Mitä mies tällä tarkoittaa?

Niinmitä

Olemme samalla työpaikalla, ja olen ihastunut mieheen. Hän kehuu minua lähes päivittäin jostakin (muiden kuullen) ja esimerkiksi huolehtii, että käyn tauolla. Hän on minua kuitenkin reippaasti vanhempi, mutta hänen kanssaan on helppo ja mukava puhua. Miten pitäisi edetä? Olen huono flirttailemaan ja olen vihainen itselleni, kun en saa sanottua mitään järkevää.

9

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.lähentää

Pyydä häntä kimppakakalle kanssasi :)

• Olen edellisen vastaajan kanssa samoilla linjoilla. Ehdota rohkeasti kimppakakkaa, jos vessassa vain yksi pönttö niin toinen potalle. Pidätte samalla toisianne hellästi kädestä kiinni. Kynttilän valo tekee siitä erityisen romanttista.

• Y.BOffina

Mitä vittua? Minähän KIELSIN sinua perseilemästä nikilläni.

• ulostehajut-selventää

Hahhahhaaah..
        On siinä hyvät ohjeet.
        Paskallehan jokainen haisee wc-ssä käydessään. Ehkä se rauhoittaa hommaa.
        Näin katsoisin että HYVÄT OHJEET !!!

• työrunoilija

Hän on kohtelias siksi, että on luonteeltaan sellainen.
      Saatat olla miehelle siaistytär, jota hän koskaan ei saanut.

• Samoilla linjoilla runoilijan kanssa, luonteen suhteen. Mies käyttäytyy suojelevasti. Miestä pidettäisiin alhaisena elostelijana, jos nyt alkaisi jotain säätämään sun kanssa. Eikä ehkä ole muutenkaan viisasta alkaa hyvää ystävyyttä alkaa pilaamaan millään flirteillä.

• saattaa_olla---

.

"Saattaa olla myös haitallinen narsisti"

har-har-har

.

• Voih eih. Kun aamuisin duunioven avaan, duunareistain yks. Mi samaa sukupuolta on, kahvimukillisen valmiiks minulle kaatanut on & iloisena tervehtii.

Siis apua, hänkö minuun ihastunut on?
      Ei oo. Tiiän. Loppu.

• Mies on luultavasti varattu, älä etene. Pidä tuttavuus vaan kaveripohjalla. Säästyt monelta mielipahalta. Työkavereiden kassa flirttailu ei ole muutenkaan suotavaa. Pitemmän päälle sellainen alkaa häiritsemään ja tulehduttaa koko työyhteisön.
      Kannattaa kuunnella järjen ääntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7653
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4047
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3596
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3054
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2712
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2562
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2534
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2491
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2439
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      29
      2388
    Aihe