Myydään Evita Korkokumisaappaita 2Paria Riistavesi

mikkoriistavesi

Saappaat hyväkuntoiset, toimitus postin kautta, tai sitten voin tuoda Riistavesi-Kuopio-Siilinjärvi. Hinta 2 paria yhteensä 300€.

11

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-sikaa-säkissä

Olisi kiva nähdä hyvälaatuiset kuvat saappaista. Saappaiden värit ja kokonumerot ovat mielestäni myös melko oleelliset ja hinta 300€ tuntuu aika suolaiselta.
      Luulempa, että noilla sun antamilla tiedoilla ei kaupat synny.

• mikkoriistavesi

En tiedä mitenkä tänne voi laittaa kuvia? Saappaat ovat väriltään vaaleat ja koko on 38. Olleet naisen käytössä, mutta jääneet minulle elämäntilanteen muuttumisen johdosta, enkä minä tee niillä mitään. Yhteyttä voi ottaa [email protected]

• helppo-juttu

Googleta aijaa.com
        Sieltä löydät ohjeet, kuinka tänne saa linkkejä haluamiisi kuviin, tai omiin kuviisi.
        Ei ole vaikeaa.

• hinta-ratkaisee

Myisitkö vain yhdet saappaat? Mikä olis hinta? Mikä on saappaiden kunto, jos vertaa vastaaviiv uusiin?

http://aijaa.com/HXuvoo

• mikkoriistavesi
        hinta-ratkaisee kirjoitti:

Myisitkö vain yhdet saappaat? Mikä olis hinta? Mikä on saappaiden kunto, jos vertaa vastaaviiv uusiin?

http://aijaa.com/HXuvoo

Voin myydä pelkästään toisetkin, mutta mieluiten molemmat parit. Saappaat ovat tosi hyvässä kunnossa. Toisen parin hinta pelkästään 150€. Missäpäin vaikutat? Tuonko, vai miten ajattelit? Laita sähköpostia, jos kiinnostaa, niin sovitaan tarkemmin.

• hinta-ratkaisee

Maksimihinta parista 50€ 10€ postikuluista. Jos hinta sopii kerro täällä, niin otan sinuun yhteyttä.

• mikkoriistavesi

Maksimihinta parista 50€ 10€ postikuluista. Jos hinta sopii kerro täällä, niin otan sinuun yhteyttä.

En 50€ myy, mutta 70€ 10€ postikuluista, niin laitan saappaat tulemaan. En itse tee niillä mitään.

• hinta-ratkaisee

Vihoviimeine ostotarjous 60€ 10€ posti. Maksan saappaat 48 tunnin sisällä siitä, kun olen nähnyt ne ja todennut esitetyn mukaiseksi.
        Ilmoita täällä sopiiko ehdot, jos saappaat eivät ole sovitun mukaiset lähetän ne 48 tunnin aikana takaisin sinun postimaksulla.
        Ostotarjous on ota, tai jätä.

• mikkoriistavesi

Vihoviimeine ostotarjous 60€ 10€ posti. Maksan saappaat 48 tunnin sisällä siitä, kun olen nähnyt ne ja todennut esitetyn mukaiseksi.
        Ilmoita täällä sopiiko ehdot, jos saappaat eivät ole sovitun mukaiset lähetän ne 48 tunnin aikana takaisin sinun postimaksulla.
        Ostotarjous on ota, tai jätä.

Antaa olla. Parempi puolisko tiesi kertoa, että sen verran on harvinaiset saappaat kyseessä, että ei paljoa ole näitä olemassa. Eiköhän ostaja löydy lähempää ja toimitan vaikka itse perille. En ala vehtaamaan.

• hinta-ratkasee

OK asia selvä. Tuskin olisit halunnut tuoda saappaat Tampereelle 70 eurolla. Vai?

• mikkoriistavesi
        hinta-ratkasee kirjoitti:

OK asia selvä. Tuskin olisit halunnut tuoda saappaat Tampereelle 70 eurolla. Vai?

Laita mulle sähköpostia, niin sovitaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      780
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      708
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe