Miksi fundamentalisteja inhotaan?

Tämä kysymys on tullut toisinaan vastaan eli miksi fundamentalisteja inhotaan.
No mielestäni syy on se, että fundamentalistit ovat epätasa-arvon kannattajia, ihmisvihaajia ja perverssejä narsisteja jotka kaikin mahdollisin tavoin tuntuvat pyrkivän siihen, että heidät koettaisiin vastenmielisinä paskiaisina.
Siinä he ovat mielestäni onnistuneet ja siksi heitä inhotaan.

55

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskismiesip

Ja Jeesus vastaa kysymykseesi:

"14 Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
      15 En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
      16 He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
      17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus."

• Jos sinä ja kaltaisesi inhoatte minua olen tyytyväinen. Jos rakastaisitte olisin huolissani itsestäni!

• näillä.mennään

.... ja olisi tosi karmeaa kuulua räyhääjien porukkaan. He eivät enää vihaisi minua, mutta heidän hyväksyntänsä kertoisi, että jotain minussa on pahasti vialla.

• näillä.mennään kirjoitti:

.... ja olisi tosi karmeaa kuulua räyhääjien porukkaan. He eivät enää vihaisi minua, mutta heidän hyväksyntänsä kertoisi, että jotain minussa on pahasti vialla.

Juuri näin.

• Sittenhän sinulla Räyhis on aihetta mitä suurimpaan tyytyväisyyteen 24/7. Toivottavasti se vastakin on näkyvä viestiesi rauhallisena asiallisuutena. Kaikilla tuhansilla nimimerkeilläsi.

• näillä.mennään
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Sittenhän sinulla Räyhis on aihetta mitä suurimpaan tyytyväisyyteen 24/7. Toivottavasti se vastakin on näkyvä viestiesi rauhallisena asiallisuutena. Kaikilla tuhansilla nimimerkeilläsi.

Eihän raivoisan vihan kohtaaminen ole kivaa, mutta se on uskovalle välttämätön edellytys, että tiedämme olevamme oikealla tiellä.

Meidän rukouksemme on Jeesuksen rukous "Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät!".

• näillä.mennään kirjoitti:

Eihän raivoisan vihan kohtaaminen ole kivaa, mutta se on uskovalle välttämätön edellytys, että tiedämme olevamme oikealla tiellä.

Meidän rukouksemme on Jeesuksen rukous "Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät!".

Korkkiruuvi siis tässä todisti, että esimerkiksi myös jehovalaiset ovat oikealla tiellä varsin komeasti.

Samalla selvisi, miksi vihatuksi tulemisen kokemus on patmoslaisuudessa niin keskeinen juttu. Jos te myöntäisitte sen tosiasian että teitä ei vihata vaikka ehkä inhotaankin, kaikki romahtaisi.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Sittenhän sinulla Räyhis on aihetta mitä suurimpaan tyytyväisyyteen 24/7. Toivottavasti se vastakin on näkyvä viestiesi rauhallisena asiallisuutena. Kaikilla tuhansilla nimimerkeilläsi.

No mutta Repeliini Mussukaiseni oletko sinä aina vain yhtä äreänä täällä. Otahan nyt rennommin kun on kaunis ilmakin ja kevättä rinnoissa :D

• tämän.huomannut

Nuo kirjoittamasi kohdat pitävät varmasti paikkansa. Itsekkyys on kiihkouskovan tuntomerkki. Älykäs ja asiapitoinen keskustelu heidän kanssaan on mahdotonta kuten tämäkin palsta on osoittnut. Itse pidän älykkäästä keskustelusta. Silloin juttukaveri on haettava muualta. Palstan jankkaajauskovien kanssa menee aika hukkaan,

• tätä.kysyn

Onko älykästä esiintyä multinikkinä ja peukuttaa itseään?

• tätä.vastaan
        tätä.kysyn kirjoitti:

Onko älykästä esiintyä multinikkinä ja peukuttaa itseään?

Ilmeisesti on, koska itsekkin teit niin.

• entäsinä
        tätä.vastaan kirjoitti:

Ilmeisesti on, koska itsekkin teit niin.

Miksi sinä teit niin?

• tätä.vastaan
        entäsinä kirjoitti:

Miksi sinä teit niin?

Mitä minä tein niin?

• entäsinä
        tätä.vastaan kirjoitti:

Mitä minä tein niin?

Etkö itse tiedä?

• tätä.vastaan
        entäsinä kirjoitti:

Etkö itse tiedä?

Tässä tapauksessa en tiedä mitä olen tehnyt, jotta osaisin vastata kysymykseesi "Miksi sinä teit niin?"

• Jeesus.on.Herra

Minä pidän näitä palstafundiksia paskiaisina jotka eivät ansaitse ainakaan minun kunnioitustani. Toivottavasti Jumala ymmärtää heitä paremmin.

Uskon että Jeesus olisi tässä asiassa samaa mieltä kanssani. Hänhän sanoi suorat sanat näille omahyväisille uskoville jo eläessään täällä maan päällä.

• tasoissa.ollaan

Paskiaisena mekin pidämme sinua!

• tasoissa.ollaan kirjoitti:

Paskiaisena mekin pidämme sinua!

Fundishihhulit häipykää täältä, ei teitä narsisteja täällä kukaan kaipaa.

• haiset.paskalle
        qwertyilija kirjoitti:

Fundishihhulit häipykää täältä, ei teitä narsisteja täällä kukaan kaipaa.

Mene sinä homoateisti muualle haisemaan!

• haiset.paskalle kirjoitti:

Mene sinä homoateisti muualle haisemaan!

Haise sinä patmoksen tappiopaskalle, sinnehän duunisikin teet.
        Te hävisitte, viduttaako?
        Hah hah haa!

• runkulle

Riehu riehu hullu riehu!!!!!!!

• Neutralisoija

Muna kurkkuus? Sehän on ihan tavallinen munakas? Tokihan on, varmaan syötynä hyvinkin makoisaa? Mutta voi, kuinka kaxmielistä?

• maanikolle

Eikö lesbohäitä tullutkaan? Teetkö nyt eutanasian?

• runkulle kirjoitti:

Riehu riehu hullu riehu!!!!!!!

Sä oot hyvä, en ole nauranut toiselle näin moneen kuukauteen! Oikeesti!
        Tosin en nauraisi toisen heikkoudelle tai muulle mutta sinulle nauran! Olet ansainnut sen!

• runkulle
        qwertyilija kirjoitti:

Sä oot hyvä, en ole nauranut toiselle näin moneen kuukauteen! Oikeesti!
        Tosin en nauraisi toisen heikkoudelle tai muulle mutta sinulle nauran! Olet ansainnut sen!

Eikö siskontyttös lesbohäitä tullutkaan? Teetkö nyt sitten eutanasian?

• >> Miksi fundamentalisteja inhotaan? <<

Koska he ovat itsekkäitä ja typeriä narsisteja ja siksi kaikin tavoin vastenmielisiä paskiaisia. Kuten Tapio Puolimatka, onko enää vastenmielisempää olentoa.

Mitä muuta inhoamiseen voisi tarvita?

• olet.kuvotus

Sinä olet kuvotus etkä osaa muuta kuin inhota!

• VeikonVastaus

Tapsako tuollainen? No, okei, vaikka olen yhden kirjansa MELKEIN jo jaksanut lukea, niin on äijä ulkoisesti ainakin niin normaalinnäköinen, että taidat kyllä inhota kyllä itteesikin paljon, jos Tapiota inhoot?

• VeikonVastaus kirjoitti:

Tapsako tuollainen? No, okei, vaikka olen yhden kirjansa MELKEIN jo jaksanut lukea, niin on äijä ulkoisesti ainakin niin normaalinnäköinen, että taidat kyllä inhota kyllä itteesikin paljon, jos Tapiota inhoot?

Tapsa on valitettavan vainoharhainen ja vastenmielinen ihminen. Tutustu lähemmin, niin huomaat.

• oksennan.sinulle
        qwertyilija kirjoitti:

Tapsa on valitettavan vainoharhainen ja vastenmielinen ihminen. Tutustu lähemmin, niin huomaat.

Sinä olet kuvotus!

• oksennan.sinulle kirjoitti:

Sinä olet kuvotus!

Hah haha haa! Kiitos nauruista Räyhis!
        Sä oot Pelle, ihan oikeasti, sinä saat laiseni vakavankin ihmisen nauramaan!

ps se sun naurattamiskykysi taitaa perustua siihen, että et herätä empatiaa, mutta olet naurettava. Eli empaattinen kohde sun mokilla ei olisi naurettava, mutta sinä olet. Koska et herätä empatiaa eli sulle saa nauraa. Tai siis sai, koska sekin taisi mennä ohi.
        pps oletan, että sinussakin on pohjalla ihminen, joka on lapsuudessaan kärsinyt ja siksi sortuu tuollaiseen. Tuo sun trollaus voisi olla siis pakokeino. Onko?

• oksennan.sinulle
        qwertyilija kirjoitti:

Hah haha haa! Kiitos nauruista Räyhis!
        Sä oot Pelle, ihan oikeasti, sinä saat laiseni vakavankin ihmisen nauramaan!

ps se sun naurattamiskykysi taitaa perustua siihen, että et herätä empatiaa, mutta olet naurettava. Eli empaattinen kohde sun mokilla ei olisi naurettava, mutta sinä olet. Koska et herätä empatiaa eli sulle saa nauraa. Tai siis sai, koska sekin taisi mennä ohi.
        pps oletan, että sinussakin on pohjalla ihminen, joka on lapsuudessaan kärsinyt ja siksi sortuu tuollaiseen. Tuo sun trollaus voisi olla siis pakokeino. Onko?

Sinä olet kuvotus! Ei mulla muuta sanottavaa ole sulle.
        Mutta miten ne lesbohäät?

• oksennan.sinulle kirjoitti:

Sinä olet kuvotus! Ei mulla muuta sanottavaa ole sulle.
        Mutta miten ne lesbohäät?

Hah hah haa!!
        Minua vain naurattaa, vaikka jotenkin aistin tuskan sinun kiukuttelusi takaa eli loppujen lopuksi säälin sinua ressukkaa.
        Mutta koska et kykene kokemaan empatiaa kuin itseäsi kohtaan, niin nauran sinulle, vastenmieliselle apinalle, Hah hah haa!!

• oksennan.sinulle
        qwertyilija kirjoitti:

Hah hah haa!!
        Minua vain naurattaa, vaikka jotenkin aistin tuskan sinun kiukuttelusi takaa eli loppujen lopuksi säälin sinua ressukkaa.
        Mutta koska et kykene kokemaan empatiaa kuin itseäsi kohtaan, niin nauran sinulle, vastenmieliselle apinalle, Hah hah haa!!

Onko lesbot jo eroneet?

• olet.kuvotus
        qwertyilija kirjoitti:

Hah hah haa!!

Eikö tullutkaan lesbohäitä?

• VeikonVastaus

Aivan triviaalia miksi: He inhosivat muita, ja keksivät mitä kummallisempia syytöksiä(DIABOLOS=>SAATANA) kenestä hyvänsä. Muuta kysyttävää?

• VeikonVastaus

No, jos fundis on tuollainen, niin sehän vain naurahtaisi:"Kukapa ei?" Ja menee antamaan suukon peilikuvalleen:-D

• Teikon.kommentti

Totta, eli mitäpä fundis mieluimmin suutelisi kuin omaa peilikuvaansa.
        Pusi pusi peilikuva!

• VeikonVastaus

Vapaamuurarit ei käsittääkseni inhoa fundiksia? Eikä yleensä seurakuntansa johtoasemissa olevat? Ei papit vihaa, eikä normaalit pastoritkaan? MIX? Koska ne itse olivat sellaisia:-D Jos joku rakastaa fundista, niin siitä tulee itsestäänkin fundis, pätee myös melko pitkälle muunlaisissakin suuntaumuksissa? Mutta jos joku inhoo, hänen pelkonsa oli usein ihan oikeinkin perustelua, ja fundisten pitäisi heidän avullaan parantaa oppiaan, vaikka heidän mielestään fundiksia tietenkään monia olekaan?

• Omalta kohdalta voi sanoa etten inhoa, mutta kyseenalaistan kaikki sellaiset "opetukset" jotka eivät pysy totuudessa.

• lumeakka

Sinä et tiedä totuudesta mitään!

• lumeakka kirjoitti:

Juuri tuon takia palstan fundikseja inhotaan.

• täsyinhoa
        sage8 kirjoitti:

Juuri tuon takia palstan fundikseja inhotaan.

Sinua inhotaan ihan vain siksi, että sinä olet sinä.

• täsyinhoa kirjoitti:

Sinua inhotaan ihan vain siksi, että sinä olet sinä.

Olen myönteisesti otettu kun kaltaisesi inhoaa.

• täysinhoa
        sage8 kirjoitti:

Olen myönteisesti otettu kun kaltaisesi inhoaa.

Et sitten osaa muuta tehdä kuin kopioida tässäkin muiden kirjoituksia?
        Onko sinulla omaa aivotoimintaa ollenkaan?
        Olet sinä avuton papukaijan rääpäle!

• täysinhoa kirjoitti:

Et sitten osaa muuta tehdä kuin kopioida tässäkin muiden kirjoituksia?
        Onko sinulla omaa aivotoimintaa ollenkaan?
        Olet sinä avuton papukaijan rääpäle!

Onneksi sinä olet sivistynyt ja neron maineen saanut keskustelija joka ei nimittele, kyttäile määrättyjä rekattuja nimerkkejä eikä tuota palstalle häpeää vaan tuo palstalle hienovaraista viisautta ja suorastaan ylitsepursuavaa elämäniloa.

• lumeakka kirjoitti:

Ikävä ettet kuitenkaan ole perustellut, mikä sinun mielestäsi ei ole totuutta.

• mummovaarille
        mummomuori kirjoitti:

Ikävä ettet kuitenkaan ole perustellut, mikä sinun mielestäsi ei ole totuutta.

Et sinäkään koskaan mitään perustele. Vai joko perustelit väitteesi Patmoksesta?

• mummovaarille kirjoitti:

Et sinäkään koskaan mitään perustele. Vai joko perustelit väitteesi Patmoksesta?

Kyllä olen pyrkinyt perustelemaan kaiken. Ja etenkin Patmoksen kohdalta.

• tässä.totuutta
        mummomuori kirjoitti:

Kyllä olen pyrkinyt perustelemaan kaiken. Ja etenkin Patmoksen kohdalta.

Sinä perustelet vain omia kuvitelmiasi ja myös vastaat niihin itse. Patmoksen opetuksesta et tiedä yhtään mitään.

• emme.ihmettele

1. Joh. 3:13

Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.

Maailma ja sen ihmiset parka - he eivät tiedä mitä tekevät.

• AteistinRiivaustila

Riivaustilan takia? Onko demoni ottanut sinussa hallintavallan?

• jokuläski

niimpä vittu

• #vastenmielisinä paskiaisina.#

No qwerty, oletko lähtenyt vihan tielle???

• Tässä kohtaan tuumaan että huon käytös on huonoa käytöstä - oli kyseessä sitten kuka tahansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe