Hei!
Olen uskossa Jeesukseen ja pidän Raamattua arvossa.
En hyväksy kansankirkkomme kantaa esim. homokysymyksessä ja uudelleen avioitumisessa.
Haluan koittaa totella Raamattua niin kuin siinä lukee.
Sopisiko Helsingin babtistiseurakunta minulle?
Onko babtistiseurakunnissa "syntipoliisi-toimintaa" ym kyttäämistä kelvollisuudesta johdon taholta?
Minusta jokainen on synneistään ja virheistään vastuussa Jumalalle, ei johtajille.
Toki jos julistaa uskovansa jotain Raamatun vastaista ei ehkä ole oikeassa paikassa.
Miten se "nainen vaietkoon seurakunnassa" juttu?Babtistien kanta?
Onko Hels.Babtisti.srk ollut skandaaleja, huijauksia tms?
Leo Meller on ainakin jotain vissiin huijannut? Googlen mukaan.
Ennen kaikkea, ei kai kyseessä ole uuskarismaattisuus,Pyhän Hengen antamien kokemusten metsästys? menestysteologia tai ekumenia, katolilaisuus?
Olen käynyt joskus hellareiden kokouksissa, hyvääkin oli.
Väärältä tuntui ihmisten kilpailu Hengestä juopumisessa ja tärinässä ym.
Ja että kaikki puhuivat kielillä...
Uskon armolahjoihin kyllä, mutta ei kai me ihmiset niistä päätellä ja tilata kuin jotain hampurilaista.
Etsin siis puhdasta oppia.
Cafe raamattu, David Pawson ja muut "Kuningaskunta tulee" tubekanavan jutut sopii sisäiseen kompassiini.
Kiitos jos joku jaksoi lukea ja viitsii vastata!
Kiitos! Siunausta!
Kertokaa Helsingin babtistiseurakunnasta,kiitos!
5
300
Vastaukset
- Finne2
Lue paljon Jumalan sanaa, vain Raamattu kertoo totuuden! Ole varovainen, älä seuraa ihmisten asettamia ihmiskäskyjä tai perinnäissääntöjä. Katso ensin mitä Raamatun sana kaikista sanoo. On paljon susia lammasten vaatteissa ja muuta lopunajan eksytystä. Hedelmistään puu tunnetaan.
- puhtain.purjein
Nipottaja ja nysvääjä kielipoliisin silmiin osui pahasti tuo babtisti. Pitää kirjoittaa baptisti. Anteeksi, mutta tää oli pakko oikaista.
Mutta asiaan. Itse mietin eroamista hellareista enkä liittyisi mihinkään muuhunkaan. Katselisin rauhassa ja rukoilisin että Jumala johdattaa minut oikeaan paikkaan, kenties jo pian tuuliin ja pilviin.
Siunausta etsimisellemme. - PVeli
Helsingin baptisteista en osaa sanoa, ei8 ole omaa kokemusta.
Mutta jos etsit luotettavaa raamatun sanaan pitäytyvää seurakuntaa helsingin seudulla, tsekkaa House seurakunta / One Way Mission - entinenpaptisti
Tervetuloa vain käymään Vantaan Koivukylässä sijaitsevaan jt:n valtakunnankansliaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483