Elisa boikottiin

Ehsa

Elisan johtajan mukaan suomalaiset tienaa liikaa. Hän on myös ek:n johtaja. Vuosipalkka hänellä on 1,5 miljoonaa. Ja suomalaiset hänen mielestä tienaa liikaa. Hänen palkka on kuitenkin hänen omasta mielestään ihan ok, ja hän saa tienata, muut ei. Nyt lähti ainakin täältä elisan liittymät koko perheeltä boikottiin.

14

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa-lähti

      Meni jo ja vaihdoin 7 liittymää tänään DNA:lle toistaiseksi. Samoin Elisa viihde lähti seitsemästä rivitalosta pois kun sovimme asukkaiden kanssa.

      • Hintasaarnaaja

        Typeriä kommentteja Elisan toimarilta. Ei taida ymmärtää kuinka paljon vahinkoa tekee firmalleen. Me korkeapalkkaiset duunarit kun satumme käyttämään kännyköitä ja voimme itse valita operaattorin. Käsittämättömän röyhkeää puhetta ihmiseltä joka itse tienaa 1,77 milj. euroa vuodessa. EK on muutenkin jumittunut menneisyyteen ja toistaa vanhaa rahisevaa levyä...palkkoja täytyy leikata... palkkoja täytyy leikata...
        Niinpä myös meillä vaihtui. Moi, Moi Elisa.


    • hylättypuh

      huomenna kyselen muita kun elisaa,olen ollut elisan asiakas vuosia huomisen jälkeen voi olla toisin

    • sepsi

      Kannatetaan Elisan boikottia. 3 liittymää vaihtuu.

      Myös vanha Fortum ja lillukan optiot on boikotissa.

    • dfgdfgdf

      Asiaa, vaihdoin pari kuuta sitten Dna:han, paranikin nettikin mukavast, et en turhaan vaihtanu. Hävis niinku kaikki pätkiminen. Olisin vaihtanu aikasemmin jos tajunnu miks kannattaa vaihtaa.

    • kroskalinja

      en oo koskaan käyttänyt enkä käytä

    • vaihtakaaihmeessä

      Se on oikein että vaihdatte liittymät toiselle operaattorille. Tämä suunaukominen taisi tulla kalliiksi tääle pikkupalkkaisen johtajan puulaakille. Hyvä niin.

    • maattimattila

      Jos EK:n johdossa saa olla näin äärimmäisen typerä mies niin se kertoo jotakin koko EK:n roolista ja painoarvosta jossakin neuvottelussa. Mattila on niin tyhmä ettei uskoisi säilyttävänsä paikkaansa johdossa. EK.voi tietysti olla niin typerä järjestö että painaa villaselle nämä omat aivopierunsa.Mattila on typerys isolla y:llä

    • Kkkkkkkklll

      Tehtaan olenko kaksnelosen boikotissa, kun en pysty lähettämään keskustelun aloituksia

    • Fukfu

      Laitoin Elisan boikottiin, ikinä ei tule kyseistä liittymää tähän talouteen.

    • ElisajaAnvia

      Ihan mahdotonta sähellystä tuo Anvian ja Elisan touhu. Yrityksen lankapuhelimeen soitettaessa "päivitysten" jälkeen kuuluu vaan "numero ei ole käytössä". Internetdomainit jätetään uusimatta asiakkaiden puolesta. Sähköpostit on ilman mitään etukäteisilmoitusta poissa käytöstä koko viikonlopun.
      Voi voi.

    • Haha. Elisan asiakas ja osakas. Mitään muuta firmaa en ole käyttänyt enkä käytä.

    • rthrthrth

      Melkein yhtä paha moka kuin mitä eräs Nokian Elop päästi suustaan

    • dnaanasiakas

      Elisa viihde on sanottu irti samalla 4 puhelinliittymää, yksi mokkula vaihdettu, antenni alkaa olla asennettu jonka jälkeen irtisanon Elisan kaapeli TV,n joka on myös takuu sille etten koskaan
      palaa Elisan asiakkaaksi. Mattilan paikka on leipäjonossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe