Yksi ilta muutti kaiken. Menneet vuodet näki eri valossa, se mitä oli pitänyt kauniina olikin rumaa. Joihinkin kysymyksiin sai vastauksen, ei toivomaansa. Sinä yönä ymmärsi tavanneensa tämän ystävän viimeisen kerran.
Kun totuus paljastuu
2
410
Vastaukset
- Ilmitulitotuusteistä
Kyllä nämä salasuhteet tulee ilmi. Tiedän aiheuttaneen sulle kakkonen. Tämän. Se mitä se sulle kertoi syyksi on aivan eri. Kiinni se jäi kuvat sain tiedän milloin oli luonasi viimeisen kerran. Sori ja onneksi tuli totuus esille. Aika kauan te touhuatte kyllä. Törkeää jopa sinulta. Älä huoli olen rankaissut itse petturia joka tuntuu. Olkoot tämä myös sinulle opetuksena mitä salasuhteesta saa.
- Portaillasikerran
Jäit kiinni jo aikaa sitten valheestasi. Kehtaat väittää muuta. Etkö typerys ymmärrä että minä sen poistin. Olisi se vastannut sulle muutoin. Tunnen sen mutta sinä et. Totuus todella tulee esille ja oli minun onneni että sattui kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877