On kahteen kertaan poistanut videon, jossa muslimi puolustaa naista kun valkoinen mies ahdistelee. Sellainen ei kyllä sovi palstalle. Sen sijaan hän ei poista Watsonin islamin-vastaisia viestejä.
Tässä se on.
Taitaa olla islamin-vastainen mode
75
837
Vastaukset
- PossuaHuuleen
Feikkivideot poistetaan. Ja, jokainen älykäs ihminen on islamin vastainen.
- jorezx
Ihanko totta. Minulta taas valvoja poistaa viestin jo ennen kuin olen ehtinyt sen kirjoittaa jos mainitsen viestissä sanankin muslimien ja suomalaishorojen välisistä suhteista.
- loikm
jorezx kirjoitti:
Ihanko totta. Minulta taas valvoja poistaa viestin jo ennen kuin olen ehtinyt sen kirjoittaa jos mainitsen viestissä sanankin muslimien ja suomalaishorojen välisistä suhteista.
Sehän on aivan oikein. Ei täällä aivopieruja kaivata.
- jorezx
Femakko valvoja poisti taas tekemäni avauksen: "Muslimit uhkaavat itsemurhilla"
Jos hän jatkaa samaan tapaan, niin täytyypä järjästää hänelle uusi työpaikka. - jorezx
Jaahas, mulsumannet ottaneet siis jo stadinkin haltuunsa. Tiesin niin käyvän, mutta en näin nopeasti.
- muistase
jorezx kirjoitti:
Jaahas, mulsumannet ottaneet siis jo stadinkin haltuunsa. Tiesin niin käyvän, mutta en näin nopeasti.
Sillain on käynyt! Täällä ei maalaiskylähulluja oteta huomioon!
- hullutsaavatmellastaa
Joo, toi mode mikä nyt sattuu olemaankaan, poistaa viestejä mielivaltaisesti. Yleensäkään ei puututa siihen, että palstalla puhutaan ihan jostain muusta kuin monikulttuurisista suhteista. Palkkansa hankkii näköjään noinkin helposti istumalla ja poistelemalla viestejä mielensä mukaan päivästä toiseen. Palsta ei ole sellainen kuin pitäisi, ja kaiken maailman rasistit saavat ilmaista itseään miten lystää kuitenkaan, että keskustelu olisi rakentavaa. Aika säälittävä törkypalsta sinänsä.
- Sika-amalia1
Rasisteja täällä ei juurikaan ole ja linkit poistuvat erittäin herkästi, oli sisältö mitä oli.
- niitäriittää
Sika-amalia1 kirjoitti:
Rasisteja täällä ei juurikaan ole ja linkit poistuvat erittäin herkästi, oli sisältö mitä oli.
Aika lievästi sanottu "ei juurikaan ole."
Palstan suurimmat rasistit raakawatsonin herra muka Brasiliasta, Jorezx, thug_disposal ym. muut hännystelijät. - tyhmätjutut
Mikä ihmeen totuus? Se sinun aivojesi mielikuvitustuotos, että rikollisuus kasvanut 800%:sti maahanmuuttajien toimesta ja me muut palstalaiset ollaan maanpettureita ja isovanhempamme ovat käpykaartilaisia sen lisäksi ja kaikki muukin mututieto mitä suollat tälle palstalle, joka sattuu kaiken huipuksi olemaan kirjoituksillesi väärä.
Ainut totuus on, että olet rasisti ja kirjoituksesi sen mukaisia.
Tottahan toki olet itsesi mielestä oikeassa ja koko rasistinen hännystelijälaumasi typerine juttuineen.
Mistä lähtien rasismiset jutut ovat olleet totuutta? - Raaka-_-Watson
tyhmätjutut kirjoitti:
Mikä ihmeen totuus? Se sinun aivojesi mielikuvitustuotos, että rikollisuus kasvanut 800%:sti maahanmuuttajien toimesta ja me muut palstalaiset ollaan maanpettureita ja isovanhempamme ovat käpykaartilaisia sen lisäksi ja kaikki muukin mututieto mitä suollat tälle palstalle, joka sattuu kaiken huipuksi olemaan kirjoituksillesi väärä.
Ainut totuus on, että olet rasisti ja kirjoituksesi sen mukaisia.
Tottahan toki olet itsesi mielestä oikeassa ja koko rasistinen hännystelijälaumasi typerine juttuineen.
Mistä lähtien rasismiset jutut ovat olleet totuutta?Ole ystävällinen ja kerro mikä rotu islam on?
- jorezx
Miksi muslimit iskevät juuri naisiin? Koska tietävät naisten olevan koko järjästelmän heikoin lenkki, joten sen kimppuun on käytävä juuri naisten kautta.
- Raaka-_-Watson
Vaikka kuinka haluaisit niin islam ei ole uskonto vaan totalitaarinen teokrtia. Pahempi kuin fasismi, natsismi, kommunismi ja vihreä liike yhteensä.
Ja jos vaikka olisi uskonto niin sen paljastaminen ei ole rasismia.
On aivan yhdentekevää mitä sinä ja muut vihervassarit hölisette, uskontojen ja fasistisen järjestelmien paljastaminen ja kritisointi ei ole rasismia. - vihapuhettaparhaimmilla
jorezx kirjoitti:
Miksi muslimit iskevät juuri naisiin? Koska tietävät naisten olevan koko järjästelmän heikoin lenkki, joten sen kimppuun on käytävä juuri naisten kautta.
Kahdelle rasistille yhteensä: Jorelle ja raakawatsonille : älä jore viitsi enää noita aivopierujasi päästää, islam on maailmanlaajuisesti yksi kolmesta pääuskonnoista, vaikka kuinka et haluaisikaan. Sinun ja muiden rasistien mielestä tietenkin se on jokin kultti, totta kai, ja pitäähän sen puolesta puhua, mitä uskoo eniten maailmassa.
Voisihan tuollaista islaminuskonnon vihaakin pitää kulttina!!! Alakulttuuri parhaimmillaan!!
Eli sinun mielestä ei ole mitään, kun Hitler tapatti miljoonia juutalaisia ihan huvikseen kuten kaikki muut hirmuhallinnon miehet? Mitä vihreällä liikkeellä on muuten tämän asian kanssa tekemistä??
Niin teokratia? Mutta eikös se Jumala ja Jeesuskin ole tekaistuja juttuja, vai miten? Ja miten uskonnollisten kuvien palvoja oletkaan!? Luetko raamattua? Kunnioitatko rivien välistä mustan afrikkalaistaustaisen naisesi katolista uskontoa kovinkin tiukkaan, vai käveletkö yli hänenkin uskonnollista vakaumustaan vai vaan teeskentelet olevasi uskovainen?!
En muuten ole vihervassari, en myöskään ole kenenkään lupapatja.
Kyllä tuota sinun toimintaasi voi jo luokitella rasismiksi, vihapuhetta päivittäin!!! - Raaka-_-Watson
vihapuhettaparhaimmilla kirjoitti:
Kahdelle rasistille yhteensä: Jorelle ja raakawatsonille : älä jore viitsi enää noita aivopierujasi päästää, islam on maailmanlaajuisesti yksi kolmesta pääuskonnoista, vaikka kuinka et haluaisikaan. Sinun ja muiden rasistien mielestä tietenkin se on jokin kultti, totta kai, ja pitäähän sen puolesta puhua, mitä uskoo eniten maailmassa.
Voisihan tuollaista islaminuskonnon vihaakin pitää kulttina!!! Alakulttuuri parhaimmillaan!!
Eli sinun mielestä ei ole mitään, kun Hitler tapatti miljoonia juutalaisia ihan huvikseen kuten kaikki muut hirmuhallinnon miehet? Mitä vihreällä liikkeellä on muuten tämän asian kanssa tekemistä??
Niin teokratia? Mutta eikös se Jumala ja Jeesuskin ole tekaistuja juttuja, vai miten? Ja miten uskonnollisten kuvien palvoja oletkaan!? Luetko raamattua? Kunnioitatko rivien välistä mustan afrikkalaistaustaisen naisesi katolista uskontoa kovinkin tiukkaan, vai käveletkö yli hänenkin uskonnollista vakaumustaan vai vaan teeskentelet olevasi uskovainen?!
En muuten ole vihervassari, en myöskään ole kenenkään lupapatja.
Kyllä tuota sinun toimintaasi voi jo luokitella rasismiksi, vihapuhetta päivittäin!!!Kyllä minä Kusen kaikkien uskovaisten muroihin.
Se vaan on niin että yksikään kristitty ei ole yrittänyt tappaa minua koska olen vääräuskoinen. Muslimit ovat.
Määritelmäsi mukaan sitten jokainen muslimi on rasisti. Joten hyväksyn näkökulmasi sillä perusteella että tuomitsit toista miljardia muslimia rasisteiksi. Loistavaa. - Raaka-_-Watson
Matujen rikollisuus on noussut tuon verran, matujen.
Jokainen joka puolustaa islamia on dhimmi ja maanpetturi. Tottakai olet käpykaartilaisten jälkeläinen sillä oikean isänmaallisen suomalaisen jälkeläinen ei moista paskaa jauha mitä sinä jauhat.
Mistä sinä tiedät mitä minulle on tapahtunut ja mitä ei?
Jos olisit seurannut palstaa vähänkään kauemmin niin tietäisit että minä olen muodostanut mielipiteeni omaan kokemukseeni muslimeista. Olen asunut useammassa kuin yhdessä muslimimaassa ja kaikkialla ovat aivan samanlaisia. Ei mitään eroa.
Mutta ei sinulla ilmeisesti riitä kapasiteetti käsittämään näitä asioita.
https://youtu.be/Uj8J62BqRMo - rasistillepellelle
Raaka-_-Watson kirjoitti:
Matujen rikollisuus on noussut tuon verran, matujen.
Jokainen joka puolustaa islamia on dhimmi ja maanpetturi. Tottakai olet käpykaartilaisten jälkeläinen sillä oikean isänmaallisen suomalaisen jälkeläinen ei moista paskaa jauha mitä sinä jauhat.
Mistä sinä tiedät mitä minulle on tapahtunut ja mitä ei?
Jos olisit seurannut palstaa vähänkään kauemmin niin tietäisit että minä olen muodostanut mielipiteeni omaan kokemukseeni muslimeista. Olen asunut useammassa kuin yhdessä muslimimaassa ja kaikkialla ovat aivan samanlaisia. Ei mitään eroa.
Mutta ei sinulla ilmeisesti riitä kapasiteetti käsittämään näitä asioita.
https://youtu.be/Uj8J62BqRMoMenee mielenkiintoiseksi, kun ylläpito poistaa omien sirkushuviensa takia viestejä välistä!!!
Matujen rikokset ovat nousseet tuon verran = 800%?! Missä tilastot ja tutkimukset viipyvät? Kyllähän tuollaisen väittämän tueksi pitää olla faktaa, jota sinun aivopierusi ja mutu- tietosi eivät ole. Oletko vain tottunut siihen, että ihmiset uskovat kaiken mitä suustasi päästät? Ei tarvitse vastata.
"Jokainen joka puolustaa islamia on dhimmi ja maanpetturi."
Niin, sinun mielestäsi taas kerran. Enpä tässä mitään puolustele, vaan kysyn sinulta mistä persreijästä olet tietosi hankkinut.
"Tottakai olet käpykaartilaisten jälkeläinen sillä oikean isänmaallisen suomalaisen jälkeläinen ei moista paskaa jauha mitä sinä jauhat."
Itsehän sinä jauhat paskaa. Olen isänmaallinen ja kaikki perheeni jäsenet ovat isänmaallisia isoisistä- ja äideistä lähtien. Eli sinun mielestä kaikki ovat käpykaartilaisia ja maanpettureita, kun eivät lähde kanssasi samaan rasistiseen laulantaan? Voi pyhä isä tuota yksinkertaisuutta!!
En minä tiedäkään mitä sinulle on tapahtunut ja eipä paljoa kiinnostakaan, itsehän tuossa kirjoitit, että muslimit ovat sinut yrittäneet tappaa.
"Jos olisit seurannut palstaa vähänkään kauemmin niin tietäisit että minä olen muodostanut mielipiteeni omaan kokemukseeni muslimeista. Olen asunut useammassa kuin yhdessä muslimimaassa ja kaikkialla ovat aivan samanlaisia. Ei mitään eroa."
Sen minä kyllä uskon sataprosenttisesti, että SINÄ olet muodostanut mielipiteesi omista kokemuksistasi, tulihan se sieltä moukka!!!
"Mutta ei sinulla ilmeisesti riitä kapasiteetti käsittämään näitä asioita."
Voi, kyllä riittää ja kaikkeen muuhunkin kuin vain siihen, että olet henkeen ja vereen rasisti ja sinun juttusi eivät ole mikään absoluuttinen totuus.
Eli henkilökohtaisiin kokemuksiin perustuvaa on tämä riehumisesi palstalla. - Raaka-_-Watson
rasistillepellelle kirjoitti:
Menee mielenkiintoiseksi, kun ylläpito poistaa omien sirkushuviensa takia viestejä välistä!!!
Matujen rikokset ovat nousseet tuon verran = 800%?! Missä tilastot ja tutkimukset viipyvät? Kyllähän tuollaisen väittämän tueksi pitää olla faktaa, jota sinun aivopierusi ja mutu- tietosi eivät ole. Oletko vain tottunut siihen, että ihmiset uskovat kaiken mitä suustasi päästät? Ei tarvitse vastata.
"Jokainen joka puolustaa islamia on dhimmi ja maanpetturi."
Niin, sinun mielestäsi taas kerran. Enpä tässä mitään puolustele, vaan kysyn sinulta mistä persreijästä olet tietosi hankkinut.
"Tottakai olet käpykaartilaisten jälkeläinen sillä oikean isänmaallisen suomalaisen jälkeläinen ei moista paskaa jauha mitä sinä jauhat."
Itsehän sinä jauhat paskaa. Olen isänmaallinen ja kaikki perheeni jäsenet ovat isänmaallisia isoisistä- ja äideistä lähtien. Eli sinun mielestä kaikki ovat käpykaartilaisia ja maanpettureita, kun eivät lähde kanssasi samaan rasistiseen laulantaan? Voi pyhä isä tuota yksinkertaisuutta!!
En minä tiedäkään mitä sinulle on tapahtunut ja eipä paljoa kiinnostakaan, itsehän tuossa kirjoitit, että muslimit ovat sinut yrittäneet tappaa.
