Mitä kaikkea pitää tehdä?

Pitäisikömuuttua

Palstalla on melko paljon viestejä, joissa naisia syytetään siitä, kuinka he ovat ulkonäkö- ja koulutuskeskeisiä. Naiset eivät tee aloitteita ja heillä on epärealistiset odotukset miestä kohtaan. Rumiakin nämä naiset ovat, joko liian sporttisia, eivät muuta tee kuin käyvät salilla, ylilaitettuja ja nirppanokkaisia tai rumia, liian lihavia ja laiskan näköisiä.

Mitä sen naisen pitää sitten tehdä kelvatakseen teille miehille? Millainen hänen pitäisi olla? Kuvaile tähän sellainen sinkkunainen, jollaisen haluaisit kohdata. Missä ja miten haluaisit kohdata hänet? Millaisista asioista haluaisit hänen pitävän? Eli toiveet tiskiin, selviääpä kaikille meille palstalla omaa sinkkuuttaan ihmetteleville naisille, että mistä kiikastaa.

93

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuhukaaOikeillaNimillä

      Oudointa naisissa on mielestäni se että vaikka he vaativat työtä tekevää, ahkeraa, omillaan toimeentulevaa, sosiaalista, hygieniastaan huolehtivaa jne niin lopulta sellainen mies ei kelpaa. Itselläni esim nuo edellämainitut ovat kunnossa. Miinus puolena se että olen ruma. Rumuus ei ole minulla pukeutumisesta kiinni vaan naamasta.
      Siksi kai täällä yks sun toinen ruma mies tästä valittaa kun te puhutte toista mitä käytännössä olette. Totuus kun on lopulta se että on ihan ykslysti millaiset ne miehen muut ominaisuudet ovat mutta jos hän on ruma ei mikään muu enään kompensoi sitä miksi nainen voisi hänestä kiinnostua.
      Jokainen nainen kyllä tietää että kelpaa miehille mutta meitä rumia miehiä on vaikka kuinka paljon jotka tiedämme ja olemme karvaasti saaneet kokea sen että emme kelpaa naisille teidän lumepuheista huolimatta.
      Siinä vaiheessa kun lopetatte sen paskanjauhannan luonteesta, sosiaalisuudesta yms työelämän realiteeteista parisuhteen edellytyksinä ja puhutte totuudenmukaisesti että RUMAT ei kelpaa niin sitten voin lopettaa palstailun ja olla tyytyväinen kun joskus oppisitte olemaan valehtelematta ja puhumaan totuuden totuutena.

      • Aloittajalta

        Hyvin kirjoitat, mutta et sinäkään kerro millainen nainen sinulle kelpaa. Mielestäni luettelin jo liudan vikoja, joita naisissa on, mutta kiitos nyt, että lisäsit siihen vielä tuon valehtelemisenkin. Nyt siis ei ole tarkoitus luetella mitä vikaa naisissa on (niitä ketjuja on pilvin pimein!), vaan niitä hyviä puolia. Mitä te miehet haluatte?

        Mutta niin, selvästikään kuka tahansa nainen ei kelpaa. Haluaisin parantaa omia mahdollisuuksiani löytää se parisuhde, eli nyt niitä toiveita kehiin.


      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Jos nyt oikein pitää naiselle kriteerejä laittaa niin savuton, hyväksyy miehen lyhyyden, työttömyyden ja kaverittomuuden.


      • 121212121212
        Aloittajalta kirjoitti:

        Hyvin kirjoitat, mutta et sinäkään kerro millainen nainen sinulle kelpaa. Mielestäni luettelin jo liudan vikoja, joita naisissa on, mutta kiitos nyt, että lisäsit siihen vielä tuon valehtelemisenkin. Nyt siis ei ole tarkoitus luetella mitä vikaa naisissa on (niitä ketjuja on pilvin pimein!), vaan niitä hyviä puolia. Mitä te miehet haluatte?

        Mutta niin, selvästikään kuka tahansa nainen ei kelpaa. Haluaisin parantaa omia mahdollisuuksiani löytää se parisuhde, eli nyt niitä toiveita kehiin.

        Ilman muuta autamme.

        Pystytkö kertomaan jotain itsestäsi, niin voimme paremmin selvittää missä asioissa voisit parantaa?

        Tämän lisäksi voisit kertoa mitä haluat mieheltä (rehellisesti, ml. ulkonäkö ja raha/status), jotta tiedämme minkä tyyppistä miestä yrität saada sitoutettua?

        Erittäin positiivista että nainen on valmis kehittämään itseään jotta saisi parisuhteen. Miehille vastaava tilanne on luonnollisesti itsestäänselvyys.


      • Aloittajalta

        No kerron tietysti!

        Olen hiukan alle 30-vuotias vakitöissä käyvä ja korkeasti koulutettu nainen. Lapsia minulla ei ole. Takana yksi pitkä parisuhde ja muutama lyhyt suhteen alku. Syy lyhyempien suhteiden päättymiseen on ollut ilmeisesti minun oman tilan tarpeeni. Tai tästä ne riidat saivat alkunsa.
        Olen vartaloltani pyöreä ja kasvoiltani ilmeisesti kaunis, näin olen siis kuullut. Saman olen kyllä kuullut vartalostani, mutta se nyt on sivuseikka. Luonteeltani voimakastahtoinen ja iloinen. Paperilla ihan ok, mutta jostain syystä parisuhdetta ei tunnu löytyvän. Toisaalta en sitä juuri muualta ole hakenut, kuin tinderistä. Jotain tässä on pielessä, joko kuvittelen liikoja itsestäni (todennäköisempi vaihtoehto) tai minulla on älyttömän huono tuuri.

        Miehessä pidän siitä, että hän käy töissä tai opiskelee, eli vie elämäänsä eteenpäin, varallisuus sinänsä ei ole merkittävä asia verrattuna siihen, että mies edes haluaa eteenpäin elämässään. Elätän itse itseni ja osaan maksaa omat laskuni niin arjessa kuin ravintolassakin. Ja aivot, avarakatseisuus ja toisten ihmisten kunnioittaminen ajavat tutkinnon laajuudesta ohi aina. Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mikä ei kyllä ole suurikaan haaste, sillä olen melko lyhyt. Aktiivinen ja ulkoilusta pitävä mies olisi hauska, koska sellaista harrastan itsekin. Ja ulkonäön suhteen täytyy todeta, että sen pitää miellyttää. Kasvot ja silmät ovat ne, joihin kiinnitän ensimmäisenä huomiota ja hyvin rasvaton/treenattu vartalo ei sytytä yhtään.

        Ovatko vaatimukseni liian kovat?


      • Naisasialooser11

        Olet siis läski. Ovatko vaatimuksesi liian kovat riippuu siitä onko se vaatimasi miellyttävä ulkonäkö sellainen jota kaikki muutkin naiset pitävät miellyttävänä.


      • 121212121212
        Aloittajalta kirjoitti:

        No kerron tietysti!

        Olen hiukan alle 30-vuotias vakitöissä käyvä ja korkeasti koulutettu nainen. Lapsia minulla ei ole. Takana yksi pitkä parisuhde ja muutama lyhyt suhteen alku. Syy lyhyempien suhteiden päättymiseen on ollut ilmeisesti minun oman tilan tarpeeni. Tai tästä ne riidat saivat alkunsa.
        Olen vartaloltani pyöreä ja kasvoiltani ilmeisesti kaunis, näin olen siis kuullut. Saman olen kyllä kuullut vartalostani, mutta se nyt on sivuseikka. Luonteeltani voimakastahtoinen ja iloinen. Paperilla ihan ok, mutta jostain syystä parisuhdetta ei tunnu löytyvän. Toisaalta en sitä juuri muualta ole hakenut, kuin tinderistä. Jotain tässä on pielessä, joko kuvittelen liikoja itsestäni (todennäköisempi vaihtoehto) tai minulla on älyttömän huono tuuri.

        Miehessä pidän siitä, että hän käy töissä tai opiskelee, eli vie elämäänsä eteenpäin, varallisuus sinänsä ei ole merkittävä asia verrattuna siihen, että mies edes haluaa eteenpäin elämässään. Elätän itse itseni ja osaan maksaa omat laskuni niin arjessa kuin ravintolassakin. Ja aivot, avarakatseisuus ja toisten ihmisten kunnioittaminen ajavat tutkinnon laajuudesta ohi aina. Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mikä ei kyllä ole suurikaan haaste, sillä olen melko lyhyt. Aktiivinen ja ulkoilusta pitävä mies olisi hauska, koska sellaista harrastan itsekin. Ja ulkonäön suhteen täytyy todeta, että sen pitää miellyttää. Kasvot ja silmät ovat ne, joihin kiinnitän ensimmäisenä huomiota ja hyvin rasvaton/treenattu vartalo ei sytytä yhtään.

        Ovatko vaatimukseni liian kovat?

        "No kerron tietysti!"

        Mainiota. Menkäämme vastauksesi läpi kohta kohdalta.

        "Olen hiukan alle 30-vuotias vakitöissä käyvä ja korkeasti koulutettu nainen. Lapsia minulla ei ole. Takana yksi pitkä parisuhde ja muutama lyhyt suhteen alku. Syy lyhyempien suhteiden päättymiseen on ollut ilmeisesti minun oman tilan tarpeeni. Tai tästä ne riidat saivat alkunsa."

        Kuten tietänet, et saa lisäpisteitä korkeakoulutuksesta. Iän suhteen mitä nuorempi sen parempi, alat lähentelemään biologinen kello tikittää-osastoa.

        "Olen vartaloltani pyöreä ja kasvoiltani ilmeisesti kaunis, näin olen siis kuullut. Saman olen kyllä kuullut vartalostani, mutta se nyt on sivuseikka."

        Näihin et luultavasti saa rehellistä vastausta keneltäkään. Vartalon suhteen pyöreä tarkoittaa yleensä ei tiimalasia vaan...no, pyöreää. Oletko Kim Kardashian vai ns. omena?

        "Luonteeltani voimakastahtoinen ja iloinen. Paperilla ihan ok, mutta jostain syystä parisuhdetta ei tunnu löytyvän. Toisaalta en sitä juuri muualta ole hakenut, kuin tinderistä. Jotain tässä on pielessä, joko kuvittelen liikoja itsestäni (todennäköisempi vaihtoehto) tai minulla on älyttömän huono tuuri."

        Voimakastahtoinen on 99% tapauksista negatiivinen asia. Kun soppaan lisätään vaikeus sitoutua, tutkani alkaa hälyttää.

        Olet mielestäni väärässä. Paperilla ei näytä kovin hyvältä. Itse asiassa näyttää huolestuttavalta, kasassa on klassinen korkeakoulutettu "miksi en löydä miestä"-tapaus. Alkaa selviämään miksi näin saattaisi olla.

        Tinder on huono paikka etsiä suhdetta. Miksi? Koska Tinderistä haetaan eri asioita. Jotkut hakevat suhdetta, toiset seksiä. Ongelma on siinä että seksin haussa miehet ovat vähemmän nirsoja kuin naiset. Siksi tavallinen seiskan nainen löytää helposti ysin miehen vakipanoksi, kun taas suhteeseen vain seiskan miehen. Tästä seuraa tyypillinen Tinder-kierre: nainen valkkaa tasokkaimmat miehet joita saa, ja päätyy kerta toisensa jälkeen pelkäksi panoksi. Yleensä miehet eivät kerro mitä oikeasti hakevat, koska niin saa helpommin seksiä. Ellet saa treffikutsuja komeilta (vain seksiä hakevilta) miehiltä, et ole seiska ulkonäöltäsi.

        "Miehessä pidän siitä, että hän käy töissä tai opiskelee, eli vie elämäänsä eteenpäin, varallisuus sinänsä ei ole merkittävä asia verrattuna siihen, että mies edes haluaa eteenpäin elämässään."

        Kohtuullinen vaatimus, ei ongelmia.

        "Elätän itse itseni ja osaan maksaa omat laskuni niin arjessa kuin ravintolassakin."

        Hyvä asia, ja välttämättömyys ellet ole todella hot.

        "Ja aivot, avarakatseisuus ja toisten ihmisten kunnioittaminen ajavat tutkinnon laajuudesta ohi aina."

        Erinomaista.

        "Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mikä ei kyllä ole suurikaan haaste, sillä olen melko lyhyt."

        Tarkoittaa sentteinä mitä?

        "Aktiivinen ja ulkoilusta pitävä mies olisi hauska, koska sellaista harrastan itsekin."

        Tämäkään ei ole mitenkään kohtuuton vaatimus.

        "Ja ulkonäön suhteen täytyy todeta, että sen pitää miellyttää. Kasvot ja silmät ovat ne, joihin kiinnitän ensimmäisenä huomiota ja hyvin rasvaton/treenattu vartalo ei sytytä yhtään."

        Eli tässä haluat samaa kuin muutkin. Se hintelä ei käy. Tai hyvin lihava.

        "Ovatko vaatimukseni liian kovat?"

        Minusta et vaadi kohtuuttomia luonteen, rahan tai statuksen suhteen. Kysymys on mielestäni seuraavista asioista:
        - miten kaunis olet, ja miten komeaa miestä olet hakemassa?
        - mitä piilee "voimakastahtoiseen" ja "omaa tilaa vaativaan" luonteeseesi?

        Minulle tulee fiilis että haet luokkaa komeampaa miestä, ja sinulla on vaikeuksia pysyä suhteessa.

        Vastaustasi odotellen ;)


      • Aloittajalta

        Kiitos vastauksestasi, melko tyhjentävästi ilmaistu.

        Koulutuksen maininta ei ollut pisteiden hakemista (en kai niillä tässä ketjussa mitään tekisikään), pyysit kertomaan itsestäni tarkemmin ja minähän kerroin. Oli arvattavissa, että sen myötä voi tulla leimatuksi tällaiseksi valittajaksi jolle ei kelpaa kuin omaa tasoa parempi, komea mies :), vaikka omalla koulutuksellani ei ole merkitystä sen kannalta, mitä miehessä haen. Ikäni ei myöskään takaa mitään biologisen kellon tikitystä, tosin sekin on joillekin huono juttu. En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa.

        Hankala juttu myös tuo luonteenpiirteiden negatiivinen vaikutus parisuhteeseen päätymisessä. Minun on todella vaikea luopua omasta tilastani ja siitä voimakastahtoisuudesta, enkä voisi vaatia myöskään toista ihmistä muuttumaan. Ei kai naisen kuitenkaan täydy olla tahdoton lapanen? En jaksaisi itse ainakaan olla sellaisen miehen kanssa, makunsa toki kullakin.

        Vartaloltani olen lähempänä Tara Lynniä kuin ketään Kardashianeista, tosin pituutta vain se 160cm, eli useimmat miehet ovat minua pidempiä. Mutta tällähän ei siis ole mitään väliä miehille, kun naistenkaan ei pitäisi jättää lyhyitä, hinteliä tai läskejä huomiotta? ;) No ei, ymmärrän kyllä, ettei tämä toimi näin, valitettavasti. Naiselta odotetaan joka tapauksessa viehättävää ulkonäköä. Ja ulkonäköön ihastutaan, se tekee rakastumisesta helpompaa, mutta ei takaa sitä tai toimivaa suhdetta. Sen verran varmaan jokainen nainen (ja mies) ymmärtää.


      • Aloittajalta kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, melko tyhjentävästi ilmaistu.

        Koulutuksen maininta ei ollut pisteiden hakemista (en kai niillä tässä ketjussa mitään tekisikään), pyysit kertomaan itsestäni tarkemmin ja minähän kerroin. Oli arvattavissa, että sen myötä voi tulla leimatuksi tällaiseksi valittajaksi jolle ei kelpaa kuin omaa tasoa parempi, komea mies :), vaikka omalla koulutuksellani ei ole merkitystä sen kannalta, mitä miehessä haen. Ikäni ei myöskään takaa mitään biologisen kellon tikitystä, tosin sekin on joillekin huono juttu. En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa.

        Hankala juttu myös tuo luonteenpiirteiden negatiivinen vaikutus parisuhteeseen päätymisessä. Minun on todella vaikea luopua omasta tilastani ja siitä voimakastahtoisuudesta, enkä voisi vaatia myöskään toista ihmistä muuttumaan. Ei kai naisen kuitenkaan täydy olla tahdoton lapanen? En jaksaisi itse ainakaan olla sellaisen miehen kanssa, makunsa toki kullakin.

        Vartaloltani olen lähempänä Tara Lynniä kuin ketään Kardashianeista, tosin pituutta vain se 160cm, eli useimmat miehet ovat minua pidempiä. Mutta tällähän ei siis ole mitään väliä miehille, kun naistenkaan ei pitäisi jättää lyhyitä, hinteliä tai läskejä huomiotta? ;) No ei, ymmärrän kyllä, ettei tämä toimi näin, valitettavasti. Naiselta odotetaan joka tapauksessa viehättävää ulkonäköä. Ja ulkonäköön ihastutaan, se tekee rakastumisesta helpompaa, mutta ei takaa sitä tai toimivaa suhdetta. Sen verran varmaan jokainen nainen (ja mies) ymmärtää.

        "En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa."

        Ei kaikkien kanssa voikkaan männä tulevaisuuden haaveet ja toiveet yksiin.


      • 121212121212
        Aloittajalta kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, melko tyhjentävästi ilmaistu.

        Koulutuksen maininta ei ollut pisteiden hakemista (en kai niillä tässä ketjussa mitään tekisikään), pyysit kertomaan itsestäni tarkemmin ja minähän kerroin. Oli arvattavissa, että sen myötä voi tulla leimatuksi tällaiseksi valittajaksi jolle ei kelpaa kuin omaa tasoa parempi, komea mies :), vaikka omalla koulutuksellani ei ole merkitystä sen kannalta, mitä miehessä haen. Ikäni ei myöskään takaa mitään biologisen kellon tikitystä, tosin sekin on joillekin huono juttu. En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa.

        Hankala juttu myös tuo luonteenpiirteiden negatiivinen vaikutus parisuhteeseen päätymisessä. Minun on todella vaikea luopua omasta tilastani ja siitä voimakastahtoisuudesta, enkä voisi vaatia myöskään toista ihmistä muuttumaan. Ei kai naisen kuitenkaan täydy olla tahdoton lapanen? En jaksaisi itse ainakaan olla sellaisen miehen kanssa, makunsa toki kullakin.

        Vartaloltani olen lähempänä Tara Lynniä kuin ketään Kardashianeista, tosin pituutta vain se 160cm, eli useimmat miehet ovat minua pidempiä. Mutta tällähän ei siis ole mitään väliä miehille, kun naistenkaan ei pitäisi jättää lyhyitä, hinteliä tai läskejä huomiotta? ;) No ei, ymmärrän kyllä, ettei tämä toimi näin, valitettavasti. Naiselta odotetaan joka tapauksessa viehättävää ulkonäköä. Ja ulkonäköön ihastutaan, se tekee rakastumisesta helpompaa, mutta ei takaa sitä tai toimivaa suhdetta. Sen verran varmaan jokainen nainen (ja mies) ymmärtää.

        "En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa."

        Ymmärrettävää. Jos käy niin ettei toiveet lopulta kohtaakaan, on se hankalampi juttu. Kuka haluaa lähteä pelaamaan rulettia kolmekymppisenä?

        "Hankala juttu myös tuo luonteenpiirteiden negatiivinen vaikutus parisuhteeseen päätymisessä. Minun on todella vaikea luopua omasta tilastani ja siitä voimakastahtoisuudesta, enkä voisi vaatia myöskään toista ihmistä muuttumaan. Ei kai naisen kuitenkaan täydy olla tahdoton lapanen? En jaksaisi itse ainakaan olla sellaisen miehen kanssa, makunsa toki kullakin."

        Voimakastahtoisista naisista luultavasti 99% on hankalia. Ehkä olet se poikkeus? Oman tilan vaatimus on siksi hankala että nainen kuin nainen haluaa sen saman sosiaalisen miehen, joka ei taitaisi olle hyvä match sinun kanssasi.

        "Vartaloltani olen lähempänä Tara Lynniä kuin ketään Kardashianeista, tosin pituutta vain se 160cm, eli useimmat miehet ovat minua pidempiä."

        Aion nyt olla ilkeä, koska pyysit rehellisyyttä. Ja olenhan itse 167cm hintelä mies joten en kirjoita tätä mistään norsunluutornista. Ellet ole myös kasvoiltasi ja muutenkin samaa tasoa kuin Tara Lynn (XL-malli), joudut laskemaan rimaa.

        Hyvinä puolina: olet fiksun oloinen ja keskustelutaitoinen, pidät selkeästi käytännön asiat hallinnassa ja ilmeisesti elät melko terveellisesti (?). Saat varmasti tavallisen miehen, mutta jos alat vaatimaan tasoa...tulee ongelmia.

        Kelpaako se (lainaus alhaalta) 170-175cm pottunenäinen Perus-Pena joka hoitaa asiansa ja osaa keskustellakin kahden kesken, mutta on sosiaalisissa tilanteissa juro? Ja oletko valmis päättämään haluatko niitä lapsia vai et?


      • 121212121212
        pete_pjn kirjoitti:

        "En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa."

        Ei kaikkien kanssa voikkaan männä tulevaisuuden haaveet ja toiveet yksiin.

        Ei voi, mutta jos ikää on 30...ainakin naisen tapauksessa olisi syytä tietää kuuluuko haaveisiin lasten hankkiminen.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Ei voi, mutta jos ikää on 30...ainakin naisen tapauksessa olisi syytä tietää kuuluuko haaveisiin lasten hankkiminen.

        Tuon haluan tietää jokatapauksessa, oli ikä mikä tahansa. Kun itse haluan lapsia.


      • Aloittajalta
        121212121212 kirjoitti:

        "En halua vielä lapsia, enkä ole varma haluanko ikinä. Tämän kertominen on myös aiheuttanut riitaa miesten kanssa."

        Ymmärrettävää. Jos käy niin ettei toiveet lopulta kohtaakaan, on se hankalampi juttu. Kuka haluaa lähteä pelaamaan rulettia kolmekymppisenä?

        "Hankala juttu myös tuo luonteenpiirteiden negatiivinen vaikutus parisuhteeseen päätymisessä. Minun on todella vaikea luopua omasta tilastani ja siitä voimakastahtoisuudesta, enkä voisi vaatia myöskään toista ihmistä muuttumaan. Ei kai naisen kuitenkaan täydy olla tahdoton lapanen? En jaksaisi itse ainakaan olla sellaisen miehen kanssa, makunsa toki kullakin."

        Voimakastahtoisista naisista luultavasti 99% on hankalia. Ehkä olet se poikkeus? Oman tilan vaatimus on siksi hankala että nainen kuin nainen haluaa sen saman sosiaalisen miehen, joka ei taitaisi olle hyvä match sinun kanssasi.

        "Vartaloltani olen lähempänä Tara Lynniä kuin ketään Kardashianeista, tosin pituutta vain se 160cm, eli useimmat miehet ovat minua pidempiä."

        Aion nyt olla ilkeä, koska pyysit rehellisyyttä. Ja olenhan itse 167cm hintelä mies joten en kirjoita tätä mistään norsunluutornista. Ellet ole myös kasvoiltasi ja muutenkin samaa tasoa kuin Tara Lynn (XL-malli), joudut laskemaan rimaa.

        Hyvinä puolina: olet fiksun oloinen ja keskustelutaitoinen, pidät selkeästi käytännön asiat hallinnassa ja ilmeisesti elät melko terveellisesti (?). Saat varmasti tavallisen miehen, mutta jos alat vaatimaan tasoa...tulee ongelmia.

        Kelpaako se (lainaus alhaalta) 170-175cm pottunenäinen Perus-Pena joka hoitaa asiansa ja osaa keskustellakin kahden kesken, mutta on sosiaalisissa tilanteissa juro? Ja oletko valmis päättämään haluatko niitä lapsia vai et?

        Aika hassu nainen täytyy olla jos lapsista kovasti haaveilee vaikka miestä ei ole mailla halmeilla. Eli onhan toki mahdollista, että sen oikean miehen kohdalle sattuessa ajatus lisääntymisestä ei olisikaan niin mahdoton. Nyt en näe syytä ajatella koko asiaa. Ja jos minun pitäisi pystyä muutamassa kuukaudessa kertomaan miehelle, että haluanko lapsia hänen kanssaan, ei mies ole sellainen, jonka kanssa voisin niitä lapsia haluta. Sellainen vastuu ja sitoutuminen vaatii sen, että todella tuntee toisen, ja se vaatii aikaa. Paljon.

        Tässä on kyllä näitä kommentteja lukiessa tullut selväksi se, ettei ainakaan kommentoijien joukossa ole sitä miestä, jolle tällainen kaltaiseni nainen kelpaisi. Olin tosiaan siinä uskossa, etten ole niin mahdoton, mutta en todella sovi oikein kenellekään teistä. Mutta jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja kaikilla meillä on oma makumme näissä asioissa, ei siis auta itku markkinoilla.

        Tuntuu kyllä hassulta tulla tuomituksi ulkonäöltään sopimattomaksi, kun kukaan kommentoineista ei tiedä miltä näytän. Tai luonteeltaan vaikeaksi, kun kukaan kommentoineista ei minua tunne. Tai kuulla omien vaatimusten olevan liian korkealla, kun haen sitä perus-Penaa (joka ei muuten ikinä ole tullut minulle juttelemaan, mind you!). Aika hauskaahan tämä myös on, se on myönnettävä. Kiitos siis näistä hymyistä. :)

        Jos siis olisin ujompi, rauhallisempi, hoikempi ja haluaisin lapsia, kelpaisin ilmeisen hyvin. Kaikkia naisia ei kuitenkaan ole veistetty samasta puusta ja ilmeisesti me muottiin sopimattomat olemme se äänekäs osa, joka saa ainakin jotkut miehet kuvittelemaan, että me todella kiusallamme pysymme sitten sinkkuina, emme suostu laskemaan jo ennestään kohtuullisia vaatimuksiamme, emmekä valitse edes sitä Penaa, jota emme itseasiassa ikinä edes kohtaa, koska Pena istuu kotona kirjoittamassa vihamielistä kommenttia tälle palstalle, sen sijaan, että törmäisi minuun lenkkipolulla, konsertissa tai salilla.

        Kokeilen onneani ja yritän vaikka vähän laihduttaa, josko se auttaisi.


      • 121212121212
        Aloittajalta kirjoitti:

        Aika hassu nainen täytyy olla jos lapsista kovasti haaveilee vaikka miestä ei ole mailla halmeilla. Eli onhan toki mahdollista, että sen oikean miehen kohdalle sattuessa ajatus lisääntymisestä ei olisikaan niin mahdoton. Nyt en näe syytä ajatella koko asiaa. Ja jos minun pitäisi pystyä muutamassa kuukaudessa kertomaan miehelle, että haluanko lapsia hänen kanssaan, ei mies ole sellainen, jonka kanssa voisin niitä lapsia haluta. Sellainen vastuu ja sitoutuminen vaatii sen, että todella tuntee toisen, ja se vaatii aikaa. Paljon.

        Tässä on kyllä näitä kommentteja lukiessa tullut selväksi se, ettei ainakaan kommentoijien joukossa ole sitä miestä, jolle tällainen kaltaiseni nainen kelpaisi. Olin tosiaan siinä uskossa, etten ole niin mahdoton, mutta en todella sovi oikein kenellekään teistä. Mutta jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja kaikilla meillä on oma makumme näissä asioissa, ei siis auta itku markkinoilla.

        Tuntuu kyllä hassulta tulla tuomituksi ulkonäöltään sopimattomaksi, kun kukaan kommentoineista ei tiedä miltä näytän. Tai luonteeltaan vaikeaksi, kun kukaan kommentoineista ei minua tunne. Tai kuulla omien vaatimusten olevan liian korkealla, kun haen sitä perus-Penaa (joka ei muuten ikinä ole tullut minulle juttelemaan, mind you!). Aika hauskaahan tämä myös on, se on myönnettävä. Kiitos siis näistä hymyistä. :)

        Jos siis olisin ujompi, rauhallisempi, hoikempi ja haluaisin lapsia, kelpaisin ilmeisen hyvin. Kaikkia naisia ei kuitenkaan ole veistetty samasta puusta ja ilmeisesti me muottiin sopimattomat olemme se äänekäs osa, joka saa ainakin jotkut miehet kuvittelemaan, että me todella kiusallamme pysymme sitten sinkkuina, emme suostu laskemaan jo ennestään kohtuullisia vaatimuksiamme, emmekä valitse edes sitä Penaa, jota emme itseasiassa ikinä edes kohtaa, koska Pena istuu kotona kirjoittamassa vihamielistä kommenttia tälle palstalle, sen sijaan, että törmäisi minuun lenkkipolulla, konsertissa tai salilla.

        Kokeilen onneani ja yritän vaikka vähän laihduttaa, josko se auttaisi.

        No, olet varmaan huomannut että lehdissä on säännöllisesti juttuja n. kolmekymppisistä akateemisista naisista jotka eivät löydä miestä? Ehkäpä tässä onnistuime löytämään syitä miksi näin on ;)

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Lapsia ei kannata tehdä hätiköidysti. On huono lähtökohta suhteelle jos biologinen kello tikittää. Mutta, se ikä...se ikä. Olet 30, et 20.

        "En ole varma haluanko lapsia ollenkaan" - ok jos olet reippaat 20.
        "Haluan lapsia sitten joskus, mutta asialla ei ole vielä kiire" - ok jos olet max 25.

        Olen itse 30, katselen pääasiassa 20-25v naisia. Miksi? kts. yllä :)

        "Tuntuu kyllä hassulta tulla tuomituksi ulkonäöltään sopimattomaksi, kun kukaan kommentoineista ei tiedä miltä näytän. Tai luonteeltaan vaikeaksi, kun kukaan kommentoineista ei minua tunne."

        Emme tuomitse. Mutta jos mainitset seuraavat asiat:
        - et löydä sopivaa miestä
        - miehen ulkonäkö on sinulle tärkeä
        - suhteesi ovat kaatuneet sopimattomaan luonteeseesi
        ...niin voimmeko päätellä muuta?

        "Jos siis olisin ujompi, rauhallisempi, hoikempi ja haluaisin lapsia, kelpaisin ilmeisen hyvin."

        En usko että naisen pitää olla ujo. Joku tykkää ujoista, toinen ei tykkää. Mutta ikävä kyllä "vahva", "räväkkä", "voimakastahtoinen", jne yleensä tarkoittavat ongelmia luonteessa. Hoikkuus miellyttää useimpia, ja useimmat haluavat lisääntyä.

        Käännetään toisin päin. Kelpaisiko monellekin naiselle esim. ujo, hintelä, luonteeltaan alistuva mies joka ei halua lapsia?

        "emme suostu laskemaan jo ennestään kohtuullisia vaatimuksiamme, emmekä valitse edes sitä Penaa, jota emme itseasiassa ikinä edes kohtaa, koska Pena istuu kotona kirjoittamassa vihamielistä kommenttia tälle palstalle, sen sijaan, että törmäisi minuun lenkkipolulla, konsertissa tai salilla."

        Palataan ajassa taaksepäin 5-10 vuotta. Missä olit silloin? Missä Pena oli silloin?

        "Kokeilen onneani ja yritän vaikka vähän laihduttaa, josko se auttaisi."

        Suosittelen. Olen itse varsin hintelä 167cm mies, ja vaikkei minusta tule koskaan sitä naisten haluamaa leveäharteista ja jykeväleukaista miestä, kova salitreeni personal trainerin kanssa on jonkin verran auttanut.

        ps. ei kannata hermostua. Palsta on täynnä miehiä jotka huomasivat etteivät olleet ns. sopivia kenellekään. Sinä olet sentään ollut suhteessa. Minä olin vielä 25-vuotiaana täyskokematon, ja sain ensimmäistä kertaa ei-maksettua seksiä 27-vuotiaana. Ensimmäiset treffit 27-vuotiaana, ensimmäinen suhteen tapainen 28-vuotiaana. Syy : lyhyys, hintelyys, liian herrasmiesmäinen käytös. Muuta ei tarvittu.


      • Aloittajalta
        121212121212 kirjoitti:

        No, olet varmaan huomannut että lehdissä on säännöllisesti juttuja n. kolmekymppisistä akateemisista naisista jotka eivät löydä miestä? Ehkäpä tässä onnistuime löytämään syitä miksi näin on ;)

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Lapsia ei kannata tehdä hätiköidysti. On huono lähtökohta suhteelle jos biologinen kello tikittää. Mutta, se ikä...se ikä. Olet 30, et 20.

        "En ole varma haluanko lapsia ollenkaan" - ok jos olet reippaat 20.
        "Haluan lapsia sitten joskus, mutta asialla ei ole vielä kiire" - ok jos olet max 25.

        Olen itse 30, katselen pääasiassa 20-25v naisia. Miksi? kts. yllä :)

        "Tuntuu kyllä hassulta tulla tuomituksi ulkonäöltään sopimattomaksi, kun kukaan kommentoineista ei tiedä miltä näytän. Tai luonteeltaan vaikeaksi, kun kukaan kommentoineista ei minua tunne."

        Emme tuomitse. Mutta jos mainitset seuraavat asiat:
        - et löydä sopivaa miestä
        - miehen ulkonäkö on sinulle tärkeä
        - suhteesi ovat kaatuneet sopimattomaan luonteeseesi
        ...niin voimmeko päätellä muuta?

        "Jos siis olisin ujompi, rauhallisempi, hoikempi ja haluaisin lapsia, kelpaisin ilmeisen hyvin."

        En usko että naisen pitää olla ujo. Joku tykkää ujoista, toinen ei tykkää. Mutta ikävä kyllä "vahva", "räväkkä", "voimakastahtoinen", jne yleensä tarkoittavat ongelmia luonteessa. Hoikkuus miellyttää useimpia, ja useimmat haluavat lisääntyä.

        Käännetään toisin päin. Kelpaisiko monellekin naiselle esim. ujo, hintelä, luonteeltaan alistuva mies joka ei halua lapsia?

        "emme suostu laskemaan jo ennestään kohtuullisia vaatimuksiamme, emmekä valitse edes sitä Penaa, jota emme itseasiassa ikinä edes kohtaa, koska Pena istuu kotona kirjoittamassa vihamielistä kommenttia tälle palstalle, sen sijaan, että törmäisi minuun lenkkipolulla, konsertissa tai salilla."

        Palataan ajassa taaksepäin 5-10 vuotta. Missä olit silloin? Missä Pena oli silloin?

        "Kokeilen onneani ja yritän vaikka vähän laihduttaa, josko se auttaisi."

        Suosittelen. Olen itse varsin hintelä 167cm mies, ja vaikkei minusta tule koskaan sitä naisten haluamaa leveäharteista ja jykeväleukaista miestä, kova salitreeni personal trainerin kanssa on jonkin verran auttanut.

        ps. ei kannata hermostua. Palsta on täynnä miehiä jotka huomasivat etteivät olleet ns. sopivia kenellekään. Sinä olet sentään ollut suhteessa. Minä olin vielä 25-vuotiaana täyskokematon, ja sain ensimmäistä kertaa ei-maksettua seksiä 27-vuotiaana. Ensimmäiset treffit 27-vuotiaana, ensimmäinen suhteen tapainen 28-vuotiaana. Syy : lyhyys, hintelyys, liian herrasmiesmäinen käytös. Muuta ei tarvittu.

        Pidän siitä, kuinka osaat valitan tekstistä tärkeät osat kommentoitavaksi, olet vissiin ollut hereillä koulussa. :)

        Mutta joku virvelin sattui mukaan. Luet tekstiä oman kokemusmaailmasi pohjalta ja teet olettamuksia enemmän, kuin kannattaa. En ole missään vaiheessa kuvaillut mieleiseni miehen ulkonäköä kuin siten, ettei rasvaton/treenattu vartalo miellytä. Isommat miehet miellyttävät, hoikat miehet miellyttävät, lihaksikkaat miehet eivät miellytä. En näkisi tätä suurena ulkonäkökeskeisyytenä. Miehen ulkonäön tulisi miellyttää minua, ei muilla väliä.
        Ikää minulla on edelleen hiukan alle 30, muutaman vuoden sisään sekin tulee täyteen, mitta tottahan se on, en ole enää 25, onneksi.

        2-5 vuotta sitten olin naimisissa. Suhde oli väkivaltainen, ei tarvinne enempää selittää sen eron syytä. Johtui varmaan sekin luonteestani. ;) Tätä luonnetta saan kiittää siitä, että pääsin pois. Mies ei ollut mikään komistus, mutta rakastin häntä. Ehkä Penallakin oli silloin nainen, hän ei siihen elämäntilanteeseeni olisi mitenkään voinut liittyä.

        Lyhyissä (3-6kk) suhteen aluissa en usko, että olen ainut jota voi syyttää. Onko väärin vaatia tutustumaan ennen yhteen muuttamista? Onko väärin pyytää omaa aikaa pari iltaa viikossa? Tai pitää yhteyttä ystäviin? Tai keskittyä töihin? Tämä koettiin sitoutumiskammona ja lähestulkoon pettämisenä. Ja nämä miehet olivat komeita, mutta ulkonäöllä ei peitetä luonteen puutteita. Tämä kannattaa muistaa itse kenenkin siellä salilla ja lenkkipoluilla. Mikäli puhuttelet samalla ehdottomuudella naisia tuolla palstojen ulkopuolella, on ulkonäkösi parantelemisella hyvin vähän merkitystä menestyksessä naisten kanssa.

        Et voi olettaa, että vika on ainoastaan naisessa jos suhde ei onnistu. En väitä, että olisin täydellinen, mutta kahden kauppa se suhdekin on.


      • 121212121212
        Aloittajalta kirjoitti:

        Pidän siitä, kuinka osaat valitan tekstistä tärkeät osat kommentoitavaksi, olet vissiin ollut hereillä koulussa. :)

        Mutta joku virvelin sattui mukaan. Luet tekstiä oman kokemusmaailmasi pohjalta ja teet olettamuksia enemmän, kuin kannattaa. En ole missään vaiheessa kuvaillut mieleiseni miehen ulkonäköä kuin siten, ettei rasvaton/treenattu vartalo miellytä. Isommat miehet miellyttävät, hoikat miehet miellyttävät, lihaksikkaat miehet eivät miellytä. En näkisi tätä suurena ulkonäkökeskeisyytenä. Miehen ulkonäön tulisi miellyttää minua, ei muilla väliä.
        Ikää minulla on edelleen hiukan alle 30, muutaman vuoden sisään sekin tulee täyteen, mitta tottahan se on, en ole enää 25, onneksi.

        2-5 vuotta sitten olin naimisissa. Suhde oli väkivaltainen, ei tarvinne enempää selittää sen eron syytä. Johtui varmaan sekin luonteestani. ;) Tätä luonnetta saan kiittää siitä, että pääsin pois. Mies ei ollut mikään komistus, mutta rakastin häntä. Ehkä Penallakin oli silloin nainen, hän ei siihen elämäntilanteeseeni olisi mitenkään voinut liittyä.

        Lyhyissä (3-6kk) suhteen aluissa en usko, että olen ainut jota voi syyttää. Onko väärin vaatia tutustumaan ennen yhteen muuttamista? Onko väärin pyytää omaa aikaa pari iltaa viikossa? Tai pitää yhteyttä ystäviin? Tai keskittyä töihin? Tämä koettiin sitoutumiskammona ja lähestulkoon pettämisenä. Ja nämä miehet olivat komeita, mutta ulkonäöllä ei peitetä luonteen puutteita. Tämä kannattaa muistaa itse kenenkin siellä salilla ja lenkkipoluilla. Mikäli puhuttelet samalla ehdottomuudella naisia tuolla palstojen ulkopuolella, on ulkonäkösi parantelemisella hyvin vähän merkitystä menestyksessä naisten kanssa.

        Et voi olettaa, että vika on ainoastaan naisessa jos suhde ei onnistu. En väitä, että olisin täydellinen, mutta kahden kauppa se suhdekin on.

        "2-5 vuotta sitten olin naimisissa. Suhde oli väkivaltainen, ei tarvinne enempää selittää sen eron syytä. Johtui varmaan sekin luonteestani. ;)"

        Nyt alkaa mittaristossa varoitusvalot palamaan kuin maahan syöksyvässä lentokoneessa. Taustalla oleva jännämiesliitto on pahimpia varoitusmerkkejä naisessa. Se kertoo millaisista luonteenpiirteistä nainen tunnetasolla pitää. Naisen sytyttää miehessä juuri se sama särmä joka aiheuttaa väkivaltaisuuden, impulsiivisuuden, pettämisen, ym. "Mies vain yhtäkkiä muuttui väkivaltaiseksi" - tätä selitystä ei usko kukaan.

        "Ehkä Penallakin oli silloin nainen, hän ei siihen elämäntilanteeseeni olisi mitenkään voinut liittyä."

        Todennäköisesti Pena odotteli Sitä Oikeaa ja ihmetteli miksi niin monet naiset ovat mieluummin hankalissa suhteissa pelimiesten, jännämiesten ja itsekkäiden komistusten kanssa. Nyt Pena ei - aiheellisesti - usko että naiset olisivat muuttuneet täysin ja nyt rakastaisivat luotettavia miehiä.

        Vyyhti alkaa selvitä. Minusta joka pitää jännistä miehistä parikymppisenä ei muutu vaimomatskuksi. Koskaan. Tällainen nainen voi mennä naimisiin, voi hankkia lapsia, voi elää lapsiperheen arkea. Tai jättää lapset hankkimatta, miten vain. Mutta se kiltti mies ei koskaan tule aiheuttamaan yhtä voimakkaita tunteita kuin nuoruuden jännämies. Lopulta tällainen jäähdyttelysuhde on tuhoon tuomittu. Viimeistään nelikymppisenä menojalka vipattaa taas ja sitten tulee se aika vähän puhua kiltin betatossukan kanssa.


      • KurpaksiLuokiteltu
        121212121212 kirjoitti:

        "2-5 vuotta sitten olin naimisissa. Suhde oli väkivaltainen, ei tarvinne enempää selittää sen eron syytä. Johtui varmaan sekin luonteestani. ;)"

        Nyt alkaa mittaristossa varoitusvalot palamaan kuin maahan syöksyvässä lentokoneessa. Taustalla oleva jännämiesliitto on pahimpia varoitusmerkkejä naisessa. Se kertoo millaisista luonteenpiirteistä nainen tunnetasolla pitää. Naisen sytyttää miehessä juuri se sama särmä joka aiheuttaa väkivaltaisuuden, impulsiivisuuden, pettämisen, ym. "Mies vain yhtäkkiä muuttui väkivaltaiseksi" - tätä selitystä ei usko kukaan.

        "Ehkä Penallakin oli silloin nainen, hän ei siihen elämäntilanteeseeni olisi mitenkään voinut liittyä."

        Todennäköisesti Pena odotteli Sitä Oikeaa ja ihmetteli miksi niin monet naiset ovat mieluummin hankalissa suhteissa pelimiesten, jännämiesten ja itsekkäiden komistusten kanssa. Nyt Pena ei - aiheellisesti - usko että naiset olisivat muuttuneet täysin ja nyt rakastaisivat luotettavia miehiä.

        Vyyhti alkaa selvitä. Minusta joka pitää jännistä miehistä parikymppisenä ei muutu vaimomatskuksi. Koskaan. Tällainen nainen voi mennä naimisiin, voi hankkia lapsia, voi elää lapsiperheen arkea. Tai jättää lapset hankkimatta, miten vain. Mutta se kiltti mies ei koskaan tule aiheuttamaan yhtä voimakkaita tunteita kuin nuoruuden jännämies. Lopulta tällainen jäähdyttelysuhde on tuhoon tuomittu. Viimeistään nelikymppisenä menojalka vipattaa taas ja sitten tulee se aika vähän puhua kiltin betatossukan kanssa.

        "Nyt alkaa mittaristossa varoitusvalot palamaan kuin maahan syöksyvässä lentokoneessa. Taustalla oleva jännämiesliitto on pahimpia varoitusmerkkejä naisessa. Se kertoo millaisista luonteenpiirteistä nainen tunnetasolla pitää. Naisen sytyttää miehessä juuri se sama särmä joka aiheuttaa väkivaltaisuuden, impulsiivisuuden, pettämisen, ym. "Mies vain yhtäkkiä muuttui väkivaltaiseksi" - tätä selitystä ei usko kukaan."

        Päin vastoin, ei ikinä enää!!! Olin itse alta kaksikymppinen nuori, naiivi nainen, kun menin avoliittoon viitisen vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei ollut pitkä ja komea, kauniit, siniset silmät oli kyllä. Alku oli tietysti ihanaa aikaa, lapsikin tehtiin, mutta miehen alkoholin käyttö lisääntyi pikkuhiljaa ja pientä väkivaltaisuuttakin alkoi ilmetä, "onneksi" enimmäkseen henkistä. Mutta eipä siitä ole helppo lähteä, kun itsetunto latistetaan päivittäin... Sitä ei voi tietää sellainen, joka ei itse ole tuota kokenut.

        Päälle kolmekymppisenä pääsin lopulta irti ja olin itsekseni toistakymmentä vuotta, en edes halunnut uutta miestä edellisistä kokemuksista johtuen. Jonkun vuoden olen nyt taas deittaillut, mutta kyllä se sitoutuminen on monelle miehelle kauhistus!

        Eikä vahva luonne muuten tarkoita vaikeaa luonnetta. Se on tietoisuutta ja itsevarmuutta omasta olemisesta ja tekemisistä. Omistautumista omin ehdoin hänelle, joka sitä osaa arvostaa. Sellaisesta naisesta mieskin on salaa ylpeä, jos ei julkisesti uskalla tunnustaa.


      • Aloittajalta
        121212121212 kirjoitti:

        "2-5 vuotta sitten olin naimisissa. Suhde oli väkivaltainen, ei tarvinne enempää selittää sen eron syytä. Johtui varmaan sekin luonteestani. ;)"

        Nyt alkaa mittaristossa varoitusvalot palamaan kuin maahan syöksyvässä lentokoneessa. Taustalla oleva jännämiesliitto on pahimpia varoitusmerkkejä naisessa. Se kertoo millaisista luonteenpiirteistä nainen tunnetasolla pitää. Naisen sytyttää miehessä juuri se sama särmä joka aiheuttaa väkivaltaisuuden, impulsiivisuuden, pettämisen, ym. "Mies vain yhtäkkiä muuttui väkivaltaiseksi" - tätä selitystä ei usko kukaan.

        "Ehkä Penallakin oli silloin nainen, hän ei siihen elämäntilanteeseeni olisi mitenkään voinut liittyä."

        Todennäköisesti Pena odotteli Sitä Oikeaa ja ihmetteli miksi niin monet naiset ovat mieluummin hankalissa suhteissa pelimiesten, jännämiesten ja itsekkäiden komistusten kanssa. Nyt Pena ei - aiheellisesti - usko että naiset olisivat muuttuneet täysin ja nyt rakastaisivat luotettavia miehiä.

        Vyyhti alkaa selvitä. Minusta joka pitää jännistä miehistä parikymppisenä ei muutu vaimomatskuksi. Koskaan. Tällainen nainen voi mennä naimisiin, voi hankkia lapsia, voi elää lapsiperheen arkea. Tai jättää lapset hankkimatta, miten vain. Mutta se kiltti mies ei koskaan tule aiheuttamaan yhtä voimakkaita tunteita kuin nuoruuden jännämies. Lopulta tällainen jäähdyttelysuhde on tuhoon tuomittu. Viimeistään nelikymppisenä menojalka vipattaa taas ja sitten tulee se aika vähän puhua kiltin betatossukan kanssa.

        Onnittelut! Sait siis väkivaltaisessa suhteessa elämisenikin käännettyä loppupeleissä omaksi viakseni ja vielä päälle lisäsit sen, että jonkun toisen ihmisen minuun kohdistama väkivalta tekee minusta lähtökohtaisesti naisen, joka ei kelpaa... niin kenelle? Sinulle. Ei taida kumpaakaan meistä haitata tämä yhteensopimattomuus...

        Haluaisit hyväsydämisen ja fiksun naisen, sellaisen mukavan, joka ei ole juntti tai rasisti. Nuori pitäisi olla myös ja sinun silmissäsi viehättävä. Voitko todella edes toivoa tuollaista, kun itse arvostelet naisia niin voimakkaasti? Ei anna sinusta mukavaa, hyväsydämistä saatika fiksua kuvaa.

        Periaatteessa meistä jokainen kai ansaitsee kaltaisensa kumppanin. Siksi luulen, että unohdan sinun puheesi minun epäsopivuudestani parisuhteeseen ja luotan siihen, että kohtaan sen ehkä hieman ylipainoisen (eikä muuten haittaa yhtään!), myös omissa silmissään julmetun komean, aktiivisen, koulutetun, töissäkäyvän, fiksun ja omanarvontuntoisen, päättäväisen miehen, jolla on samanlaiset arvot kanssani.

        Kiitos silmiä avaavista kommenteista!


      • 121212121212
        Aloittajalta kirjoitti:

        Onnittelut! Sait siis väkivaltaisessa suhteessa elämisenikin käännettyä loppupeleissä omaksi viakseni ja vielä päälle lisäsit sen, että jonkun toisen ihmisen minuun kohdistama väkivalta tekee minusta lähtökohtaisesti naisen, joka ei kelpaa... niin kenelle? Sinulle. Ei taida kumpaakaan meistä haitata tämä yhteensopimattomuus...

        Haluaisit hyväsydämisen ja fiksun naisen, sellaisen mukavan, joka ei ole juntti tai rasisti. Nuori pitäisi olla myös ja sinun silmissäsi viehättävä. Voitko todella edes toivoa tuollaista, kun itse arvostelet naisia niin voimakkaasti? Ei anna sinusta mukavaa, hyväsydämistä saatika fiksua kuvaa.

        Periaatteessa meistä jokainen kai ansaitsee kaltaisensa kumppanin. Siksi luulen, että unohdan sinun puheesi minun epäsopivuudestani parisuhteeseen ja luotan siihen, että kohtaan sen ehkä hieman ylipainoisen (eikä muuten haittaa yhtään!), myös omissa silmissään julmetun komean, aktiivisen, koulutetun, töissäkäyvän, fiksun ja omanarvontuntoisen, päättäväisen miehen, jolla on samanlaiset arvot kanssani.

        Kiitos silmiä avaavista kommenteista!

        Jahas, sitä heittäydytään marttyyriksi.

        Lyöminen on lyöjän vika, lyöjän valitseminen kumppaniksi on valitsijan vika.

        Näitä tarinoita kas on nykyään niin paljon että on pakko ottaa tällainen asenne. Naiset valitsevat jännittäviä väkivaltaisia miehiä, pettäviä taitavasti vietteleviä miehiä, itsekkäitä komeita miehiä, jne minkä ehtivät.

        "Periaatteessa meistä jokainen kai ansaitsee kaltaisensa kumppanin. Siksi luulen, että unohdan sinun puheesi minun epäsopivuudestani parisuhteeseen ja luotan siihen, että kohtaan sen ehkä hieman ylipainoisen (eikä muuten haittaa yhtään!), myös omissa silmissään julmetun komean, aktiivisen, koulutetun, töissäkäyvän, fiksun ja omanarvontuntoisen, päättäväisen miehen, jolla on samanlaiset arvot kanssani."

        Nyt olet väärässä. Eri sukupuolet arvostavat eri asioita. Listasit juuri erittäin kysytyt ominaisuudet _miehessä_, ominaisuudet joita haluaa enemmistö naisista riippumatta siitä millaisia he ovat itse. Haluaako esim. siro, hoikka, empaattinen, alistuva nainen _kaltaisensa_ miehen? Ei, vaan oman vastakohtansa - sinun kuvaamasi miehen.

        Esim. minä, siro, hoikka, korkeaääninen, pieni mies voin toivoa kaltaistani naista. Mutta sellainen luultavasti haluaa vastakohtansa. Maskuliinisen miehen, pitkän, harteikkaan, matalaäänisen.

        Onnea metsästykseen toki. Mutta toivottavasti ymmärrät kisata _miehekkäät ominaisuudet_ omaavasta miehestä _naisellisilla ominaisuuksilla_.

        Enkä loukkaannu, palaute otetaan aina vastaan kiitollisuudella...kunnes kuullaan jotain sellaista mitä ei haluttaisi kuulla ;)


      • olet-teini-poika
        121212121212 kirjoitti:

        "No kerron tietysti!"

        Mainiota. Menkäämme vastauksesi läpi kohta kohdalta.

        "Olen hiukan alle 30-vuotias vakitöissä käyvä ja korkeasti koulutettu nainen. Lapsia minulla ei ole. Takana yksi pitkä parisuhde ja muutama lyhyt suhteen alku. Syy lyhyempien suhteiden päättymiseen on ollut ilmeisesti minun oman tilan tarpeeni. Tai tästä ne riidat saivat alkunsa."

        Kuten tietänet, et saa lisäpisteitä korkeakoulutuksesta. Iän suhteen mitä nuorempi sen parempi, alat lähentelemään biologinen kello tikittää-osastoa.

        "Olen vartaloltani pyöreä ja kasvoiltani ilmeisesti kaunis, näin olen siis kuullut. Saman olen kyllä kuullut vartalostani, mutta se nyt on sivuseikka."

        Näihin et luultavasti saa rehellistä vastausta keneltäkään. Vartalon suhteen pyöreä tarkoittaa yleensä ei tiimalasia vaan...no, pyöreää. Oletko Kim Kardashian vai ns. omena?

        "Luonteeltani voimakastahtoinen ja iloinen. Paperilla ihan ok, mutta jostain syystä parisuhdetta ei tunnu löytyvän. Toisaalta en sitä juuri muualta ole hakenut, kuin tinderistä. Jotain tässä on pielessä, joko kuvittelen liikoja itsestäni (todennäköisempi vaihtoehto) tai minulla on älyttömän huono tuuri."

        Voimakastahtoinen on 99% tapauksista negatiivinen asia. Kun soppaan lisätään vaikeus sitoutua, tutkani alkaa hälyttää.

        Olet mielestäni väärässä. Paperilla ei näytä kovin hyvältä. Itse asiassa näyttää huolestuttavalta, kasassa on klassinen korkeakoulutettu "miksi en löydä miestä"-tapaus. Alkaa selviämään miksi näin saattaisi olla.

        Tinder on huono paikka etsiä suhdetta. Miksi? Koska Tinderistä haetaan eri asioita. Jotkut hakevat suhdetta, toiset seksiä. Ongelma on siinä että seksin haussa miehet ovat vähemmän nirsoja kuin naiset. Siksi tavallinen seiskan nainen löytää helposti ysin miehen vakipanoksi, kun taas suhteeseen vain seiskan miehen. Tästä seuraa tyypillinen Tinder-kierre: nainen valkkaa tasokkaimmat miehet joita saa, ja päätyy kerta toisensa jälkeen pelkäksi panoksi. Yleensä miehet eivät kerro mitä oikeasti hakevat, koska niin saa helpommin seksiä. Ellet saa treffikutsuja komeilta (vain seksiä hakevilta) miehiltä, et ole seiska ulkonäöltäsi.

        "Miehessä pidän siitä, että hän käy töissä tai opiskelee, eli vie elämäänsä eteenpäin, varallisuus sinänsä ei ole merkittävä asia verrattuna siihen, että mies edes haluaa eteenpäin elämässään."

        Kohtuullinen vaatimus, ei ongelmia.

        "Elätän itse itseni ja osaan maksaa omat laskuni niin arjessa kuin ravintolassakin."

        Hyvä asia, ja välttämättömyys ellet ole todella hot.

        "Ja aivot, avarakatseisuus ja toisten ihmisten kunnioittaminen ajavat tutkinnon laajuudesta ohi aina."

        Erinomaista.

        "Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mikä ei kyllä ole suurikaan haaste, sillä olen melko lyhyt."

        Tarkoittaa sentteinä mitä?

        "Aktiivinen ja ulkoilusta pitävä mies olisi hauska, koska sellaista harrastan itsekin."

        Tämäkään ei ole mitenkään kohtuuton vaatimus.

        "Ja ulkonäön suhteen täytyy todeta, että sen pitää miellyttää. Kasvot ja silmät ovat ne, joihin kiinnitän ensimmäisenä huomiota ja hyvin rasvaton/treenattu vartalo ei sytytä yhtään."

        Eli tässä haluat samaa kuin muutkin. Se hintelä ei käy. Tai hyvin lihava.

        "Ovatko vaatimukseni liian kovat?"

        Minusta et vaadi kohtuuttomia luonteen, rahan tai statuksen suhteen. Kysymys on mielestäni seuraavista asioista:
        - miten kaunis olet, ja miten komeaa miestä olet hakemassa?
        - mitä piilee "voimakastahtoiseen" ja "omaa tilaa vaativaan" luonteeseesi?

        Minulle tulee fiilis että haet luokkaa komeampaa miestä, ja sinulla on vaikeuksia pysyä suhteessa.

        Vastaustasi odotellen ;)

        Hakee luokkaa komeampaa... Hahhaaaahaaaahaaaaaaahhaa. :D :D :D


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Nainen kelpuuttaa miehen eli nainen aina valitsee miehen. Mies kyllä kelpuuttaa naisen heti kun saa mahdollisuuden. Naisen pitää näyttää miehelle että haluaa miehen kehumalla ätmejä ja pyytämällä treffeille.

    • tulokseen.tullut

      Et voi koskaan miellyttää kaikkia miehiä. Et vaikka olisit minkälainen. Joten parempi on vain pyrkiä miellyttämään itseään.

    • OlkoonSittenNiin

      Eihän naisten tarvitse tehdä muuta kuin valita komeimmat axlsmithit jonosta. Jokaista vapaata sinkkunaista kohti on 10 kiimaista ja epätoivoista kollia jotka suostuvat ja tyytyvät mihin ja kehen vain, eikä naisten tarvitse edes tyytyä vapaisiin miehiin vaan varatut menevät yhtälailla.

      En voi tietää mitä naisen pitää tehdä, mutta miehen pitää kulkea omaa tietään kuin yksinäisen auringonlaskun ratsastajan tai omille arvoilleen elävän temppeliritarin. Mitä naiset tekevät tai sanovat ei ole merkitystä, sillä he ovat todistaneet omilla valinnoillaan todelliset arvonsa.

    • crux

      Ulkonäköön naisten ei tarvitse keskittyä yhtään enempää - mieluummin vaikka karsii vähän siihen käytetystä ajasta ja lähtee tutkimaan miltä maailma näyttää sen oman kuplan ulkopuolella. Vähemmän oman imagon rakentamista - enemmän tavallista elämää. Ei ole mitään järkeä tutustua naiseen joka elää jossain haavemaailmoissa kun itse on tiukasti kiinni tässä reaalimaailmassa.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ei kaikki naiset rumia ole. Mutta naiset on tosi pinnallisia. Komea pitkä mies on just se hyvä mies ja kumppani jota naiset haluaa ja joka ei tee pahaa naiselle ja lyhyessä rumassa miehessä ei ole mitään hyvää joten naiset ei halua tuntea sellaisia. Sitten kun se komea mies hakkaa naisen niin naiset syyttää siitä myös rumia miehiä.

    • 121212121212

      Kiitos ap:lle suorasta ja reilusta kysymyksestä. Tässä vastaukseni:

      Kaikki syntyvät erilaisiksi. Kaikki miehet eivät ole pitkiä, harteikkaita, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä. Naisen tulisi hyväksyä tämä. Kaikki naiset eivät ole tiimalasivartaloisia, pitkäsäärisiä ja isotissisiä. Vaan ei huolta, lähes kaikki itsestään huolehtivat naiset ovat silmissäni nättejä, ja sellaiset joiden luonteesta pidän, kauniita. Olen mm. ihastunut naiseen jota pidettiin epämuodostuneena.

      1. Toivoisin naiselta että hän olisi terveellisissä mitoissa ja viitsisi edes vähäsen liikkua. Sidukkaa, pizzaa, suklaata ei ole pakko vetää 24/7 ikävälillä 20-25, eikö totta? Fitnessmissi ei tarvitse olla, eikä absolutisti tai ikuisesti karkkilakossa.

      2. Toivoisin, tai oikeastaan vaatisin, myös naiselta että _jos_ hän joskus haluaa perheen, hän elää sen mukaisesti. En halua naista jonka pitää ensin päästä ns. juoksemaan juoksunsa. Irtosuhteet ja panosuhteet ovat iso turn-off. Irtosuhteet kertovat parisuhteeseen sopimattomasta luonteesta, panosuhteet kertovat tunnekylmyydestä. Pyritkö nuorena seurustelemaan kunnollisen miehen kanssa? Hyvä. Preferoitko nuorena jänniä alfapoikia ja panomiehiä, ja sitten kolmen kympin lähestyessä aloit etsimään luotettavaa elättäjää? Huono.

      3. Toivoisin naisen olevan hyväsydäminen, fiksu ja huumorintajuinen. Ei tarvitse olla Mensan jäsen tai standup-koomikko. Sosiaaliset taidot riittävät normaalissa elämässä, se riittää.

      4. Toivoisin naisen tekevän jotain työkseen/pyrkivän siihen esim. opiskelemalla tai etsimällä työtä, tai sitten jäävän kotiin lasten kanssa. Jompi kumpi. Ammatilla, koulutuksella, jne ei ole merkitystä kunhan et ole strippari tms.

      5. Toivoisin ettei nainen ole rasisti eikä täysi juntti, eikä toisaalta kiihkofeministi. Ei ole pakko äänestää samaa puoluetta eikä olla samaa mieltä kaikessa.

      Tästäkin suuri osa on sellaista missä voin joustaa, jos ihastun tai rakastun. Poikkeuksena on kohta 2. jossa en joustaisi muuten kuin erityisen painavista syistä. Enkä osaa äkiseltään kuvitella sellaisia.

      • 121212121212

        Ja vielä nämä:

        "Missä ja miten haluaisit kohdata hänet?"

        Olen mies, en nainen. Minulle kyseessä ei ole elokuva jossa asioiden pitää tapahtua tietyllä tavalla, tietyissä paikoissa ja tietyssä järjestyksessä. Ei siis väliä.

        "Millaisista asioista haluaisit hänen pitävän?"

        Minusta. Harrastuksien ei ole pakko olla samoja, eikä minulle ole merkitystä pääsenkö kehuskelemaan ystäville ja sukulaisille mitä hienoa naiseni tekee (koska en ole nainen).

        Pidän ravintolaillallisista ja koti-illallisista ystävien kanssa, tai naisen kanssa. Niistä olisi hyvä tykätä, ja useimmat naiset kyllä tykkäävätkin.

        Siitä plussaa jos nainen seuraa aikaansa ja osaa keskustella asioista, kuten yhteiskunnasta. Koulutusta ei tarvita, älykkyyttä kylläkin.


      • naiset.naiset
        121212121212 kirjoitti:

        Ja vielä nämä:

        "Missä ja miten haluaisit kohdata hänet?"

        Olen mies, en nainen. Minulle kyseessä ei ole elokuva jossa asioiden pitää tapahtua tietyllä tavalla, tietyissä paikoissa ja tietyssä järjestyksessä. Ei siis väliä.

        "Millaisista asioista haluaisit hänen pitävän?"

        Minusta. Harrastuksien ei ole pakko olla samoja, eikä minulle ole merkitystä pääsenkö kehuskelemaan ystäville ja sukulaisille mitä hienoa naiseni tekee (koska en ole nainen).

        Pidän ravintolaillallisista ja koti-illallisista ystävien kanssa, tai naisen kanssa. Niistä olisi hyvä tykätä, ja useimmat naiset kyllä tykkäävätkin.

        Siitä plussaa jos nainen seuraa aikaansa ja osaa keskustella asioista, kuten yhteiskunnasta. Koulutusta ei tarvita, älykkyyttä kylläkin.

        Jos nuo on sun kriteerit, ei pitäs olla vaikeaa löytää naista. Suurin osa naisista on juuri tuollaisia kuvailemiasi tylsimyksiä.


      • 121212121212
        naiset.naiset kirjoitti:

        Jos nuo on sun kriteerit, ei pitäs olla vaikeaa löytää naista. Suurin osa naisista on juuri tuollaisia kuvailemiasi tylsimyksiä.

        Eivät muuten ole.

        Kun sopivan ikäisistä rajataan pois seuraavat tapaukset:
        - ylipainoiset tai muuten itsestään huolehtimattomat
        - "haluan bilettää, perhettä voi miettiä sit kolmekymppisenä"
        - "sitoutuminen ahdistaa, single forevö"
        - "mulla on vakipano, joo ehkä mahdollisesti suhde jos löytyy mies joka vetää jalat alta"
        - "NYT biologinen kello alkoi tikittämään, joten mies olisi haussa (aikaisemmin ei luotettava ja kunnollinen mies kiinnostanut)"

        ...on lähes kaikki naiset rajattu pois.


      • 121212121212
        121212121212 kirjoitti:

        Eivät muuten ole.

        Kun sopivan ikäisistä rajataan pois seuraavat tapaukset:
        - ylipainoiset tai muuten itsestään huolehtimattomat
        - "haluan bilettää, perhettä voi miettiä sit kolmekymppisenä"
        - "sitoutuminen ahdistaa, single forevö"
        - "mulla on vakipano, joo ehkä mahdollisesti suhde jos löytyy mies joka vetää jalat alta"
        - "NYT biologinen kello alkoi tikittämään, joten mies olisi haussa (aikaisemmin ei luotettava ja kunnollinen mies kiinnostanut)"

        ...on lähes kaikki naiset rajattu pois.

        Tässä vielä muutama lisäys:

        - aloitteellisuus. Pelimiehet ja kovan luokan ytmit useasti tykkäävät jahdata, enemmistö miehistä haluaa naisen joka tekee osansa. Tarkoittaa konkreettisia asioita, siis puhuminen/koskettaminen. Ei vain merkitseviä katseita joilla annetaan miehelle lupa ottaa riski. Vain kauniilla naisella on varaa "tässä olen, valloita minut"-asenteeseen
        - mutkattomuus. Kaikki naiset testaavat miehiä (googlaa "shit test")...mitä vähemmän, sen parempi
        - kertominen. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia
        - keskittyminen yhteen mieheen. Sama vinkki jonka naiset yleensä antavat miehelle, ja sitten itse sarjadeittailevat tai kilpailuttavat miehiä jollain muilla tavoin


      • näinköö
        121212121212 kirjoitti:

        Tässä vielä muutama lisäys:

        - aloitteellisuus. Pelimiehet ja kovan luokan ytmit useasti tykkäävät jahdata, enemmistö miehistä haluaa naisen joka tekee osansa. Tarkoittaa konkreettisia asioita, siis puhuminen/koskettaminen. Ei vain merkitseviä katseita joilla annetaan miehelle lupa ottaa riski. Vain kauniilla naisella on varaa "tässä olen, valloita minut"-asenteeseen
        - mutkattomuus. Kaikki naiset testaavat miehiä (googlaa "shit test")...mitä vähemmän, sen parempi
        - kertominen. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia
        - keskittyminen yhteen mieheen. Sama vinkki jonka naiset yleensä antavat miehelle, ja sitten itse sarjadeittailevat tai kilpailuttavat miehiä jollain muilla tavoin

        "Vain kauniilla naisella on varaa "tässä olen, valloita minut"-asenteeseen"

        Eli sillä naisella josta tykkäät. Sanoit että sellainen nainen on kaunis.


      • 121212121212
        näinköö kirjoitti:

        "Vain kauniilla naisella on varaa "tässä olen, valloita minut"-asenteeseen"

        Eli sillä naisella josta tykkäät. Sanoit että sellainen nainen on kaunis.

        Ei vaan sellaisella naisella josta ytmit tykkäävät. On tutkittua että oma ulkonäkö vaikuttaa ulkonäköihanteisiin, erityisesti miehillä.

        Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pystyisi tunnistamaan ketkä ovat yleisten ulkonäköihanteiden mukaisia. Minä olen ihastunut naisiin jotka eivät olleet ytmien suosimia.

        Otetaanpa esimerkki:

        Nainen A
        http://i.imgur.com/8TLm6.jpg
        nainen B
        https://mlmessme.files.wordpress.com/2015/05/img_0696.jpg

        Minusta nainen B on paljon kauniimpi kuin nainen A. Mutta tiedän että nainen A vastaa paremmin yleistä ulkonäköihannetta, ja on melkoisella varmuudella geneettisen lottovoittajaytmin silmissä kauniimpi.


      • khgjhkjhgk
        121212121212 kirjoitti:

        Ei vaan sellaisella naisella josta ytmit tykkäävät. On tutkittua että oma ulkonäkö vaikuttaa ulkonäköihanteisiin, erityisesti miehillä.

        Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pystyisi tunnistamaan ketkä ovat yleisten ulkonäköihanteiden mukaisia. Minä olen ihastunut naisiin jotka eivät olleet ytmien suosimia.

        Otetaanpa esimerkki:

        Nainen A
        http://i.imgur.com/8TLm6.jpg
        nainen B
        https://mlmessme.files.wordpress.com/2015/05/img_0696.jpg

        Minusta nainen B on paljon kauniimpi kuin nainen A. Mutta tiedän että nainen A vastaa paremmin yleistä ulkonäköihannetta, ja on melkoisella varmuudella geneettisen lottovoittajaytmin silmissä kauniimpi.

        B on tosi sievä.. Luonnonkaunis, meikeillä helposti 9.

        Eipä paljon yllättänyt, ettet ole itse ymmärtänyt tasoasi.


      • 121212121212
        khgjhkjhgk kirjoitti:

        B on tosi sievä.. Luonnonkaunis, meikeillä helposti 9.

        Eipä paljon yllättänyt, ettet ole itse ymmärtänyt tasoasi.

        B on hyvin pitkälti saman näköinen kuin edellinen nainen jonka kanssa olin treffeillä. Siksi kuvan valitsinkin.

        Minun tasoni oletettavasti tiedätkin?

        https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

        ...kuin tämä mies, 167cm, sporttinen mutta hintelä. Hyvä ammatti, älykäs, hauska, liian herrasmiesmäinen.

        Lukioaikojen ihastukseni oli enemmän kuin tämä. Todella nätti tyttö, muttei varmaankaan yleisten ihanteiden mukainen?

        http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=8290521&d=1462467265


      • 121212121212
        khgjhkjhgk kirjoitti:

        B on tosi sievä.. Luonnonkaunis, meikeillä helposti 9.

        Eipä paljon yllättänyt, ettet ole itse ymmärtänyt tasoasi.

        ps. ei ole "meikeillä ysiä".

        Ulkonäkö mitataan alasti peilin edessä, ilman meikkiä. Meikeillä saa kyllä talutettua kotiin sen ysin miehen baarista tai Tinderistä, mutta totuus ulkonäöstä ratkaisee olennaisen eli saako miehen pidettyä.


      • onpakumma
        121212121212 kirjoitti:

        ps. ei ole "meikeillä ysiä".

        Ulkonäkö mitataan alasti peilin edessä, ilman meikkiä. Meikeillä saa kyllä talutettua kotiin sen ysin miehen baarista tai Tinderistä, mutta totuus ulkonäöstä ratkaisee olennaisen eli saako miehen pidettyä.

        Ulkonäkö ratkaisee saako miehen pidettyä? Huh.


      • 121212121212
        onpakumma kirjoitti:

        Ulkonäkö ratkaisee saako miehen pidettyä? Huh.

        Mitä kummallista tuossa oli? Huomaa konteksti:

        "Ulkonäkö mitataan alasti peilin edessä, ilman meikkiä. Meikeillä saa kyllä talutettua kotiin sen ysin miehen baarista tai Tinderistä, mutta totuus ulkonäöstä ratkaisee olennaisen eli saako miehen pidettyä."

        Nainen hakee miehen (ytmin) baarista/Tinderistä. Aamulla se mies huomaa että täydessä sotamaalauksessa ja slimmaavissa vaatteissa esiintynyt nainen ei olekaan niin hot. Tavallinen tarina.


      • 765476544747
        121212121212 kirjoitti:

        B on hyvin pitkälti saman näköinen kuin edellinen nainen jonka kanssa olin treffeillä. Siksi kuvan valitsinkin.

        Minun tasoni oletettavasti tiedätkin?

        https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

        ...kuin tämä mies, 167cm, sporttinen mutta hintelä. Hyvä ammatti, älykäs, hauska, liian herrasmiesmäinen.

        Lukioaikojen ihastukseni oli enemmän kuin tämä. Todella nätti tyttö, muttei varmaankaan yleisten ihanteiden mukainen?

        http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=8290521&d=1462467265

        En tiennyt. Oh hoh -perun puheeni. Tosi ok.


      • Naisasialooser11
        121212121212 kirjoitti:

        Mitä kummallista tuossa oli? Huomaa konteksti:

        "Ulkonäkö mitataan alasti peilin edessä, ilman meikkiä. Meikeillä saa kyllä talutettua kotiin sen ysin miehen baarista tai Tinderistä, mutta totuus ulkonäöstä ratkaisee olennaisen eli saako miehen pidettyä."

        Nainen hakee miehen (ytmin) baarista/Tinderistä. Aamulla se mies huomaa että täydessä sotamaalauksessa ja slimmaavissa vaatteissa esiintynyt nainen ei olekaan niin hot. Tavallinen tarina.

        Totta, Ei ole mitään meikeillä ysiä kuten ei ole mitään brad pitt naamarilla ysiä miestäkään. Ulkonäkö mitataan saunan puhtaana alasti ja nainen on juuri sen näköinen mitä on tuossa tilanteessa, ei yhtään sen kauniimpi.

        Meikeillä ja huijausvaatteilla voi saada YT-sonnin panolle baarista tai tinderistä, mutta YT-sonni häviää kassien tyhjennyksen jälkeen kun naisen aito ulkonäkö, joka aamulla paljastuu, ei riitä alkuunkaan kyseistä miestä sitouttamaan.


    • Ei ole enää mitään toiveita. Juna meni jo, sorry. Joitain vuosia sitten olisin voinut vielä vastata kysymykseen. Mgtow.

      Naiset saavat minun puolestani tehdä ihan mitä tahtovat. Niin teen minäkin.

      • kummallista.on

        Vastauksestasi ei ollut mitään hyötyä.
        Olisit voinut samantien jättää vastaamatta.

        Miksi edes keskustelet täällä naisten asioista?


      • kummallista.on kirjoitti:

        Vastauksestasi ei ollut mitään hyötyä.
        Olisit voinut samantien jättää vastaamatta.

        Miksi edes keskustelet täällä naisten asioista?

        "Vastauksestasi ei ollut mitään hyötyä."

        Vastaukseni ovat aina hyödyllisiä, mutta sinä olet turha.

        "Miksi edes keskustelet täällä naisten asioista?"

        Siksi, koska keskustelen täällä ihan mistä itse tahdon. Tämä on sinkkujen palsta ja minä olen sinkku.


      • voi.helvetti
        super-atm kirjoitti:

        "Vastauksestasi ei ollut mitään hyötyä."

        Vastaukseni ovat aina hyödyllisiä, mutta sinä olet turha.

        "Miksi edes keskustelet täällä naisten asioista?"

        Siksi, koska keskustelen täällä ihan mistä itse tahdon. Tämä on sinkkujen palsta ja minä olen sinkku.

        Kerropa sitten miten aloittaja hyötyi siitä tiedosta, että olet joku mgtow?


      • voi.helvetti kirjoitti:

        Kerropa sitten miten aloittaja hyötyi siitä tiedosta, että olet joku mgtow?

        Tavoitteenani ei ole hyödyttää ketään. Edelleen mgtow, vaikka se selvästi sinuakin häiritsee.


      • älä.puhu.mitä.sattuu
        super-atm kirjoitti:

        Tavoitteenani ei ole hyödyttää ketään. Edelleen mgtow, vaikka se selvästi sinuakin häiritsee.

        Sanoit että vastauksesi ovat aina hyödyllisiä. Joten millä tavalla se kommenttisi nyt sitten muka oli hyödyllinen?


      • älä.puhu.mitä.sattuu kirjoitti:

        Sanoit että vastauksesi ovat aina hyödyllisiä. Joten millä tavalla se kommenttisi nyt sitten muka oli hyödyllinen?

        En ole velvollinen luettelemaan sinulle hyötyjä. Sen voin kuitenkin sanoa, että sinuakin mgtow ärsyttää. Alat tivaamaan jotain hyötyä. Nimen omaan mgtow hyödyttää minua, aivan kuten kommenttinikin. Sinun saamasi hyöty ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • älä.puhu.mitä.sattuu
        super-atm kirjoitti:

        En ole velvollinen luettelemaan sinulle hyötyjä. Sen voin kuitenkin sanoa, että sinuakin mgtow ärsyttää. Alat tivaamaan jotain hyötyä. Nimen omaan mgtow hyödyttää minua, aivan kuten kommenttinikin. Sinun saamasi hyöty ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Myönnät siis ettei kommenttisi hyödyttänyt mitenkään. Kiitos.

        Miksi ärsyttäisi se että SÄ olet mgtow? Ätmien mgtow ei kiinnosta, en ätmiä huolisi kuitenkaan.


      • älä.puhu.mitä.sattuu kirjoitti:

        Myönnät siis ettei kommenttisi hyödyttänyt mitenkään. Kiitos.

        Miksi ärsyttäisi se että SÄ olet mgtow? Ätmien mgtow ei kiinnosta, en ätmiä huolisi kuitenkaan.

        Hah. En myönnä yhtään mitään. Vaikka vajaaälyisenä niin väitätkin.

        "Miksi ärsyttäisi se että SÄ olet mgtow?"

        Miksi olet vastannut kommentteihini monta kertaa ja olet hermostunut? Puristaako jo vanne päätäsi?

        "Ätmien mgtow ei kiinnosta, en ätmiä huolisi kuitenkaan."

        Kyllä ainakin niitä naisia kiinnostaa joille olisin päässyt aisuriksi. Koska en suostu olemaan aisuri, niin parempi valinta on mgtow.


      • älä.puhu.mitä.sattuu
        super-atm kirjoitti:

        Hah. En myönnä yhtään mitään. Vaikka vajaaälyisenä niin väitätkin.

        "Miksi ärsyttäisi se että SÄ olet mgtow?"

        Miksi olet vastannut kommentteihini monta kertaa ja olet hermostunut? Puristaako jo vanne päätäsi?

        "Ätmien mgtow ei kiinnosta, en ätmiä huolisi kuitenkaan."

        Kyllä ainakin niitä naisia kiinnostaa joille olisin päässyt aisuriksi. Koska en suostu olemaan aisuri, niin parempi valinta on mgtow.

        En ole hermostunut vaikka niin kovasti haluatkin. Tuo mgtow on vain sama asia kuin kostolesbous. "Kun en saa hyvää naista niin naiset ei kiinnosta sitten ollenkaan nyyh".


      • älä.puhu.mitä.sattuu kirjoitti:

        En ole hermostunut vaikka niin kovasti haluatkin. Tuo mgtow on vain sama asia kuin kostolesbous. "Kun en saa hyvää naista niin naiset ei kiinnosta sitten ollenkaan nyyh".

        Ei se ole todellakaan sama asia.

        Kostolesbous johtuu siitä jos nainen ei saa tasoaan parempaa miestä. Jos nainen ei pääse toteuttamaan hypergamiaa eli samaan tasoaan parempaa miestä ja hyötymään miehestä jotenkin, niin nainen alkaa usein kostolesboksi. Naisille ei kelpaa tasa-arvoinen parisuhde.

        Mgtow puolestaan johtuu siitä ettei miehet suostu naisten hypergamiaan ja huonoon diiliin. Miehille kelpaa kyllä itsensä tasoinen nainen ja usein vähän tasottomampikin, mutta rajansa kaikella. Aisuriksi ei kenenkään kannata suostua.


      • iuytuiytiyui
        super-atm kirjoitti:

        "Vastauksestasi ei ollut mitään hyötyä."

        Vastaukseni ovat aina hyödyllisiä, mutta sinä olet turha.

        "Miksi edes keskustelet täällä naisten asioista?"

        Siksi, koska keskustelen täällä ihan mistä itse tahdon. Tämä on sinkkujen palsta ja minä olen sinkku.

        Toki. Sinulla ei vaan ole kenellekään niin sitte MITÄÄN annettavaa.


      • iuytiuytiuyti
        super-atm kirjoitti:

        En ole velvollinen luettelemaan sinulle hyötyjä. Sen voin kuitenkin sanoa, että sinuakin mgtow ärsyttää. Alat tivaamaan jotain hyötyä. Nimen omaan mgtow hyödyttää minua, aivan kuten kommenttinikin. Sinun saamasi hyöty ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Ai se, että ruma vanha ja vittumainen paskiainen ymmärtää olla pois markkinoilta! :D

        Haha... !!!


      • iuytuiytiyui kirjoitti:

        Toki. Sinulla ei vaan ole kenellekään niin sitte MITÄÄN annettavaa.

        Minulla on paljonki annettavaa ja menestyn elämässä hyvin. Kävitkö apukoulun loppuun vai jäikö sekin kesken?


      • iuytiuytiuyti kirjoitti:

        Ai se, että ruma vanha ja vittumainen paskiainen ymmärtää olla pois markkinoilta! :D

        Haha... !!!

        Siinä jälleen kommentti todistuksena siitä miten mgtow aiheuttaa vihaa naisten keskuudessa.


      • älä.puhu.mitä.sattuu

        Olen itse vielä sen verran nuori (23 v.), ja ulkonäköäkin löytyy, että kelpaan YT-miehille suhteeseen. Tapailen parhaillaankin yhtä. En siis ollenkaan hermostunut, lähinnä ihmettelin miksi tuo asia piti mainita tässä ketjussa. Se ei hyödyttänyt aloittajaa mitenkään.


      • älä.puhu.mitä.sattuu kirjoitti:

        Olen itse vielä sen verran nuori (23 v.), ja ulkonäköäkin löytyy, että kelpaan YT-miehille suhteeseen. Tapailen parhaillaankin yhtä. En siis ollenkaan hermostunut, lähinnä ihmettelin miksi tuo asia piti mainita tässä ketjussa. Se ei hyödyttänyt aloittajaa mitenkään.

        Et ole ikuisesti nuori ja jossain vaiheessa et kelpaa enää miehille edes spermaviemäriksi.

        Sinuakin selvästi ärsyttää mgtow.


      • älä.puhu.mitä.sattuu
        super-atm kirjoitti:

        Siinä jälleen kommentti todistuksena siitä miten mgtow aiheuttaa vihaa naisten keskuudessa.

        Tuossa viha kai kohdistui just suhun, tuskin mgtow sitä sai aikaan. Taidat ärsyttää palstalaisia niin kovasti.


      • älä.puhu.mitä.sattuu kirjoitti:

        Tuossa viha kai kohdistui just suhun, tuskin mgtow sitä sai aikaan. Taidat ärsyttää palstalaisia niin kovasti.

        Kyllä mgtow on se mikä kaikkia ärsyttää. Jos minä ärsytän jotain, niin sehän on hänen ongelmansa, eikä se minua kiinnosta.


      • älä.puhu.mitä.sattuu
        super-atm kirjoitti:

        Et ole ikuisesti nuori ja jossain vaiheessa et kelpaa enää miehille edes spermaviemäriksi.

        Sinuakin selvästi ärsyttää mgtow.

        No, ei ole syytä miksi mgtow muka ärsyttäisi. Ei ärsytä. Haluatko, että se ärsyttää?


      • älä.puhu.mitä.sattuu kirjoitti:

        No, ei ole syytä miksi mgtow muka ärsyttäisi. Ei ärsytä. Haluatko, että se ärsyttää?

        Älä itse puhu mitä sattuu.

        Kaiken järjen mukaan mgtow ei pitäisi ärsyttää ketään, eikä se ole minun tavoitteenikaan. Enimmäkseen huvittaa sen aiheuttavat reaktiot.

        Naisia se ärsyttää ksiksi, koska he eivät voi tuntea itseään paremmiksi ihmisiksi kun yhä harvempi mies heitä yrittää miellyttää ja iskeä. Vaikka ne miehet olisivat kelpaamattomia, niin jostain syystä heidänkin mgtow ärsyttää naisia.

        Miehiä puolestaan mgtow äsyttää, koska mgtow ei jaksa kunnoittaa aisuria, joka rypee huonossa parisuhteessa aisurina elättäen itseään tasottomampaa parisuhdehuoraa. Toisten kateudella moni elää.

        Kun hyppää pois pelistä, niin kyllähän se jotain häiritsee kun haistattaa pitkät ja nauttii elämästään.


      • 985475
        super-atm kirjoitti:

        Älä itse puhu mitä sattuu.

        Kaiken järjen mukaan mgtow ei pitäisi ärsyttää ketään, eikä se ole minun tavoitteenikaan. Enimmäkseen huvittaa sen aiheuttavat reaktiot.

        Naisia se ärsyttää ksiksi, koska he eivät voi tuntea itseään paremmiksi ihmisiksi kun yhä harvempi mies heitä yrittää miellyttää ja iskeä. Vaikka ne miehet olisivat kelpaamattomia, niin jostain syystä heidänkin mgtow ärsyttää naisia.

        Miehiä puolestaan mgtow äsyttää, koska mgtow ei jaksa kunnoittaa aisuria, joka rypee huonossa parisuhteessa aisurina elättäen itseään tasottomampaa parisuhdehuoraa. Toisten kateudella moni elää.

        Kun hyppää pois pelistä, niin kyllähän se jotain häiritsee kun haistattaa pitkät ja nauttii elämästään.

        Teistä moni taitaa olla sellainen toisten kateudesta eläjä. Aina väitätte miten nuoret naiset ja vanhat miehet aiheuttavat kateutta vanhoissa naisissa. Kertoo enemmän itse sanojan ajatusmaailmasta.


      • 985475 kirjoitti:

        Teistä moni taitaa olla sellainen toisten kateudesta eläjä. Aina väitätte miten nuoret naiset ja vanhat miehet aiheuttavat kateutta vanhoissa naisissa. Kertoo enemmän itse sanojan ajatusmaailmasta.

        Minua ei kiinnosta se, että jotkut ovat minulle kateellisia. Ite ootte-kommentti ei toimi tässäkään tapauksessa.


      • 854745754
        super-atm kirjoitti:

        Et ole ikuisesti nuori ja jossain vaiheessa et kelpaa enää miehille edes spermaviemäriksi.

        Sinuakin selvästi ärsyttää mgtow.

        "Sinuakin selvästi ärsyttää mgtow."

        Ihminen usein näkee mitä haluaa nähdä ;)


      • 854745754 kirjoitti:

        "Sinuakin selvästi ärsyttää mgtow."

        Ihminen usein näkee mitä haluaa nähdä ;)

        Sinä tuskin näet yhtään mitään. Yhtä sokea olet tosiasioille niin kuin suurin osa suomalaisista naisista.


      • pettymyss
        super-atm kirjoitti:

        Sinä tuskin näet yhtään mitään. Yhtä sokea olet tosiasioille niin kuin suurin osa suomalaisista naisista.

        Sama asia on kyllä kostolesbous ja mgtow. Kummankin aiheuttaa pettymys parisuhdemarkkinoilla.

        Ja selvästi haluat että mgtow ärsyttäisi naisia.


      • LMKfwekfmkldffd
        voi.helvetti kirjoitti:

        Kerropa sitten miten aloittaja hyötyi siitä tiedosta, että olet joku mgtow?

        Ainakin aloittaja voi hahmottaa tämän perusteella sen että kaikkia miehiä ei enää kiinnosta pätkänkään vertaa ja tämä selittää sen miksi miestä ei välttämättä löydy enää OK naisellekaan.

        Olen ollut huomaavinani nimittäin että naisilla on etenkin suuremmissa kaupungeissa pulaa mieskontakteista yleensäkin. Tässä tarkoitan sellaisista mieskontakteista jotka eivät ole panemiseen/tinderiin liittyviä.

        Naiset jotka ns. antavat polkaista itseään ei ole mitään ongelmaa löytää "seuraa".

        Tämä tarkoittaa siis sitä että siinä missä naiset ovat nirppanokkia ja romanttisten tarinoiden sepittäjiä niin miehet alkavat käydä harvinaisuudeksi ihan oikeasti. Pariutumispeli on tavalliselle miehelle niin paskaa että he eivät enää halua pelata sitä.

        Miksi tämän tiedottaminen/tiedostaminen ei ole naisen etu muka? Hyvällä tuurilla joku akka saattaa tulla infon takia tolkkuihinsa ja olla itseasiassa onnellinen sen peruspenansa kanssa koska peruspenakin alkaa olla katoava luonnonvara.

        Naisten on syytä ymmärtää mikä MGTOW on ja mitä se käytännössä aiheuttaa.

        Se aiheuttaa sukupuolisen tasapäistymisen ja naiseuden kaikkien etuisuuksien katoamisen sinkkumarkkinoilta. Tämä tarkoittaa että ns. tavallisten naisten on joko uudistuttava hyvin perustavaa laatua olevalla tavalla tai jäätävä yksin. Uudistuksen ydin on se että naisesta olisi oltava oikeasti hyötyä ja iloa miehelle että nainen oikeasti kelpaa.

        Eikö olekin aika vitun röyhkeä ja radikaali ajatus?


      • 42mgtow
        LMKfwekfmkldffd kirjoitti:

        Ainakin aloittaja voi hahmottaa tämän perusteella sen että kaikkia miehiä ei enää kiinnosta pätkänkään vertaa ja tämä selittää sen miksi miestä ei välttämättä löydy enää OK naisellekaan.

        Olen ollut huomaavinani nimittäin että naisilla on etenkin suuremmissa kaupungeissa pulaa mieskontakteista yleensäkin. Tässä tarkoitan sellaisista mieskontakteista jotka eivät ole panemiseen/tinderiin liittyviä.

        Naiset jotka ns. antavat polkaista itseään ei ole mitään ongelmaa löytää "seuraa".

        Tämä tarkoittaa siis sitä että siinä missä naiset ovat nirppanokkia ja romanttisten tarinoiden sepittäjiä niin miehet alkavat käydä harvinaisuudeksi ihan oikeasti. Pariutumispeli on tavalliselle miehelle niin paskaa että he eivät enää halua pelata sitä.

        Miksi tämän tiedottaminen/tiedostaminen ei ole naisen etu muka? Hyvällä tuurilla joku akka saattaa tulla infon takia tolkkuihinsa ja olla itseasiassa onnellinen sen peruspenansa kanssa koska peruspenakin alkaa olla katoava luonnonvara.

        Naisten on syytä ymmärtää mikä MGTOW on ja mitä se käytännössä aiheuttaa.

        Se aiheuttaa sukupuolisen tasapäistymisen ja naiseuden kaikkien etuisuuksien katoamisen sinkkumarkkinoilta. Tämä tarkoittaa että ns. tavallisten naisten on joko uudistuttava hyvin perustavaa laatua olevalla tavalla tai jäätävä yksin. Uudistuksen ydin on se että naisesta olisi oltava oikeasti hyötyä ja iloa miehelle että nainen oikeasti kelpaa.

        Eikö olekin aika vitun röyhkeä ja radikaali ajatus?

        Allekirjoitan.

        Vaikka numeromies saa yleensä haukkuja osakseen niin sen jutuissa on perääkin. Aika moni mies saa touhusta tarpeekseen siihen mennessä kun peruspenat alkaa viimein kelvata.

        Ennen Tinderin ja netin aikaa oli helpompaa uskotella että "et vain ole törmännyt siihen oikeaan". Miehet vaan eli toivossa ja hupsistakeikkaa se oikea löytyikin. Haaveeksi jäi teiniromanssit ja opiskeluromanssit, aika suoraan lisääntymään ja tekemään duunia.

        No enää tuota ei pysty salaamaan, miehet näkee miten homma pelittää. Kun minä nyt 42-vuotias luuseri olin kakskytvee, niin luulin oikeasti ettei sinkkunaisilla ole juuri seksiä, nekin odottelee sitä oikeaa. Hei fine, ollaan samassa veneessä. Nyt kaikki tietää mikä on "fuckbuddy".

        Se parempi matsku varataan ekaksi, ne jotka kelpasi jo nuorempina. Kun nainen on lähemmäs 30, ne on viety aikoja sitten. Ne jotka alkaisi kelpaamaan vasta sitten kun on työpaikka hanskassa, on aika h-vetin epäluuloisia naisten suhteen ja luultavasti metsästää sitä kadonnutta teiniromanssiaan. Niinhän se pikkukakkonenkin tekee, se siinä oikeasti taustalla on vaikka heppu yrittää kuinka selitellä muuta.

        Päin p:tä minullakin meni. Nyt on kaksi vakipanoa joista kumpikaan ei ole sitä vaimomatskua eikä mitään seksipommejakaan. Ehkä jos laittaisi ihan kaiken peliin niin voisi löytää kolkyt jotain vee naisen lapsia tekemään, mutta ei näin kyynisen paskan kannata sellaiseen ryhtyä.


      • 121212121212
        42mgtow kirjoitti:

        Allekirjoitan.

        Vaikka numeromies saa yleensä haukkuja osakseen niin sen jutuissa on perääkin. Aika moni mies saa touhusta tarpeekseen siihen mennessä kun peruspenat alkaa viimein kelvata.

        Ennen Tinderin ja netin aikaa oli helpompaa uskotella että "et vain ole törmännyt siihen oikeaan". Miehet vaan eli toivossa ja hupsistakeikkaa se oikea löytyikin. Haaveeksi jäi teiniromanssit ja opiskeluromanssit, aika suoraan lisääntymään ja tekemään duunia.

        No enää tuota ei pysty salaamaan, miehet näkee miten homma pelittää. Kun minä nyt 42-vuotias luuseri olin kakskytvee, niin luulin oikeasti ettei sinkkunaisilla ole juuri seksiä, nekin odottelee sitä oikeaa. Hei fine, ollaan samassa veneessä. Nyt kaikki tietää mikä on "fuckbuddy".

        Se parempi matsku varataan ekaksi, ne jotka kelpasi jo nuorempina. Kun nainen on lähemmäs 30, ne on viety aikoja sitten. Ne jotka alkaisi kelpaamaan vasta sitten kun on työpaikka hanskassa, on aika h-vetin epäluuloisia naisten suhteen ja luultavasti metsästää sitä kadonnutta teiniromanssiaan. Niinhän se pikkukakkonenkin tekee, se siinä oikeasti taustalla on vaikka heppu yrittää kuinka selitellä muuta.

        Päin p:tä minullakin meni. Nyt on kaksi vakipanoa joista kumpikaan ei ole sitä vaimomatskua eikä mitään seksipommejakaan. Ehkä jos laittaisi ihan kaiken peliin niin voisi löytää kolkyt jotain vee naisen lapsia tekemään, mutta ei näin kyynisen paskan kannata sellaiseen ryhtyä.

        Kiitän palautteesta.

        Olen tosiaan sitä mieltä että systeemi jossa useat miehet saavat naisia vasta kolmekymppisinä, ei toimi. Naiset haluaisivat syödä ja säästää kakun, mutta betamiesten kannalta tämä on surkeä järjestely.

        "Niinhän se pikkukakkonenkin tekee, se siinä oikeasti taustalla on vaikka heppu yrittää kuinka selitellä muuta."

        Joudumme olemaan tästä eri mieltä.


      • uytuytiuyti
        LMKfwekfmkldffd kirjoitti:

        Ainakin aloittaja voi hahmottaa tämän perusteella sen että kaikkia miehiä ei enää kiinnosta pätkänkään vertaa ja tämä selittää sen miksi miestä ei välttämättä löydy enää OK naisellekaan.

        Olen ollut huomaavinani nimittäin että naisilla on etenkin suuremmissa kaupungeissa pulaa mieskontakteista yleensäkin. Tässä tarkoitan sellaisista mieskontakteista jotka eivät ole panemiseen/tinderiin liittyviä.

        Naiset jotka ns. antavat polkaista itseään ei ole mitään ongelmaa löytää "seuraa".

        Tämä tarkoittaa siis sitä että siinä missä naiset ovat nirppanokkia ja romanttisten tarinoiden sepittäjiä niin miehet alkavat käydä harvinaisuudeksi ihan oikeasti. Pariutumispeli on tavalliselle miehelle niin paskaa että he eivät enää halua pelata sitä.

        Miksi tämän tiedottaminen/tiedostaminen ei ole naisen etu muka? Hyvällä tuurilla joku akka saattaa tulla infon takia tolkkuihinsa ja olla itseasiassa onnellinen sen peruspenansa kanssa koska peruspenakin alkaa olla katoava luonnonvara.

        Naisten on syytä ymmärtää mikä MGTOW on ja mitä se käytännössä aiheuttaa.

        Se aiheuttaa sukupuolisen tasapäistymisen ja naiseuden kaikkien etuisuuksien katoamisen sinkkumarkkinoilta. Tämä tarkoittaa että ns. tavallisten naisten on joko uudistuttava hyvin perustavaa laatua olevalla tavalla tai jäätävä yksin. Uudistuksen ydin on se että naisesta olisi oltava oikeasti hyötyä ja iloa miehelle että nainen oikeasti kelpaa.

        Eikö olekin aika vitun röyhkeä ja radikaali ajatus?

        Ainakin 90% miehistä haluaa olla naisten kanssa tekemisissä. Ihan sama, jos loppuja ei kiinnosta. Ei vaikuta mihinkään mitenkään.


      • uytuytiuyti kirjoitti:

        Ainakin 90% miehistä haluaa olla naisten kanssa tekemisissä. Ihan sama, jos loppuja ei kiinnosta. Ei vaikuta mihinkään mitenkään.

        Minusta varsin toistuva virsi n. nelikymppisiltä naisilta on että olisi kyllä miehiä jotka tarjoavat seksiä, mutta joilta ei saa sitä mitä naiset kutsuisivat rakkaudeksi tai kumppanuudeksi.

        Seksiin riittää mainiosti paljon pienempikin osuus kuin 90% miehistä, mutta parisuhdekelpoiset miehet on naisille niukka resurssi aivan samalla kuin miehille naiset, jotka voivat tarjota perheen.


      • pettymyss kirjoitti:

        Sama asia on kyllä kostolesbous ja mgtow. Kummankin aiheuttaa pettymys parisuhdemarkkinoilla.

        Ja selvästi haluat että mgtow ärsyttäisi naisia.

        "Sama asia on kyllä kostolesbous ja mgtow. Kummankin aiheuttaa pettymys parisuhdemarkkinoilla."

        Pettymys ehkä, mutta eri syystä. Juuri perustelin miksi se on eri asia ja se meni tietysti sinulta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        "Ja selvästi haluat että mgtow ärsyttäisi naisia."

        Ihan sama ärsyttääkö vai ei. Lähinnä huvittavaa naisten raivoaminen asian suhteen, josta he väittävät ettei ole mitään merkitystä.


      • Lopeta.tuo.pelleily
        super-atm kirjoitti:

        "Sama asia on kyllä kostolesbous ja mgtow. Kummankin aiheuttaa pettymys parisuhdemarkkinoilla."

        Pettymys ehkä, mutta eri syystä. Juuri perustelin miksi se on eri asia ja se meni tietysti sinulta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        "Ja selvästi haluat että mgtow ärsyttäisi naisia."

        Ihan sama ärsyttääkö vai ei. Lähinnä huvittavaa naisten raivoaminen asian suhteen, josta he väittävät ettei ole mitään merkitystä.

        Sinä niin kovin mielelläsi tulkitset kaikki erimielisyydet raivoamiseksi saadaksesi naiset mahdollisimman huonoon valoon.


      • Lopeta.tuo.pelleily kirjoitti:

        Sinä niin kovin mielelläsi tulkitset kaikki erimielisyydet raivoamiseksi saadaksesi naiset mahdollisimman huonoon valoon.

        En tulkitse, vaan teen täysin oikeita havaintoja. Nykyään suurin osa saamistani kommentoinneista on raivoamista, shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä.


      • Lopeta.tuo.pelleily
        super-atm kirjoitti:

        En tulkitse, vaan teen täysin oikeita havaintoja. Nykyään suurin osa saamistani kommentoinneista on raivoamista, shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä.

        Kyllä tulkitset.


      • Lopeta.tuo.pelleily kirjoitti:

        Kyllä tulkitset.

        Älä väitä vastaan, kun et ymmärrä kuitenkaan mistään mitään.


    • Kgfhw

      Ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja täältä sitä on turha kysyä, koska kaikki palstan miehet näyttävät olevan homoja. Ei tarvitse edes hirveästi ketjuja käydä läpi niin tuo käy ilmi.
      Luulin tulleeni Sinkut-palstalle ja yllätys oli suuri, kun tajusin tämän olevan täynnä homomiehiä.
      Tämä hetero sinkkumies poistuu tältä homojen täyttämältä palstalta.

      • mgtowtirsk

        Tämä on täynnä homoja ja mgtow-miehiä. Kummatkaan ei hyödytä sinkkunaisia joten täällä ei kannata edes keskustella.


      • uytuytriyiyi
        mgtowtirsk kirjoitti:

        Tämä on täynnä homoja ja mgtow-miehiä. Kummatkaan ei hyödytä sinkkunaisia joten täällä ei kannata edes keskustella.

        No ei, mutta menee tämä nyt viihteenä silloin tällöin..
        Kehareita / syrjäytyneitä / mielenterveyskuntoutujia täällä lähinnä pyörii.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naisen pitää tehdä miehelle selväksi että naista pitää kohdella hyvin ja kunnioittavasti. Jos näin ei tapahdu naisen pitää erota jännämiehestä. Naisen pitää sis olla myös rohkea ja näyttää että on rakastamisen arvoinen.

    • kelvatakseen

      ¿ Mitä sen naisen pitää sitten tehdä kelvatakseen teille miehille?
      mielestäni pitää tehdä:
      – toisen huomioonottaminen,
      ¿ Millainen hänen pitäisi olla?
      – normaali terve nainen joka ei esitä muuta kuin on
      ¿ Kuvaile tähän sellainen sinkkunainen, jollaisen haluaisit kohdata.
      – teeskentelemätön, luomu tavis jolla on terve itsetunto.
      Missä ja miten haluaisit kohdata hänet?
      – ei paikalla väliä
      Millaisista asioista haluaisit hänen pitävän?
      – koti, kulttuuri, matkailu, seksi …

    • Fewfdsmlkmsdmkflsd

      Hyvä suihinotto on jo puoli voittoa.

      • FKLwemklfm

        Ja toinen mitä nainen voi tehdä on tehdä omalle päälleen jotain. Naisilla usein se on se naisen pää mikä aiheuttaa ne ongelmat. Miehistä kiinnostutaan väärässä kohtaa ja väärästa tapauksesta.

        Naistenlehtien opetusten ja tyttöily-lapsuuden henkinen dekonstruktio on ihan konkreettinen tapa edistää omaa pariutumistaan hyvässä. Sitä kutsutaan aikuiseksi kasvamiseksi. Siinä vaiheessa kun alatte näkemään limanuljaskat limanuljaskoina ja tavallisen miehen asiansa hoitavana tyyppinä joka voisi olla kumppanimateriaalia alatte olla oikeassa suunnassa. Kun lopetetta etsimästä räjähtäviä rakkauskokemuksia ja suhtautumaan suhteisiin kuin leirituleen joka pitää rakentaa, sytyttää ja pitää palamassa ja kaikki se vaatii aktiivista toimintaa, osallistumista ja velvoittaa etenkin itseänne toimimaan suhteen eteen pragmaattisesti alatte olla valmiita johonkin realistiseen.

        Saattaa tietenkin olla että tosirakkaus onkin liian tylsä ja haastava leikki eikä se leikkikaveri olekaan sellainen jonka tunteet on automatik - eli prinsessana on paljon kivempaa ihqd. En minä sitä kielläkään. Se vain ei ole konkreettisesti ja pohjimmiltaan toimiva suhdemalli sellainen saatanan leijailu.


    • kunnollinen-mies

      Naisen ei tarvii tehdä mitään muuta kun valita. Nainen vaan valitsee miehen ja se tekee sen naamavärkin perusteella. On sitten täysin ruurista kiinni onko mies niin hyvä että sen kanssa voi seurustella.

    • Tjaa... Millaisenko naisen itse haluaisin treffata?

      Aloitteellinen ja rohkea, ihan arkisissa keskusteluissa kuin myös intiimimmissä asioissa. Toisaalta omaa sellaisen rauhallisen persoonan, että ei tarvitse olla kokoajan suunittelemassa mitä seuraavaksi olisi ohjelmassa ja minne seuraava matka tehtäisiin. Eli osaa nauttia arjesta ja rauhallisesta ajasta, niin itsekseen, kavereiden kuin mahdollisesti miunkin kanssa jos parisuhteeseen päädytään.

      Tietää taikka on vakaa aikomus hankkia jälkikasvua, kunhan parisuhde on todettu hyväksi ja kestävän myös arjen "harmauden".

      Mieluusti tekee työtä josta nauttii ja ansaitsee elantonsa, mutta toisaalta ei ole niin ura suuntautunut, että jälkikasvu ei tule kuuloonkaan taikka ei ole ajatuksissa "nyt taikka ei ehken koskaan".

      Sellainen jonka kanssa keskustelu sujuisi mukavasti etiäpäin ja hiljaiset hetket eivät olisi kummallekkaan kiusallisia, vaan "naatiskeltais rauhassa".

      Ulkonäöllisistä asioista toivoisin, että nainen olisi jossain siro-hoikka-normaali-"hiukan liikaa mutta oikeissa paikoissa" haitarilta. Ja kuten aiemmin täällä olen maininnut, "mieluiten sellainen jonka jaksaisin kantaa makkariin... tai ainakin raahata. :)"

      Ajattelee niin järjellä kuin tunteellakin ja tykkää liikuskella luonnossa, mökkeillä, mutta myös tietokonepelit ja lautapelit saavat innostumaan. Ymmärtää, että varsinkin tarina vetoiset pelit ovat vallan mahtavia tunnemyrsky elämyksiä, siinä missä elokuvat, "seikkailu retket Nuuksion metsiin" ja muut. On tyytyväinen ja saa jännityksensä pienistä ja arkisistakin asioista, kun hiukan kotiovea kauemmas lähtee. Kuitenkaan ei ole haaveilemassa 1-3:a ulkomaan raissua vuodessa.

      Mitä tulee kuntoon, niin olisi hianoa, jos naisesta saisi kaverin ulos lenkille ja kajakki reissuille, sekä pitäisi omasta peruskunnostaan huolta. Se että elämäntavat ja syömistottumukset, liikunta on tasapainossa siten, että paino pysyy tasaisena.

      Mieluusti ei ole entuudestaan lapsia, vaikka niitä haluaakin. Toisaalta mikäli lapsia on, niin ensin pitäisi keskustela läpeensä millaisen tulevaisuuden yhdessä näemme ja minkälaiset olisivat kummankin roolit tässä tulevaisuudessa.

      Tässä nyt joitain mietteitä.

      • Mitä tulee tuohon "missä ja miten haluaisit kohdata hänet", niin tällä ei ole sen suurempaa merkitystä. Mieluusti kuitenkin sellaisessa tilanteessa jossa voisi keskustella rennosti ja ehken mieluusti kahden kesken.

        Eli jos nyt jottain osviittaa antaisi, niin baarit ja yökerhot ovat mielestäni huonoja, koska siellä keskustelu on tuskasaa huutamista ja siltikään ei kuule mitä toinen sanoo musiikin ja muun hälyn yli.


    • oma.listani

      "Mitä sen naisen pitää sitten tehdä kelvatakseen teille miehille? Millainen hänen pitäisi olla? Kuvaile tähän sellainen sinkkunainen, jollaisen haluaisit kohdata. Missä ja miten haluaisit kohdata hänet? Millaisista asioista haluaisit hänen pitävän? "

      Ulkonäöllisesti vaatimuksena on naisen hoikkuus tai normaali paino. Mielellään saman pituinen tai lyhyempi. Omaan silmään nätti / söpö. Harrastaa liikuntaa, mutta ei sellaista mikä kasvattaisi liikaa lihaksia.

      Luonteeltaan hän voisi olla rauhallinen tai jopa ujo. Empaattinen, luotettava ja kiltti. Ei harrasta yhden illan juttuja ja kaikki edellinen "kokemus" on vain pitkäaikaisista parisuhteista. Tykkää läheisyydestä. Ei tarvitse olla yliopistoja käynyt, mutta on järkevä ihminen joka osaa käyttäytyä järkevästi erilaisissa tilanteissa, suhdeasioissa, raha-asioissa jne. Ei halua koko ajan jännitystä ja pelaile ihmissuhteissa. Nauttii arjesta ja välillä innostuu lähtemään uloskin (vaikka leffaan, ulkomaille, lenkille jne.). Ei tykkää bilettää tai ryypätä ja on savuton. On perussiisti ja hoitaa hygieniastaan. Ei (pahoja) mielenterveysongelmia tai outoja fetissejä. Ei ole lapsia, mutta haluaisi joskus niitä. Opiskelee tai on töissä.

      Tällaisen naisen voisi kohdata periaatteessa missä tahansa: töissä, tinderissä, harrastuksen parista jne.

    • 121212121212

      Tästä saa aika hyvän kuvan siitä etteivät miesten kriteerit ole ihmeellisiä.

      Normaalipainoinen, lapseton, mukava nainen joka ei ole paneskellut ympäriinsä.

      Naisten kriteerit ovatkin eri asia...miehen pitää olla tavallisuudesta poikkeava mutta silti omata kaikki ne tavallisen miehen hyvät ominaisuudet. Miehen ulkonäön pitää olla _geenien_ osalta hyvä, ja miehen tulee erottua edukseen verrattuna kilpailijoihin.

      ts. lähes kaikki naiset voivat halutessaan olla miesten mieleen, mutta vain osa miehistä voi halutessaan olla naisten mieleen.

    • AvioATMies

      Tuskin kukaan nainen haluaa kelvata kenelle tahansa miehelle, mihin tuo "teille miehille" viittaisi. Kannattaa kanssa panna merkille, että kenties sinkkupalstalla esiin tuotu miesnäkökulma ei välttämä ole kovinkaan edustava kokonaiskuva miesten käsityksistä. Enimmäkseen täällä hengailevat hylkiöt, jotka ovat nimenomaan epäonnistuneet siinä naisen saamisessa.

      Mutta, enpä nyt mene perusteettomasti väittämään että miesten enemmistö tuolla ulkona olisi sen laadukkaampaa. En kyllä sano toiseenkaan suuntaan. En vaan tiedä mitä miehet oikeasti haluavat, ja että olisiko se jotenkin tärkeää edes täyttää kaikkia niitä kriteereitä. Loppupeleissähän miehet ovat lopulta kuitenkin vallan tyytyväisiä murto-osaan siitä mitä oikeasti haluaisivat.

    • Edwardo_lohikärmesyhäri

      Itse olen sitä mieltä, että samikset leikkii parhaiten keskenään. Joten naisenkin olisi hyvä olla parasta kymmenestä joka saralla! Muuten ei voi oikein suhtautua kuin höpsönä seksiobjektina! Mutta ainoa tietämäni tuollainen nainen kuhnii meren takana ja peuhaa elukoittensa kanssa.

    • ajattelin.vaan

      Naisten pitää olla suvaitsevaisia rumia miehiä kohtaan. Rumat miehet on yhtä hyviä kumppaneita kun komeat

    • Ujoatm28v

      Kyllä mulle kelpais rumempikin nainen mutta kun nekin on ylimielisiä ja harrastavat nirsoilua joten antaapa olla. Niin ja miksei ne rumat naiset voi tulla tekemään mulle aloitteita? Miksi aina pitäisi uskaltaa/viitsiä tehdä aloite vain sen takia kun naiset ei uskalla eikä viitsi?

    • Ujoatm28v

      Niin että voin sanoa että kyllä pitää täysin paikkaansa tuo naisten pinnallisuus ja se että naiset ajattelee enimmäkseen vain sitä paljonko miehellä on rahaa. Millään muulla ei tunnu olevan mitään väliä. Totuus taitaa tehdä kipeää kun naiset ei koskaan suostu tätä faktaa myöntämään.

      No yksi nainen sen kyllä minulle viime viikonloppuna rivien välistä kertoi että minä en saa koskaan naista kuin korkeintaan rahalla.

    • super-atm_

      En tiedä mitä pitäisi tehdä, kun perseeni on ihan tulessa ja vertavuotava... helgamies on jatkuvasti panemassa. Ei ole ihme, että olen jatkuvasti pahalla päällä.
      En jaksa suihinkaan jatkuvasti ottaa. Tekisi mieli perua häät...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe