Hei,
Etsin itselleni tankinia, jossa olisi tuki, esim. sisäänrakennetut rintaliivit?
Olen etsiskellyt monista paikoista, mutta millään ei meinaa löytää sopivaa. Jonka vuoksi päätin kysellä täältä.
Rintaliivi kokoa minulla on tosiaan tuo 80 K,
joka on ollut suuri vaikeuttava tekijä näissä etsinnöissä.
Toinen vaikeuttava on, että en haluaisin maksaa yli 100 euroa (Tällaisia vaihtoehtoja löytyi 2.)
Mistä löytää tankinin, jossa tuet?
3
327
Vastaukset
- jlflsjdlfjsdk
Entä Panos Emporion Naxos-9 -tankini top? Löytyy 1 kpl esim timarco.fi outletista. Siellä myös rantamuodissa Curvy Katen K80-kupin jetty padded balcony bikini. Tai Jollyroom.fi Carriwellin äitiystankinit? Kaikki hinnat reilusti alle satasen.
Sitten jos ulkomailta haluaa tilata, niin onehanesplace.com toimittaa myös Suomeen ja siellä on nyt ale. - MM_DD____
Suosittelen brittiläisiä verkkokauppoja. Joko Bravissimo tai Brastop.
Jos tarkoitit kuppikokoa K eurokoossa, sitten sun pitää selvittää mikä sun koko voisi olla UK-kokoisena. Jos sulla on jo (kuten epäilen) UK-kokoa olevat liivit kuppikokoa K- sitten homma on helppo, sun UK koko on 36K.
Brastopissa olisi nämä koossa 36K
http://www.brastop.com/swimwear-big-bikini-swimsuits?specs=tankini tops-36k
Bravissimossa nämä
https://www.bravissimo.com/collections/tankinis/?limit=16&page=1&sortBy=default&f_size[]=36k
Kummassakin tulisi enintään hinnaksi n. 60 euroa. - Marithai
Katso swimwear365.co.uk. Siellä on oma otsikko tankineille, ala- ja yläosia voi myös yhdistää haluamallaan tavalla. Olen katsellut näitä ja näyttää todella mielenkiintoiselta ja erilaiselta kuin Suomesta saatavat uikkarit. En ole vielä tilannut, enkä ole kiinnittänyt huomiota kokoihin. Muistaakseni heillä oli taulukko, jossa voi vertailla meikäläisiä ja brittikokoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777