jumaloin miestäni

haaveilevan

Onko muita vai oonko ainut höpsö.

Olemme olleet vasta vajaa 2 vuotta yhdessä silti edelleen olen siellä pilvilinnoissa.

Katselen miestäni aina kun hän on näköpiirissä ja himoitsen häntä. Mielestäni häntä komeampaa ja täydellisempää miestä ei ole.

Tulin töihin ja nyt vain haaveilen hänestä.

Ulkonäöstä. Tuoksusta. Katseesta jne.

Arkikin vähän kärsii kun en malta tehdä juttuja jos mahdollisuus katsella häntä.

12

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyviäkinliittojaon

Sehän on hienoa :) Et ole ainoa, meillä on yhteiseloa takana 28 vuotta ja sama tilanne. Olemme kuin vastarakastuneita eikä tässä välilläkään ole koskaan tuntunut, ettei rakkautta olisi.

• Realisti.M

Hyvä juttu, mutta luulen, että tuollainen tilanne on mahdollista vain naiselle.
      Mies joutuu tyytymään siihen naiseen kenet sattuu saamaan kun taas nainen voi valikoida sadoista miehistä juuri sen sytyttävimmän.
      Olen jo pitkään harrastanut naisten deittailua enkä koskaan ole ollut lähelläkään sellaisen naisen saamista jota voisi jumaloida, hyvin todennäköisesti en tule koskaan saamaankaan, luultavasti päädyn yhteen jonkun naisen kanssa, joka ei hirveästi edes kiinnosta.
      "Parempi huonossa suhteessa kuin jatkuvasti yksin"

• siinä_esimerkki

Kyllä se siitä tasoittuu. me oltiin muijan kanssa kovinkin rakastuneita ja halukkaita pari kolme vuotta ja toisissamme kiinni mutta pitkä yhdessä olo tekee ennen pitkään tehtävänsä. Himo ja kiima katoaa ja toinen alkaa ennen pitkään olla pelkkä kaveri siinä vieressä. Hellyys ja läheisyys katoaa ja seksi kuolee.

• ouofyu

"Hellyys ja läheisyys katoaa ja seksi kuolee."

Ei välttämättä, etenkään seksi. Ex-liitossani seksi toimi 25v. Kun ex alkoi oirehtia mielenterveydellisesti, tuli suunnattomia henkisiä vaikeuksia. Ne vaikuttivat koko perheeseen. Samoin seksiin, luonnollisesti. Miehen mielestä mitään vikaa hänellä ei ollut missään. Minun oli pakko hakea eroa. Se välttämätöntä, surullista kuitenkin.

• jkuio

Niin miten seksi kuolee. Ja miksi hellyys ja läheisyys karkaa. Osaatko sanoa mitä tapahtuu, että näin käy.

• ouofyu

Seksi, hellyys, läheisyys kuolee, kun suhdekin on kuollut. Se on sen merkki.

• siinä_esimerkki

Voi johtua monestakin asiasta...ehkä kuitenkin se että ei halua toisen kosketusta enää kun on tullut ensin monesti torjutuksi ja ja sen jälkeen seksikin menettää tarkoituksensa eikä enää nappaa kumppanin kanssa. Meillä seksi ja läheysyys toimi 23 vuotta, nyt viimeiset kolmisen vuotta kuollutta.

• RakastanPaljon

Minäkin olen ihannjalatbspagettina mieheeni. Me ollaan hyvä pari yhdessä. Samat arvot, yheistä tekemistä ja upea kemia läheisyyden ja seksin saralla.

Kyllä se kantaa pidemmänkin ajan. Rakastan❤️

• Tummakomea

Mä jumaloin exääni 💕

• ouofyu

Et varmasti ole ainut, joka ei oikeasti näe kumppaniaan. Elät omissa pilvilinnoissa ja kuvitelmissa, totuus on toinen, aivan varmasti. Sori. Tasa-arvoinen suhde tuossa "tilassa" ei ole edes mahdollista. Loppu viimein tuossa on kyse ainoastaan himosta ja kiihkosta.

• grazy

Pilvilinnoissa ollaan vieläkin 28 vuoden jälkeen. Tietysti välillä ylä-ja alamäkeä. Mieheni on minulle sopiva, en ajattele muuta.

• Elämäopettaa

Aika tekee tehtävänsä. Harvassa on ne parit joilla tuo kestää läpi elämän. Mullakin lähes 25 v ja sitten vain hiipui kaikki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2308
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1616
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      172
      1574
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1404
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1233
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      124
      1189
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1140
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      962
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe