äidinkielenään suomea, lisäsi hänen olisi hyvä osata ainakin englanninkielen alkeita.
Aloitusajankohta on huhtikuun alku 2017 ja työajanjakso aluksi 3kk, jonka jalkeen enemman.
Lisää infoa: [email protected] / 1-786-716-4415
Haussa Au Pair mummi Floridaan
Suffeliiiiz
4
479
Vastaukset
- Innokaslastenhoitaja
Olen yrittänyt laittaa sähköpostia mutta tulevat bumerangina takaisin 😑
Hei! laitoin teille viestiä 11.4 sähköpostilla ja toivon että tuli perille :-)
- aupair.pummi
taala olis yx au pair pummi vapaana ku just sain taas häädön..ja toi raittius juttu on kai vitsi tai jotain???
- laitontatouhua
Kai tiedatte, etta taa on taysin laitonta, puhumattakaan alipalkkauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343269Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441619Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719