Puhtaat paperit

testattu.mies

Sain sukupuolitautitesteistä eilen puhtaat paperit. Huojentunut olo. Vähän pelotti kun on tullut nussittua siellä sun täällä ja kortsua ei juurikaan ole tullut käytettyä. Tarttis varmaan parantaa tapansa.

36

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6545566

Olet kuitenkin saattanut päätyä isäksi, joten älä vielä riemuitse...

• samajuttu

Itse olen pannut noin 50 naista ja aina ilman kortsua. Talvinen tauti testi paljasti kans et puhdas olen. Exä ei millään olisi uskonut että olen tauditon koska hänen alapäänsä kutisi. Totuus oli se et hänellä oli hiiva ei tauteja. Eipä tuo edes anteeks pyydelly vaan oli valmis syyttämään minua taudeista vaikka totesin et kaikki mitä mulla on on sitten häneltä saatu. No kaksi testiä saman vuoden aikana tehtynä et siinä tulos. Enkä käytä jatkossakaan kortsua. Eihän kukaan karkkiakaan syö paperit päällä.

• venäläinenruletti

Sulla on vaan ollut hyvä tuuri. Joka ei ehkä jatku ikuisuuksia. Pelaat venäläistä rulettia. Vastuuttomia on myös nuo naiset jotka antaa ilman kumia. Eihän se mukavaa ole kortsun kanssa touhuta mutta jokaisen pitäisi ajatella omaa terveyttään.

• PaskaaLapsille

Kyllä se hiivakin tarttuu. Yksi mies tartutti minuun hiivan, ihan selkeästi tuli siitä yhdynnästä eikä mistään muusta.
        Mitä useammassa emättimessä uitat kaluasi, sen enemmän sinä ja naiset saatte tulehduksia.

• Naisasialooser11

Antavatko maksulliset nykyään panna ilman kumia? No ulkomailla varmasti antavat joten on todellakin ihme, ettet olet tautia saanut.

• lklklj
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Antavatko maksulliset nykyään panna ilman kumia? No ulkomailla varmasti antavat joten on todellakin ihme, ettet olet tautia saanut.

Valistuneet ja vastuulliset vaativat kondomia mutta sitten on joukko naisia, osa suomalaisia ja osa ulkomaalaisia, jotka antavat suuseksiä ilman suojaa. Olen aika hämmästynyt, miten esim. Baltian maista ja Itämeren itäiseltä puoliskolta kotoisin olevat naiset riskeeravat nuoren elämänsä rahan himossa.

• AvioATMies
        venäläinenruletti kirjoitti:

Sulla on vaan ollut hyvä tuuri. Joka ei ehkä jatku ikuisuuksia. Pelaat venäläistä rulettia. Vastuuttomia on myös nuo naiset jotka antaa ilman kumia. Eihän se mukavaa ole kortsun kanssa touhuta mutta jokaisen pitäisi ajatella omaa terveyttään.

Minä ymmärsin kyllä että nimimerkin "samajuttu" 50 naista ovat historiaa, ja seksiä harrastetaan tällä hetkellä vaan sen vakikumppanin kanssa. Jos näin, niin sitten ne taudit kyllä tosiaan tulevat siltä nyxältä.

• YksNainenjjjjj

Oletteko te miehet hölmöjä, hiivakin tarttuu jos hypitään pillusta pilluun.

• jkkjökäö

Sukupuolitaudit jaetaan kahteen suureen ryhmään:

1) sukuelinten haavaumia aiheuttavat taudit, kuten syfilis ja genitaaliherpes;

2) sukuelinten tulehduksen aiheuttavat taudit, kuten klamydia, trikomonas, gonorrea, ureaplasma ja mykolpasma.

On myös tauteja, jotka leviävät seksikontaktissa, mutta aiheuttavat yleisen sairastumisen (HIV) tai sisäelinten sairauksia (esim. B-hepatiitti). Varsin yleinen HPV-virus (papilloomavirus) aiheuttaa syöpää.

Sukupuolitauti voi esiintyä myös suussa, jos harrastaa suuseksiä.

• 19.11
        jkkjökäö kirjoitti:

Sukupuolitaudit jaetaan kahteen suureen ryhmään:

1) sukuelinten haavaumia aiheuttavat taudit, kuten syfilis ja genitaaliherpes;

2) sukuelinten tulehduksen aiheuttavat taudit, kuten klamydia, trikomonas, gonorrea, ureaplasma ja mykolpasma.

On myös tauteja, jotka leviävät seksikontaktissa, mutta aiheuttavat yleisen sairastumisen (HIV) tai sisäelinten sairauksia (esim. B-hepatiitti). Varsin yleinen HPV-virus (papilloomavirus) aiheuttaa syöpää.

Sukupuolitauti voi esiintyä myös suussa, jos harrastaa suuseksiä.

Sukupuolitauti voi esiintyä myös suussa, ja ihan kaikilla limakalvoilla!

Lähes kaikki sukupuolitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia sekä myös HIV. Pois lukien ainoastaan syyhypunkkin ja satiaiset!

Kondylooma on harvinainen suussa, mut jos sen suuhunsa tai suupieliin on saanut; sen hoitaminen ei olekaan enää pikkujuttu... kuten ei peräsuolesta ja sen ympäristöstäkään.

Enempää en jaksa enää jauhaa asiasta... olkaa vastuuntunnottomia jos teitä vaara niin suuresti kiehtoo.
        Mutt vahingon osuessa kohdalle, muistakaa hymyillä... itku tässä kohdin ei auta!

että.silleen!

• ihanmitenvaanmutta

Hiiva ei ole sukupuolitauti. Sama jos sanoisit että sulla on karies varpaankynnessä.

• kortsuakehiin

Käyttäkää kortsua (myös suu seksissä). Ei tarvitse jännittää

• Elmukelmu tai alumiinifolio pillun päälle ennen nuolemista.

• asiantuntijaa

Mikrobitestit eivät ole luotettavia. Klamydiaa voi olla myös peräsuolessa, eikä se parannu helposti edes antibiooteilla. Samaten ärtyvän suolen oireyhtymä on myös merkki laajalle suolistossa levinneelle klamydiatartunnalle. Näitä juttuja eivät lääkärit useinkaan hoksaa, mutta tutkimuskirjallisuudesta löytyy.

• forexitonly

Tuskin on klamydiaa perseessä, jos ei ole koskaan pantu persereikään.

• 19.11
        forexitonly kirjoitti:

Tuskin on klamydiaa perseessä, jos ei ole koskaan pantu persereikään.

Niin tuskin, mutt naisille sekin on mahdollista!
        Sanotaanko näin; että se kannas kanden reijän välillä on kovin lyhyt ja sen verran kostea usein että... siirtymä/tartunta on mahdollista...joskin epätodennäköistä, mutt huonolla tuurilla sekin onnistuu!

• Minä taas luulen, että IBS on nimitys joukolle oireita, joita ei voida varmaksi selvittää. Eli niin sanottu roskakoppa diagnoosi, koska joku diagnoosi on potilalle annettava eikä kuitenkaan saada 100% selvyyttä mikä ne oireet lopulta aiheuttaa.

Lapsillakin on IBS...joten en lähtis yleistämään klamydiaa oireiden syyksi.

• zönggö kirjoitti:

Minä taas luulen, että IBS on nimitys joukolle oireita, joita ei voida varmaksi selvittää. Eli niin sanottu roskakoppa diagnoosi, koska joku diagnoosi on potilalle annettava eikä kuitenkaan saada 100% selvyyttä mikä ne oireet lopulta aiheuttaa.

Mullekin lääkäri antoi diagnoosin IBS, oireiden perusteella ja kun gastroskopiassa ei näkynyt muuta ikävää, kuin refluksitauti ja palleatyrä, ei hän muuta keksinyt.

Laktoosi ei ärsyttänyt vatsaa, mutta kas vain gluteenipitoiset ruoat oitis. Kun jätti gluteenipitoiset ruat pois joksikin aikaa kokonaan, korjaantui vaiva itsestään. Refluksi toki on aina niin kauan kun palleatyräkin, mutta nämä nk. IBS oireet kaikkoaa, kun ei popsi gluteenia. Nyt kun suolisto on saanut elpyä, kykenen taas syömään maltillisesti pieniä määriä gluteeniakin. Joskin en koe välttämättömäksi syödä enää siinä määrin mitä ennen. Vehnäjauhoiset sapuskat on pahoista ne pahimmat mun vatsalle. Ei lehmätkään syö laitumella samaa heinää hirmu pitkiä aikoja, koska ne myrkyttäisivät itsensä. Eikä hyönteiset. Lektiini on eräs sellainen minkä sanotaan vaurioittavan suolta.

Jos nyt suolisto ärtyy mistä tahansa syystä tarpeeksi kauan, niin tuleehan niitä nk. IBS oireita kelle vaan. Ja jatkuukin pitkään, jollei ärsytystä saada veks. Eli ei keksitä mikä ärsyttää ja mikä korjaa. Särkylääkkeet mm. aiheuttaa vastaavia oireita. Jos niitä paljon popsii ja ne myös vaikuttavat suoliston bakterikantaan ja toimintaan. Ja mä olen niitäkin popsinut aina 7-vuotiaasta reippaasti. Koekanina melkeinpä.

Nää ei ole ihan mustavalkoisia juttuja, joten kaikenlaisten selvitysten kanssa pitäisi olla maltillisen varovainen. Semmoinen turha vouhkaaminen pitäisi jättää pois. Varmaan löytyy selityksiä puolesta ja vastaan, riippuen mitä hiippakuntaa edustaa...mutta viisainta olis toki korjata nämä diagnoosiset kriteerit ihan ekana.

• zönggö kirjoitti:

Mullekin lääkäri antoi diagnoosin IBS, oireiden perusteella ja kun gastroskopiassa ei näkynyt muuta ikävää, kuin refluksitauti ja palleatyrä, ei hän muuta keksinyt.

Laktoosi ei ärsyttänyt vatsaa, mutta kas vain gluteenipitoiset ruoat oitis. Kun jätti gluteenipitoiset ruat pois joksikin aikaa kokonaan, korjaantui vaiva itsestään. Refluksi toki on aina niin kauan kun palleatyräkin, mutta nämä nk. IBS oireet kaikkoaa, kun ei popsi gluteenia. Nyt kun suolisto on saanut elpyä, kykenen taas syömään maltillisesti pieniä määriä gluteeniakin. Joskin en koe välttämättömäksi syödä enää siinä määrin mitä ennen. Vehnäjauhoiset sapuskat on pahoista ne pahimmat mun vatsalle. Ei lehmätkään syö laitumella samaa heinää hirmu pitkiä aikoja, koska ne myrkyttäisivät itsensä. Eikä hyönteiset. Lektiini on eräs sellainen minkä sanotaan vaurioittavan suolta.

Jos nyt suolisto ärtyy mistä tahansa syystä tarpeeksi kauan, niin tuleehan niitä nk. IBS oireita kelle vaan. Ja jatkuukin pitkään, jollei ärsytystä saada veks. Eli ei keksitä mikä ärsyttää ja mikä korjaa. Särkylääkkeet mm. aiheuttaa vastaavia oireita. Jos niitä paljon popsii ja ne myös vaikuttavat suoliston bakterikantaan ja toimintaan. Ja mä olen niitäkin popsinut aina 7-vuotiaasta reippaasti. Koekanina melkeinpä.

Nää ei ole ihan mustavalkoisia juttuja, joten kaikenlaisten selvitysten kanssa pitäisi olla maltillisen varovainen. Semmoinen turha vouhkaaminen pitäisi jättää pois. Varmaan löytyy selityksiä puolesta ja vastaan, riippuen mitä hiippakuntaa edustaa...mutta viisainta olis toki korjata nämä diagnoosiset kriteerit ihan ekana.

Laitanpa nyt huvikseni yhden monista linkin tähänkin tosta Lektiinistä. Jos nyt jotakin kiinnostaa tai sitten ei.

http://www.terveystaito.fi/lektiinit-ja-ruokavalio/

• 19.11
        zönggö kirjoitti:

Minä taas luulen, että IBS on nimitys joukolle oireita, joita ei voida varmaksi selvittää. Eli niin sanottu roskakoppa diagnoosi, koska joku diagnoosi on potilalle annettava eikä kuitenkaan saada 100% selvyyttä mikä ne oireet lopulta aiheuttaa.

Siis klamydia saattaa olla yksi syy IBS oireille; eli paksusuolen ärtyisyydelle;
        muita tunnettuja syitä esim. -turisti ripuli ja allergiat, stressi ja D-vitamiinin puutos... onhan näitä tunnettuja syitäkin mitä voi epäillä...(pitää tutkia monia vaihtoehtoja) ...ja paljon on vielä tuntemattomia ja siksi niitä kutsutaan IBS oireiksi.

• 19.11 kirjoitti:

Siis klamydia saattaa olla yksi syy IBS oireille; eli paksusuolen ärtyisyydelle;
        muita tunnettuja syitä esim. -turisti ripuli ja allergiat, stressi ja D-vitamiinin puutos... onhan näitä tunnettuja syitäkin mitä voi epäillä...(pitää tutkia monia vaihtoehtoja) ...ja paljon on vielä tuntemattomia ja siksi niitä kutsutaan IBS oireiksi.

Nimenomaan romukoppa diagnoosi eli syntyperältää idiopaattinen. Vaikka toisinaan (anteeksi vain lekurit) joskus tuntuu, että lekuritkin ovat välillä vähän idioo...ja. Ei ne kaikki aina kauheesti jaksa miettiä, heittää vaan jotain numerokoodia blancolle ja potilas voi lähteä kotiin arvailemaan. Ja kun ei oireet vaan helpota, tulee potilaasta riesa ja hankala asiakas. :)

Joo tottakai klamydia voi olla aiheuttajana (ihan mielenkiintoinen vaihtoehto), monitahoinen oireyhtymähän tuo IBS tyyppinen oireilukin on. Monet oireet muistuttaa toisiaan eri syntymekanismeilla ja onkin hankalaa toisinaan varmistua mistä lopulta on kyse. Joten hoidetaan oireita, ei aiheuttajaa....

Toivotaan, että joskus lääketide kehittyy niin pitkälle, että tarkempia loppupäätelmiä syntyy, eikä kenenkään tarvitsisi jäädä oireineen arvailemaan mistä nämä mulle tuli. :)

• 19.11
        zönggö kirjoitti:

Nimenomaan romukoppa diagnoosi eli syntyperältää idiopaattinen. Vaikka toisinaan (anteeksi vain lekurit) joskus tuntuu, että lekuritkin ovat välillä vähän idioo...ja. Ei ne kaikki aina kauheesti jaksa miettiä, heittää vaan jotain numerokoodia blancolle ja potilas voi lähteä kotiin arvailemaan. Ja kun ei oireet vaan helpota, tulee potilaasta riesa ja hankala asiakas. :)

Joo tottakai klamydia voi olla aiheuttajana (ihan mielenkiintoinen vaihtoehto), monitahoinen oireyhtymähän tuo IBS tyyppinen oireilukin on. Monet oireet muistuttaa toisiaan eri syntymekanismeilla ja onkin hankalaa toisinaan varmistua mistä lopulta on kyse. Joten hoidetaan oireita, ei aiheuttajaa....

Toivotaan, että joskus lääketide kehittyy niin pitkälle, että tarkempia loppupäätelmiä syntyy, eikä kenenkään tarvitsisi jäädä oireineen arvailemaan mistä nämä mulle tuli. :)

Ei kun; joten hoidetaan oireita niin kauan kun haetaan vielä sitä aiheuttajaa....
        Aiheuttajan löydyttyä on hitusen helpompi löytää se sopiva hoitokin... ehkäpä!
        Älä ole pessimisti, nykyään on paljon täsmä lääkkeitäkin jo!
        Ajattele sitä paljonko siitä on aikaa kun vasta penisiliini keksittiin!
        Ensimmäinen varsinainen lääke, jollei apteekkarien pirtua lasketa,sioille vatsalääke!
        =)))
        Mun pappa joskus mulle noita juttujaan kertoi, salakuljetettua pirtua Virosta ja pitäjän arvostetuin henkilö ehkä (rovastin ja nimismiehen jälkeen vasta virallisesti) osti sitä salakuljetettua pirtua ja möi isännille laillisesti lehmälle tai sialle lääkkeeksi, eläinlääkärin määräyksestä.

Määrätty "sikaporukka" sitt yksissä tuumin joi iltasella sen sian lääkkeen, potsin edes tietämättä, ett sille lääkettä oli hankittu! Niitä virallisia apteekin merkinnöin olevia lääkepulloja sitten täytettiin jälkikäteen vielä "omista varastoista"!

• 19.11 kirjoitti:

Ei kun; joten hoidetaan oireita niin kauan kun haetaan vielä sitä aiheuttajaa....
        Aiheuttajan löydyttyä on hitusen helpompi löytää se sopiva hoitokin... ehkäpä!
        Älä ole pessimisti, nykyään on paljon täsmä lääkkeitäkin jo!
        Ajattele sitä paljonko siitä on aikaa kun vasta penisiliini keksittiin!
        Ensimmäinen varsinainen lääke, jollei apteekkarien pirtua lasketa,sioille vatsalääke!
        =)))
        Mun pappa joskus mulle noita juttujaan kertoi, salakuljetettua pirtua Virosta ja pitäjän arvostetuin henkilö ehkä (rovastin ja nimismiehen jälkeen vasta virallisesti) osti sitä salakuljetettua pirtua ja möi isännille laillisesti lehmälle tai sialle lääkkeeksi, eläinlääkärin määräyksestä.

Määrätty "sikaporukka" sitt yksissä tuumin joi iltasella sen sian lääkkeen, potsin edes tietämättä, ett sille lääkettä oli hankittu! Niitä virallisia apteekin merkinnöin olevia lääkepulloja sitten täytettiin jälkikäteen vielä "omista varastoista"!

Ei kun; ne kaikki lääkärit ei edes osaa hakea sitä aiheuttajaa, vaan lopettaa hakemisen siihen kun diagnoosi on tehty. Keissiä ei avata uudelleen, aina edes potilaan tahdosta huolimatta, vaikka olisi esittää vasta argumentteja diagnoosin virheellisyydestä. Tarkoitan ihan konkreettista näyttöä. Johan sulla on tässä diagnoosi, elät vaan sen mukaan. :)

En ymmärrä miksei diagnoosia voida purkaa, jos todennäköisyys on jotain muuta kuin se mitä on digattu. Varmaan siis voidaan purkaa, mutta miksi se on joillekin niin hankalaa...toki money talks ..joskus vaan sitä rahaa jäisi enemmän sen uuden diagnoosin myötä yhteiskunnan salkkuun. Vaikka sillä kertaa tutkiminen maksaa, mutta jatkossa ei ehkä olisi kaikenmaailman turhia kuntouttavia toimenpiteitä, jotka nekin maksaa.

Mutta emminä ala pessimistiksi, toivon vaan isoja askelia kehitystä, ihmisten vuoksi. Ihmisen ikä on lyhyt elää, väärillä "lääkkeillä". Kärjistetysti.

Toi piritusfortus on oiva lääke tappamaan talossa ja puutarhassa, kyllä se yhden suolistonkin hoitelee. ;D

• äiti33

joo mulla tosiaa kans ainut positiivine asia on HIV nii oon tartuttanu tätä jo aika monee ku en oo kertonu kellekkää tästä mitä teen

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset jotka panee jännämiehiä, eivät taatusti ole terveitä sukupuolitaudeista. Naiset salaa taudit koska eivät kehtaa niistä sanoa.

• kukapaneeketä

Entäs kevytkenkäisiä naisia panevat miehet?

• Niin ja uskottomat ukkomiehet, jotka ei takuulla mieti asiaa kovin pitkälle. Pitää vaan saada, niin pitää saada, ihan sama vaikka tauditkin leviäis.

• Buhahaha
        kukapaneeketä kirjoitti:

Entäs kevytkenkäisiä naisia panevat miehet?

Jännikset ei välitä, sillä heidän päivänsä voivat päättyä jo seuraavana päivänä saatuaan kaverin puukosta. Naiset rakastavat tälläistä reunalla eläjää!

• Buhahaha
        zönggö kirjoitti:

Niin ja uskottomat ukkomiehet, jotka ei takuulla mieti asiaa kovin pitkälle. Pitää vaan saada, niin pitää saada, ihan sama vaikka tauditkin leviäis.

Just joo, koska kukaan nainen ei miestään petä, eikä varsinkaan ilman kumia...

• Buhahaha kirjoitti:

Just joo, koska kukaan nainen ei miestään petä, eikä varsinkaan ilman kumia...

Enhän mä niin sanonut. Johan toi kiltti ja kunnollinen asian sanoi mitä naiset tekee. Eiköhän ne miehet joiden kanssa naiset pettää ole aina jännempiä, kun oma mies...jos kerran pettäminen on jännää.

• äläluotatuuriin

Käytä nyt hyvä mies kumia ennen luin nalli napsahtaa

• oletko-tietämätön

Etkö tiedä vai etkö tahdo tietää, että kaikkia s-tauteja ei voi testailla. Virustaudeistasi et tiedä, ennen kuin oireita ilmenee, ja ne oireet voi ilmetä kymmenenkin vuoden päästä, vaikka olet kantanut virusta piilevänä vuosia elimistössäsi.

• klkjlkn

HPV-virus miehillä ja herpes!

• super-atm_

Minulla on kuulemma levinnyt syfilis jo aivoihin asti. Ei siis ihme, että olen näin vajaa. Sitä se homoilu teettää.

• kuppakappa

No joo on se huomattu, et jotain siellä mätänee.

• Tautien lisäksi vaarana on aisuriansa. Todella moni nainen jättää tahallaan ehkäisyn käyttämättä, tulevat raskaaksi ja valehtelevat miehille että "ehkäisy petti".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe