Kuvittele uudestaan:
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/IL-Kuopiossa-on-vähiten-pitkiä-avioliittoja-Savossa-Vesannolla-pitkää-avio-onnea/950494?pwbi=1ee99aa05808ec221345e881f0b17044
Siis jos jo nykyään kun nuo pikät liitot on solmittu aikoina jolloin ne olivat enemmän perinne kuin tänä päivänä tilanne on noin surkea esim. Kuopiossa että vain joka kymmenes ihminen on enää yli 20-vuotisessa avioliittossa niin miten mahtaa käydä näinä irtosuhteiluaikoina solmituille liitoille? Parinkymmenen vuoden päästä hyvällä tuurilla varmaan ehkä joka sadas saattaa olla niin onnekas että kauniisti vanhenee valitsemansa kumppanin kanssa.
Kun ottaa vielä huomioon että erossa mies yleensä on totaalihäviäjä niin näin miehenä kyllä täytyy asiat nähdä niin että isompaa virhettä ei oikeastaan voi elämässä tehdä kuin mennä naimisiin, vähän sama kuin raveissa yrittäisi veikata jalatonta hevosta voittajaksi kuvitellen että se oikein kovasti toivomalla ylittää maaliviivan ensimmäisenä.
Kuvittelitko solmivasi pitkän liiton?
5
147
Vastaukset 5
- Pillujen--asiantuntija
Mun eno ollut namisissa 40 vuotta. Meni naimisiin 20 vuotiaana. Ihan hyvä saavutus, kaverit mitä tunnen ovat yhdessä 6-12 kk naisen kanssa ja sitten vaihtuu.
- minävainnnn
Minä olen ollut saman miehen kanssa 31 vuotta. Se alkoi ollessani 16 vuotias.
- Että_näin
En todellakaan kuvittele. Nykyisin on jo saavutus jos homma jatkuu toisille treffeille asti.
- elämänvalintoja
Osa ihmisistä selviää, osa ei.
Oletan, että tämä porukka, jotka vaihtavat "puolisoa" ovat se heikompi ihmisryhmä, jotka kärsivät kaikki sukupuolitaudit, surua tuutin täydeltä, elämän kurjuus naputtaa koko ajan otsalohkoon.
Sitten nämä jotka ovat pari ehkä loppuun asti, eivät tiedä taudeista mitään, selvittävät sotkunsa (riitansa) ja haluavat elää yhdessä loppuun asti; ovat onnellisempia kun muut. Eivät tiedä mitään aidsista tai muistakaan sukupuolitaudeista. - ajattelin.vaan
siis samaa pillua joku höylännyt 40 vuotta. Kamalaa, eikö se tajua että se kuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607