Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies etsi s-seuraa netistä

KutenSannikinKysyy

Jooh.

Ollaan oltu yhdessä kohta 15 vuotta.

Nyt mun mies jäi kiinni siitä, että on viestitellyt jollekin itseään parikymmentä vuotta nuoremmalle kimmalle netissä, hakenut ihan suorasti ja yksiselitteisesti panoseuraa.

Mitä uutta? Eipä muuta, kuin että mies ei ole ilmaissut millään muotoa tyytymättömyyttään suhteeseemme, kaiken pitäisi olla kunnossa. Meillä on seksiä usemman kerran viikossa (joskus toki harvemmin) ja tehdään ihan kaikkea, mitä kumpikin haluaa, pervoillaankin. Koetan huolehtia ulkonäöstäni, ja esim. meikkaan ja myös sheivailen mieluusti aina ennen seksiä, sheivailu nyt ei ihan aina ole mahdollista. Toki mä olen vanhentunut, mutta mies sanoo pitävänsä mua kauniina.

Minä haluan seksiä enemmän ja useammin kuin mies. Siitä on etenkin suhteen alussa väännetty, mutta kohtuullinen tasapaino on löytynyt.

Oudointa kaikessa on, että mies oli vastannut xl- kokoiselle naiselle, jollainen itsekin olen, eikä kimuli näyttänyt edes järin nätiltä selfiessään.

Siis voisiko joku kertoa, että mitä vi**ua?

31

2909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkosenjonkatiedän

      Miehet ne osaa myös ukkomiestä viestittelee kakkoselleen kahvin merkeissä tämän tästä. Samaa kysyen kakkonen mitä vittua?

      • kahvinkeittäjävastaa

        Ai mitäkö v....a? Mä ainakin keittelen päiväkahvia eräälle ukkomiehelle silloin kun mulle sopii eli ei ole muuta menoa tai olen yksin kotona. Mitäs pahaa tuossa on? Kysy siltä ukoltasi, miksi kahvilla juoksee. Itse se sen kahvin perään ihan varmasti kyselee. Seksiäkin ehkä saa.
        Toivottavasti ei ole sun ukkosi. Mun päiväkahviseurani ei kuitenkaan joka kerta ole seksiä vailla. Joskus vaan ihan jutellaan.


      • Kakkosellejokatarjoaa
        kahvinkeittäjävastaa kirjoitti:

        Ai mitäkö v....a? Mä ainakin keittelen päiväkahvia eräälle ukkomiehelle silloin kun mulle sopii eli ei ole muuta menoa tai olen yksin kotona. Mitäs pahaa tuossa on? Kysy siltä ukoltasi, miksi kahvilla juoksee. Itse se sen kahvin perään ihan varmasti kyselee. Seksiäkin ehkä saa.
        Toivottavasti ei ole sun ukkosi. Mun päiväkahviseurani ei kuitenkaan joka kerta ole seksiä vailla. Joskus vaan ihan jutellaan.

        Olen kysynyt ja kieltää kaiken. Ja kun kuvat näytin pihaltasi ei voinut kieltää. Sanoin etten hyväksy tuollaista naimista varattuna. Sinäkö et välitä mitä sinun tutut sanoo kun kuulevat asiasta? Mahtaa sun omat lapset olla ylpeitä kun kahvitat" ukkomiehiä kotonasi? Sinustako on oikeus nauttia seksistä kuten haluat ja annat ukkomiehen kulkea patjansa tykönä? Siinä vaiheessa kun lapsemme korviin menee muistan selittää tuon selityksen sillekin miten sinusta on ihan sama kunhan seksiä saat. Ja kun iskäkin haluaa seksiä muttei äitiä jättää kun muut palvelut pelaa. Ilmankos sun maine on tuollainen. Pitää varoittaa niitä muita vaimoja joiden miesten kanssa olet myös yhteyksissä. Taitavat nekin saada kahvit sulta? Eivät taida ollakaan tuulesta temmattuja juttuja. Kun aikanaan löydät puolison mitähän se mahtaa tuumata maineestasi?


    • kjkjk

      On vaan leipääntynyt. Vaihtelu virkistää. Ei suhteessa tarvitse olla mitään varsinaista vikaa, että mies hakeutuu vieraisiin naisiin. Toisille riittää tuttu ja turvallinen suhde, toiset kaipaavat enemmän jännitystä. Olen itse suhteessa miehen kanssa, jolla oikeasti ei ole yhtään mitään vikaa perhe-elämässä. Yhdessä elettyjä vuosikymmeniä on vaan ilmeisesti sen verran, että kaipaa jotain uutta.

      • kummaksuja

        Minä en pettänyt jännityksen takia vaan puutteen, saa vaimo katsoa peiliin kun ei peitto heilu vaikka minä se olen yrittänyt.


    • KutenSannikinKysyy

      Toivottavasti olet väärässä, kjkjkj.

      Samaa tosin ajattelen itsekin, kun en muutakaan keksi. Ajattelin laittaa äijän takaisin kiertoon, mutta jokin kuitenkin laittaa hanttiin, kun en näe väleissämme muuta ongelmaa.

      Mies on nyt kovin katuva ja vetoaa känniseen sekoiluun. Näinköhän se sitten siihen yhteen yritykseen jäisi. Niin varmaan.

      En ole ikinä kysynyt keskustelupalstalta mitään, mutta nyt olen kerrankin elämässäni niin pihalla, etten keksinyt muutakaan. Ensireaktio oli, että mies pihalle heti. Ehkä se on se oikea reaktio, vaikka tässä koetinkin miettiä jatkamista.

      • juupajuujaei

        Juupa juu. Kännissä ei ihminen tee mitään mistä ei selvinpäin haaveilisi. Ihan turhaa ainakin mulle selitellä että olin niin kännissä etten tiennyt mitä tein.
        Nyt sulla on valta teidän liitossa päättää, miten jatkatte. Käytä se valta juuri niinkuin susta oikealta tuntuu. Välttämättä ei ole paras ratkaisu heittää mies pihalle. Keskustella pitää ainakin ensin.


    • 875

      No eikö se ole lohdullista että edes samankokoinen kuin sinä? :) Taitaa tosiaan tykätä.

    • 875

      Ei se viestittely mielestäni ole sillä tavoin ongelma jos oikeasti heti ja suoraan sanoo sille toiselle että hakee pelkkää panoseuraa. Muu vikittely olisi ongelmallisempaa.

      Noh enkä en kuitenkaan itse olisi sellaisen miehen kanssa.:) Ymmärrän kuitenkin jos joku haluaa jatkaa liittoaan. Ehkä se oli miehestä hauska juttu.

    • KutenSannikinKysyy

      Niin. Kyllä me ollaan vuosien saatossa paljon keskusteltu. Ja tästäkin jo, tosin mä olen niin vihainen, ettei siitä mitään meinaa tulla.

      Suhteen alussa oltiin molemmat aika rikkinäisiä ihmisiä. Mies petti jo silloin ekan kerran. Petin sitten kostoksi itsekin. En olisi halunnut tehdä sitä, mutta oli ikään kuin pakko, että saatiin puntit tasattua.

      Miehellä ei ollut silloinkaan mitään syytä pettää, juuri oltiin tavattu, kaikki oli ihkua ja seksi oli yhtä ilotulitusta- mutta niin vaan meni ja hässi toista. Mies ilmeisesti piti kostoani oikeutettuna ja tokeni siitä, itselle luottaminen oli vaikeaa yli kymmenen vuotta.

      Rakensin hitaasti ja vaivalloisesti suhteen tasolle, jossa mies sai lopulta paljon vapautta, kuten viettää silloin tällöin öitä itselleen vuokraamassaan asunnossa. Hänellä on alusta asti ollut kova tarve olla välillä itsekseen, minkä ymmärrän. Olemme välillä olleet ko. asunnolla yhdessäkin, vähän kuin mökillä.

      Mieheni tietää, kuinka vaikea prosessi luottamuksen rakentaminen on ollut. Nyt sitten räjäytti koko homman takaisin alkutekijöihinsä. En kyllä tiedä, miten tästä eteen päin. Mun mielestä mua on nyt potkittu tarpeeksi päähän...

      ... mutta entä jos se todella oli vain känninen päähänpisto ja meillä olisi vielä yhteisiä vuosia edessä...

      ... ja mä olen se tyhmä ämmä, joka uskoo, sanoo pettäjä mitä hyvänsä.

