Poikaystävä petti, miehen kanssa...

Minävain89

Mitä vittua tässä pitäs ajatella?
Onko muille käyny samaa?
Että oma kumppani onki homo
Olis kiva päässä puhuu tästä jonku kans mut ei kellee kehtaa puhua.
Saatana oon itkeny monta iltaa

5

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräsjostain

      Ei hän varmaan homo ole vaan biseksuaali. Kannattaisi varmaan ekaksi jutella sen poikaystävän kanssa, että miten menette eteenpäin.

      • Nii totta...
        ollaan juteltu ja sanoo vaa haluavansa olla mun kans. Sain tietää että tämä on tapahtunu jo suhteen alussa ja viestittelyä ollu pitempääki. Mut miten mie pystyn taas luottaa siihen että se ei toista samaa uudestaan😔 Pelkään joka päivä, ja ku toista kummiski rakastaa nii palion enkä haluais menettää tätä kaikkee...
        Son ite tosi mustis ja tarkka mun puhelimen käytöstä. On taas fiilis et se salaa jotai mut se ei myönnä ennenku on todisteet pöyällä...


    • Kaikkea hyvää. Harmittaa tuo kun itse tekee muuta mut ei suo toiselle sitä samaa.
      Haluaisitko itse vapauden tavata muita?

    • kohtakevät

      Hei!On tapahtunut vakava haureus, haureuden himo päässyt valtaan,sanoisin että ota ero,siihen sinulle on oikeus.

    • Kuuntele

      Mun mielestä ei kannata jatkaa parisuhdetta sellasen kanssa joka pettää. Sellainen kumppani ei oikeasti välitä toisen tunteista eikä rakasta oikeasti. En itse haluaisi olla sellaisen kanssa.. joko vain minä tai sitten ei minua ollenkaan. Hän ei ole luotettava etkä voi tietää milloin hän tekee noin uudestaan.
      Kun sanoit että tuota on tapahtunut aijemminkin teidän suhteessa.. itse tuossa tilanteessa entiedä miten voisin sietää sitä ajatusta miten kauan mua oltais kusetettu ja toinen on ihan pokerinaamalla hyvällä omalla tunnolla ollut mun kanssa ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka hän on tiennyt miten pahasti on loukannut toista..
      Tiiän että eteenpäin siirtyminen ja eroaminen on vaikeaa mutta älä enää anna toisen pyörittää sua miten haluaa, oot parempi ja ansaitset parempaa kuin tuo. Oot myöhemmim tyytyväinen siihen ratkasuun että jätät vaan tollasen joka ei sua kunnioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe