Tulipa tuosta jutusta mieleen että jos et voi tarjota naiselle leveää elämää loppuiäkseen on se nainen konkreettinen riski kaikille läheisilleen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703092200082546_uu.shtml
"Aiemmin naisella on ollut paljon rahaa käytössään. Perhe on pystynyt elämään leveästi ja matkustelemaan paljon."
Nainen on saanut elää koko tähänastisen elämänsä kivaelämää jossa harrastellaan ja puuhastellaan, tehdään siitä puuhastelusta "ammattia" ja roikutaan siinä samalla miehen siivellä joka tarjoaa puitteet siihen kivaeloon kustantaen kaiken.
Tuo mieshän on ollut kunnollinen, työteliäs mies joka on tehnyt kaikkensa perheen eteen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703082200082711_uu.shtml
"Isä on hyvä mies ja kunnon timpuri. Laitoimme hänelle ja lapsille tulipalon jälkeen rahaa, yksi metsästysseuran jäsenistä kertoo."
Kunnollisen miehen panostukset ei vaan riittäneet, kivaelämään tottunut nainen vastoinkäymisten tullen päätyikin traagisiin ratkaisuihin mieheltä mielipidettä kysymättä. Tuolla naisella varmaan oli tylsää ja sitten kun tuli vielä rahavaikeuksiakin ei se sitä kestänyt.
Minusta ja varmaan monesta muustakin miehestä tuntuu että nyky-yhteiskunnassa naisten vaatimukset leveään elämään on vain kasvaneet, pitää olla hienointa taloa, parasta titteliä, eniten matkustelua ja rahantuloa jne, miehet ei käsittääkseni ihan niin paljon ole tuollaisten perään.
Leveän elämän vaatimukset
2
89
Vastaukset 2
- Kiltti-ja-kunnollinen
Nainen haluaa kaiken, raha tekee naiset onnelliseksi ja parempi jos mies tienaa sen rahan naiselle ettei naisen tarvii muuta tehdä kun tuhlata sitä rahaa. Minua raha ei tee onnelliseksi
- lihatipunen
Mistä sun äidille oli muuten kertynyt niin paljon rahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483