Mitä mies tällä tarkoittaa?

Niinmitä

Olemme samalla työpaikalla, ja olen ihastunut mieheen. Hän kehuu minua lähes päivittäin jostakin (muiden kuullen) ja esimerkiksi huolehtii, että käyn tauolla. Hän on minua kuitenkin reippaasti vanhempi, mutta hänen kanssaan on helppo ja mukava puhua. Miten pitäisi edetä? Olen huono flirttailemaan ja olen vihainen itselleni, kun en saa sanottua mitään järkevää.

9

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.lähentää

      Pyydä häntä kimppakakalle kanssasi :)

    • Olen edellisen vastaajan kanssa samoilla linjoilla. Ehdota rohkeasti kimppakakkaa, jos vessassa vain yksi pönttö niin toinen potalle. Pidätte samalla toisianne hellästi kädestä kiinni. Kynttilän valo tekee siitä erityisen romanttista.

      • Y.BOffina

        Mitä vittua? Minähän KIELSIN sinua perseilemästä nikilläni.


      • ulostehajut-selventää

        Hahhahhaaah..
        On siinä hyvät ohjeet.
        Paskallehan jokainen haisee wc-ssä käydessään. Ehkä se rauhoittaa hommaa.
        Näin katsoisin että HYVÄT OHJEET !!!


    • työrunoilija

      Hän on kohtelias siksi, että on luonteeltaan sellainen.
      Saatat olla miehelle siaistytär, jota hän koskaan ei saanut.

    • Samoilla linjoilla runoilijan kanssa, luonteen suhteen. Mies käyttäytyy suojelevasti. Miestä pidettäisiin alhaisena elostelijana, jos nyt alkaisi jotain säätämään sun kanssa. Eikä ehkä ole muutenkaan viisasta alkaa hyvää ystävyyttä alkaa pilaamaan millään flirteillä.

      • saattaa_olla---

        .

        "Saattaa olla myös haitallinen narsisti"

        har-har-har

        .


    • Voih eih. Kun aamuisin duunioven avaan, duunareistain yks. Mi samaa sukupuolta on, kahvimukillisen valmiiks minulle kaatanut on & iloisena tervehtii.

      Siis apua, hänkö minuun ihastunut on?
      Ei oo. Tiiän. Loppu.

    • Mies on luultavasti varattu, älä etene. Pidä tuttavuus vaan kaveripohjalla. Säästyt monelta mielipahalta. Työkavereiden kassa flirttailu ei ole muutenkaan suotavaa. Pitemmän päälle sellainen alkaa häiritsemään ja tulehduttaa koko työyhteisön.
      Kannattaa kuunnella järjen ääntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe