Sisko rakas, elämä on lahja annettiin se meillekkin.
Vuodet ne vierii, tuoden hyvää ja pahaa eteemme.
Sumussako tahdot yhä kulkuasi jatkaa yksin usein.
Olisiko jo periksiantamisen ja sopimisen aika?
Niin paljon olet saanut elämältä, minä paljon vähemmän.
Välillämme oleva kuilu, ei ota umpeutuakseen vieläkään.
Sopua jonkinlaista, laihaakin mietin yksin täällä.
Ajatuksen olen saanut, vastaan tällä tulisin mielelläni.
Sinulle sallien helpotusta, lepoa ja aikaa enemmän.
Otatko sen vastaan, huokaisten helpotuksesta ja kiitollisuudesta minuun siskoosi.
Vai jatkuuko elo, kuin myrskyävä meri pimenevässä illassa.
Väistellen ja pakoillen toisiamme elämässä.
Sisko rakas!
1
1002
Vastaukset
- Rakason
Siskoni rakkaani kanssa olemme uudelleen tutustuttu, myrskyä oli vuosia välissä, ikäero ja eri äidit myrskyineen eroittaneet. Emme koskaan aiemmin toisiimme tutustuttu, nyt on pelkkää magiaa henkinen yhteys välillämme, se kielii, että olemme samaa sukua. Vain oma suku on rakas ja teitpä mitä tahansa se on kenties tämän päivän myrskyissä ainoa pysyvä joka sinua ehdoitta lopulta rakastaa ja on pysyvää. Teitpä mitä tahansa. Vielä kun toinen sisarpuoli osaisi antaa menneet anteeksi. Olisi koko perhe eheytynyt. No me kaksikin kykenemme vielä niin paljon asioita muuttamaan, olemme yhdessä aloittaneet muutoksia elämissämme. Maltillisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701