Kuvittele uudestaan:
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/IL-Kuopiossa-on-vähiten-pitkiä-avioliittoja-Savossa-Vesannolla-pitkää-avio-onnea/950494?pwbi=1ee99aa05808ec221345e881f0b17044
Siis jos jo nykyään kun nuo pikät liitot on solmittu aikoina jolloin ne olivat enemmän perinne kuin tänä päivänä tilanne on noin surkea esim. Kuopiossa että vain joka kymmenes ihminen on enää yli 20-vuotisessa avioliittossa niin miten mahtaa käydä näinä irtosuhteiluaikoina solmituille liitoille? Parinkymmenen vuoden päästä hyvällä tuurilla varmaan ehkä joka sadas saattaa olla niin onnekas että kauniisti vanhenee valitsemansa kumppanin kanssa.
Kun ottaa vielä huomioon että erossa mies yleensä on totaalihäviäjä niin näin miehenä kyllä täytyy asiat nähdä niin että isompaa virhettä ei oikeastaan voi elämässä tehdä kuin mennä naimisiin, vähän sama kuin raveissa yrittäisi veikata jalatonta hevosta voittajaksi kuvitellen että se oikein kovasti toivomalla ylittää maaliviivan ensimmäisenä.
Kuvittelitko solmivasi pitkän liiton?
5
149
Vastaukset 5
- Pillujen--asiantuntija
Mun eno ollut namisissa 40 vuotta. Meni naimisiin 20 vuotiaana. Ihan hyvä saavutus, kaverit mitä tunnen ovat yhdessä 6-12 kk naisen kanssa ja sitten vaihtuu.
- minävainnnn
Minä olen ollut saman miehen kanssa 31 vuotta. Se alkoi ollessani 16 vuotias.
- Että_näin
En todellakaan kuvittele. Nykyisin on jo saavutus jos homma jatkuu toisille treffeille asti.
- elämänvalintoja
Osa ihmisistä selviää, osa ei.
Oletan, että tämä porukka, jotka vaihtavat "puolisoa" ovat se heikompi ihmisryhmä, jotka kärsivät kaikki sukupuolitaudit, surua tuutin täydeltä, elämän kurjuus naputtaa koko ajan otsalohkoon.
Sitten nämä jotka ovat pari ehkä loppuun asti, eivät tiedä taudeista mitään, selvittävät sotkunsa (riitansa) ja haluavat elää yhdessä loppuun asti; ovat onnellisempia kun muut. Eivät tiedä mitään aidsista tai muistakaan sukupuolitaudeista. - ajattelin.vaan
siis samaa pillua joku höylännyt 40 vuotta. Kamalaa, eikö se tajua että se kuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051314Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497