Ihannenainen (kuva)

ihannemeis

Minun ihannenaiseni ulkonäöllisesti on tällainen:
Paras on, jos hiukset ovat sellaiset ruskean ja vaalean rajalla esim. latvat ovat vaaleammat ja juuri tummempi. Niiden kanssa vielä sellaiset viekkaan nätit, ei liian meikatut silmät. Sellaiset silmät ovat parhaat, joista ei oikein pysty sanomaan onko silmät siniset vai vihreät. Iho perusvaalea. Naiset, näytätte todella kauniilta ja viehättävältä, jos laitatte hiukset toiselta puolelta korvan taakse ja kallistatte päätä vinosti alas.

[IMG]http://i68.tinypic.com/2e233vm.jpg[/IMG]

15

2103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeidenaikaei

      ..ja tämän kuvailun kirjoitti mies...okkei...

    • Myrskyvesilasissa

      On se jännää nykyään, lukea nykyajan miesten "Vaatimuksia" siitä että millainen nyt olisi ihannenainen ja juurikin passeli mulle.
      Ja joku huippu ulkonäöltään, sekä moitteettomasti pukeutunut, laitetaan sitten esimerkiksi, tavalliselle naiselle. Naisena olen sitä mieltä, että tässä tilanteessa, täytyy lähteä tasan tarkkaan siitä. Että pistää itsensä viimeistä päälle kuntoon sekä ulkoisesti ja sisäisesti ja lähtee sitten ulkomaille, tavoittelemaan näitä naisia.
      Kymmeniä vuosia sitten, vanhempiemme ollessa nuoria aikuisia, ulkonäkö ei ollut esteenä suhteelle, rakkaudelle ei edes avioliitolle.
      Eikä se määrää kaikkea tänä päivänäkään ihmissuhteessa. Valitettavasti materiaali ja elintaso ja käyttäytyminen ohjaa meitä niin monia täällä.
      Tuolla ulkonäöllä kun ei pitkälle pötkitä. Mielestäni kaiken sanelee, käyttäytyminen/käytöstavat ja se mielenkiinto, ja pärjääminen toisen ihmisen kanssa siinä arjessa, elämän hullunmyllyssä.
      Toisen ihmisen hyväksyminen omana itsenään, kunnioitus, arvostus ja tahto tutustua toiseen, vaikka tämä toinen olisi meikitön, aamutakissa ja saunapuhtaana siinä.
      Eihän suhteet miehen ja naisen välillä kestä ja johda mihinkään.
      Kun ei malteta tutustua toiseen ihmiseen rauhassa selvinpäin ja ilman jumalatonta kissa ja hiiri leikkiä, jossa on pakonomainen tarve kaataa vieras ihminen patjalle, pikku kännissä tai kaatokännissä aistit turtana.

      • YlpeäMies

        No ei kyllä tuollaisella kieliopin tuntemuksellakaan pitkälle pötkitä.


    • Luomusta

      Olen pitkään ihmetellyt naisten intoa värjätä huksiaan mustiksi. Katsokaapa kuntosalilla...suurin osa mustaa hiusta. Ja kun niitä on paljon värjätty, niin ne ovat palaneet hampuiksi ja ovat kiillottomat. Niitä ei tee mieli edes silittää.

      Miksi pitää värjätä hiuksensa? Miksei voi olla tytyväinen siihen väriin joka on?

      Toinen räikesäti silmiinpistävä väri on se lähes paloauton punainen. OK, se menee teineillä. Mutta aikuinen nainen...

      Olkaa luonnollisia.

      • Hajkzldl

        Nojaa, aika moni värjää hiuksensa niin etteivät kaltaisesi edes tajua että ne ovat värjätyt. Mun mielestä täysin fine värjäillä hiuksiaan. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ei kannattaisi värjätä väreillä jotka eivät sovi. Kuten juurikin tuo paloautonpunainen, sekä musta hyvin suurella osalla suomalaisista. Mutta sopivilla väreillä värjäämällä voi saada hyvin kauniin lopputuloksen.


      • Läheskaikkivärjäävät
        Hajkzldl kirjoitti:

        Nojaa, aika moni värjää hiuksensa niin etteivät kaltaisesi edes tajua että ne ovat värjätyt. Mun mielestä täysin fine värjäillä hiuksiaan. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ei kannattaisi värjätä väreillä jotka eivät sovi. Kuten juurikin tuo paloautonpunainen, sekä musta hyvin suurella osalla suomalaisista. Mutta sopivilla väreillä värjäämällä voi saada hyvin kauniin lopputuloksen.

        Ja lisäyksenä vielä että esim. tuo aloituksen nainen on myös saattanut hyvinkin värjätä hiuksensa, tai ainakin sävyttää.


      • Teknodonna
        Läheskaikkivärjäävät kirjoitti:

        Ja lisäyksenä vielä että esim. tuo aloituksen nainen on myös saattanut hyvinkin värjätä hiuksensa, tai ainakin sävyttää.

        En usko.

        (naurua)


      • Luomusta
        Hajkzldl kirjoitti:

        Nojaa, aika moni värjää hiuksensa niin etteivät kaltaisesi edes tajua että ne ovat värjätyt. Mun mielestä täysin fine värjäillä hiuksiaan. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ei kannattaisi värjätä väreillä jotka eivät sovi. Kuten juurikin tuo paloautonpunainen, sekä musta hyvin suurella osalla suomalaisista. Mutta sopivilla väreillä värjäämällä voi saada hyvin kauniin lopputuloksen.

        Jaa kampaaja?


      • Läheskaikkivärjäävät
        Luomusta kirjoitti:

        Jaa kampaaja?

        Kampaajalla ainakin saa todella kauniin ja luonnollisen lopputuloksen niin halutessaan. Mutta kotonakin se on mahdollista jos osaa. Lähes jokaisella julkkiksellakin on värjätyt hiukset, kauniilla lopputuloksella.


    • oka58

      Aikuiselle miehelle aikuinen nainen, naisellinen ja pehmeä

      • jukkap9

        Niin on minunkin makuuni,varsinkin ensimmäinen. Tosi upea vartalo ja nätti nainenkin. Löytyisipä minullekkin yksi,niin ottaisin vierihoitoon pidemmäksikin aikaa. Mutta,missä on suomalaiset yhtä kaunisvartaloiset hyvillä reisillä?Minulle voi kirjoitella ne söpöt naiset s-postiini: jukkap9 at luukku.com


    • pääkallellaan

      Pitääpä rueta pää kallellaan kulkemaan, niin johan alan keräämään katseita.

    • mutkia_matkassa

      Yksi esimerkki.

      Oheisella ranta-neidolla on erittäin upea ulkomuoto, upean naisekkaat muodot (Lopez hieman tiiviimmässä pakkauksessa), sekä lisäksi kauniit kasvot ja silmät, sekä aistikas suu. Kuvan perusteella vaikuttaa lisäksi fiksulta, eli vaikuttaisi omaavan terveen korvien välisenkin kapasiteetin.

      * https://www.stickboybangkok.com/images/2017/05/asstastic-asians-43.jpg

      Ps. Ketjussa eräs kommentoi vanhempiensa sukupolvella olleen vähän / huomattavasti vähemmän ulkoisia 'vaatimuksia' kumppanin suhteen. Ehkä näin jossakin maatalousyhteisössä.

      Kuitenkin kautta historia Egyptistä ja vanhemmastakin kulttuurista alakaen naisten ja mistenkin kauneus ja komeus on ollut yksi keskeinen ihmisyyteen ja kulttuuriin kuuluva elementti.

      Todellisuudessa ihmisellisesti ajatellen ei mitään uutta taivaan alla, vain teknologia on kehittynyt. Seksuaaliset mieltymykset eri versioissaan myös maksullisine naisineen ovat olleet ihmisillä kaiken aikaa. Arkeologit ovat löytäneet mm. noin 2000-vuotta vanhoja dildoja.

      Ei ihmisen luonto ole muuksi muuttunut, kauniit ja sharmikkaat naiset ovat aina olleet arvossaan miesten silmissä, sekä naisten keskeinen kilpailu ja kateuskin.

    • ihanaaa44

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe