http://www.voice.fi/suhteet/a-140957?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Jahans, lutkat on keksineet uudenlaisen "parisuhdemallin" jossa saisivat sitten ihan aisurielättäjän luvalla jakaa toosaa jännämiehille 20% ajastaan. Voi v..u, eikä mikään länsilutkalle enää riitä? Pitää olla oikeus tehdä jänniksille lapset jotka yhteiskunta joutuu elättämään, pitää olla oikeus jakaa itseään ympäriinsä aina kun kiimap..ua kihelmöi, pitää olla oikeuksia vaikka mihin eikä yhtään velvollisuutta.
80/20 parisuhdemalli leviää
8
266
Vastaukset 8
- helgamies_
Naisen kiimavitun tarpeiden tyydyttämiseen tämä on oiva ja käypä malli. Nainen voi näin viettää 20% ajastaan panoringissä ja 80% ajasta aisurin taloudellisten palvelusten kohteena.
- en--ole--botti
Eli 80 % ajasta ylipainoisen yli 30v naisystävän kanssa ja loput 20 % niiden 16-19 -v teinimisujen kanssa ;) Kelpaa!!! <3
- 39vmies
Naiset on niin rumia että niiden kanssa on mahdotonta harrastaa seksiä. Naiset 35 v jälkeen alkaa olee jo sellaisia että ei niiden kanssa voi seurustella. Mitä olen nettideittejä ja facebuukin sinkkupalstoja selaillut niin Sieltä ehkä 2 % naisista voisi kelpuuttaa suhteeseen.
- ElämäOnJulmaa
Kuinka paljon enemmän tarvitsisit?
- m-i-e-z
Hyvät naiset, herrat ja ei saamapuolella olevat yksilöt.
Miehet ovat keksineet erinomaisen parisuhdemallin. (Koska kaikki loistavat ideat eivät aina ota tuulta purjeisiinsa, tarvitsee loistavat ideat kääntää vastakkaiselle sukupuolelle, mielellään sellaisella tavalla, että se vaikuttaisi hänen/heidän omalta idealtaan.)
Mies tarvitsee vakaan, henkisen parisuhteen (80%) ja villin, viriilin fyysisen panosuhteen (20%). (Omanikäinen edustusvaimo ja 10-20-vuotta nuorempi oikukas kissapeto.)
Googlen kautta voi sitten käydä lukemassa ne velvollisuudet. Sinulla ja naisella on ihan samat velvollisuudet. - Tättähäärän
Hmmph.
Muuten kuulostaa aivan "normilta" mutta tuo seksin ulkoistaminen ei omalla kohdalla toimisi. En usko et sellaista miestä kauaa jaksaisin, jolle en riitä.. Enkä menisi suhteeseen jossa en kokisi sen oman kumppanin olevan "tarpeeksi" kaikilla parisuhteen osa-alueilla juuri minulle.
Sitä omaa aikaa, ystäviä (platonisia!!!) ja harrastuksia on vapaasti saanut olla entisissä suhteissa ja näin toivon sujuvan jatkossakin.
En tarvitse miestä kylkeen kii jatkuvasti ja ei ole pois edes ne aikaa vievät harrastukset.
- ilmankos olen yksin yhä ja erosta vuosia aikaa jo heh!
Saattaa toi toimia niille, jotka herkästi kyllästyvät kumppaniinsa eivätkä alun alkaen mieti niin kenen kanssa suhteilee. Enemmän siis "Kuhan joku on ja muita sit kun huvittaa piristämään suhteen puutteita". Oletus myös molemmille olevan sopiva ratkaisu eikä toisen seläntakana elele 80/20 suhteessa.. Juuri tuollaisia uusia lutkailumalleja naiset aina keksivät.
- Nnnainn
Eihän tossa oo mitään uutta 😂😭😭 Kokoajan moni nainen on 80 % kiltin puolisonsa kanssa ja 5-20% ajasta hengaa jännämiehen kanssa (ketä todellisuudessa eniten himoitsee)
Yhtä yleiseistä on tälläkin hetkellä se että naiset seurustelee 20% ajastaan jännämiehen kanssa ja 80% ovat sinkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483