Olen 25-vuotias nuori nainen ja en ole koskaan ollut parisuhteessa. Suurin syy tähän on se, että pelkään/jännitän monien miesten seuraa hirveästi. Työelämässä olen reipas ja pystyn tulemaan toimeen kaikkien ihmisten kanssa, mutta siviiliminänä en pysty edes lähtemään treffeille kenenkään kanssa. Edellisen kerran kun minua pyydettiin ulos ja suostuin siihen, valvoin koko yön jännityksen takia ja lopulta minulle laukesi migreeni, joten en voinut lähteä mihinkään.
Ehkä tämä kaikki johtuu vain jostain sisällä kytevistä itsetunto-ongelmista, mutta en tiedä miten lähtisin niitä purkamaan. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Enkä siis mene muissa sosiaalisissa tilanteissa lukkoon, vain ainoastaan sellaisissa missä tiedän, että mies on minusta kiinnostunut ja joudun olemaan hänen kanssaan kaksin.
Miksi pelkään miehiä?
37
2810
Vastaukset
- mies31veee
Mä voin lähteä sun kanssa treffeille.
t. mies31v- AvioATMies
Joo mutta lähtiskö aloittaja sun kanssa treffeille sen enempää kun kenenkään muunkaan miehen.
Eiköhän tuo ole lähes jokaisen ihmisen ongelma. Seksuaalisesti kiinnostava henkilö jännittää. Sovi uudet treffit jos edelliset meni mönkään.
- Kiltti-ja-kunnollinen
80 % miehistä on väkivaltaisia joten sinun syytäkin pelätä miehiä. Sinun ikäisiä naisia kuoli viime vuonnakin paljon koska luottivat komeisiin miehiin.
- TotuusSattuu
Olet yhtä kiltti ja kunnollinen kun Trump ja suhteesi totuuteen on yhtä lailla hukassa.
- AvioATMies
Mistä tuo 80% on revitty? Moinen törkeä väite vaatisi aika paljon faktoja tuekseen.
- 6p10
Täällä jos viettää aikaa niin voi alkaa pelkäämään miehiä vielä enemmän. Useimmat miehet täällä vihaavat naisia ja haluavat tappaa naisia. Tämä taitaa ollakin homopalsta.
Niin suurin osa tämän palstan miehistä onkin tosiaan just tollaisia naisia vihaavia sekopäitä, jotka haluaisivat jopa tappaa viattomia naisia.
DarkFear kirjoitti:
Niin suurin osa tämän palstan miehistä onkin tosiaan just tollaisia naisia vihaavia sekopäitä, jotka haluaisivat jopa tappaa viattomia naisia.
Onneksi ensimmäistäkään viatonta naista ei ole toistaiseksi löytynyt.
- naiset.alistetaan
Ei vaan uskontohillujien porukka.
- Teknodonna
Näin on.
Äitini kertoi minulle jumalaakin suuremman viisauden:
Älä väittele uskovaisten kanssa, se on täysin turhaa.
😁- Teknodonna
Uskovaisten miesten keskinäinen ongelma on hierarkia.
(Reps)
😁 - Teknodonna
Naiset antakaa pillua VÄLITTÖMÄSTI! En halua kuolla neitsyenä :'(
(Itkua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Naiset antakaa pillua VÄLITTÖMÄSTI! En halua kuolla neitsyenä :'(
(Itkua)Äitini ei kyllä siitä sanonut mitään, että pitikö minun ruotia neitsyyttäni keskustelupalstoilla.
Pitää kilauttaa ja kysyä.
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Äitini ei kyllä siitä sanonut mitään, että pitikö minun ruotia neitsyyttäni keskustelupalstoilla.
Pitää kilauttaa ja kysyä.
(Naurua)
😁Jotenkin musta on suloista se että ongelmia halutaan jakaa raamatullisesti, jotta kaikilla olisi tasapuolinen olo.
(Reps)
😁
- Pillujen--asiantuntija
Kannattaa antaa miehelle heti pillua niin loppu tutustuminen sujuu itsestään.
- kaisanoasaa
Kannattaa antaa miehille persettä kuten minäkin teen päivittäin. Otan myös suihin toiselta mieheltä samalla.
- Pelkäärauhassa
Miehiä pitääkin pelätä, iso osa niistä on täyttää paskaa ja julmia kiusaajia.
