Olen auttanut useana vuonna sukulaisen maatilalla kiireisten syystöiden aikaan. En tuosta ole saanut palkkaa. Saako tuon laittaa työhakemukseen työkokemukseksi? Olenhan saanut siitä kuitenkin kokemusta fyysisestä kausityöstä ja lukioikäisellä työkokemusta ei vielä ole paljoa. Onko vaara, että se tulkitaan "pimeäksi työksi"? Vaikka en siis siitä ole palkkaa saanut eikä näy verokortissa.
Saako laittaa työkokemukseksi?
Enteepimeäätyötä
3
90
Vastaukset
- sedghf
Voithan mainita sen hakemuksessa tai lisätä CV:hen kohdan palkattomille töille. Tietysti tuo on vähän kuin mainitsisi vahtineensa pienempiä sisaruksia tai tehneensä kotitöitä viikkorahaa vastaan. Voit yrittää muotoilla sen jotenkin myyvemmäksi.
- laitat_ilman_muuta
Ilman muuta laitat. Itsellesihän töitä haet. Miksi piilottaa oma osaaminen.
Kyllä voit sen lisätä cv:hen. Ei siinä tarvitse mainita palkasta mitään. Vähän kuin lisäisi harrastuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498