Saatko paniikkikohtauksen

kilttimies_

kun menet tavarataloon? :)

20

319

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään shoppailla, vaikka en ostaisikaan mitään, on silti kiva kierrellä ja katsella. Hah! Ei siinä mitään paniikkia synny. :)
      Keskityn parhaiten shoppailemalla itsekseni. Ajatukset (suuret suunnitelmat) pysyvät parhaiten kasassa, kun ei ole kaverit hoputtamassa ja nykimässä hihasta.

      Ainoa ahdistumisen paikka on täpötäydessä hississä, esim. Stockalla. Yritän vältellä niitä. Jonkin asteinen ahtaanpaikankammo häiritsee. Käytän mielummin rullaportaita, jos on mahdollista.

    • Vain, jos ylitän tilini saldon. ;)

      • hanskassa_--

        .

        "# DEBET !!1!!1!!1!!! KREDIT !!1!!!!1!1!!! #"

        har-haaar

        .


      • hanskassa_-- kirjoitti:

        .

        "# DEBET !!1!!1!!1!!! KREDIT !!1!!!!1!1!!! #"

        har-haaar

        .

        Onneksi en ole vielä koskaan ylittänyt tilini saldoa. En yhtään ainutta kertaa elämässäni, mutta kerrankos niin vielä käy! :)

        No ehkei nykyisellään niin helposti, mitä ennen olis voinut tai jopa olettanut käyvän. Mä olen oppinut aika askeetiksi kotiäitinä ollessani. Ja se on vaan pelkästään hyvä asia, jos multa kysytään. Mä olen iloinen tästä kehityksestä. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Onneksi en ole vielä koskaan ylittänyt tilini saldoa. En yhtään ainutta kertaa elämässäni, mutta kerrankos niin vielä käy! :)

        No ehkei nykyisellään niin helposti, mitä ennen olis voinut tai jopa olettanut käyvän. Mä olen oppinut aika askeetiksi kotiäitinä ollessani. Ja se on vaan pelkästään hyvä asia, jos multa kysytään. Mä olen iloinen tästä kehityksestä. :)

        Leikkaa se luottokortti kahtia.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Leikkaa se luottokortti kahtia.

        Emmä itseasiassa omista kuin Visan. :)

        Ei sillä pahasti pääse sössimään. Ja muutenkaan en tarvi luottokortteja, maksan kaiken aina heti pois. ja jos jotain ei oo vara just ostaa, ostan kun on varaa, jos vielä tarvin. :)

        Velkaa mä en ota.


      • zönggö kirjoitti:

        Emmä itseasiassa omista kuin Visan. :)

        Ei sillä pahasti pääse sössimään. Ja muutenkaan en tarvi luottokortteja, maksan kaiken aina heti pois. ja jos jotain ei oo vara just ostaa, ostan kun on varaa, jos vielä tarvin. :)

        Velkaa mä en ota.

        Oikeeta meininkiä:)


    • En kärsi paniikkikohtauksista.

      Tosin viime aikoina minua on alkaneet ottaa päähän täpötäydet bussit. Verenpaine nousee kun bussissa on niin paljon porukkaa, että käytävällä seisovat tukkivat käytävän.
      Toivottavasti se ei ennakoi mitään paniikkihäiriön kehitystä.

      • kilttimies_

        Ehkä se ennakoi pedofilian kehitystä ;)


      • kilttimies_ kirjoitti:

        Ehkä se ennakoi pedofilian kehitystä ;)

        No sinulla kai on asiasta kokemusperäistä tietoa.


    • kaupparunoilija

      Pelkkä ajatus siitä, että joudun menemään tavarataloon, saa minut paniikkiin. Pienet kaupat taas saa aikaan ahtaanpaikan kammon ja isot paniikin lisäksi torikammon

      • kolkyt_donaa

        .

        "Mulla on kolkyt donaa taskussa ja ostelen sillä kaikkia *kivoja* tavaroita"

        har--

        .


      • kaupparunoilija
        kolkyt_donaa kirjoitti:

        .

        "Mulla on kolkyt donaa taskussa ja ostelen sillä kaikkia *kivoja* tavaroita"

        har--

        .

        Sanoi Andy MCCoy hastattelussa ja syyksi sanoi, jos sattuu eteen tulemaan kiva kamaa, ostan.


    • Mulla ei ole toistaiseksi ilmennyt paniikkihäiriötä, vaikka sitä suvussa onkin ollut. Jos siis siihen viittaat. Mutta tavaratalot ovat ruuhka-aikaan aika kammottavia. Stockan Hullut Päivät pahimpia. Olen pari kertaa eksynyt vahingossa stokkalle silloin ja puoli juoksua juossut läpi talon, hyi yök. Muutenkin olen nykyään niin maalainen, että ajatus koko päivän kauppakeskuksessa tai kaupungin vilinässä olemisesta alkaa ahdistaa. Piipahtaminen on silti ok, sitä teen vähintään kerran viikossa.
      Miksi tää aihe on sulle niin läheinen, että rustaat siitä usein aloituksia? Kärsitkö itse paniikkikohtauksista?

      • kilttimies_

        Saan valtavia paniikkokohtauksia kun menen ostamaan karkkia kioskista joka sijaitsee sadan metrin päästä kotoa.

        Usein ovat karkit jääneet kauppaan kun olen lähtenyt vauhdilla pois. :)


    • CuriousPink

      En saa paniikkikohtausta (ehkä jos näkisin inspektööri C:n) vaan ostohysteriakohtauksen

    • omamielipiteeni

      Melkein, koska inhoan isoja kauppoja. Äkkiä ostan mitä tarvitsen ja nopeasti pois.

      • iha_fiksua---

        .

        "Se on muutenkin ihan # FIKSUA # suunnitella jo etukäteen tarkasti mitä ostaa ja sitten * nopeasti * pois kaupasta!1!!!1!1!11!!!" säästöjä

        har-har

        .


      • En_ole_koskaan---

        .

        "Itse asiassa en ole koskaan ymmärtänyt sitä ettei ole kauppaan mennessä tiedossa mitä on menossa ostamaan" kenellä aivan liikaa aikaa

        har-har-har-

        .


    • E. Talois tavaran, kliffa pyörii on

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe