Kuntavaaliehdokkaista

Spekuland09042017

Onnistuuko joku yllättämään? Vai saammeko nähdä SDP:n, Kokoomuksen ja keskustan johtopaikoilla samat naamat?
Uskon ylistarolaisen Katteluksen nousuun(keskusta), sosialistien johdossa porskuttaa vanhat naamat: Wallin, Heikkilä yms. Kokoomus jatkaa ehkä vanhoilla puheenjohtajilla, kuten Heininen. Toisaalta monta ääniharavaa jäi pois. Se luo yllätykselle tilaa.

Pasi Kivisaari pyrkii vahvasti esiin, mutta onnistuuko hän? Opettajaehdokkaita on tosi paljon? Ristikkoa ja Ristilää ei pysäytä mikään.

Nurmosta ei oikein tiedä, siellä on paljon ääniä ja ne keskittyvät omille. Mutta tuleeko läpi sieltä vanhoja tuttuja nimiä Vihriälä, Mäki-Hakola, Peltonen, Keskinen Mäki-Jaskari ja Ylinen?

Peräseinäjoen äänikuningatar tiedetään jo etukäteen :)
-------------

Onkohan joku yllättäjä tai vanha kettu isossa nosteessa?

13

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtäkuinkansed

      J. Vihriälä ei asu enää Nurmossa

    • Hiljainenäänitär

      Hiljaista on.

    • Anvialainen

      Äänestä tällä kertaa uutta!

    • Kuvaja ei lähde kulumallakaan.

    • hooliganisteri

      Vaanhojen merkkien mukaan Seinäjoen kaupunginvaltuustoon valitaan 51 valtuutettua, suurimpana ryhmänä säilyy keskusta, toisena kokoomus ja kolmantena demarit jne. Koska kansan äänestystottomukset ovat pysyväistä laatua, ei tapahdu isompia heilahteluja. Hyviä ja päteviäkinehdokkaat näyttävät olevan, joten siitä vain!

    • Okonnok

      Minusta porukka on Ok.

    • Omaanpitääturvata

      Samoja tuttuja kasvoja näkyy ensimmäisissä mainoksissa. Minä löysin jo oman ehdokkaani kuvan.

      • Anvialainen

        Minä etsin uuden kasvon. Mitäs jos oko porukka vaihtuisi?


    • ogrish
    • Tuuretosiäänestäjä

      Kaikki järkevät onnistuu. Kuningatar on jo valittu. Samoin kaupungin kuningas. Vanhat käppänät eläkkeelle.

    • eläkeikä65

      Joo mitä annettavaa noilla iät ja ajat sitten olleilla enään on? Eläkeikä on laadittu laissa

    • Kukaamitähähähä

      Onhan siellä töissäkäyviä ja yrittäjiä

    • Vaillamahdollisuuksia

      Ehdokaskirjo on kattava. Mukana ovat jälleen kestoehdokkaat, kokoomuksen Seppo Lehtiniemi, kokoomus/keskusta Pauli Kankaanpää nyt kepu, Vähä-Koivisto ennen sd nyt kokoomus jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe