Mitä vittua tässä pitäs ajatella?
Onko muille käyny samaa?
Että oma kumppani onki homo
Olis kiva päässä puhuu tästä jonku kans mut ei kellee kehtaa puhua.
Saatana oon itkeny monta iltaa
Poikaystävä petti, miehen kanssa...
5
120
Vastaukset
- Eräsjostain
Ei hän varmaan homo ole vaan biseksuaali. Kannattaisi varmaan ekaksi jutella sen poikaystävän kanssa, että miten menette eteenpäin.
Nii totta...
ollaan juteltu ja sanoo vaa haluavansa olla mun kans. Sain tietää että tämä on tapahtunu jo suhteen alussa ja viestittelyä ollu pitempääki. Mut miten mie pystyn taas luottaa siihen että se ei toista samaa uudestaan😔 Pelkään joka päivä, ja ku toista kummiski rakastaa nii palion enkä haluais menettää tätä kaikkee...
Son ite tosi mustis ja tarkka mun puhelimen käytöstä. On taas fiilis et se salaa jotai mut se ei myönnä ennenku on todisteet pöyällä...
Kaikkea hyvää. Harmittaa tuo kun itse tekee muuta mut ei suo toiselle sitä samaa.
Haluaisitko itse vapauden tavata muita?- kohtakevät
Hei!On tapahtunut vakava haureus, haureuden himo päässyt valtaan,sanoisin että ota ero,siihen sinulle on oikeus.
- Kuuntele
Mun mielestä ei kannata jatkaa parisuhdetta sellasen kanssa joka pettää. Sellainen kumppani ei oikeasti välitä toisen tunteista eikä rakasta oikeasti. En itse haluaisi olla sellaisen kanssa.. joko vain minä tai sitten ei minua ollenkaan. Hän ei ole luotettava etkä voi tietää milloin hän tekee noin uudestaan.
Kun sanoit että tuota on tapahtunut aijemminkin teidän suhteessa.. itse tuossa tilanteessa entiedä miten voisin sietää sitä ajatusta miten kauan mua oltais kusetettu ja toinen on ihan pokerinaamalla hyvällä omalla tunnolla ollut mun kanssa ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka hän on tiennyt miten pahasti on loukannut toista..
Tiiän että eteenpäin siirtyminen ja eroaminen on vaikeaa mutta älä enää anna toisen pyörittää sua miten haluaa, oot parempi ja ansaitset parempaa kuin tuo. Oot myöhemmim tyytyväinen siihen ratkasuun että jätät vaan tollasen joka ei sua kunnioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115317Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923272Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403166- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271605Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161169