"Jos olisit seurannut palstaa vähänkään kauemmin niin tietäisit että minä olen muodostanut mielipiteeni omaan kokemukseeni muslimeista. Olen asunut useammassa kuin yhdessä muslimimaassa ja kaikkialla ovat aivan samanlaisia. Ei mitään eroa."
Sen minä kyllä uskon sataprosenttisesti, että SINÄ olet muodostanut mielipiteesi omista kokemuksistasi, tulihan se sieltä moukka!!!
"Mutta ei sinulla ilmeisesti riitä kapasiteetti käsittämään näitä asioita."
Voi, kyllä riittää ja kaikkeen muuhunkin kuin vain siihen, että olet henkeen ja vereen rasisti ja sinun juttusi eivät ole mikään absoluuttinen totuus.
Eli henkilökohtaisiin kokemuksiin perustuvaa on tämä riehumisesi palstalla.Niin henkilökohtainen kokemus ei vastaa valhemedian näkemystä. Se että itse on läheltä nähnyt mistä islamissa on kysymys ei tietenkään voi olla mitään verrattuna valhemedian kertomuksiin.
Niin ja olet maanpetturi ja käpykaartilaisten jälkeläinen. - raakaa-faktaa
Vaikka kuinka haluaisit niin islam ei ole uskonto vaan totalitaarinen teokrtia. Pahempi kuin fasismi, natsismi, kommunismi ja vihreä liike yhteensä.
Ja jos vaikka olisi uskonto niin sen paljastaminen ei ole rasismia.
On aivan yhdentekevää mitä sinä ja muut vihervassarit hölisette, uskontojen ja fasistisen järjestelmien paljastaminen ja kritisointi ei ole rasismia.https://fi.wikipedia.org/wiki/Islam
Luepa tuolta vajakki, mitä viisaammat kirjoittavat! Kumpaa luulet meidän uskovan, Wikipediaa, vai sinua? - envaannytsatuolemaan
Niin henkilökohtainen kokemus ei vastaa valhemedian näkemystä. Se että itse on läheltä nähnyt mistä islamissa on kysymys ei tietenkään voi olla mitään verrattuna valhemedian kertomuksiin.
Niin ja olet maanpetturi ja käpykaartilaisten jälkeläinen.Niinpä, omakohtaiset kokemukset eivät todellakaan vastaa todellisuutta. Rasismi ei ole todellisuutta. Islam on uskonto ja se ei ole sanomaasi valheMEDIAA.
En edelleenkään ole maanpetturi enkä edelleenkään ole käpykaartilaisten jälkeläinen, vaikka niin olet mielessäsi keksinyt kuten monta muutakin juttua. - Raaka-_-Watson
envaannytsatuolemaan kirjoitti:
Niinpä, omakohtaiset kokemukset eivät todellakaan vastaa todellisuutta. Rasismi ei ole todellisuutta. Islam on uskonto ja se ei ole sanomaasi valheMEDIAA.
En edelleenkään ole maanpetturi enkä edelleenkään ole käpykaartilaisten jälkeläinen, vaikka niin olet mielessäsi keksinyt kuten monta muutakin juttua.Vain käpykaartilaisten jälkeläinen pitää jotain wikipediaa luotettavampana kuin omaa kokemusta.
- jopasjotakintaas
Vain käpykaartilaisten jälkeläinen pitää jotain wikipediaa luotettavampana kuin omaa kokemusta.
Kyllä sinä jore olet sitten tyhmä mies. Rasistipelle.
Jos jokainen ihminen pitää omaa kokemustaan maailmaa kattavana absoluuttisena totuutena, olisi maailma niin ylösalaisin ja yhtä hullun myllyä.
Watsonin hra, minä en sinuna viitsisi edes kirjoittaa mitään tuollaista saatika sitten sanoisit nuo aivopierusi jossain ääneen.
Eipä tiedä itkeäkö vai nauraa jutuillesi, niin säälittäviä ovat.
Samaa sarjaa kuin että Suomessa rikollisuus noussut 800% mamujen myötä. - Raaka-_-Watson
jopasjotakintaas kirjoitti:
Kyllä sinä jore olet sitten tyhmä mies. Rasistipelle.
Jos jokainen ihminen pitää omaa kokemustaan maailmaa kattavana absoluuttisena totuutena, olisi maailma niin ylösalaisin ja yhtä hullun myllyä.
Watsonin hra, minä en sinuna viitsisi edes kirjoittaa mitään tuollaista saatika sitten sanoisit nuo aivopierusi jossain ääneen.
Eipä tiedä itkeäkö vai nauraa jutuillesi, niin säälittäviä ovat.
Samaa sarjaa kuin että Suomessa rikollisuus noussut 800% mamujen myötä.Ei kukaan täysissä järjissään oleva pidä mitään absoluuttisena totuutena.
Mutta vain vajaaälyinen ei ymmärrä että kun kokemus vastaa todellisuutta niin kyllä sillä kokemuksella on kiistämätön arvo.
Muslimit ovat samanlaisia ihan joka paikassa, ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta. Muslimit eivät pysty elämään sovussa edes keskenään saati sitten ihmisten kanssa.
On kiistämätön tosiasia että missä islam siellä ongelma. - halooonkovaloo
Ei kukaan täysissä järjissään oleva pidä mitään absoluuttisena totuutena.
Mutta vain vajaaälyinen ei ymmärrä että kun kokemus vastaa todellisuutta niin kyllä sillä kokemuksella on kiistämätön arvo.
Muslimit ovat samanlaisia ihan joka paikassa, ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta. Muslimit eivät pysty elämään sovussa edes keskenään saati sitten ihmisten kanssa.
On kiistämätön tosiasia että missä islam siellä ongelma.Kunhan vittuilin, mutta kyllä nuo sinun jutut ovat lähellä sitä, että kuvittelet olevasi kaikissa asioissa täysin oikeassa ja puhuthan sinä henkeen ja vereen totuuden puhumisesta koko ajan.
"Mutta vain vajaaälyinen ei ymmärrä että kun kokemus vastaa todellisuutta niin kyllä sillä kokemuksella on kiistämätön arvo."
Ai nyt sitten vajaaälyinen? Voi että kyllä olet typerä mies, heti kun sinun juttujasi kritisoidaan ja et pysty todistamaan aivopierujasi ollaan vajakkeja, vajaamielisiä, maanpettureita ja käpykaartilaisten jälkeläisiä ja mitä muuta lisäksi. Etköhän se ole sinä vajaaälyinen, ajattelusi on mustavalkoista ja omiin kokemuksiin perustuvaa.
Tottahan omakohtaisilla kokemuksilla on arvoa, mutta ei sillä voi selitellä kuten sinä, koko maapallon väestön asioita. Joku tolkku niissä omissa kokemuksissa pitää olla verrattaessa muuhun maailmaan ja yhteiskuntiin, ihmisiin, kulttuureihin ja uskontoihin. Ja onhan aina kaksi puolta, jos tuntee kokeneensa huonoa kohtelua yms. voi olla itsessäänkin vikaa. Itse olen matkustellut ympäri maailmaa monissa eri maissa ja kulttuureissa ja olen myös asunut ulkomailla. Olen joutunut kohtaamaan huonoa kohtelua, mutta noin tosissaan en ole ottanut kaikkea sitä paskaa mitä olen saanut niskaani. Olen moneen otteeseen käynyt myös muslimimaissa ja saanut siellä kokea kaikenlaista kusipäiden kusetusta ja hölmöilyä, mutta en ole niistä ottanut noin itseeni, että pitää riehua jatkuvasti päivästä toiseen vetoamassa islaminuskoisten touhuihin ja tekemisiin.
"Muslimit ovat samanlaisia ihan joka paikassa, ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta. Muslimit eivät pysty elämään sovussa edes keskenään saati sitten ihmisten kanssa."
Eivät ole. Tässä asiassa olet väärässä. Et tunne koko maailman muslimeja ja väitteesi on taas kerran sitä sinun omakohtaista aivopierua ja mutu- tietoon perustuvaa.
Kiistämätön ongelma on se, että sinne minä sinä menet, luot ongelmat itse. - Raaka-_-Watson
halooonkovaloo kirjoitti:
Kunhan vittuilin, mutta kyllä nuo sinun jutut ovat lähellä sitä, että kuvittelet olevasi kaikissa asioissa täysin oikeassa ja puhuthan sinä henkeen ja vereen totuuden puhumisesta koko ajan.
"Mutta vain vajaaälyinen ei ymmärrä että kun kokemus vastaa todellisuutta niin kyllä sillä kokemuksella on kiistämätön arvo."
Ai nyt sitten vajaaälyinen? Voi että kyllä olet typerä mies, heti kun sinun juttujasi kritisoidaan ja et pysty todistamaan aivopierujasi ollaan vajakkeja, vajaamielisiä, maanpettureita ja käpykaartilaisten jälkeläisiä ja mitä muuta lisäksi. Etköhän se ole sinä vajaaälyinen, ajattelusi on mustavalkoista ja omiin kokemuksiin perustuvaa.
Tottahan omakohtaisilla kokemuksilla on arvoa, mutta ei sillä voi selitellä kuten sinä, koko maapallon väestön asioita. Joku tolkku niissä omissa kokemuksissa pitää olla verrattaessa muuhun maailmaan ja yhteiskuntiin, ihmisiin, kulttuureihin ja uskontoihin. Ja onhan aina kaksi puolta, jos tuntee kokeneensa huonoa kohtelua yms. voi olla itsessäänkin vikaa. Itse olen matkustellut ympäri maailmaa monissa eri maissa ja kulttuureissa ja olen myös asunut ulkomailla. Olen joutunut kohtaamaan huonoa kohtelua, mutta noin tosissaan en ole ottanut kaikkea sitä paskaa mitä olen saanut niskaani. Olen moneen otteeseen käynyt myös muslimimaissa ja saanut siellä kokea kaikenlaista kusipäiden kusetusta ja hölmöilyä, mutta en ole niistä ottanut noin itseeni, että pitää riehua jatkuvasti päivästä toiseen vetoamassa islaminuskoisten touhuihin ja tekemisiin.
"Muslimit ovat samanlaisia ihan joka paikassa, ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta. Muslimit eivät pysty elämään sovussa edes keskenään saati sitten ihmisten kanssa."
Eivät ole. Tässä asiassa olet väärässä. Et tunne koko maailman muslimeja ja väitteesi on taas kerran sitä sinun omakohtaista aivopierua ja mutu- tietoon perustuvaa.
Kiistämätön ongelma on se, että sinne minä sinä menet, luot ongelmat itse.Kumma juttu että sivistysvaltioissa ei ole ongelmia ollut.
Ainoastaan muslimimaissa.
Sitäpaitsi puolenkymmenessä muslimimaassa käyneenä uskoisin omaavani aika kattavan näkemyksen millaisia muslimit ovat. Siihen kun lisää sen että monissa sivistysvaltioissa on tullut muslimeja vastaan samoine ongelmineen kuin mitä muslimimaissa tuli vastaan.
Hyvä esimerkki on kun täällä Brasiliassa oli yksi turkkilainen jonka kanssa piti muka tehdä töitä. No eihän siitä mitään tullut kun se ryssi kaiken ja kun ehdotin että pyytäisi apua joltain kollegalta niin se sai mielettömän raivarin. Kenkäähän se sai siltä seisomalta. Eikä enää tehnyt töitä kyseiselle kansainväliselle yritykselle. Oli viimeinen kerta kun olin missään tekemisissä muslimien kanssa. Yksinkertaisesti kieltäydyin tekemästä niiden kanssa töitä.
Lontoon olympialaisten aikana muslimit eivät päässeet puhelin operaattorin tiloihin vaikka olivat henkilökuntaa. Tosin se piilotettiin lomaksi, mutta niiden avainkortit olivat pois käytöstä ihan vaan varmuuden vuoksi.
Muslimit eivät pysty elämään sovussa edes keskenään saati sitten ihmisten kanssa.
- ei-vihapuheille
https://www.youtube.com/watch?v=FQIcuN7roUA
Jäi vahingossa linkki pois.- jorezx
Se että maailman johtavat politiikan ja uskontojen tuntijat varoittelevat avoimesti islamin lännelle muodostamasta uhasta on täysin arvotonta propakandaa suomalaishoron mielestä joka kuittaa koko asian sanomalla vain:
"Nii.. mutt..ko ne o nii ihanii koukkunokkasii, käkkäräpäisii pikisilmii ja ku niil o se ympärileikattukkii. niin, ett het männöö jalat vinksin vonksin ja torttu kastuu...tiiihihihiii... - hönöjorelle
jorezx kirjoitti:
Se että maailman johtavat politiikan ja uskontojen tuntijat varoittelevat avoimesti islamin lännelle muodostamasta uhasta on täysin arvotonta propakandaa suomalaishoron mielestä joka kuittaa koko asian sanomalla vain:
"Nii.. mutt..ko ne o nii ihanii koukkunokkasii, käkkäräpäisii pikisilmii ja ku niil o se ympärileikattukkii. niin, ett het männöö jalat vinksin vonksin ja torttu kastuu...tiiihihihiii...Tulihan se vanhan homekorvan suomihoro sieltä kuin apteekin hyllyltä:-)
Oletko koskaan jore ajatellut miten tyhmiä nuo sinun lausahduksesi ovat?
osaatko yhtään edes hävetä?
Turha kysyä sekopäältä, eihän sellaiset osaa hävetä eikä tuntea mitään muitakaan tuntemuksia. - elämä-on_
jorezx kirjoitti:
"Nii.. mutt..ko ne o nii ihanii koukkunokkasii, käkkäräpäisii pikisilmii ja ku niil o se ympärileikattukkii. niin, ett het männöö jalat vinksin vonksin ja torttu kastuu...tiiihihihiii...Eivät ne politiikan ja uskontojen tutkijat ole mitään tuollaista sanoneet. Olet nähnyt unta, niin kuin siitäkin, että huoneesi oli täynnä mulsuja. Sitä paitsi propagandaa ei kirjoiteta noin. Se on ikävää, että muijasi jätti sinut, mutta se ei ole tämän palstan syy.
- Raaka-_-Watson
elämä-on_ kirjoitti:
Eivät ne politiikan ja uskontojen tutkijat ole mitään tuollaista sanoneet. Olet nähnyt unta, niin kuin siitäkin, että huoneesi oli täynnä mulsuja. Sitä paitsi propagandaa ei kirjoiteta noin. Se on ikävää, että muijasi jätti sinut, mutta se ei ole tämän palstan syy.
No kyllä jokainen älykäs tutkija on noin sanonut, joukossa myös muslimeja ja entisiä muslimeja.
Islam on ihmiskunnan syöpä ja muslimit syöpäsoluja. - taaskerranaivopieruu
No kyllä jokainen älykäs tutkija on noin sanonut, joukossa myös muslimeja ja entisiä muslimeja.
Islam on ihmiskunnan syöpä ja muslimit syöpäsoluja.Ja vain ainoastaan sinun aivopierujesi mukaan taas kerran.
- Kokemuksenimukaan
On huomattu, että kun suomalainen ahdistelee, niin kukaan ei puutu. Mutta sitten kun sen tekee ulkomaalainen, heti ollaan ritareina raivoamassa "JUMALAUTA!!". Suomalainen kuvittelee että naiselle kelpaa joutua suomalaisen ahdistelemaksi. Väärin, ei käy kenenkään ahdistelemaksi!
Minua yritti ahdistella suomalainen ja kukas muukaan kuin se teidän vihaama mamu tuli väliin. Muut vain käveli ohi, olivat varmaan niitä nössöjä suomalaisukkoja tai oli "kiire". Muutenkin on nähty, minkälainen on suhtautuminen suomalaisilla miehillä jos kertoo joutuneensa suomalaisen ahdistelemaksi. Miespuoliset kaverini nauroivat, kun kerroin tekijän olevan suomalaisen. Tuntuu, että aina se tekijän kansalaisuus kiinnostaa heti ensimmäisenä ja sitten mietitään oliko se sittenkään pahasta. Hehehehee, se videohan oli lavastettu...
- Missäonnaistenkunnioitus
Taidat itse olla niitä miehiä, jotka raivoaa kun ulkomaalainen ahdistelee. Mutta sitten kun suomalainen tekee saman niin sehän on susta oikein.
Eli suoraan sanoen et itse puuttuisi valkoisen tekemään ahdisteluun, koska valkoinen.
Se näyttää olevan suomiukolle punainen vaate, kun muslimi pelastaa naisen ahdistelijalta. Siinä olisi nössöllä suomiukollakin opittavaa.
Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta, joka uhkaa miestä pakkoarmeijaan. Perheensä hän piilottaa maalle hoitamaan isovanhempia. Perheenpäänä ja parhaiten selviytyvänä mies ottaa riskin lähtemällä vaaralliselle matkalle. Hän tekee miehen työn. Missäonnaistenkunnioitus kirjoitti:
Taidat itse olla niitä miehiä, jotka raivoaa kun ulkomaalainen ahdistelee. Mutta sitten kun suomalainen tekee saman niin sehän on susta oikein.
Eli suoraan sanoen et itse puuttuisi valkoisen tekemään ahdisteluun, koska valkoinen.
Se näyttää olevan suomiukolle punainen vaate, kun muslimi pelastaa naisen ahdistelijalta. Siinä olisi nössöllä suomiukollakin opittavaa.
Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta, joka uhkaa miestä pakkoarmeijaan. Perheensä hän piilottaa maalle hoitamaan isovanhempia. Perheenpäänä ja parhaiten selviytyvänä mies ottaa riskin lähtemällä vaaralliselle matkalle. Hän tekee miehen työn.Miehiä? Ukon? Olen nainen :D
- Raaka-_-Watson
Missäonnaistenkunnioitus kirjoitti:
Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta, joka uhkaa miestä pakkoarmeijaan. Perheensä hän piilottaa maalle hoitamaan isovanhempia. Perheenpäänä ja parhaiten selviytyvänä mies ottaa riskin lähtemällä vaaralliselle matkalle. Hän tekee miehen työn.Käpykaartilaisten jälkeläinen kehuu käpykaartilaisia. Vain ihminen joka ei ole saanut mitään arvoja kotoaan voi sanoa että sotilaskarkuri tekee miehen työn.
Sairasta kaiken kaikkiaan. - Missäonnaistenkunnioitus
Käpykaartilaisten jälkeläinen kehuu käpykaartilaisia. Vain ihminen joka ei ole saanut mitään arvoja kotoaan voi sanoa että sotilaskarkuri tekee miehen työn.
Sairasta kaiken kaikkiaan.Ai, onko miehet vähemmän arvokkaampia kuin naiset? Myös miehiäkin vainotaan ja syy pakenemiseen löytyy; ei ole puolia missä taistella ja maan hallinto uhkaa miestä armeijalla, he ovat vielä uhatummassa asemassa verrattuna naisiin.
läskipersekurppa88 kirjoitti:
Miehiä? Ukon? Olen nainen :D
Sitä paitsi, et voi kiistää etteikö video olisi lavastettu, sehän todetaan jo videon lopussa. Kyseessä oli pelkkä "sosiaalinen kokeilu", se videolla nähty valkoihoinen mies ei oikeasti ahdistellut naista...
- Raaka-_-Watson
Missäonnaistenkunnioitus kirjoitti:
Ai, onko miehet vähemmän arvokkaampia kuin naiset? Myös miehiäkin vainotaan ja syy pakenemiseen löytyy; ei ole puolia missä taistella ja maan hallinto uhkaa miestä armeijalla, he ovat vielä uhatummassa asemassa verrattuna naisiin.
Niin yleensä maan juridinen valta tuppaa laittamaan miehet aseisiin. Näin kävi muunmuassa Suomessa 1939 kun Sosialististen neuvostotasavaltojen liitto hyökkäsi Suomeen.
Minun sukulaiseni puolustivat maata kun sinun..... uskon että asia tuli selväksi. - Raaka-_-Watson
Oli lavastettu, tai ei niin mulsu ei sitä tiennyt. Hän teki miehen työn. Vituttaa kun tällaisia videoita laitetaan nettiin. Sen valossa minun on vaikea uskotella, että mulsut on paskaa sakkia.
- Raaka-_-Watson
Oli lavastettu, tai ei niin mulsu ei sitä tiennyt. Hän teki miehen työn. Vituttaa kun tällaisia videoita laitetaan nettiin. Sen valossa minun on vaikea uskotella, että mulsut on paskaa sakkia.
No muslimit eivät yksinään uskalla ahdistella. Jos kyseessä olisi ollut muslimit niin tuo blondi olisi raiskattu huolimatta siitä kuinka paljon siellä olisi ollut jengiä..
Siinä se pieni ero - raaka-miäs
No muslimit eivät yksinään uskalla ahdistella. Jos kyseessä olisi ollut muslimit niin tuo blondi olisi raiskattu huolimatta siitä kuinka paljon siellä olisi ollut jengiä..
Siinä se pieni eroÄlä valehtele! Voisitko häipyä tältä palstalta tekaistujen juttusi kanssa. Ei pidä paikkaansa kirjoituksesi muslimeista, eikä myöskään säälittävät linkityksesi. Samaa hörhöilyä nekin. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Raaka-_-Watson
raaka-miäs kirjoitti:
Älä valehtele! Voisitko häipyä tältä palstalta tekaistujen juttusi kanssa. Ei pidä paikkaansa kirjoituksesi muslimeista, eikä myöskään säälittävät linkityksesi. Samaa hörhöilyä nekin. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Dooh, Amalia. Älä kirjoita nimiini! Kyllä muslimit ovat hienoa väkeä. Sinä vaan tahdot saattaa minut huonoon valoon, mutta se ei onnistu. Muslimit ovat hienoa väkeä.
- Kenenpuolella
Niin yleensä maan juridinen valta tuppaa laittamaan miehet aseisiin. Näin kävi muunmuassa Suomessa 1939 kun Sosialististen neuvostotasavaltojen liitto hyökkäsi Suomeen.
Minun sukulaiseni puolustivat maata kun sinun..... uskon että asia tuli selväksi.Ei siellä mitään talvisotaa käydä! Kenen puolella voi taistella? Hirmuhallitsija Assadin joukot, sadat oppisitiojoukot vai ISIS? Niin, ei ole puolia missä taistella. Se on muuten kuula kalloon , jos ajattelee "väärin". Eikä sinne ole tunkeutunut vieraan valtion joukkoja, vaan nämä kaikki on ihan omassa kotimaassaansa muodostuneita.
- professori_
Kenenpuolella kirjoitti:
Ei siellä mitään talvisotaa käydä! Kenen puolella voi taistella? Hirmuhallitsija Assadin joukot, sadat oppisitiojoukot vai ISIS? Niin, ei ole puolia missä taistella. Se on muuten kuula kalloon , jos ajattelee "väärin". Eikä sinne ole tunkeutunut vieraan valtion joukkoja, vaan nämä kaikki on ihan omassa kotimaassaansa muodostuneita.
Ei Watson ymmärrä, että mikään ulkoinen vihollinen ei uhkaa Syyriaa, eikä Turkkia, Irakia, eikä Irania. Ei ole ketä vastaan puolustaa maata. Syyriassa on lukuisia ryhmittymiä, eikä sieltä paenneet ihmiset tienneet, kenen puolella taistelisivat. Kysymys ei ole sotilaskarkureista. Sisällissotaan ei kenenkään ole pakko osallistua.
- Raaka-_-Watson
professori_ kirjoitti:
Ei Watson ymmärrä, että mikään ulkoinen vihollinen ei uhkaa Syyriaa, eikä Turkkia, Irakia, eikä Irania. Ei ole ketä vastaan puolustaa maata. Syyriassa on lukuisia ryhmittymiä, eikä sieltä paenneet ihmiset tienneet, kenen puolella taistelisivat. Kysymys ei ole sotilaskarkureista. Sisällissotaan ei kenenkään ole pakko osallistua.
Niin tai näin oikea mies ei hylkää perhettään ja pakene.
- ffdfdgdrg
Niin tai näin oikea mies ei hylkää perhettään ja pakene.
Eiköhän nämä suomiukot pakenisi ensimmäisenä, jos tänne tulisi sota :D
- Kähmiäsaa
Siinä se pieni eroEli sun mielestä siis valkoinen saa ahdistella? Tää on heti tätä "Se on eri asia, ei voi verrata!". Kertoo siitä ettei valkoisen uhrit ole arvokkaita, vaan se olisi oma vika, kun häntä ahdisteltiin tai raiskattiin. Et ite varmaan puuttuisi valkoisen tekemään ahdisteluun, mutta olisit heti ritari, jos tekijä olisi ulkomaalainen. Jotain orgasmeja kun suomiukko siitä saa
- Raaka-_-Watson
Muslimin patjat ovat hienoa väkeä. Eivät nuoletuta itseään koiralla.
- nähkääjototuus
Olen nainen ja ihmettelen palstan naisten sinisilmäisyyttä. Eihän muslimimies välitä kuin itsestään. Huomaa ettei palstan ole käyneet yhdessäkään muslimimaassa. Osaahan nämä muslimimiehet olla myös herrasmiehiä, mutta ei tarkoita että arvostaisivat naista. .
- ChinaDragon
Onneksi olen ollut poissa palstalta jo oman mielenterveyteni vuoksi.
Aloitus koskee muslimimiestä ja naisia?
Jos muslimimaat olisivat ihannepaikkoja naisille heitä varmasti matkaisi sinne ainakin yhtä paljon mitä muslimimiehiä Suomeen?
Mutta ei, mikä mättää?
Muslimien tekemät yhteiskunnat ovat niitä naisille otollisia menestymisen kehtoja, menkää nyt ne naiset sinne jotka muslimivaltioita ihannoivat. Eikö ole kurjaa olla Suomessa ja valittaa suomalaisista? Miksi teette niin jos on mahdollisuus ikuiseen onneen muslimivaltioissa?
Täällä on kylmää ja pimeää, suomalaiset ovat mielestänne ihan paskoja...mikä se pitää näin huonoissa olosuhteissa jos uskoo ihanuuteen, ihanuuteen jossa maa on vain muslimien täyttämä taivas?- juurinäinnäinjuuri
Olet ollut viisas mies, koska täällä ei ole kellekään yhtään mitään.
Aloituksessa on tarkoitus vain esittää, että muslimi menee apuun, kun valkoinen kähmii naista metrossa. Videon mukaan valkoinen mies kähmii naista ja kukaan muu kuin muslimimies tekee jotain auttaakseen.
Muslimimaihin matkailee niin naisia kuin miehiäkin. Turkki, Tunisia, Saudi- Arabia mm. taitavat olla matkailukohteista suosituimpia. Suomestakin Turkkiin matkaa monikin mies, joka pitää Turkkia hyvänä matkakohteena. Huono esimerkki sinänsä, että muslimimiehet matkailisivat tänne kylmään pohjolaan, eiköhän se ole niin, että tulevat tänne ihan muissa aikeissa.
En tiedä kuka valittaa ja mistä, mutta sinä tunnut valittavan. Niin, ja ainahan sinä valitat jostain, kun yleensä kirjoitat jotain.
Eikö tämän pitänyt olla monikulttuurisuuspalsta, jossa ihmiset kertovat omista suhteistaan ulkomaalaisen kanssa eikä mikään islaminvastainen palsta?!
Miksi naisten pitäisi matkata muslimivaltioihin todistaakseen jotain?
Suomessa syntyneellä naisella on oikeus elää, opiskella ja valita kumppaninsa ihan niin kuin haluaa kysymättä sinulta lupaa siihen. Sinulta voisi kysyä samaa, miksi et mennyt tekemään töitäsi sinne kiinalaisen kurppasi maahan? Miksi piti tulla Suomeen?
Olet muuten samanlainen rasisti kuin tämä raakawatsonikin. Olen lukenut sinun paskajuttujasi aiemminkin ja samaa skeidaa heität. - lerk
Loma ei riittänyt Käärmeelle, koska kirjoittaa sekavia. En ole kertaakaan tällä palstalla nähnyt muslimimaita ihannoitavan. Ainoa syy, miksi suomalaiset ovat tekemisissä muslimien kanssa on pakolaiset ja romanssit, jotka ovat syntyneet ulkomailla. Muslimimaat ovat paskamaita, eikä sinne kukaan tervejärkinen halua. Syy ei ole kuitenkaan islamissa, vaan jossain muussa. Yksi syy on se, että ovat niin kiihkeätä porukkaa, etteivät osaa olla sovussa, vaan sotivat.
- Raaka-_-Watson
lerk kirjoitti:
Loma ei riittänyt Käärmeelle, koska kirjoittaa sekavia. En ole kertaakaan tällä palstalla nähnyt muslimimaita ihannoitavan. Ainoa syy, miksi suomalaiset ovat tekemisissä muslimien kanssa on pakolaiset ja romanssit, jotka ovat syntyneet ulkomailla. Muslimimaat ovat paskamaita, eikä sinne kukaan tervejärkinen halua. Syy ei ole kuitenkaan islamissa, vaan jossain muussa. Yksi syy on se, että ovat niin kiihkeätä porukkaa, etteivät osaa olla sovussa, vaan sotivat.
Do diih.
Jos muslimien kusipäisyys, ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta ei johdu islamista niin mistä sitten?
Kommenttisi on hauskin vuosituhansiin. - Raaka-_-Watson
Do diih.
Jos muslimien kusipäisyys, ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta ei johdu islamista niin mistä sitten?
Kommenttisi on hauskin vuosituhansiin.Dooh, dooh Amalia! Eihän kusipäisyys islamista johdu. Sitähän esiintyy kaikkialla maailmassa.
- ChinaDragon
lerk kirjoitti:
Tässä se asian ydin piileekin. Miten ne miehet jotka ovat muslimimaassa lapsuutensa viettäneet eroavat niistä, jotka ovat ne maat sellaisiksi rakentaneet?
Eivät eroa millään tavoin. Miehet siis ovat tehneet maastaan näköisensä paikan. Jos et voi ihailla muslimimaata niin tuskin voit ihailla sieltä tänne muuttaneen ajatusmaailmaa?
Yksikertaisia ovat ihmiset jos pitävät näitä kahta asiaa toisistaan riippumattomina.
Ihmiset kasvavat sen ajattelutavan mukaan joka maassa vallitsee, millainen olet 5-vuotiaana olet sellainen läpi koko elämäsi. Perusluonne ei iän mukana muutu. - Raaka-_-Watson
ChinaDragon kirjoitti:
Tässä se asian ydin piileekin. Miten ne miehet jotka ovat muslimimaassa lapsuutensa viettäneet eroavat niistä, jotka ovat ne maat sellaisiksi rakentaneet?
Eivät eroa millään tavoin. Miehet siis ovat tehneet maastaan näköisensä paikan. Jos et voi ihailla muslimimaata niin tuskin voit ihailla sieltä tänne muuttaneen ajatusmaailmaa?
Yksikertaisia ovat ihmiset jos pitävät näitä kahta asiaa toisistaan riippumattomina.
Ihmiset kasvavat sen ajattelutavan mukaan joka maassa vallitsee, millainen olet 5-vuotiaana olet sellainen läpi koko elämäsi. Perusluonne ei iän mukana muutu.Yksinkertainen kuvaa palstan muslimeja ihailevia vajakkeja.
- ei-vihapuheille
Yksinkertainen kuvaa palstan muslimeja ihailevia vajakkeja.
Vajakki, ei täällä kukaan muslimeja ihaile. Minä laitoin aloituksen, koska on niin kiva kiusata teitä, varsinkin sinua. Mikäs nyt on, kun ei uni maita? Klo 3:00 kirjoitit viestin.
- lapselle
juurinäinnäinjuuri kirjoitti:
Olet ollut viisas mies, koska täällä ei ole kellekään yhtään mitään.
Aloituksessa on tarkoitus vain esittää, että muslimi menee apuun, kun valkoinen kähmii naista metrossa. Videon mukaan valkoinen mies kähmii naista ja kukaan muu kuin muslimimies tekee jotain auttaakseen.
Muslimimaihin matkailee niin naisia kuin miehiäkin. Turkki, Tunisia, Saudi- Arabia mm. taitavat olla matkailukohteista suosituimpia. Suomestakin Turkkiin matkaa monikin mies, joka pitää Turkkia hyvänä matkakohteena. Huono esimerkki sinänsä, että muslimimiehet matkailisivat tänne kylmään pohjolaan, eiköhän se ole niin, että tulevat tänne ihan muissa aikeissa.
En tiedä kuka valittaa ja mistä, mutta sinä tunnut valittavan. Niin, ja ainahan sinä valitat jostain, kun yleensä kirjoitat jotain.
Eikö tämän pitänyt olla monikulttuurisuuspalsta, jossa ihmiset kertovat omista suhteistaan ulkomaalaisen kanssa eikä mikään islaminvastainen palsta?!
Miksi naisten pitäisi matkata muslimivaltioihin todistaakseen jotain?
Suomessa syntyneellä naisella on oikeus elää, opiskella ja valita kumppaninsa ihan niin kuin haluaa kysymättä sinulta lupaa siihen. Sinulta voisi kysyä samaa, miksi et mennyt tekemään töitäsi sinne kiinalaisen kurppasi maahan? Miksi piti tulla Suomeen?
Olet muuten samanlainen rasisti kuin tämä raakawatsonikin. Olen lukenut sinun paskajuttujasi aiemminkin ja samaa skeidaa heität.Oikeassa olet ChinaDargon on yksi palstan fiksuinpia kirjoittajia ei todellakaan mikään rasisti tai paskankirjoittaja. Sinä olet nuori tytönhupakko jolla ei ole mitään tietämystä muslimimaista ja kielen käyttö täysin lapsellista. .
- kyllämuuttuu
ChinaDragon kirjoitti:
Ihmiset kasvavat sen ajattelutavan mukaan joka maassa vallitsee, millainen olet 5-vuotiaana olet sellainen läpi koko elämäsi. Perusluonne ei iän mukana muutu.Olet väärässä tässäkin asiassa; ihminen ja luonne muuttuu iän myötä.
- itseolettyhmä
Yksinkertainen kuvaa palstan muslimeja ihailevia vajakkeja.
Tästä lauseesta voi jo todeta, että jos joku on tyhmä, olet se sinä.
Tyhmä rasistipelle. - eiihanmenenoin
lapselle kirjoitti:
Oikeassa olet ChinaDargon on yksi palstan fiksuinpia kirjoittajia ei todellakaan mikään rasisti tai paskankirjoittaja. Sinä olet nuori tytönhupakko jolla ei ole mitään tietämystä muslimimaista ja kielen käyttö täysin lapsellista. .
Höpö, höpö. Sinä et tiedä yhtään mitään. Tiedän muuten aika paljonkin muslimimaista, olen siellä käynyt moneen otteeseen. Sinä olet vaan joku palstan provoilija, jolle tärkeintä on puuttua keskusteluihin kuitenkaan sanomatta yhtään mitään, joten kommenteillasi ei ole mitään painoarvoa.
Uskot varmaan sokeasti tämän raakawatsonin uutisiin (vailla todellisuuspohjaa) mm. että mamujen tullessa Suomeen rikollisuus on noussut 800%.
Vain manipuloitavissa ihminen ilman kritiikkiä uskoo tällaista huttua!!! - noussuton
eiihanmenenoin kirjoitti:
Höpö, höpö. Sinä et tiedä yhtään mitään. Tiedän muuten aika paljonkin muslimimaista, olen siellä käynyt moneen otteeseen. Sinä olet vaan joku palstan provoilija, jolle tärkeintä on puuttua keskusteluihin kuitenkaan sanomatta yhtään mitään, joten kommenteillasi ei ole mitään painoarvoa.
Uskot varmaan sokeasti tämän raakawatsonin uutisiin (vailla todellisuuspohjaa) mm. että mamujen tullessa Suomeen rikollisuus on noussut 800%.
Vain manipuloitavissa ihminen ilman kritiikkiä uskoo tällaista huttua!!!Höpö höpö vain itsellesi. Olen myös käynyt aika monessa muslimimaassa ja turistinahan siellä on hyvä olla. Mitäs ihmellistä omassa viestissäsi on. Enemmän uskon Raakan kirjoituksiin, kuin palstan naisiin. Onhan rikollisuus noussut pilviin, kun saatiin nämä huijarit suomeen.
- selvähäntämäon
noussuton kirjoitti:
Höpö höpö vain itsellesi. Olen myös käynyt aika monessa muslimimaassa ja turistinahan siellä on hyvä olla. Mitäs ihmellistä omassa viestissäsi on. Enemmän uskon Raakan kirjoituksiin, kuin palstan naisiin. Onhan rikollisuus noussut pilviin, kun saatiin nämä huijarit suomeen.
Tottahan toki uskot raakawatsonin juttuja, sehän on selvä.
Uskot tämän juttuja myös että Suomessa rikollisuus noussut 800% maahanmuuttajien vuoksi?
Kyllä pitää olla hieman yksinkertainen, että uskoo tällaista hanurista vedettyä juttua ilman kyseenalaistamista, kunhan sen vaan on laukonut raakawatson.
Tarkoittaako tämä rikollisuus noussut pilviin juuri sitä 800%?!
Buahahahahahahahaahahahaha......... - Matkailu_avartaa
lerk kirjoitti:
Ei kaikki muslimimaat ole paskamaita kristityillekään. Sanooko yhdistyneet Arabiemiraatit, Marokko, Libanon ja Tunisia mitään? Näissä maissa naiset saavat valita itse vaatteensa ja Libanonissa ja Arabiemiraateissa olen nähnyt naisia niinkin miesmäisissä ammateissa kuin poliisi.
Arabiemiraateissa hallitsijat osaavat kunnioittaa vähemmistöuskontoja kyseisessä maassa onkin hindutemppeleitä ja kirkkoja. Siellä muslimit, kristityt ja hindut asuvat jopa samalla alueella ilman minkäänlaisia ongelmia.
Tunisiassa käydessäni kävin paikallisten kanssa keskustelun ja monella heistä oli ystävinään kristittyjä, juutalaisia ja ateisteja! Kaikki elossa! Pikku kylät on sitten asia erikseen, missä ei voi sitten valvoa tekemisiä.
Minä välttelen paskamaita myös ja yksi näistä ei ole muslimimaa, sellainen kuin Intia. Siellä naisten asema on huono, voi joutua raiskatuksi tai saada happoa naamaan.
Olet vain islamista tietämätön. Jos matkustaisit muualla kuin Egyptissä, niin aukeaisi se maailma sinullekin kuin MV-lehteä lukemalla. - Raaka-_-Watson
Matkailu_avartaa kirjoitti:
Ei kaikki muslimimaat ole paskamaita kristityillekään. Sanooko yhdistyneet Arabiemiraatit, Marokko, Libanon ja Tunisia mitään? Näissä maissa naiset saavat valita itse vaatteensa ja Libanonissa ja Arabiemiraateissa olen nähnyt naisia niinkin miesmäisissä ammateissa kuin poliisi.
Arabiemiraateissa hallitsijat osaavat kunnioittaa vähemmistöuskontoja kyseisessä maassa onkin hindutemppeleitä ja kirkkoja. Siellä muslimit, kristityt ja hindut asuvat jopa samalla alueella ilman minkäänlaisia ongelmia.
Tunisiassa käydessäni kävin paikallisten kanssa keskustelun ja monella heistä oli ystävinään kristittyjä, juutalaisia ja ateisteja! Kaikki elossa! Pikku kylät on sitten asia erikseen, missä ei voi sitten valvoa tekemisiä.
Minä välttelen paskamaita myös ja yksi näistä ei ole muslimimaa, sellainen kuin Intia. Siellä naisten asema on huono, voi joutua raiskatuksi tai saada happoa naamaan.
Olet vain islamista tietämätön. Jos matkustaisit muualla kuin Egyptissä, niin aukeaisi se maailma sinullekin kuin MV-lehteä lukemalla.Ylläpito poistaa kaikki vastaukset mikä tekee kommunikoinnista mahdotonta.
Siksi sanon että käpykaartilaisten jälkeläinen kirjoittaa pelkkää paskaa. - kakkapuhetta
Ylläpito poistaa kaikki vastaukset mikä tekee kommunikoinnista mahdotonta.
Siksi sanon että käpykaartilaisten jälkeläinen kirjoittaa pelkkää paskaa.Intiako on muka vapaa maa? Paskapuhetta! Siellähän naisia raiskataan joka päivä ja joutuu kunniamurhien uhreiksi, tyttöjen koulunkäynti on kielletty, tytöt naitetaan pieninä ja naiset saa happoa kasvoille. Tätä sitten kutsut vapaudeksi!
Verrataanpa tätä Libanoniin, jossa naiset saa sentään kouluttautua, ajaa autoa ja hankkia ammatin.
- Raaka-_-Watson
Te olette maanpettureita ja joudutte lusimaan. Minä tulen Suomeen pitämään oikeudenkäynnin. Ainakin 300000 lähtee linnaan ja mulsut minä toimitan internointileireille.
- ggggggggggg
Watsonin linkit lähti koska ne ovat huuhaata ja Watsonin oli tarkoitus kiihottaa kansanryhmää vastaan.
- aikapahaaikapaha
Rasisti Watson sekosi; kun ei todisteet ja rahkeet riitä, aletaan haukkumaan vajakeiksi, maanpettureiksi ja käpykaartilasten jälkeläisiksi. Tyypillistä sovinistin puhetta. Samassa paketissa sovinisti ja rasisti.
- Raaka-_-Watson
aikapahaaikapaha kirjoitti:
Rasisti Watson sekosi; kun ei todisteet ja rahkeet riitä, aletaan haukkumaan vajakeiksi, maanpettureiksi ja käpykaartilasten jälkeläisiksi. Tyypillistä sovinistin puhetta. Samassa paketissa sovinisti ja rasisti.
Ei Watson setä seonnut. Kunhan jälleen kerran kertoo totuuden
- Raaka-_-Watson
Minä olen tie, totuus ja elämä.
- ChinaDragon
Maapallo voi muuttua hyvinkin erilaiseksi paikaksi seuraavien 5 vuoden aikana.
Trump ei kätellyt Merkkeliä ja syynä erilaiset näkemykset maahanmuutossa ja kauppapolitiikassa.
Protektionismi ja nationalismin aika koittaa, taas kerran.
Jos joku väittää ettei näin ole ei huomannut eilistä G20 maiden julkilausumaa josta jätettiin pois protektionismin vastainen lausuma.
Meksikon muurista on menossa tarjouskilpailu jne.
Se avoimen maailman politiikka muuttuu nyt nopeasti, kansakunnat alkavat suojella omaa maataan niin taloudellisessa kuin myös maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä.- Raaka-_-Watson
Kyllä Trump kätteli Merkeliä. Tosin kieltäytyi kättelemästä kun median edustajat pyysivät.
Trump on oikeassa, media joka valehtelee koko ajan pitää laittaa aisoihin.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111204Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797- 47780
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775