    • KutenSannikinKysyy

      Juu, ja tuosta " eikö lohduta että on saman kokoinen"- jutusta,

      niin mulla ei vain todellakaan mene jakeluun, että jos itsellä on himassa halukas, kaikkeen suostuva, kohtuullisessa kuosissa (lähtötilanteeseen nähden) oleva OMA AKKA, niin miksi pitää ettiä fyysisesti samantyylistä panoa? Vaikkei se tietysti kivaa olisi, niin jotenkin tajuaisi paremmin, jos ettisi vaikka mallirunkoista, helvetti sentään.

      • aikaluonnollista

        Tuo on jännä juttu, että naiset aina olettaa pettäjän hakevan erilaista naista kuin mitä kotona jo on. Tosiasiahan on, että ihminen viehättyy tietyn näköisistä ja oloisista ihmisistä. En yhtään ihmettele, jos miehesi vieras on samanlainen kuin sinä. Jotain erilaista hänessä kuitenkin on kuin sinä. Ehkä erilainen luonne, ehkä erilainen suhtautuminen seksiin yms.
        Ja kaikista kamalintahan se olisi, jos miehesi panoseura olisi vanhempi kuin sinä ja miehesi. Eikö?


    • 875

      Viestittelystä on vielä pitkä matka tekoihin. Ehkä viestittely oli miehen mielestä hauskaa, jotainhan se tietysti kertoo, mutta enpä laittaisi lusikoita jakoon tuon perusteella.

    • KutenSannikinKysyy

      875, oot oikeassa ja mietin myös tuota, että eihän se ole tehnyt mitään fyysistä.

      Vai onko? Mistä mä sen tiedän? Viestittelykin tuli puun takaa, ehkä muista jutuista ei vain ole jäänyt kiinni.

      Pahintä tässä on se, etten tästä enää nuorene ja mun parasta ennen- päiväys alkaa mennä umpeen.

      Mitä, jos äijä selän takana koko ajan, myrskyn laannuttua, jatkaa etsimistä, ihastuu johonkin panoonsa ja jättää sitten mut? Siinähän sitten ihmetellään, että mistä vanhalle, kuluneelle eukolle vielä mies löydetään. Just niin, ei mistään. Joten oma selusta tässä tekee mieli varmistaa ja kenkiä kundi.

      Jos mä edes tietäisin, mitä teen väärin, ja että mitä pitäisi tehdä toisin, ettei muut horot kiinnostaisi! Mutta ei, vastausta ei tule.

      • eipämullamuuta

        Kyselet mitä sinun pitäisi tehdä toisin, ettei miestäsi muut horot kiinnostaisi.
        Olet siis omasta mielestäsi horo.

        Mitäpä jos alkaisit arvostamaan itseäsi naisena ja ihmisenä noin niin kuin aluksi.
        Ja toisekseen: lopettaisit muiden naisten haukkumisen.


    • us-kottomat

      Vika ei ole sinussa, se on tärkeintä muistaa. Menkää terapiaan juttelemaan. Ehkä voisitte asua erossa jonkin aikaa, jos kerran miehellä on oma asunto. Se on kyllä tuossa kuviossa ainakin minua epäilyttävä asia. Jotkut eivät osaa olla pettämättä, mutta haluavat kuitenkin vakisuhteen myös. Kun miehesi on aiemmin jo pettänyt, niin sekin kertoo jotain hänen toimintatavoistaan. Muutos on toki mahdollinen, mutta tuskin vain sillä tavalla, että annat anteeksi. Miehen pitää itse oivaltaa miksi toimii noin.
      Hän haluaa nauttia vapaudesta sun hyvinvoinnin kustannuksella. Mieti myös tauteja, joita irtosuhteista voit saada. Kannattaa varmaan käydä testeissä.

      Hae nyt itsellesi muutakin apua kuin täältä, tuo on rankka paikka.

    • KutenSannikinKysyy

      Kiitos ystävällisistä ja asiallisista vastauksista. Se jo auttaa, että täällä voi vuodattaa. Ei oikein kiinnostaisi harvoille ystäville ja sukulaisille avautua, varsinkaan, kun tilanne vasta tuli silmille. Joukossa on väkeä, joka on varmasti alusta asti veikannut, että meidän homma tulee kusemaan.

      Kaiken kaikkiaan meidän edellytykset rakentaa toimiva, pitkä suhde on olleet alkujaankin... noh, keskimääräistä hatarammat, johtuen monista seikoista, joiden setviminen veisi pitkään. Sikäli olen ollut kovin tyytyväinen, että olleen onnistuttu. Tai ehkei sitten kumminkaan.

      Ja en mäkään mikään enkeli ole, kaikissa suhteissa on ongalmansa. Mutta alun sekoilujen jälkeen, MÄ en ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

      Mä sanoin jo kauan sitten miehelleni, että kestän paljon ja muutakin, mutta yksi asia: älä petä. Sitä mä en voi antaa anteeksi.

      Mä en tiedä, onko kuvailtu teko pettämistä. Siltä se kyllä tuntuu. Etenkin, kun on kulunut näin kauan aikaa ja kaiken piti olla hyvin.

      Mun täytyy päättää, annanko anteeksi ja jatketaan, jolloin syön sanani ja petän itseni. Melko vi**umainen paikka, sanoisin.

    • myösnaisetosaa

      Ihmisen luonne on perusajatukseltaan uskoton, se paraskin ja uskollinen mies/nainen voi olla pettäjä ainakin ajatuksissa. Meilläkin harrastettiin seksiä säännöllisesti tai kun mahdollisuus oli ja vähän pervoiltiin myös joskus se kun piristää välillä. avovaimo ei näistä kieltäytynyt päinvastoin oli täysillä mukana menossa mutta niin vain petti ja löysi tämän seuralaisen ravintolasta. Syynä halu tietää miltä toinen mies tuntuu. Kysyin sitten että miltä tuntui eipä tullut kovin kattavaa vastausta. Ymmärtää tuon kun oli alkoholia veressä.

    • KutenSannikinKysyy

      Mä olen pohtinut asiaa, ja taidan alkufiilisteni vastaisesti antaa miehelle vielä tilaisuuden.

      Ehkä kuitenkin merkitsee enemmän ne hyvät vuodet, joita sain, kuin hetken sekoilu. Jos petyn uudelleen, olen ainakin ollut itse puhtain sydämin, ja se ei voi mitenkään olla väärin.

    • kummallista3

      Miten jäi kiinni, oliko unohtanut kirjautua ulos vai miten. Aika typerää lisäksi jos käyttää "virallista" s-postia. Kyllä noihin vehtailuihin pitää ottaa käyttöön joku muu keksitty s-posti.

    • Airjump

      Ollaan yli 50 kymppisiä, minä sinkkunainen, tutustuin mieheen harrastuksen kautta, selibaattiliitoa pitäneet vuosia, nyt salasuhdetta pidetty yllä noin puolivuotta, seksistä nautitaan, ihana tällä iällä kokea seksi ja olla haluttava vaikka on varatusta kysymys, en koe asiaa kiusalliseksi kun loppuunpalaneesta suhteesta on kysymys heidän kohdalta.

      • etoletosissasiethän

        Yli viisikymppinen nainen olet ja uskot miehen puheet heidän suhteensa laadusta? Mistä moinen sinisilmäisyys? Ja jos on totta selibaattiliitto, mistä luulet sen johtuvan? Olisiko syy puolison haluttomuuteen se, että ukko juoksee vieraissa? Olen nimittäin aivan varma, ettet ole miehelle eka etkä viimeinen kakkonen.
        Seksi on ihanaa iässä kuin iässä. Mutta vielä ihanempaa se on ihmisen kanssa, joka ei ole jonkun muun kanssa parisuhteessa. Ei tarvitse pelätä kiinnijäämistä, voi tapailla milloin vaan ja missä vaan. Voi viettää viikonloppuja yhdessä, matkustella yms. Sitähän sä et voi tehdä tuon miehen kanssa.
        Jos osaat pitää suhteen pelkkänä seksisuhteena, niin jatka vaan. Mutta jos olet yhtään taipuvainen ihastumaan, niin lopeta.


    • Miehesi etsii varmaankin vaihtelua. Ei hän nyt ainakaan sinulle sitä suoraan sano, josko hän olisi hieman leipääntynyt siihen samaan tarjontaan mitä saa sinun kanssa. Pelkonahan olisi kuitenkin silloin se, että et antaisi hänelle niin mielelläsi aina. Kyllähän miehesi sen varmaan tajuaa, että arvostelemalla jotain asiaa naisen ulkonäössä tai hänen tekemisissään sängyssä, se yleensä vaikuttaa suoraan seksin saatavuuteen. Ja kenties miehesi kokee jääneensä kakkososaan seksissä, kun sinä haluat enemmän ja ilmeisesti teet itse sen takia aloitteitakin enemmän.

      Voi, ei tarvitse kuin mennä tuonne sexchattiin hetkeksi viestittelemään, niin näkee, kuinka paljon varattuja miehiä siellä on etsimässä seksiseuraa. Osa on siellä ihan vain vaihtelua etsimässä, sillä sen he ovat sanoneet ainakin mulle, että ei heillä ole tarkoitus erota puolisostaan. Että he etsivät vain hieman vaihtelua normaaliin arkeensa. Jos olen kysynyt, että vaimon luvallako? Osa heistä sanoo suoraan että ei, ihan salapanoa haeskelee. Ja osa sanoo kyllä, vaan sitä en tiedä sanooko he sen siksi, että saisi helpommin. Se, olenko antanut, jätän kertomatta.

    • KutenSannikinKysyy

      Jaha, olikin joku vielä vastaillut.

      Tuo kyllästymis- / vaihtelunhaluasia käsiteltiin jo tuolla aiemmin. Ehkä jostain sen suuntaisesta oli tosiaan kysymys.

      Mulle ei, ihan jo työn puolesta, ole mikään ylläri, että ihmiset pettävät puolisoitaan. Se, että etenkin seksin osalta hyvin skulaavassa suhteessakin näin toimitaan, oli sen sijaan uutta. Noh, kaikkea oppii, kun vanhaksi elää. Tulinpahan taas vähän viisaammaksi ja - ennen kaikkea - osaan turvata jatkossa oman selustani.

      Meidän asiat on nyt käsitelty, enkä niistä tämän enempää aio keskustelupalstalla jatkaa.

      Hyvää keväänjatkoa kaikille asiallisille (ja vain sellaisille) keskustelijoille!

    • uusiseksi

      kyllä miehenä uusi seksi on uutta se saa miehen veren kuohumaan ja on kuin nuori ori

      ihan turhaan sanni tyhmänä kyselee että mitähän PIIP ...se on se miehen UUTUUDENHALU

    • hoituu_toisinkin

      Minäkin olen ettinut ja saanutkin, kai se pakko kun kotona ei ole saantia ollut vuosiin.

    • valitettavasti

      Kyllä se on se suomalaisen naisen narsismi ja ainainen valitus kaikesta, mikä ajaa muualle miehen..

    • korjauspuutteeseen

      Netistä löytyy suht vähällä vaivalla, mulla kävi ainakin tuuri. Nyt saan panna naimisissa olevaa naista joka tosissaan haluaa seksiä pitkän kaavan mukaan eikä mitään vartin pikaista. Mulla on seksielämä loppunut vaimon kanssa jo vuosia sitten mutta mulle tää kelpaa hyvin.

    • MissäSitäOllaanOltu

      Joillakin on kova kiima ja seksuaalivietti niin että se voidaan luokitella perversioksi, mutta ilmeisesti terve seksuaalivietti ... kun tarpeet jää tyydyttymättä, seikkailut muodostuvat kiinnostavaksi, jopa pakkomielteeksi....

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Kenties olet hänen ensimmäsensä eikä miehesi ymmärrä että naisen pillu tuntunee samalta jos naisen saa edes kosteaksi si jos naisen taas saa märäksi ni voi olla että miehelläsi ei riitä kunto edes sua tyydyttämään kun ei ole juurikaan kitkaa ni hänen laukeamisessaan saattaa joku tovi kestää jos ei hän pysty vauhtia lisätä olettaisin omasta kokemuksestani itseäni ei taas se kesto häiritse kun en mitään nautinnolisempaa ole keksiny varsinkaan jos saa nähdä naisen nauttivan mu sekin on joillekin naisille ehkä häpeä jos he antavat kasvoistaan näkyä kuinka nauttivat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe