Jos saisin 20v elämästäni elää uudelleen,
en olisi mennyt matun kanssa naimisiin.
Vaikka erostamme jo yli 10 vuotta aikaa, helvetti jatkuu.
Miten saada päättäjät heräämään ja suomen naiset näkemään totuus matuista ja että ruskeiden silmien takana on muutakin?
Hieman faktaa heistä:
tulevat ilman passia tai väärennentyillä passeilla, jotka hukkaavat heti maahan päästyään.
vetoavat suomalaisten auttavaan itsetuntoon ja hyväntahtoisuuteen.
keksivät vaikka mitä valheita saadakseen ihmiset uskomaan valheensa.
tuntevat suomalaisten yleiset sanonnat, kuten "suomi on vapaa maa","suomi on hyvinvointivaltio", "suomessa on hyvä sosiaaliturva matmuille" jne.
yrittävät jopa näytellä sydänkohtauksia ja itsemurhayrityksiä, saadakseen jäädä maahamme ja saadakseen oleskelulupa.
allahi sallii valehtelun ja laittomuuden.
keksivät vaikka millaisia tarinoita saadakseen jäädä suomeen.
kun ovat päässet suomeen, suomalainen vaimo hylätään käytännössä, oma rahan saaminen on ykkösjuttu.
tekevät baareissa pimeää työtä, ohittavat verotusta.
järjestäytyvät viikottain moskeijoissa, miehet omissa ja naiset omissa karsinoissaan.
ovat väkivaltaisia.
lapset kasvatetaan lyömään toisiaan, vanhemmat lyö lapsiaan.
opettavat jo lapsilleen meidän suomalaisten olevan vääräoppisia.
esittävät viranomaisille ja meille suomalaisille hyvänksyvänsä meidät, mutta selkämme takana nauravat meille, miten tyhmiä olemme heidän mielestään.
olemme heidän mielestään liian tyhmiä ja rehellisiä jne.
moskeijossa voidaan radikalisoitua.
heidän tavoite on vallata eurooppa ja hyvinhän tuo jo on alkanut-jopa ilman sotia.
jne.
20 v elämästä hukkaan
4
235
Vastaukset
- addddfffggg
Tuskinpa on naisen kirjoittama. He eivät sauhuparrujen palvonnasta eroon pääse.
Muuten hyvää faktaa ja varoituksia aivottomille suomi-lutkille.- Miesmievaan
Totta joka sana vaikka ei ollut naisen kirjoittama.
Niin, ne silmäthän on monilla semmoiset ikävän punaisen ruskean väriset...punainen ilkeästi loistaa sieltä silmistä. Sen mitä oon noita arabeja kaupoissa nähnyt.
Ei voita sinistä taivaan väri millään tuollainen punaruskea väri.
Oon siis mies ja meillä on perheessä kaikilla siniset silmät. Ja passi, ei oo minnekään ikinä hukkunut. - nainentaimies
Miesmievaan kirjoitti:
Totta joka sana vaikka ei ollut naisen kirjoittama.
Niin, ne silmäthän on monilla semmoiset ikävän punaisen ruskean väriset...punainen ilkeästi loistaa sieltä silmistä. Sen mitä oon noita arabeja kaupoissa nähnyt.
Ei voita sinistä taivaan väri millään tuollainen punaruskea väri.
Oon siis mies ja meillä on perheessä kaikilla siniset silmät. Ja passi, ei oo minnekään ikinä hukkunut.Totta,,olis sitten kehen tahansa kirjoittama. Muslimeihin ei koskaan voi luottaa. Onneksi on vain tyhmä naiset jotka niihin kanssa vehtaa.
- eivaloatunnelissa
Ihmistä ei voi estää tekemästä ja menemästä sitä ja siihen mikä on uutta ja jännittävää. Silti suurin syy ehkä lopulta on suomalainen kulttuuri -jota Rakastan - jossa ei näytetä tunteita tai sanota asioita ääneen, niitä mitä tuntee....Itse olen asunut Afrikassa ja muualla Euroopan lisäksi ja suomalainen/pohjoismaalainen nainen on usein koettu "hönttinä" joka uskoo mitä vaan, mitä paksumpaa pa---aa suusta tulee sitä suuremmalla innolla sitä syödään.
Maailman tasollla jos ET meitä katsoo niin mitä se näkee? Maissa a b c d soditaan raiskataan räjäytellään. Maista a b c d lähtee 20-40v miehet länsimaihin eikä sekään riitä vaan pitää olla Saksa, Englanti, Ruotsi,Suomi. ET näkee "HUG REFUGEES", "WELLCOME REFUGEES", "LOVE YOU" -kylttejä.
Suomalainen ei kysy mikä kuvassa on vikana. Saa syyriassa lapsi kuolla ilman käsiä tiilipinon alle jos vain saa halata täällä naarmutonta miestä joka just on tuomassa perheen perässä :D Alkukantaista lisääntymistä jota ei myönnetä, vahvemmat tulee ja ottaa.
Muslimikulttuuri on aina lisääntynyt samalla tavalla. Rasistiksi haukkujat voivat vaikka lukea nobelisti Imri Kerteziä. Viimeisiä natsien keskitysleireiltä selvinneitä mutta meidän lajittelun perusteella natsi ja rasisti,mussumussua ihmiset sanoo natsiksi natsien leireiltä selvinyttä kun koko suku on kidutettu ja tapettu. Oma hyvä olo että on "oikeassa". Mutta kun Göran on niin ihku, melkein ku 50ent.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551796Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111184Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 47770