Exällä uusi, mutta kaipaa minua/meitä

Kaipaanhäntä

Olen ajanut itseni melko ahtaaseen tilanteeseen. Erosimme exän kanssa 6kk sitte. Seurustelumme kesti noin vuoden ja hän oli ensi rakkauteni. Hän seurustelee nykyöään jo uuden naisen kanssa. Olen exäni äidin luona hyvissä väleissä ja olen tällä hetkellä hänen luonaan koiran vahtina. Exäni on käynyt tässä nyt kahtena päivänä ja eilen juttelimme 6 TUNTIA:O Ensimmäisenä iltana lähtiessään hän halasi minua lähtiessään ja sanoi kaivanneensa minua. Eilen keskustelimme pitkään hyvistä vanhoista ajoista ja hän kertoi miettineensä olisiko hänen edelleen parempi olla kanssani. Itse välitän kyseisestä miehestä edelleen, ja kaipaan häntä kauheasti. Kaikki kolme halia jotka näiden kahden päivän aikana sain olivat parhaat ikinä. Toivon salaa, että exäni jättäisi nykyisen naisensa ja voisimme palata yhteen. Onkohan minulla mahdollisuuksia vai toivonko turhaan;(

26

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipaanhäntä

      Uppailen:/

    • jkdkfj

      Kuulostaa siltä että sulla on mahdollisuuksia saada exäsi takaisin, kun kerran on miettinyt että olisiko parempi olla sun kanssa :) voi olla että valitsee jatkaa nykyisensä kanssa mutta mahdollisuus siihen että jättäisi nykyisensä ovat myös olemassa selkeästi.

      • Kaipaanhäntä

        Kiitos asiallisests vastsuksestasi:).


      • Kaipaanhäntä

        Erosi naisestaan. Ehkä hän haluaakin jatkaa kanssani


    • Kaipaanhäntä

      Hiukan tilanne päivitystä. Eilen exäni kävi taas kylässä. Hänen oli tarkoitus vain käyttää minua kotonani, mutta viipyi kuitenkin melkein 9tuntia kanssani. Söimme, joimme teetä ja puhuimme paljon. Homma riistäytyi kaksi kertaa "leikkitappeluksi". Melkeimpä makasimme sohvalla päällekkäin ja kutitimme toinen toisiamme. Yhdessä vaiheessa exäni kaappasi minut päällern ja halasi minua pitkään, jonka jälkeen katsoi minua ilmeellä joka kertoi, että hän olisi halunnut suudella minua. En tiedä mitä tämä kaikki tarkoittaa:/

    • vaimojajavaimoja

      Kuulostaa kuin exäsi on rakentamassa haaremia. Juuri tuolla tavalla siinäkin toimitaan.
      Pidetään kaikkia "vaimoja" onnellisena!

      • Kaipaanhäntä

        Tuota en muuten osannut ajatella. Toivittavasti ei ole näin.


    • Kaipaanhäntä

      Tilanne päivitystä jälleen:P Toissa iltana exäni kävi taas seuranani monta tuntia. Juttelimme ja hän halasi minua lähtiesdään.
      Eilen illalla olin jo varma ettei hän ole tulossa, kunnes ovi avautui 8 aikaan:o Koko illan olimme taas kuin ennen, makoilin hänen päällään sohvalla, hän silitteli ja hieroi reisiäni, masuani ja jopa pyllyäni. Keittiöön mennessämme juomaan teetä, hän koppasi minut syliinsä istumaan ja halasi minua siinä pitkään:o Tulee kuulema taas tänään käymään:3 Mitähän tästä on tulossa:0

    • sydänpäivä

      Hei,sano eksälle että sinä elät haureudessa, että hylkää heti se, ja palaat luokseni, ja kristilliseen aviliittoon.

      • Kaipaanhäntä

        Ehkä ei homma toimi ihan noin. vaikka taisikin olla trolli:D


    • Kaipaanhäntä

      Tänäön taas kävi seuranani ja sama meininki jatkui. Olisin halunnut suudella häntä, mutta uskallus ei riittänyt. Nyt laitan hänelle viestin ja kysyn mikä juttu välillämme oikein on.

    • kiinnostunutttta

      mitä vastas?

      • Kaipaanhäntä

        Vastasi ettei oikein osaa vielä sanoa mitään. Josta tulkitsin että on kuitenkin miettinyt ja miettii asiaa.


    • eimilläänpahalla

      lyön vetoa et panee sua ja sitten ei enää kyläile.
      eroseksi kuuluu asiaan vähän eron jälkeen

      • Kaipaanhäntä

        Erosta kuitenkin jo puoli vuotta. En jaksa uskoa kyseessä olevan pelkän seksin perässä. En kuitenkaan sulje tuotakaan mahdollisuutta pois.


      • Yönjatkoja
        Kaipaanhäntä kirjoitti:

        Erosta kuitenkin jo puoli vuotta. En jaksa uskoa kyseessä olevan pelkän seksin perässä. En kuitenkaan sulje tuotakaan mahdollisuutta pois.

        Että seli seli vain, minkä vuoksi erositte, muistele mieluummin sitä.


      • Kaipaanhäntä

        Ero johtui kummankin silloisesta elämäntilanteesta. Muuttujia oli liikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä nykyisen tilanteen kanssa


      • eiolehyvämies
        Kaipaanhäntä kirjoitti:

        Ero johtui kummankin silloisesta elämäntilanteesta. Muuttujia oli liikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä nykyisen tilanteen kanssa

        Mies joka seilaa kahden naisen väliä ja pettää sun kanssa nykyistä, ei ole millään tavalla hyvä mies. Mitä luulet, kun seuraavan kerran tulee uusia muuttujia, mitä tekee mies? Miten sinä toimit? Tuleeko taas ero? Ja kuka sellaista jaksaa loputtomiin?
        Hän on aika nopeasti alkanut eron jälkeen uuteen suhteeseen. Lie ollut uusi nainen jo valmiiksi taputeltuna ennen teidän eroa. Tiedätkö onko näin?


      • Kaipaanhäntä

        Muuttujia tuli silloin liikaa kerralla. Enkä nyt tiedä voisiko tuota edes pettämiseksi kutsua, kyseessä kuitenkin vain halailu yms. Jos meistä vielä tulee jotain, niin uskon miehen vielä halunneen kokea sen "alkuhuuman* uuden kanssa, koska alkoi miettiä olisiko parempi minun kanssani jo heti alettuaan seurustelemaan. Ei ollut uusi vielä silloin mukana hänen elämässään


    • Kaipaanhäntä

      Tilannepäivitystä jälleen kerran. Eilen hän taas kävi vierailulla. Koiran vahtimiseni loppui, joten hän ajoi minut kotiin ja kantoi tavarani sisälle. Lähden tänään toiselle paikkakunnalle vanhempieni luo käymään, joten hän kysyi saisiko tulla käymään luonani kun palaan takaisin kotiin. Tottakai suostuin. Nyt odotan taas kuin kuuta nousevaa, että olisi maanantai

      • vaimojavaimoja

        Onko miehellä teidän kahden "vaimon" lisäksi muita sulostuttajia? Hän kuulostaa varsinaiselta Casanovalta.
        Sinä teet virheen luullessasi että tuo Casanova on vain sinua varten ja että kenties, ehkä, kukatietää...teille tulee pitkä yhteinen tulevaisuus. Vain teille kahdelle, ilman muita "vaimoja".

        Tytto reppana, olet kovin väärässä luuloinesi!

        Valitsisitko kääntää rakastumisesi kohteen täysin uuteen ihmiseen ja laskea tuo Casanova hoitamaan jo hankittuaan haaremiaan?
        Vai kenties sinä olet yksi niitä hoynäytettäviä joille kelpaa kuka tahaansa , kuten kertomasi Casanova, loppuelämäksi! Ts. toimimaan yhtenä haaremin oasana.

        Tai sitten rajaa tuo Casanova kaveruuden tasolle johon "intiimileikit" eivät lainkaan kuulu. Vain reilu kaveruus muiden kavereiden lisäksi.


    • Kaipaanhäntä

      Ei ole enää edes kahta "vaimoa". Hän erosi tänään.

      • vaimojajavaimoja

        hihih, heti kun asian oikeaa laitaa väläytetään, hokkuspokkus; tarina muuttuu!

        Onnenpäiviä Haaremiin!


      • Kaipaanhäntä
        vaimojajavaimoja kirjoitti:

        hihih, heti kun asian oikeaa laitaa väläytetään, hokkuspokkus; tarina muuttuu!

        Onnenpäiviä Haaremiin!

        Hihih, hauskaa kun jollain on mielikuvitusta olettaa tuollaista. Exäni on nykyään oikeasti sinkku. Juttumme kehittyy kokoajan pikkuhiljaa parempaan suuntaan. Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi:)


    • Eikoskaantiedäniin
      • Kaipaanhäntä

        Huikea tarina. Kiitos kun jaoit tämän kanssani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe