SKID ROW

Fire

Löysin juuri ihanaisen bändin Skid Row ja nyt haluaisin tietää lisää kyseisestä bändistä. Jos joku viitsisi lyhyesti kertoa jäsenet ja levyt jne.? Kiitos etukäteen :)

5

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

Onnea!
      Olet löytänyt hienon bändin!
      Kuuluu omiin suosikkeihini aivan EHDOTTOMASTI!
      Uutta SkidRow:ta jälkeen Bach:n lähdön en ole kuunnellut, mutta kannattaa tsekata vanhaa kunnon matskua! Esim. Levyt Slave to the ring ja SkidRow.
      Ja Sebastian Bach on jumalainen artisti :)!
      Hienoja hetkiä hyvän musan parissa!!

• jovilove

Ihan loistava bändi, todellakin. Itselläni ei ole kuin 40 Seasons - The best of Skid Row -kokoelma, mutta lisää olisi tarkoitus hankkia. :)

• Michelle

Kyllä on ihan loistava bändi. Alkuperäisjäsenet ovat:
        Sebastian Bach
        Dave "Snake" Sabo
        Scotti Hill
        Rob Affuso
        Rachel Bolan

Levyjä ilmestyny:
        Skid Row
        Slave to the grind
        b-sides ourselves
        subhuman race ja sit tämä tuorein albumi, missä Sebastian ei enää laula, ja muistaakseni Robkin on lähteny pois
        Thickskin.
        Parhaimmat levyt mun mielest on Skid Row, ja sit Slave to the grind. B-side ourselves sisältää pelkkii covereit.

• Carrie

Sebastian Bach on jotain aivan jumalaisen ihanaa!Lahjakas laulaja ja on myös näytellyt näytelmissä sekä tulevaisuudessa nähdään suomessa telkkarissa,sarjassa Gilmoren tytöt.Pitäkää silmät auki!
      Ja Skid Row oli hyvä bändi.Uutta(ilman Sebastinia)bändiä en ole edes kuullu.

Tilasin juuri Sebastiannin DVD:n Forever Wild Arimanin nettikaupasta.Enkä malta odottaa että se saapuu.Varmasti joka euron väärti!

Sebastian muuten nuoruudessaan ihaili suomalaista Hanoi Rocksia ja varmasti vieläkin.Mun VHS:llä sillä on Mike Monroe-paita päällä Japanissa.=) =)

Katso kuvahaun tulokset käyttäen Sebastian Bachia ja Skid Rowta(eelet ole jo niin tehnyt).

• joo-o

Eikös niillä tule kohta uusi levy? Mitä niiden kotisivuja oon lukenu...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe