Kysymys ätmeille

liukkarikurppa88

Oletteko tehneet tänään mitään hyödyllistä?

14

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      En ole koskaan tehnyt mitään hyödyllistä.

    • Teknodonna

      Mjoo

      Olen tänään ajanut bussilla pisteestä a pisteeseen b. Sitten olen kuunnellut Bassoradiota ja käynyt välillä netissä pornoilemassa.

      Muistaakseni luin myös lehden. Aamulla.

      😁

      • Teknodonna

        Eivätkö miljoonat muutkin tee niin? Ja jos tekevät, niin sen on pakko olla tuottavaa. Ei mitään tätä muuten olisi, dorka.

        (Reps)

        😁


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olen toki. Olen käynyt kuntosalilla, sitten olen tehnyt ruokaa. Sen jälkeen soitin valituspuhelin motonetille koska tilasin sieltä yhden liittimen eikä ne saa sitä kuljetettua kotiini 3 päivässä vaikka maksan siitä 11.90 euron postimaksun, liitimen hinta 6,50 euroa. On se nyt saatana kun ne lähettää sen liittimen ensin lietoon, sieltä tampereelle ja sieltä takas turkuun. Vittu mitä tunareita. Suomalaista osaamista taas parhaimmillaan, kun yhtä liitintä pitää kuljettaa monta sataa kilsaa.

      • lihatipunen

        Sullahan olisi ollut varmasti aikaa hakea se itse sieltä Motonetistä, niin ei tarvis valittaa.


      • Teknodonna
        lihatipunen kirjoitti:

        Sullahan olisi ollut varmasti aikaa hakea se itse sieltä Motonetistä, niin ei tarvis valittaa.

        Itselläni on aika suoraviivainen (miehinen) ajattelutapa.

        Eli en voi käsittää sitä kuinka jollain ei ole älyä vähentää elämänsä käyttökustannuksia järkiperäistämällä toimintojaan.

        Logistiikkaa.

        (Naurua)

        😁


    • rgdgdrgrd

      Kävin töissä 8h, muuta järkevää en ole vielä kerennyt tehdä.

    • pete_pjn

      Minkä kukin lukee "hyödylliseksi"...

      Itse kävin hammaslääkärissä tarkastuttamassa hampaani ja poistattamassa hammaskiveä, kaupassa, käppäilemässä ulkona pari tuntia, söin, kuuntelin äänikirjaa, maksoin laskuja, pyykkäsin....

    • En ole tehnyt mitään hyödyllistä. En usko että mikään on viime kädessä millään tavalla hyödyllistä.

      • Teknodonna

        Käytät väärää sanayhdistelmää filosofisissa loppupäätelmissäsi.

        Se on VÄLITÖN hyöty.

        😁


      • Teknodonna kirjoitti:

        Käytät väärää sanayhdistelmää filosofisissa loppupäätelmissäsi.

        Se on VÄLITÖN hyöty.

        😁

        Wikipedia aloittaa selittämään sanaa hyöty kovasti minua miellyttävällä tavalla: "Hyöty on taloustieteessä onnellisuuden tai tyytyväisyyden mitta, joka saavutetaan kuluttamalla hyödykkeitä tai palveluita. "

        No niin, ryhtykää kantamaan eteeni hyödykkeitä: makeaa ja rasvaista. Onnellisuus, täältä tullaan!


      • Teknodonna
        scrg kirjoitti:

        Wikipedia aloittaa selittämään sanaa hyöty kovasti minua miellyttävällä tavalla: "Hyöty on taloustieteessä onnellisuuden tai tyytyväisyyden mitta, joka saavutetaan kuluttamalla hyödykkeitä tai palveluita. "

        No niin, ryhtykää kantamaan eteeni hyödykkeitä: makeaa ja rasvaista. Onnellisuus, täältä tullaan!

        Huippuhienoa, että olet oivaltanut hyödyn erityislaatuisuuden. Elämässä ei suinkaan ole kysymys kärsimisestä, vaan mielihyvästä. Ja jos mielihyvään päästään "yleishyödyllisin menetelmin", niin olemme jo lähellä todellisuuskäsityksen maksiimia, eli nykyhetkeä.

        Mielestäni ihminen, joka omistaa jääkaapin, on jo pudonnut kärryiltä.

        😁


    • Naisasialooser11

      Otin lääkkeeni. En riehunut joten en joutunut pehmustettuun huoneeseen pakkopaidassa.

    • normi.päivä

      Kävin töissä ja tein kolmen ihmisen hommat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe