Kuntavaaliehdokkaista

Spekuland09042017

Onnistuuko joku yllättämään? Vai saammeko nähdä SDP:n, Kokoomuksen ja keskustan johtopaikoilla samat naamat?
Uskon ylistarolaisen Katteluksen nousuun(keskusta), sosialistien johdossa porskuttaa vanhat naamat: Wallin, Heikkilä yms. Kokoomus jatkaa ehkä vanhoilla puheenjohtajilla, kuten Heininen. Toisaalta monta ääniharavaa jäi pois. Se luo yllätykselle tilaa.

Pasi Kivisaari pyrkii vahvasti esiin, mutta onnistuuko hän? Opettajaehdokkaita on tosi paljon? Ristikkoa ja Ristilää ei pysäytä mikään.

Nurmosta ei oikein tiedä, siellä on paljon ääniä ja ne keskittyvät omille. Mutta tuleeko läpi sieltä vanhoja tuttuja nimiä Vihriälä, Mäki-Hakola, Peltonen, Keskinen Mäki-Jaskari ja Ylinen?

Peräseinäjoen äänikuningatar tiedetään jo etukäteen :)
-------------

Onkohan joku yllättäjä tai vanha kettu isossa nosteessa?

13

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtäkuinkansed

      J. Vihriälä ei asu enää Nurmossa

    • Hiljainenäänitär

      Hiljaista on.

    • Anvialainen

      Äänestä tällä kertaa uutta!

    • Kuvaja ei lähde kulumallakaan.

    • hooliganisteri

      Vaanhojen merkkien mukaan Seinäjoen kaupunginvaltuustoon valitaan 51 valtuutettua, suurimpana ryhmänä säilyy keskusta, toisena kokoomus ja kolmantena demarit jne. Koska kansan äänestystottomukset ovat pysyväistä laatua, ei tapahdu isompia heilahteluja. Hyviä ja päteviäkinehdokkaat näyttävät olevan, joten siitä vain!

    • Okonnok

      Minusta porukka on Ok.

    • Omaanpitääturvata

      Samoja tuttuja kasvoja näkyy ensimmäisissä mainoksissa. Minä löysin jo oman ehdokkaani kuvan.

      • Anvialainen

        Minä etsin uuden kasvon. Mitäs jos oko porukka vaihtuisi?


    • ogrish
    • Tuuretosiäänestäjä

      Kaikki järkevät onnistuu. Kuningatar on jo valittu. Samoin kaupungin kuningas. Vanhat käppänät eläkkeelle.

    • eläkeikä65

      Joo mitä annettavaa noilla iät ja ajat sitten olleilla enään on? Eläkeikä on laadittu laissa

    • Kukaamitähähähä

      Onhan siellä töissäkäyviä ja yrittäjiä

    • Vaillamahdollisuuksia

      Ehdokaskirjo on kattava. Mukana ovat jälleen kestoehdokkaat, kokoomuksen Seppo Lehtiniemi, kokoomus/keskusta Pauli Kankaanpää nyt kepu, Vähä-Koivisto ennen sd nyt kokoomus jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe