On enää päivien kysymys kun olen taas vapaalla jalalla ja inhottavaa sanoa näin entistä kumppania kohtaan mutta en malta odottaa että pääsen treffeille...ehdokkaita on muutamia jo ollut mutta olen sanonut että mihinkään en lähde ennenkuin olen vapaa...
no,eron syyt sikseen ja asiaan: olen miettinyt yhden miehen pyytämistä treffeille ja en oikein tykkää käydä kahviloissa ekoilla treffeillä vaan haluaisinkin pyytää miestä uimahalliin uimaan. Miltä miehet teistä tämä kuulostaa ensimmäisiksi treffeiksi?Onko kauheata nähdä nainen ekoilla treffeillä ilman meikkiä? Tuleeko ajatuksia?
kohtako
valmis?
3
943
Vastaukset
Suosittelen lämpimästi uimahallia.
Itse olen kerran ollut ensimmäisillä treffeillä uimahallissa. Mies kertoi jälkikäteen ihailleensa, että suostuin. En itse tullut asiaa sen enempää ajatelleeksi, mutta onhan uimahalli todella "paljastava paikka".
Suosittelen, siitä vaan menoks!- mies
entäs jos mies onkin uimataidoton?
- pellehermannit out
Et kai sä saatanan tuhero olisi itsestäs pellehermannia tehny muutenkaa? vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437