Intohimoa ja herkkyyttä.

introekstro

Jos mies olisi noin ekstrovertti, niin en tiedä pystyisinkö olemaan edes samassa autossa, mutta tätä naista kohtaan mulla on vahvat välittävät ja intohimoset tunteet. Hän on todella avoin ihminen, mutta myös impulsiivinen ja turhankin huoleton (myöhästelyä, rahankäyttöä), kuin kukaan ei olisi kasvattanu hänestä teiniä vanhempaa. En ole ikinä edes ajatellut että ihastuisin tällaiseen naiseen, mutta näin tässä nyt kävi.

Itse olen rauhallinen kevyt romantikko, tykkään jutella syvällisempiä ja oon myös todella herkkä, mutta sen esiin tuominen on aina tuntunut vastenmielisen pelottavalta ja välttelen sitä. Yhdelle kaverille olen joutunut näyttämään mitä tän paksun suojamuurin takana on ja siitä tuli itelle morkkis, enkä kehdannut kahteen päivään edes luuriin vastata. Koska ollaan jo lähes 20v oltu kavereita, niin kyllä mä lopulta ilmestyin takasin elämään, jatkamaan kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.

Tää nainen on/oli´mun silmissä aivan helvetin kaunis, upeeta seuraa ja se hymy ja katse kun katsoo mua silmiin.. haluaisin hemmotella häntä, antaa hellän suudelman ja koskea niskaa. Haluan kuulla nopeentuvan ja lämpimän hengityksen yläkropassani, haluan repiä vaatteet ja käydä kiinni

Vaikka hän onkin kova puhumaan pälpättämään niin en kuitenkaa tunne häntä hyvin, mutta silti olen avautunut hänelle jo vähän liikaakin. Kerroin mitä tunnen, vaikka olo tuntuikin enemmän kerjäläiseltä kuin ritarilta, niin se helpotti. Mulle se kuitenkin tuntuu liialta, mutta toinen vielä kannustaa puhumaan lisää ja sanoo sen auttavan. En pysty eikä mun kannattais luottaa omia ajatuksiani noin paljoa hänelle, mutta olis hienoa jos näkisit mussa jotain yhtä upeeta. Rehellisyyteni, sen miten hyvin kohtelen sua tai vaikka jotain mitä et vielä osaisi itekkään selittää.
Vieläkin annat halin ja katsot silmiini hymyillen ennen kuin sanot heippa.. miksi olet edelleen niin vastustamaton, vaikka jo uskon että elämämme ei tule olemaan yhtä?!
Jos jatkat tuota pitkään niin jokin kerta otan sut kunnon syleilyyn ja suutelen sua elämäni kyllyydestä ja lasken käteni selkääsi pitkin alemmas. Sitten voitkin kääntyä kannoillasi tai antaa vastakaikua. Tuon jälkeen se on joko jonkin alku tai jonkin loppu. Päätös tapahtuu viimestään siinä tai sitten aamulla samalta sängyltä. Kunhan arpominen ja mun kiusaaminen loppuu. Haluan sua

0

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        697
        6059
      2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        519
        3709
      3. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        186
        3550
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        172
        2754
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        10
        2489
      6. 283
        2182
      7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        24
        1573
      8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        108
        1480
      9. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        100
        1419
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        89
        1210
      Aihe