Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta.
Suostuisitko salarakkaaksi?
Naisen salarakas
5
499
Vastaukset
- Lihakauppaa
Ehdottaisin hänelle kadunkulman josta hän voisi ostaa "salasuhteen". Kadunkulman haraastajat tarvitsevat työtä ja he olisivat juuri se oikea lihakauppa tuon naikkosen tarpeilleen.
- sellaistaseon
Kaksi viimeistä suhdettani ovat olleet naimisissa olevien naisten kanssa. Kovin ovat lemmenkipeitä, kun eivät kotoaan saa..
Salarakas voisi olla vain naisen näkökulmasta, jos toinen osapuoli on itse sinkku. Mutta tuskin se salarakas nimitys toimii sinulla ja puolisollasi, koska teillä molemmilla on yhteinen lupa toisillenne käydä vieraissa.
- eikykeneymmärtään
En suostuisi. Miten jotkut voi olla noin itsekkäitä.
- leikistivaan
No, sehän riippuisi aivan tuosta naisesta. Kemiat kohtaa, kiehtova, halukas, osaava...yms. niin voisihan sitä ainakin koeajot (kondomilla) heittää.... ai niin hieman eksyin, puhuit (sala)rakkaasta - eipä tuosta nyt ihan noinvaan mitään rakasta tulisi, kunhan nyt osaa ensin pussit tyhjentää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560