- Ålsfkh
Palstan miehet ovat oiva esimerkki.
- Fwefkdfdkofkodfkdfdf
Mene vaan lukkoon. Tykkään rubikin kuutioista.
- Netti-psykologi
Koska joku sukulaismies käytti sinua hyväkseen kun olit pieni lapsi, mielesi on vain lukinnut tapahtumat muististasi.
Sen takia vaistomaisesti pelkäät miehiä.
Oletko koskaan käynyt terapiassa?- AvioATMies
Voi vitun idiootti. Ujolla miehellä on ihan samat ongelmat kun aloittajalla, paitsi tilanne vielä vaikeampi kun aloittajalla, koska miehen pitäisi olla se aktiivinen osapuoli. Ehkä setäpuoli käytti niitä miehiäkin lapsuudessa hyväkseen?
Tai sitten vakavasti: sitä voi vaan kuvitella kuinka vaikeaa ujon miehen on tehdä mitään aloitetta, jos yhtä ujo aloittaja menee lukkoon siitä että joku ylipäätän lähestyy.
Kerrot sille miehelle ongelmastasi jo ennen tapaamista. Silloin sinun ei tarvitse jännittää omaa käytöstäsi ja miettiä miten se mies siihen reagoi. Miehet suhtautuvat tuollaisiin ongelmiin varmasti ymmärtävästi niin kuin aikuisten pitääkin.
Samaa ei voi sanoa naisista, joska testaavat miehiä ja antavat pakit heti jos huomaavat yhdenkin huonon asian miehessä, eikä mies täytä naisen tuhannen kriteerin listaa täydellisesti.- niin.monet.polut
Niinpä, mutta sellaisiin naisiin ei kannata aikaansa laittaa. Heille on oma tiensä omien valintojensa mukainen.
Muuten olen samaa mieltä. Voi puhua ja kertoa. niin.monet.polut kirjoitti:
Niinpä, mutta sellaisiin naisiin ei kannata aikaansa laittaa. Heille on oma tiensä omien valintojensa mukainen.
Muuten olen samaa mieltä. Voi puhua ja kertoa.Valitettavasti sellaisia naisia on lähes kaikki. Joten yritä sitten löytää se yksi tuhannesta nainen, joka ei ole sokea omille puutteilleen ja vaadi siihen nähden liikoja miehiltä.
- oikeatuleevielä
Älä syytä itseäsi. Jos jännittää ja migreeni iskee, niin se on todennäköisesti pelastuksesi.
Oikea mies nimittäin ymmärtäisi tuollaisen ja uusisi kutsunsa treffeille.
Olisi huomaavainen ja fiksu.
Olet säästynyt. Ole siitä onnellinen.
Ainakin itse arvostan sinunlaista 100x enemmän, kun ihmistä, joka on treffeillä kun kalavedessä.
Sinussa on jotain aitoa ja oikeaa. Se on hienoa! - 55343435
Tuo on ihan normaalia ja miesten mielestä varmaan aika suloistakin. Muistithan viimeksi ehdottaa itse treffikumppanille uutta tapaamista? Minä en ainakaan nimittäin välttämättä ehdottaisi itse, koska tuo pääkipu saattaa kuulostaa hieman tekosyyltä.
- jep.jep
Todellakin kuulostaa tekosyyltä.
Multa peruuntui viime vuonna noin 7 ensitreffit naisten kanssa ja naisilta saadut tekosyyt oli 6x "flunssa" ja 1x yllättävä "työkokous" jossa menee koko ilta, "mennään sitten paremmalla ajalla".
Kenestäkään näistä naisista ei kuulunut enää jälkikäteen mitään vaikka itse muistin sanoa kohteliaasti, että ilmoittaa sitten minulle kun sopii käydä.
Joo, toi migreeni ja jännityksestä tuleva päänsärky on tuttu huttua itsellekin. Ihmisellä on tarve miellyttää ihmistä ja varsinkin jos ihminen tietää, että ko. pitää hänestä niin se lisää suorituspaineita. Ettet vaan tyrisi ja pilaisi vaikutelmaa, jonka kautta hän on sinusta kiinnostunut. Varmasti asiaan vaikuttaa itsetuntokin, epävarmuus omista rahkeista.
