Poliittiset rajoitukset

Tulipasavauduttua

Onkos teillä muilla sinkuilla rajoituksia sen suhteen mitä poliittista kantaa kumppani tai hoito edustaa? Entä onko teillä jotain tiettyä ihmistyyppiä, joista ennen kaikkea viehätytte?

Itse en ole sen 20 vuoden aikana kun olen seksiä harrastanut, tehnyt sitä kertaakaan konservatiivin kanssa. Kolmesti olen kylllä sellaisia katsellut, että onpas pantava päältä päin, mutta maailmankatsomusten erot ovat olleet liian suuret, jotta olisin vienyt juttuja pidemmälle. Sillä henkisellä puolella on niin paljon merkitystä, että jopa ihan nuorena valitsin vähemmän kiihottavan, mutta henkisesti rakastettavamman miehen suhteeseen.

Vakkarityyppinä minulla on liberaalit nörtit, joilla on elämän perusasiat riittävän kunnossa, kiinnostusta luovuuteen ja jotka ovat seksuaalisestikin avarakatseisia.

24

389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konservatiivi_

Sosialistinainen ällöttää.

• ncdijncw

No niin! Tätä mä justo on odottanut! Nyt muutkin palstan pojat ulos kaapista sen poliittisen suuntautumisenne kanssa, että millaisiin muijiin ette koskisi pitkillä tikuillakaan! Saadaan vähän totuudenpuhumista tälle valituspalstalle.

• Totuus.on.tämä
        ncdijncw kirjoitti:

No niin! Tätä mä justo on odottanut! Nyt muutkin palstan pojat ulos kaapista sen poliittisen suuntautumisenne kanssa, että millaisiin muijiin ette koskisi pitkillä tikuillakaan! Saadaan vähän totuudenpuhumista tälle valituspalstalle.

Enemmistö palstapojista on natseja ja äärimuslimeja mielipiteiltään. Eli hirteen vaan tuollaiset.

• ViisiLeipääKaksiKalaa

Vihreä tai vasemmistolainen puunhalaajanainen, joka saa palkkatulonsa verovaroista ja on sitä mieltä, että on oikeudenmukaista, että kaikki maailman ihmiset saavat elatuksensa Suomen valtion verovaroista, joita veroja maksaa noin hiukan yli miljoona kansalaista ja muut kansalaiset elävät verovaroilla, tulonsiirroilla. Haluaisin tietää, millaisella matematiikalla tämän kaltainen vosu pystyy perustelemaan tämän "viiden leivän ja kahden kalan" ihmeen. Tämän kaltaisen naisen kanssa on vaikeata olla jopa samassa tilassa saamatta hengenahdistusta puhumattakaan muusta yhteisestä toiminnasta.

• crux

Vasemmistolainen uhriutuminen on kyllä ärsyttävää ja masentavaa, mutta kai sitäkin juuri jaksaisi jos nainen olisi muuten oikein mukava.

• aatteeton

Oli kyllä. Eräs poikaystäväkokelas vei minut kotiinsa ja siellä ruskea kirjahylly on t ä y n n ä Neuvostoliitosta tuotuja viirejä ja kommunistista krääsää. Itse poika ei ollut ihan kommunisti, mutta vähän sinne päin, demari, joten se loppui siihen ennen kuin oli edes alkanutkaan.

Luulen, että persun kanssa menisivät myös sukset aika äkkiä ristiin, samoin toisen äärilaidan kanssa eli vihreiden. Ja vaikea kuvitella myöskään minkäänlaista uskonasioihin kovin vakavasti suhtautuvaa kumppania olipa sitten kyse new age -hörhöilystä tai kristillisestä tekopyhäilystä, jossa homoseksuaalisuuteen suhtaudutaan niin kuin se olisi jotakin radioaktiivista.

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän aatteet herättävät epäilyksiä. Aika suuri merkitys tällaisilla asioilla pariutumisessa, isompi kuin ulkonäöllä.

• muutenhyvä

aatteeton = sisäistänyt valtavirta-ajattelun niin ettei tajua sen vinoutunutta poliittisuutta

• aatteeton
        muutenhyvä kirjoitti:

aatteeton = sisäistänyt valtavirta-ajattelun niin ettei tajua sen vinoutunutta poliittisuutta

Päivänpolitiikka on aatteetonta eli pragmaattista puolueesta riippumatta. Kyllä siinä vinotkin suoristuvat, koska poliitikkojen valta on loppujen lopuksi rajallista. Toisaalta yksittäisen poliitikon vaikutusvalta on suuri, jos hän on vallanhaluinen ja taitava vaikuttamaan muihin. Ei riipu äänimäärästä eikä aatteesta se, ja siksi politiikka on innostavaa.

• eivittumikäspede
        aatteeton kirjoitti:

Päivänpolitiikka on aatteetonta eli pragmaattista puolueesta riippumatta. Kyllä siinä vinotkin suoristuvat, koska poliitikkojen valta on loppujen lopuksi rajallista. Toisaalta yksittäisen poliitikon vaikutusvalta on suuri, jos hän on vallanhaluinen ja taitava vaikuttamaan muihin. Ei riipu äänimäärästä eikä aatteesta se, ja siksi politiikka on innostavaa.

niin tyhmä näekmys että ei voi kuin nauraa

Nykyinen "aatteettomuus" on uusliberalismia, jossa valtaa siirretään valtiolta suuryrityksille. Päivänpolitiikka on sitä, miten tuota tehdään pienin askelin, että kaltaisesi neutraalin ihannoijat eli pelokkaat typerykset jotka haluaa olla huomaamatonta massaa kuvitellun enemmistön keskellä voi sulkea siltä silmänsä.

Onneksi olkoon toistaiseksi turvallisesta pullamössöasemastasi, jossa voit kuvitella noin.

• aatteeton
        eivittumikäspede kirjoitti:

niin tyhmä näekmys että ei voi kuin nauraa

Nykyinen "aatteettomuus" on uusliberalismia, jossa valtaa siirretään valtiolta suuryrityksille. Päivänpolitiikka on sitä, miten tuota tehdään pienin askelin, että kaltaisesi neutraalin ihannoijat eli pelokkaat typerykset jotka haluaa olla huomaamatonta massaa kuvitellun enemmistön keskellä voi sulkea siltä silmänsä.

Onneksi olkoon toistaiseksi turvallisesta pullamössöasemastasi, jossa voit kuvitella noin.

Onko se peräti salaliitto tuo uusliberalismi? Tämäntyyppisiä väitteitä esitetään vaalikojuilla, mutta tarkoitus ei silloin ole keskustella eivätkä kaikki ota koksuhorolta edes karamellia.

• aatteeton
        aatteeton kirjoitti:

Tosta pitää vielä tarkentaa ennen kuin lähden täältä.

Tarkoitan pragmaattisella päivänpolitiikalla arkista puurtamista arkisten asioiden ja to do -listan kanssa lauta- ja valiokunnissa, puolueorganisaatiossa, avustajien, lobbareiden, virkamiesten ja muiden sidosryhmien kanssa. Päivänpolitiikka -sana oli tuossa siis sarkastinen, poliitikon työ on samanlaista kuin mikä tahansa työ eikä aatteiden palo siinä niin kovin paljon näy. Erona tavalliseen työhön se, ettei siitä ainakaan alkuun makseta oikeastaan mitään (vapaaehtoistyötä), vaikka merkittävät tehtävät ainakin isoilla paikkakunnilla ovat lähes kokopäivätyötä. Suuremmat aatteen palot kyllä untuvikoilta katoavat nopeasti, kun saa puurtaa kunnallispolitiikassa raha-asioiden ja lakisääteisten velvoitteiden yms. parissa. Tästä työstä harva äänestäjä tietää juuri mitään, ne asiat ovat yhtä mediaseksikkäitä kuin ne oman työpaikankin pakolliset asiat, jotka on vain jonkun hoidettava joka kuukausi ja vuosi.

• EdesUnissa

Minulle on kelvannut naiset kaikista poliittisista suunnista, kommunisteista fasisteihin.
      Uskontokunnista katoliset, ortodoksit, evlutit ja juutalaiset sekä ateistit. Olen hiukan islam skeptikko, en tajuaisi kenties musliminaista.

Itseasiassa vaikka olen itse oikeistokonservatiivi, niin arvostin kovasti Suvi-Anne Siimestä. Pidän häntä poikkeuksellisen älykkäänä poliitikkona ja ekonomistina, vaikka oli kommunisti. Mitähän sille mahtaa nykyisin kuulua ? Ei ole näkynyt enää politiikassa. (Siis tässä ei ole kysymys entisestä kumppanista/hoidosta)

Lopulta politiikassa on vain erilaisia asioita korostavia näkemyksiä. Ei niiden tulisi erotella ihmisiä.

• konservatiivi_

Olet erehtynyt, arvomaailma on tärkeintä ihmisessä.

Sosialistiin kajoava on kuin eläimiinsekaantuja.

• aatteeton

Jokaisessa puolueessa on fiksuja poliitikkoja, jotka osaavat tuoda aatteensa esille fiksusti ja mukaansatempaavasti eivätkä ole kiihkomielisiä. Siksihän politiikka on hauskaa, että keskustellaan, jolloin omakin mielipide voi muuttua hyvien perustelujen seurauksena. Ne jotka tekevät politiikkaa ovat useimmiten hyvissä väleissä keskenään, mutta kiihkomielisimmät kannattajat eivät ole. Sellaisen kiihkomielisen kannattajan kanssa, joka on aivan vastalaidalta omaan ajatteluun nähden olisi minusta mahdoton olla suhteessa. Tuollainen kiihkomielisyys kun perustuu muiden leimaamiseen ja loukkaamiseen.

Mutta onhan se harvinaista, että politiikasta edes ollaan nykyään kiinnostuneita. Silloin aatteita on helppo myydä, on paljon liikkuvia äänestäjiä. Jossain tutkimuksessa ilmeni, että lähes puolet ei osannut nimetä edes puolueita, jotka ovat hallituksessa! Eipä tuo poliittinen kanta vaikuta parisuhteeseen, jos sitä varsinaisesti ei edes ole, se on ikään kuin kuluttamista silloin sekin, ostetaan hyviä aatteita ja kivoja juttuja.

• heehe.heehe

Hauska lukea näitä kommentteja. Ätmit ovat muuten niin henkeen ja vereen oikeistokonservatiiveja, mutta pariutumisasioissa muututaan täysiksi kommunisteiksi!

Uskomattoman opportunistista sakkia.

• TavanDuunari

En pitänyt viime suhteessani naisen ns porvarillisesta ajattelutavasta joka oli muutenkin ylimielisen oloista. Itse hän kehui kuinka hyvää liksaa oli vetänyt ennen kun jäi työttömäksi. Itse taas jatkuvasti työllistettynä duunarina olen elämässäni silti paljon paremmassa asemassa kun hän. Kaikki käytännössä maksettu mutta en kehu rahoillani jotka hikeä säästämättä olen ansainnut. Joskus hermostuin niistä duunareita alentavista kommenteista totaalisesti ja sanoinkin et koska sinusta noin vitun ylimielinen kapitalisti on tullut.
      Tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen oli poliittinen mieli millainen tahansa mutta jos alempaa porrasta aletaan pilkalliseen sävyyn puhuttelemaan sellaista en siedä ollenkaan.

• jhihjinini

Kaikki käy, jos tyyppi tajuaa oman näkemyksensä inhimillisen rajallisuuden ja sen, että eri ihmiset päätyy erilaiseen ajatteluun erilaisista lähtökohdista. Jos on sellainen "minulla on absoluuttinen totuus" -tyyppi, niin en jaksa oli mikä ajatusmaailma hyvänsä.

• Riiiiiiiiiiiii

Potentialliselle elämänkumppanille on paljon enemmän toiveita elämänkatsomuksen suhteen kuin potentiaaliselle hoidolle, joita en nykyään laiskuuttani harrasta. Jos harrastaisin yhdenyön juttuja riittäisi se, että mies olisi vapaa (varatut turn-off) ja jutut ja käyttäytyminen kutakuinkin fiksuja edes sen lyhyen aikaa. Rasistiuttaan mainostavat eivät saa. Elämänkumppanissa on tärkeää se, että hän hyväksyy ja ymmärtää oman kantani eli elo sujuisi vaikka emme olisi samaa mieltä kaikesta. Pois rajautuvat rajakit ja muutama muu äärilaita.

• pitääollajyrkempi

Tietenkin kumppanin pitää olla Suomi ensin liikkeen jäsen, perussuomalaiset ovat pettureita ja Halla-aho liian suvaitsevainen.

• Arvomaailmoissa ei saa olla liikaa ristiriitaa. Mutta siitä on vielä mielestäni matkaa politiikkaan. En mä edes tiedä esim. miten kumppanit on äänestäneet. Saa olla mielipiteitä. Mutta jos on vahvoja mielipiteitä, niin sitten pitää olla myös vahvaa tietämystä niiden pohjaksi.

Jos noilla konservatiivi/liberaali-termeillä halutaan leikkiä, niin silloin totta kai konservatiivi kumppaniksi ja liberaalit hoidoiksi.

• NoTässäTulee

Joku vakaumuksellinen Persu voisi alkaa tökkimään jos suhteessa pitäisi puhuakin. Muuten melkein kaikki käy.

• Ehdotonedellytys

Vihervasemmistolaiset ja suvakit ehdoton turnoff! Muuten on sama onko kuinka oikealla, keskellä tai sivulla mutta edellämainitut ääriajattelijat suksikoot hutvittuun.

• Olen palstalla poikkeuksellinen ätämi: en voi sietää oikeistokonservatiiveja. Ihannenainen olisi vihervasemmistolainen. Joku vertasi vasemmistolaisia eläimiin, minä taas sanon etten halua seurustella kassakoneen kanssa. Oikeistolaisista puuttuu inhimillisyys. Kaikki uskontoa politiikkaan sekoittavat nostavat myös karvat pystyyn. Uskonto kuuluu menneisyyteen ja asiat täytyy perustella järjellä ja inhimillisyydellä eikä perinteillä.

• homhomo

vasemmisto tai oikeisto kättä siis 20 v.. hyvä homma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      144
      6232
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      193
      3864
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2741
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      478
      2740
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2365
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      185
      2033
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      134
      1495
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1314
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1294
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1064
    Aihe