Mitä mieltä olette uudelleen lämmitetystä mallista?
Puolesta - vastaan.
http://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005119931.html
Oletteko innostuneet uudesta Nokian 3310:stä?
9
166
Vastaukset
- Vieteri_ukko
Onkos tämä nyt oikeasti Nokian vai vain Microsoft Nokian kännykkä?
Iha ite tulkitse
"Osittain suomalaisomisteinen HMD Global on aloittanut Nokia- brändillä varustettujen puhelimien valmistuksen taiwanilaisen Foxconnin entisessä tehtaassa Chennaissa.
HMD Globalin kerrotaan valmistavan Nokia–brändin alla halvemman hintaluokan feature–puhelimia Etelä-Intiassa sijaitsevassa tuotantolaitoksessa sekä suunnittelevan uuden älypuhelinmallin tuomista Intian markkinoille.
"Yritys on jo aloittanut puhelimien valmistuksen Sri Cityn tehtaassa”, Indian Express -lehti kertoo.
Nokia myi puhelinbrändinsä käyttöoikeudet HMD:lle tämän vuoden keväällä"
Muute, alaisiltain kysäsin, ken haluu Noksun 3310 duuniluuriks. Kenkään halunnu e.- muuten.muuten
No niin, tulihan se omaan elämääsikin liittyvä kommenttikin lopussa.
muuten.muuten kirjoitti:
No niin, tulihan se omaan elämääsikin liittyvä kommenttikin lopussa.
Sanal "Oletteko..." kyssä alkaa. Sana "Oletteko" monikkoon viittaa.
Liittomuodos ajan menneen, sana "Oletteko" yksikköön viittaa.
Päätellen asusta kielen, kyssän tekstin kirjoittanut lie vanhempi mitä te olette (hiffaa muoto teitittelyn).
Lähtekäämme, tarkoita nyt en teitä (hiffaa muoto teitittelyn) pulkkamäkeen & luuri unohtakaamme mi naapurin karhuhurtta e kiinnostunut oo.
Hinta luurin Verkkokauppa.xxx 999,90 euroo & toises alta euroo 50,00 euroo
ps. Verkkiksen hinta laskee, 999,90 sen juoruu, ettei hinnoiteltu vielä oo- hae.apua
modellin sanoin - miten joku voi noin sekaisin edes palstailla...
hae.apua kirjoitti:
modellin sanoin - miten joku voi noin sekaisin edes palstailla...
Tarkoittanet lie mallii modelli-feikki, varsinaist lainkaan tarkoittanet et.
Modelli-feikin sanal yhdistetyn kuvaa mod-Elli
- call.me
Vastaan olen, koska ei kyse ole ollenkaan samasta kunnon 3310:stä. Mulla on käytössä v 2000 ostettu 3310 ja se toimii moitteettomasti. Vain pari akkua oon siihen hankkinut. Uusi versio ei kiinnosta. Se tuntuis samalle, kuin et ottais huonon miehen, kun hyvää ei saa.
- telerunoilija
Ainoa asia mikä uudessa 3310:ssa on, on soittoääni ja akun kesto. Ainakin ertikkeleiden perusteella
- C5_00_noksu
C5_00 noksu on melkein sama kuin tuo 3310 en vaihda
har-har-har-har-har
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673