Miehen flirttailu?

Aikuinennainenminä

Miksi aikuinen 50v mies jaksaa ja jaksaa flirttailla samalle naiselle vuoden? Ollaan kyllä työkavereita ja tietää minun olevan naimisissa. Hän on myös. Onko se vaan työpäivään piristettä vai kokeileeko kepillä jäätä? Joko? Kuitenkaan ei tule ja suoraan ehdota tapaamista? Kyselee ja juttelee paljon kanssani. Hyvin henkilökohtaisiakin asioita. Yht äkkiä on, kuin olisin ilmaa ja tuntuu ujostelevan jossain tilanteissa. Onko oikeasti kiinnostunut? Pelimies? Silmät iskevät kipinää ja suu hymyssä, kun jutellaan. Vai olisinko vaan kiva pano?

14

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swfed

      Annat sille aihetta varmaan tai jotkut naiset vaan ottaa kaiken todesta.

    • duhvbg

      No voi työpaikallani vanhemmat miehet flirttaili kymmenkunta vuotta, naiset aina vaan vaihtu. Liekko mitään sitte kelleen tapahtunut. Papat jäi sitten vuoronperään eläkkeelle. Käsiksi eivät kuitenkaan käyneet:)

    • Flirtttailee huvikseen eikä meinaakkaan tehdä mitään siirtoa.

      Älä vaivaa turhaan päätäsi asialla, tuo nyt vian sattuu olemaan sen tyypin mies.

      • Aikuinennainenminä

        Olet varmaan oikeassa! Päätäni en saisi moisella vaivata. Nyt vaan tuntuu, että pitkän ajan työ on tuonut vähän tulosta... kun häntä ajattelen.


      • Aikuinennainenminä kirjoitti:

        Olet varmaan oikeassa! Päätäni en saisi moisella vaivata. Nyt vaan tuntuu, että pitkän ajan työ on tuonut vähän tulosta... kun häntä ajattelen.

        Tunteet emotionaaliset voitol sisäl sun. Flirtti kohtaan osunu, mi tunteit syttymään kohtaan toist saa


      • Aikuinennainenminä
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tunteet emotionaaliset voitol sisäl sun. Flirtti kohtaan osunu, mi tunteit syttymään kohtaan toist saa

        Anteeks mitä?


      • Aikuinennainenminä
        Aikuinennainenminä kirjoitti:

        Anteeks mitä?

        Höpöä käyttää aloittajan nimimerkkiä?! Saat anteeksi. Juu on osunut emotionaaliseen kohtaan.


      • Aikuinennainenminä kirjoitti:

        Anteeks mitä?

        "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
        Mi vastauksessain olla saattoi vastoin sääntöjä. Vastauksein, poistettu sellainen kuului "Saatte".
        Tarkoittaen = Saatte anteeksi


    • Aikuinennainenminä

      Mä todella olen aikuinen nainen ja ei minulle ekaa kertaa flirttailla. 50v ei ole minulle pappa :D Ihmettelen miksi? Ja miten edellä oleva sanoo, että annan aihetta. Miten annetaan aihetta? Mistä sitten erottaa haluaako mies oikeasti jotain? Sanat muuttuvat teoksi? Työpaikallani ovat kyllä muutkin tähän kiinnittäneet huomiota, joten ei mitään pientä kivaa vaan aikast näkyvää ja suoraa flirttiä.

      • Ain sanoo voi "Ystävällinen oisitko & flirttailun mulle lopettaisit?"


    • Mutta.minkäpästuolleteet

      Ettei vaan olis miun mieheni joka sielläkin flirttailee. On meinaan pikkusen huono itsetunto ja sitä koittaa kohottaa joka paikassa missä vaan naispuolisen näkee. Kaikki tuntuu kelepaavan vaikka oman tietää olevan paras kaikin tavoin, käypi teineistä mummoihin. Surettavaa että mies ei pysty kontrolloimaan halujansa.

      • Aikuinennainenminä

        Olen töissä paikassa jossa on useita muitakin naisia ja heille ei ainakaan flirttaile :D joten ei ihan kaikille.


    • Miesjopaljonnähnyt

      Tuntuu, että olette kaikki sitä mieltä.. että mies ei voi olla oikeasti kiinnostunut flirttailun kohteesta? Kokeilee ja purkaa ihastustaan flirttinä häneen, koska kunnioittaa toisen suhdetta ja ehkä vähän omaansa eikä uskaltaudu tekoihin asti vielä. Sanon minä! Miehenä, jonka vaimon vaihto kesti varmaa kuusi vuotta. Hitaasti tuli hyvää! Oletteko tunteneet pitkään? Ei miehekkään kaikkea kehtaa ja uskalla.

    • Kukkapoikahämee

      Tästä tekstistä ei saa kaikkea tietoa. Ei kukaan jaksa ikuisuuksia flirttailla toiselle jos ei jotain tunteita ole. Johtaako johonkin. Se voi olla susta kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2062
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1773
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1577
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      79
      1240
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe