Myydään Evita Korkokumisaappaita 2Paria Riistavesi

mikkoriistavesi

Saappaat hyväkuntoiset, toimitus postin kautta, tai sitten voin tuoda Riistavesi-Kuopio-Siilinjärvi. Hinta 2 paria yhteensä 300€.

11

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-sikaa-säkissä

      Olisi kiva nähdä hyvälaatuiset kuvat saappaista. Saappaiden värit ja kokonumerot ovat mielestäni myös melko oleelliset ja hinta 300€ tuntuu aika suolaiselta.
      Luulempa, että noilla sun antamilla tiedoilla ei kaupat synny.

      • mikkoriistavesi

        En tiedä mitenkä tänne voi laittaa kuvia? Saappaat ovat väriltään vaaleat ja koko on 38. Olleet naisen käytössä, mutta jääneet minulle elämäntilanteen muuttumisen johdosta, enkä minä tee niillä mitään. Yhteyttä voi ottaa [email protected]


      • helppo-juttu

        Googleta aijaa.com
        Sieltä löydät ohjeet, kuinka tänne saa linkkejä haluamiisi kuviin, tai omiin kuviisi.
        Ei ole vaikeaa.


      • hinta-ratkaisee

        Myisitkö vain yhdet saappaat? Mikä olis hinta? Mikä on saappaiden kunto, jos vertaa vastaaviiv uusiin?

        http://aijaa.com/HXuvoo


      • mikkoriistavesi
        hinta-ratkaisee kirjoitti:

        Myisitkö vain yhdet saappaat? Mikä olis hinta? Mikä on saappaiden kunto, jos vertaa vastaaviiv uusiin?

        http://aijaa.com/HXuvoo

        Voin myydä pelkästään toisetkin, mutta mieluiten molemmat parit. Saappaat ovat tosi hyvässä kunnossa. Toisen parin hinta pelkästään 150€. Missäpäin vaikutat? Tuonko, vai miten ajattelit? Laita sähköpostia, jos kiinnostaa, niin sovitaan tarkemmin.


      • hinta-ratkaisee

        Maksimihinta parista 50€ 10€ postikuluista. Jos hinta sopii kerro täällä, niin otan sinuun yhteyttä.


      • mikkoriistavesi
        hinta-ratkaisee kirjoitti:

        Maksimihinta parista 50€ 10€ postikuluista. Jos hinta sopii kerro täällä, niin otan sinuun yhteyttä.

        En 50€ myy, mutta 70€ 10€ postikuluista, niin laitan saappaat tulemaan. En itse tee niillä mitään.


      • hinta-ratkaisee

        Vihoviimeine ostotarjous 60€ 10€ posti. Maksan saappaat 48 tunnin sisällä siitä, kun olen nähnyt ne ja todennut esitetyn mukaiseksi.
        Ilmoita täällä sopiiko ehdot, jos saappaat eivät ole sovitun mukaiset lähetän ne 48 tunnin aikana takaisin sinun postimaksulla.
        Ostotarjous on ota, tai jätä.


      • mikkoriistavesi
        hinta-ratkaisee kirjoitti:

        Vihoviimeine ostotarjous 60€ 10€ posti. Maksan saappaat 48 tunnin sisällä siitä, kun olen nähnyt ne ja todennut esitetyn mukaiseksi.
        Ilmoita täällä sopiiko ehdot, jos saappaat eivät ole sovitun mukaiset lähetän ne 48 tunnin aikana takaisin sinun postimaksulla.
        Ostotarjous on ota, tai jätä.

        Antaa olla. Parempi puolisko tiesi kertoa, että sen verran on harvinaiset saappaat kyseessä, että ei paljoa ole näitä olemassa. Eiköhän ostaja löydy lähempää ja toimitan vaikka itse perille. En ala vehtaamaan.


      • hinta-ratkasee

        OK asia selvä. Tuskin olisit halunnut tuoda saappaat Tampereelle 70 eurolla. Vai?


      • mikkoriistavesi
        hinta-ratkasee kirjoitti:

        OK asia selvä. Tuskin olisit halunnut tuoda saappaat Tampereelle 70 eurolla. Vai?

        Laita mulle sähköpostia, niin sovitaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe