20 v elämästä hukkaan

niinväsynytjo

Jos saisin 20v elämästäni elää uudelleen,
en olisi mennyt matun kanssa naimisiin.
Vaikka erostamme jo yli 10 vuotta aikaa, helvetti jatkuu.
Miten saada päättäjät heräämään ja suomen naiset näkemään totuus matuista ja että ruskeiden silmien takana on muutakin?
Hieman faktaa heistä:
tulevat ilman passia tai väärennentyillä passeilla, jotka hukkaavat heti maahan päästyään.
vetoavat suomalaisten auttavaan itsetuntoon ja hyväntahtoisuuteen.
keksivät vaikka mitä valheita saadakseen ihmiset uskomaan valheensa.
tuntevat suomalaisten yleiset sanonnat, kuten "suomi on vapaa maa","suomi on hyvinvointivaltio", "suomessa on hyvä sosiaaliturva matmuille" jne.
yrittävät jopa näytellä sydänkohtauksia ja itsemurhayrityksiä, saadakseen jäädä maahamme ja saadakseen oleskelulupa.
allahi sallii valehtelun ja laittomuuden.
keksivät vaikka millaisia tarinoita saadakseen jäädä suomeen.
kun ovat päässet suomeen, suomalainen vaimo hylätään käytännössä, oma rahan saaminen on ykkösjuttu.
tekevät baareissa pimeää työtä, ohittavat verotusta.
järjestäytyvät viikottain moskeijoissa, miehet omissa ja naiset omissa karsinoissaan.
ovat väkivaltaisia.
lapset kasvatetaan lyömään toisiaan, vanhemmat lyö lapsiaan.
opettavat jo lapsilleen meidän suomalaisten olevan vääräoppisia.
esittävät viranomaisille ja meille suomalaisille hyvänksyvänsä meidät, mutta selkämme takana nauravat meille, miten tyhmiä olemme heidän mielestään.
olemme heidän mielestään liian tyhmiä ja rehellisiä jne.
moskeijossa voidaan radikalisoitua.
heidän tavoite on vallata eurooppa ja hyvinhän tuo jo on alkanut-jopa ilman sotia.
jne.

4

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • addddfffggg

Tuskinpa on naisen kirjoittama. He eivät sauhuparrujen palvonnasta eroon pääse.
      Muuten hyvää faktaa ja varoituksia aivottomille suomi-lutkille.

• Miesmievaan

Totta joka sana vaikka ei ollut naisen kirjoittama.
        Niin, ne silmäthän on monilla semmoiset ikävän punaisen ruskean väriset...punainen ilkeästi loistaa sieltä silmistä. Sen mitä oon noita arabeja kaupoissa nähnyt.
        Ei voita sinistä taivaan väri millään tuollainen punaruskea väri.
        Oon siis mies ja meillä on perheessä kaikilla siniset silmät. Ja passi, ei oo minnekään ikinä hukkunut.

• nainentaimies
        Miesmievaan kirjoitti:

Totta joka sana vaikka ei ollut naisen kirjoittama.
        Niin, ne silmäthän on monilla semmoiset ikävän punaisen ruskean väriset...punainen ilkeästi loistaa sieltä silmistä. Sen mitä oon noita arabeja kaupoissa nähnyt.
        Ei voita sinistä taivaan väri millään tuollainen punaruskea väri.
        Oon siis mies ja meillä on perheessä kaikilla siniset silmät. Ja passi, ei oo minnekään ikinä hukkunut.

Totta,,olis sitten kehen tahansa kirjoittama. Muslimeihin ei koskaan voi luottaa. Onneksi on vain tyhmä naiset jotka niihin kanssa vehtaa.

• eivaloatunnelissa

Ihmistä ei voi estää tekemästä ja menemästä sitä ja siihen mikä on uutta ja jännittävää. Silti suurin syy ehkä lopulta on suomalainen kulttuuri -jota Rakastan - jossa ei näytetä tunteita tai sanota asioita ääneen, niitä mitä tuntee....Itse olen asunut Afrikassa ja muualla Euroopan lisäksi ja suomalainen/pohjoismaalainen nainen on usein koettu "hönttinä" joka uskoo mitä vaan, mitä paksumpaa pa---aa suusta tulee sitä suuremmalla innolla sitä syödään.

Maailman tasollla jos ET meitä katsoo niin mitä se näkee? Maissa a b c d soditaan raiskataan räjäytellään. Maista a b c d lähtee 20-40v miehet länsimaihin eikä sekään riitä vaan pitää olla Saksa, Englanti, Ruotsi,Suomi. ET näkee "HUG REFUGEES", "WELLCOME REFUGEES", "LOVE YOU" -kylttejä.

Suomalainen ei kysy mikä kuvassa on vikana. Saa syyriassa lapsi kuolla ilman käsiä tiilipinon alle jos vain saa halata täällä naarmutonta miestä joka just on tuomassa perheen perässä :D Alkukantaista lisääntymistä jota ei myönnetä, vahvemmat tulee ja ottaa.
      Muslimikulttuuri on aina lisääntynyt samalla tavalla. Rasistiksi haukkujat voivat vaikka lukea nobelisti Imri Kerteziä. Viimeisiä natsien keskitysleireiltä selvinneitä mutta meidän lajittelun perusteella natsi ja rasisti,mussumussua ihmiset sanoo natsiksi natsien leireiltä selvinyttä kun koko suku on kidutettu ja tapettu. Oma hyvä olo että on "oikeassa". Mutta kun Göran on niin ihku, melkein ku 50ent.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe