Kävin eilen Rautatientorilla ihmettelemässä karkoitettavien turvapaikanhakijoiden ja isänmaallisuushörhöjen mielenosoituksia. Tosin paikalla oli varmaan kaksi kertaa enemmän poliiseja kuin rajakkeja.
Eniten huvitti näiden isänmaallisuuttaan korostavien teltan seinässä MV:n perustajan Ilja Janitskinin kuva varustettuna tekstillä: "Ilja presidentiksi 2018" Olen jo ihmetellyt MV-lehden Venäjä-myönteisyyttä. Mistä lähtien ryssien mielistely on ollut isänmaanystävien sydämenasia?
Mitä palstan desantit Lääke-Lehtisen johdolla ovat asiasta mieltä?
Eniten huvitti näiden isänmaallisuuttaan korostavien teltan seinässä MV:n perustajan Ilja Janitskinin kuva varustettuna tekstillä: "Ilja presidentiksi 2018" Olen jo ihmetellyt MV-lehden Venäjä-myönteisyyttä. Mistä lähtien ryssien mielistely on ollut isänmaanystävien sydämenasia?
Mitä palstan desantit Lääke-Lehtisen johdolla ovat asiasta mieltä?
Vastaukset 8
Vanhimmat
On isäm maallista kannattaa Putinin diktatuuria.
Venäläisten syytä se että turhapaikanhakijat tunkee tänne. Se on juoni, paetkaa!
Nykyajan troijan hevonen.
Mt-lehti, anteeksi, MV-lehti on ryssän informaatiosodan väline. Janitskin ja desantti Bökman ovat lyömässä tuolla kura-aviisilla kiilaa isänmaallisten suomalaisten väliin. Suomen venäläisiä muuten paimennetaan ja painostetaan jo Adidas-verkkareihin pukeutuvien ja Venäjältä tulleiden putleristien toimesta. Hybridi-sota alkaa nykyisin todella matalalla intensiteetillä.
.
"Ilja on SUOMESSA SYNTYNYT SUOMALAINEN"
har!½111
.
Ryssän kätyri se on silti aivan kuin Johan Bäckmankin.
Näin on, nuo kaksi on ryssämpiä kuin ryssä itse. Vain lääkelehtinen vetää ryssäläisyydessä heihin vertoja.
.
"Suomeen olisi saatava myös erityinen # TOTUUSKOMISSIO #"
har-har
.
Kyllä, maassamme toimii edelleen nyt jo eläkeikäisiä aktiivipolitiikkoja, jotka ovat toimineet vuosikymmeniä ryssän myyrinä. Heidät pitää kaivaa esiin ja laittaa tunnustamaan maanpetoksellinen toimintansa. Suomi on haavoittunut ja heikentynyt näiden juonittelevien käärmeiden toimien seurauksena.