Nyt kun oma tytär on 13-vuotias ja koittaa aika, jolloin pojat alkavat kiinnostaa, on myöskin tärkeää varjella entistä tiukemmin oman tyttären neitsyyttä - suvun kalleinta aarretta, sitä kun ei todellakaan helpolla luovuteta jollekin kunniattomalle häntäheikille tai muulle onnenonkijalle.
Kun tyttäreni jonain päivänä sen neitsyytensä menettää, on tärkeää, että se mies on kunnollinen eikä tule nakertamaan sukumme kunniaa tai saattamaan meitä tytön lähimpiä miespuolisia sukulaisia naurettaviksi aisankannattajiksi.
Olen valmis vaikka haulikolla puolustamaan tyttäreni kunniaa ja ensimmäinen lippalakkipäinen mopopoikaraggari, jonka tyttäreni tuo näytille saa kyllä suolapanoksen pippeliinsä, jos luulee että meidän sukumme luovuttaa arvokkaimman aarteensa jollekin tuollaiselle täysin ala-arvoiselle, lurjusmaiselle ja kunnottomalle pojannulikalle.
Olen opettanut tyttärelleni, että kunnia ja siveys on elämääkin kalliimpi. Olen myös sanonut, että jos joku yrittää hänet raiskata, pitää hänen puolustautua henkensä kaupalla eikä ainakaan missään nimessä alistua milliäkään. Vaikka hän saisi fyysisiä vammoja, niin pääasiassa että hänen oma ja suvun kunnia säilyy. On kuitenkin tärkeää, että isänä osallistun myöskin jatkossa tyttäreni siveyden puolustamiseen, koska tytöillä ja naisilla on taipumus toisinaan aina tunteen hallita järkeä eikä päinvastoin.
Olen vaikka valmis antamaan tyttärelleni kotiarestia, jos näen hänet lirkuttelemassa jossain jonkun perhanan alhaisen kollivintiön kanssa ja vien ja haen hänet joka päivä omakätisesti koulusta omalla autollani. Tiedän, että tytär saattaa protestoida tuollaisia rajoituksia vastaan, mutta kyllä hän vanhempana ymmärtää, että kaikki koitui vain hänen omaksi parhaakseen.
Teini-ikäisen tytön seksuaalisesta kunnia&miehuus
19
733
Vastaukset 19
- Erkki-48
Jos tyttäresi on yhtään fiksu, niin neitsyytensä hän tulee menettämään jollekin kokeneelle 40 miehelle. Sellainen kun osaa ottaa tyttäresi hellästi ja osaavasti ja traumoja ei pääse syntymään.
Tämä on varmasti myös sinun toiveesi isänä.- AgeIsNothing
Kyllä! Joku ehkä yli 50 vuotias kokenut herrasmies on sopiva "ottamaan vastaan" neidon neitsyyden! Ja osaa nauttia ja arvostaa sitä! Hänellä on myös kokemusta tyydyttää neito ekstaasiin!
- hhjboio
Enää ei puutu kuin sedän seisokki :D
- Kdkeoek
Joku ätmi leikkii muslimia :)
- biisionhyvä
- kjhmgbfds
Tyttäresi on sen neitsyyden jo menettänyt jollekin 40-vuotiaalle alaikäiselle muslimimiehelle.
"Nyt kun oma tytär on 13-vuotias ja koittaa aika, jolloin pojat alkavat kiinnostaa, on myöskin tärkeää varjella entistä tiukemmin oman tyttären neitsyyttä - suvun kalleinta aarretta,"
Onpa köyhä suku.- kysyntämäärittääarvon
Tai rikas... :D
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016103022541788_ul.shtml
Pitää vaan markkinoida rako oikeaan markkinarakoon... :P
- racismviolent
Suksi takaisin sinne Lähi-itään!
- hermannisalo
Impeys on neidon kallein aarre, joten suku ei ole köyhä.
- historoitsija
Oli 1800-luvulla.
- Suvun_aarre
Meillä on perintökaluna kulkenut sukupolvesta toiseen isoisoisoisoisän esarista ommeltu lompakko. Sitä kun hieroo, se kasvaa ja mahtuu enempikin rahaa.
- siismitähäh
Niin että teidän suvun miehillä paisuu pelkkä esinahka?
- Suvun_aarre
siismitähäh kirjoitti:
Niin että teidän suvun miehillä paisuu pelkkä esinahka?
Vain silloin, kun siitä tehdään lompakko.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Tyttäresi antaa neitsyytensä jännämiehelle ja sinä et voi sille yhtikäs mitään.
- 17171
Ompa tosi iljettävää, että isä on noin kiimassa omaan tyttäreensä. Hyi olkoon!
Lakkaa käyttämästä tytärtäsi oman heikon egosi statuksen pönkittäjänä! Tytärparka! :( Hänellä on täysi oikeus tehdä omat päätöksensä seksielämästään, ilman että joku typerä "isäpappa" on kokoajan vahtimassa.
Ainoat neuvot, jotka oma äitini aikanaan antoi minulle miehistä olivat:
"Älä mene sen ensimmäisen vastaantulijan kanssa naimisiin."
Ja (ulkomaille opiskelemaan lähtöni hetkellä):
"Kun alat sitten siellä maailmalla kulkea miesten kanssa, niin käytä kondomia."
Isäni oli myös paikalla kuulemassa äitini sanoessa tuon, ja vilkaisi äitiäni jotenkin kummallisesti tai jopa "järkyttyneesti", vaikkei mitään siihen sanonutkaan... Äitini oli siis tässä asiassa paljon enemmän realisti kuin isäni!
Äitini myös kertoi, kuinka joku hänen kolleegansa oli todennut, että tunkee teini-ikäisille pojilleen jo nyt niiden mukaan kondomeita, ja oli asiasta kolleegansa kanssa täysin samaa mieltä. On realistista, että se teini aloittaa seksielämän ennemmin tai myöhemmin.
Isäni taas atm:nä ei olisi taatusti tykännyt siitä, että eka seksipartnerini oli melkoinen macho lihaskimppu. Kertoilihan hän minulle muutama vuosi sitten jo katkerana siitäkin, kuinka äitini kuulemma haikaili aikanaan jonkun sitä kännissä hakanneen miehen perään, selitellen että se mies pyysi kuitenkin aina selvin päin anteeksi. No, onneksi siinä asiassa en ole tullut äitiini, sillä minua ei ole yksikään seksipartnereistani koskaan hakannut.- hahmis
Älä sinä löyhäpillukurppa tyrkytä omia lorton tapojasi.
hahmis kirjoitti:
Älä sinä löyhäpillukurppa tyrkytä omia lorton tapojasi.
En tyrkytä mitään, haluan vain että ap:n tytär saa tehdä OMAT, isästään riippumattomat ratkaisunsa, olivat ne sitten se ujo atm tai rohkea ja itsevarma "paha poika". Itse olen ollut paljon onnettomampi sen kaikkein "nööseimmän" partnerini kanssa (joka sattui olemaan ensimmäinen poikaystäväni) seksiä harrastaessani kuin vaikkapa ensimmäisen partnerini kanssa, jonka kanssa seksi oli hauskaa ja mielikuvituksellista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1671314- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051090- 67921
- 58694
- 52563
- 32558
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80516No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487