Sisko rakas, elämä on lahja annettiin se meillekkin.
Vuodet ne vierii, tuoden hyvää ja pahaa eteemme.
Sumussako tahdot yhä kulkuasi jatkaa yksin usein.
Olisiko jo periksiantamisen ja sopimisen aika?
Niin paljon olet saanut elämältä, minä paljon vähemmän.
Välillämme oleva kuilu, ei ota umpeutuakseen vieläkään.
Sopua jonkinlaista, laihaakin mietin yksin täällä.
Ajatuksen olen saanut, vastaan tällä tulisin mielelläni.
Sinulle sallien helpotusta, lepoa ja aikaa enemmän.
Otatko sen vastaan, huokaisten helpotuksesta ja kiitollisuudesta minuun siskoosi.
Vai jatkuuko elo, kuin myrskyävä meri pimenevässä illassa.
Väistellen ja pakoillen toisiamme elämässä.
Sisko rakas!
1
957
Vastaukset
- Rakason
Siskoni rakkaani kanssa olemme uudelleen tutustuttu, myrskyä oli vuosia välissä, ikäero ja eri äidit myrskyineen eroittaneet. Emme koskaan aiemmin toisiimme tutustuttu, nyt on pelkkää magiaa henkinen yhteys välillämme, se kielii, että olemme samaa sukua. Vain oma suku on rakas ja teitpä mitä tahansa se on kenties tämän päivän myrskyissä ainoa pysyvä joka sinua ehdoitta lopulta rakastaa ja on pysyvää. Teitpä mitä tahansa. Vielä kun toinen sisarpuoli osaisi antaa menneet anteeksi. Olisi koko perhe eheytynyt. No me kaksikin kykenemme vielä niin paljon asioita muuttamaan, olemme yhdessä aloittaneet muutoksia elämissämme. Maltillisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574237Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1393713Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti772254Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501891Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181798- 1181796
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551085