Olen ajanut itseni melko ahtaaseen tilanteeseen. Erosimme exän kanssa 6kk sitte. Seurustelumme kesti noin vuoden ja hän oli ensi rakkauteni. Hän seurustelee nykyöään jo uuden naisen kanssa. Olen exäni äidin luona hyvissä väleissä ja olen tällä hetkellä hänen luonaan koiran vahtina. Exäni on käynyt tässä nyt kahtena päivänä ja eilen juttelimme 6 TUNTIA:O Ensimmäisenä iltana lähtiessään hän halasi minua lähtiessään ja sanoi kaivanneensa minua. Eilen keskustelimme pitkään hyvistä vanhoista ajoista ja hän kertoi miettineensä olisiko hänen edelleen parempi olla kanssani. Itse välitän kyseisestä miehestä edelleen, ja kaipaan häntä kauheasti. Kaikki kolme halia jotka näiden kahden päivän aikana sain olivat parhaat ikinä. Toivon salaa, että exäni jättäisi nykyisen naisensa ja voisimme palata yhteen. Onkohan minulla mahdollisuuksia vai toivonko turhaan;(
Exällä uusi, mutta kaipaa minua/meitä
26
944
Vastaukset
- Kaipaanhäntä
Uppailen:/
- jkdkfj
Kuulostaa siltä että sulla on mahdollisuuksia saada exäsi takaisin, kun kerran on miettinyt että olisiko parempi olla sun kanssa :) voi olla että valitsee jatkaa nykyisensä kanssa mutta mahdollisuus siihen että jättäisi nykyisensä ovat myös olemassa selkeästi.
- Kaipaanhäntä
Kiitos asiallisests vastsuksestasi:).
- Kaipaanhäntä
Erosi naisestaan. Ehkä hän haluaakin jatkaa kanssani
- Kaipaanhäntä
Hiukan tilanne päivitystä. Eilen exäni kävi taas kylässä. Hänen oli tarkoitus vain käyttää minua kotonani, mutta viipyi kuitenkin melkein 9tuntia kanssani. Söimme, joimme teetä ja puhuimme paljon. Homma riistäytyi kaksi kertaa "leikkitappeluksi". Melkeimpä makasimme sohvalla päällekkäin ja kutitimme toinen toisiamme. Yhdessä vaiheessa exäni kaappasi minut päällern ja halasi minua pitkään, jonka jälkeen katsoi minua ilmeellä joka kertoi, että hän olisi halunnut suudella minua. En tiedä mitä tämä kaikki tarkoittaa:/
- vaimojajavaimoja
Kuulostaa kuin exäsi on rakentamassa haaremia. Juuri tuolla tavalla siinäkin toimitaan.
Pidetään kaikkia "vaimoja" onnellisena!- Kaipaanhäntä
Tuota en muuten osannut ajatella. Toivittavasti ei ole näin.
- Kaipaanhäntä
Tilanne päivitystä jälleen:P Toissa iltana exäni kävi taas seuranani monta tuntia. Juttelimme ja hän halasi minua lähtiesdään.
Eilen illalla olin jo varma ettei hän ole tulossa, kunnes ovi avautui 8 aikaan:o Koko illan olimme taas kuin ennen, makoilin hänen päällään sohvalla, hän silitteli ja hieroi reisiäni, masuani ja jopa pyllyäni. Keittiöön mennessämme juomaan teetä, hän koppasi minut syliinsä istumaan ja halasi minua siinä pitkään:o Tulee kuulema taas tänään käymään:3 Mitähän tästä on tulossa:0 - sydänpäivä
Hei,sano eksälle että sinä elät haureudessa, että hylkää heti se, ja palaat luokseni, ja kristilliseen aviliittoon.
- Kaipaanhäntä
Ehkä ei homma toimi ihan noin. vaikka taisikin olla trolli:D
- Kaipaanhäntä
Tänäön taas kävi seuranani ja sama meininki jatkui. Olisin halunnut suudella häntä, mutta uskallus ei riittänyt. Nyt laitan hänelle viestin ja kysyn mikä juttu välillämme oikein on.
- kiinnostunutttta
mitä vastas?
- Kaipaanhäntä
Vastasi ettei oikein osaa vielä sanoa mitään. Josta tulkitsin että on kuitenkin miettinyt ja miettii asiaa.
- eimilläänpahalla
lyön vetoa et panee sua ja sitten ei enää kyläile.
eroseksi kuuluu asiaan vähän eron jälkeen- Kaipaanhäntä
Erosta kuitenkin jo puoli vuotta. En jaksa uskoa kyseessä olevan pelkän seksin perässä. En kuitenkaan sulje tuotakaan mahdollisuutta pois.
- Yönjatkoja
Kaipaanhäntä kirjoitti:
Erosta kuitenkin jo puoli vuotta. En jaksa uskoa kyseessä olevan pelkän seksin perässä. En kuitenkaan sulje tuotakaan mahdollisuutta pois.
Että seli seli vain, minkä vuoksi erositte, muistele mieluummin sitä.
- Kaipaanhäntä
Ero johtui kummankin silloisesta elämäntilanteesta. Muuttujia oli liikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä nykyisen tilanteen kanssa
- eiolehyvämies
Kaipaanhäntä kirjoitti:
Ero johtui kummankin silloisesta elämäntilanteesta. Muuttujia oli liikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä nykyisen tilanteen kanssa
Mies joka seilaa kahden naisen väliä ja pettää sun kanssa nykyistä, ei ole millään tavalla hyvä mies. Mitä luulet, kun seuraavan kerran tulee uusia muuttujia, mitä tekee mies? Miten sinä toimit? Tuleeko taas ero? Ja kuka sellaista jaksaa loputtomiin?
Hän on aika nopeasti alkanut eron jälkeen uuteen suhteeseen. Lie ollut uusi nainen jo valmiiksi taputeltuna ennen teidän eroa. Tiedätkö onko näin? - Kaipaanhäntä
Muuttujia tuli silloin liikaa kerralla. Enkä nyt tiedä voisiko tuota edes pettämiseksi kutsua, kyseessä kuitenkin vain halailu yms. Jos meistä vielä tulee jotain, niin uskon miehen vielä halunneen kokea sen "alkuhuuman* uuden kanssa, koska alkoi miettiä olisiko parempi minun kanssani jo heti alettuaan seurustelemaan. Ei ollut uusi vielä silloin mukana hänen elämässään
- Kaipaanhäntä
Tilannepäivitystä jälleen kerran. Eilen hän taas kävi vierailulla. Koiran vahtimiseni loppui, joten hän ajoi minut kotiin ja kantoi tavarani sisälle. Lähden tänään toiselle paikkakunnalle vanhempieni luo käymään, joten hän kysyi saisiko tulla käymään luonani kun palaan takaisin kotiin. Tottakai suostuin. Nyt odotan taas kuin kuuta nousevaa, että olisi maanantai
- vaimojavaimoja
Onko miehellä teidän kahden "vaimon" lisäksi muita sulostuttajia? Hän kuulostaa varsinaiselta Casanovalta.
Sinä teet virheen luullessasi että tuo Casanova on vain sinua varten ja että kenties, ehkä, kukatietää...teille tulee pitkä yhteinen tulevaisuus. Vain teille kahdelle, ilman muita "vaimoja".
Tytto reppana, olet kovin väärässä luuloinesi!
Valitsisitko kääntää rakastumisesi kohteen täysin uuteen ihmiseen ja laskea tuo Casanova hoitamaan jo hankittuaan haaremiaan?
Vai kenties sinä olet yksi niitä hoynäytettäviä joille kelpaa kuka tahaansa , kuten kertomasi Casanova, loppuelämäksi! Ts. toimimaan yhtenä haaremin oasana.
Tai sitten rajaa tuo Casanova kaveruuden tasolle johon "intiimileikit" eivät lainkaan kuulu. Vain reilu kaveruus muiden kavereiden lisäksi.
- Kaipaanhäntä
Ei ole enää edes kahta "vaimoa". Hän erosi tänään.
- vaimojajavaimoja
hihih, heti kun asian oikeaa laitaa väläytetään, hokkuspokkus; tarina muuttuu!
Onnenpäiviä Haaremiin! - Kaipaanhäntä
vaimojajavaimoja kirjoitti:
hihih, heti kun asian oikeaa laitaa väläytetään, hokkuspokkus; tarina muuttuu!
Onnenpäiviä Haaremiin!Hihih, hauskaa kun jollain on mielikuvitusta olettaa tuollaista. Exäni on nykyään oikeasti sinkku. Juttumme kehittyy kokoajan pikkuhiljaa parempaan suuntaan. Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi:)
- Eikoskaantiedäniin
http://www.radionova.fi/uutiset/ajankohtaista/a-96293
Onhan näitä yhteen palanneita.- Kaipaanhäntä
Huikea tarina. Kiitos kun jaoit tämän kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513