Näin minä asian näkisin.Ja ihmiset joihin ei tunne tarvetta tehdä vaikutusta tai pitää hyvää vaikutusta yllä, ei niin jännitäkään. Kun ei odota jutulle mitään jatkumoa.
Olet ikäänkuin työhaastattelussa ja et haluaisi tyriä tilaisuuttasi. Koska se voi olla ainoa tilaisuutesi saada paikka. :)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Todennäköisesti kelpuutat vain niitä komeita ytm miehiä jotka eivät kohtele naista hyvin. Syytä onkin pelätä ettei satu mitään ikävää. Käviköhän ton jutun jännämiehen vaimolla tuuri.
http://ls24.fi/uutiset/raumalaismies-soitti-hatakeskukseen-ilmoittaen-tappavansa-vaimonsa - sdvdsc
ätmeillähän on toi sama ongelma naisten suhteen
- Normimies38
Aloittajan ongelma ei ole mikään muu kun nirsous. Ei kelpaa normi tavis miehet vaan haluaa jokun rikkaan komean julkkis miehen.
- AvioATMies
Aloittajalle: en tiedä onko syynä itsetunto-ongelmat vai lähinnä ujous. En tiedä voiko siihen tietoisesti vaikuttaa, mutta jospa nyt ajattelisit vaikka näitä asioita:
Parisuhteiden solmiminen tai niiden yrittäminen ei ole läheskään kaikille mikään helppo juttu. Suomalaiset ovat melko sulkeutunutta kansaa, niin miehet kun naisetkin, ei meistä kaikista noin vaan tule sosiaalisten suhteiden taitajia. Parisuhde tai siihen tähtäävät asiat menevät hyvin herkälle ja yksityiselle alueelle, ja siellä tulee myös helposti loukatuksi. Ei siis ole mikään ihme, jos pelottaa tai jännittää.
Mutta jos niitä suhteita nyt kuitenkin haluaisi saada, niin vähän rohkeutta pitäisi kerätä. Ehkä kannattaisi vähän pohtia sitä että mikä siinä niin pelottaa tai jännittää.
Uskoakseni miehet eivät ole ihan niin kranttuja naisen ominaisuuksien suhteen, joten ehkä ei pitäisi pelätä niin kovasti sitä ettei kelpaakaan. Pelkästään se että paljastuisit ihan OK ihmiseksi voi olla miehelle vallan riittävää.
Jos kerran mies esittää treffikutsun, niin voi ihan perustellusti olettaa, että hän ei koe ulkoista olemustasi, käytöstäsi tai yleistä habitustasi vastenmielisenä vaan miellyttävänä. Toki on kehveleitä jotka haluavat vain päästä pöksyihisi, ja jos se ei ole asia mihin itse haluaisit suostua, niin kannattaa pitää mieli skarppina sen suhteen, tuntuuko miehen käytös viittaavan näihin haluihin.
Mutta jos mies on aidosti kiinnostunut sinusta, niin hän luultavasti antaa sinulle aika paljon liikkumavaraa olla sellainen kun olet. Ja treffeilläkään ei tietysti tarvi olla ihan kaksin. Julkiset paikat ovat ensitapaamiselle ihan OK, eikä ole mikään pakko lähteä siihen tilanteeseen missä kaikki muut olisivat vähintään seinien ulkopuolella. - Kiltti-ja-kunnollinen
Elät kauemmin jos vaan pysyt sinkkuna.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703152200085713_uu.shtml - Anonyymi
Minä olen pelännyt miehiä 5v saakka, kun leikin lapsena tien reunassa. Yhtäkkiä tuli auto, josta hyppäsi vihainen mies huutamaan minulle ja uhkasi viedä minut putkaan. Sen jälkeen olen pelännyt miehiä, etenkin vihaisia, huutavia miehiä. Aina kun kohtaan tälläisen henkilön [miehen] lapsuuden trauma nousee vahvasti esille ja masennun pitkäksi aikaa.
Naiset ovat paljon avomielisempiä kuin miehet. Tosin naisetkin toisten naisten seurassa puhuu paremminkin vihjaillen ja moniselitteisesti, vaan niin miehetkin.
Kaiken helpompi on jutella kahdenkesken VASTAKKAISEN sukupuolen edustajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648