Intohimoa ja herkkyyttä.

introekstro

Jos mies olisi noin ekstrovertti, niin en tiedä pystyisinkö olemaan edes samassa autossa, mutta tätä naista kohtaan mulla on vahvat välittävät ja intohimoset tunteet. Hän on todella avoin ihminen, mutta myös impulsiivinen ja turhankin huoleton (myöhästelyä, rahankäyttöä), kuin kukaan ei olisi kasvattanu hänestä teiniä vanhempaa. En ole ikinä edes ajatellut että ihastuisin tällaiseen naiseen, mutta näin tässä nyt kävi.

Itse olen rauhallinen kevyt romantikko, tykkään jutella syvällisempiä ja oon myös todella herkkä, mutta sen esiin tuominen on aina tuntunut vastenmielisen pelottavalta ja välttelen sitä. Yhdelle kaverille olen joutunut näyttämään mitä tän paksun suojamuurin takana on ja siitä tuli itelle morkkis, enkä kehdannut kahteen päivään edes luuriin vastata. Koska ollaan jo lähes 20v oltu kavereita, niin kyllä mä lopulta ilmestyin takasin elämään, jatkamaan kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.

Tää nainen on/oli´mun silmissä aivan helvetin kaunis, upeeta seuraa ja se hymy ja katse kun katsoo mua silmiin.. haluaisin hemmotella häntä, antaa hellän suudelman ja koskea niskaa. Haluan kuulla nopeentuvan ja lämpimän hengityksen yläkropassani, haluan repiä vaatteet ja käydä kiinni

Vaikka hän onkin kova puhumaan pälpättämään niin en kuitenkaa tunne häntä hyvin, mutta silti olen avautunut hänelle jo vähän liikaakin. Kerroin mitä tunnen, vaikka olo tuntuikin enemmän kerjäläiseltä kuin ritarilta, niin se helpotti. Mulle se kuitenkin tuntuu liialta, mutta toinen vielä kannustaa puhumaan lisää ja sanoo sen auttavan. En pysty eikä mun kannattais luottaa omia ajatuksiani noin paljoa hänelle, mutta olis hienoa jos näkisit mussa jotain yhtä upeeta. Rehellisyyteni, sen miten hyvin kohtelen sua tai vaikka jotain mitä et vielä osaisi itekkään selittää.
Vieläkin annat halin ja katsot silmiini hymyillen ennen kuin sanot heippa.. miksi olet edelleen niin vastustamaton, vaikka jo uskon että elämämme ei tule olemaan yhtä?!
Jos jatkat tuota pitkään niin jokin kerta otan sut kunnon syleilyyn ja suutelen sua elämäni kyllyydestä ja lasken käteni selkääsi pitkin alemmas. Sitten voitkin kääntyä kannoillasi tai antaa vastakaikua. Tuon jälkeen se on joko jonkin alku tai jonkin loppu. Päätös tapahtuu viimestään siinä tai sitten aamulla samalta sängyltä. Kunhan arpominen ja mun kiusaaminen loppuu. Haluan sua

0

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
        6
        2473
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        116
        1658
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        36
        1396
      4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        162
        1236
      5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        143
        1199
      6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1135
      7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        108
        1095
      8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        57
        1081
      9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Kittilä
        116
        1076
      10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        46
        959
      Aihe