Kysymys miehille? Mitä teet jos nainen ei....

Ensuahalua

Mitä teet jos nainen ei kiinnostu sinusta, vaikka olet tehnyt juttuja -
jo pitkänaikaa sen eteen että, pääsisit päämäärääsi?
Jätätkö lopulta hänet rauhaan ja jatkat elämääsi joka ei sinua tyydytä?
Vai teetkö kaikenlaista kiusaa, kuin myös häiritset hänen elämäänsä kaikin mahdollisin tavoin - piittaamatta siitä, mikä on oikein ja väärin?
Vai tuleeko se päivä, että hoksaisit ajatella sinussa olevan jotain pahasti vialla -
ja tämän olevan syynä torjuntaan, ainakin jossain määrin.
Kuinka ratkaiset ongelmasi, jos et edisty asiassa mitenkään?

11

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noennykylosaasanoa

      Miksi helvetissä kysyt yleisesti tätä miehiltä?
      Sanoohan tuon järkikin että tuo jälkimmäinen vaihtoehto on ihan sairas.

      Ei tule päivää jolloin tajuan jolloin hoksaavani ajatella että minussa on jotain pahasti vialla jos en ole toiminut tuolla tavoin.

      Mikä ongelma?
      Jotakin ei kiinnosta, saan pakit tai toinen ei osoita että kiinnostaisi -jatkan etsintääni muualla.

      Minä olen saanut naisilta kuulla päinvastaista että miehen pitäisi jaksaa vain yrittää lähes selkeistä torjunnoista huolimatta ja oikein kaivamalla kaivaa naisesta se kiinnostus esiin jos vaikka olisi orastavaa. Kuuleman mukaan miehen tulee olla aktiivinen ja oikein saalistaa naista vaikka kuinka nainen häntä kohtelisi ja täten osoittaa että on naisen arvoinen.

      Ehkä toi sun mies on ottanut ton kanssasisariesi ehdotuksen tosissaan tai on jotenkin häiriintynyt?

      Mulle riittää yksi ei ja se on kiitos ja hyvästi. Mitä minä sillä häirinnällä saavuttaisin?

      • Ensuahalua

        Niin ei tämä kysymys, ollut tarkoitettu loukkaukseksi millään muotoa. Eikä miehille, jotka normaalilla tavalla, osoittavat kiinnostusta naiseen.
        Valitettavasti on kuitenkin olemassa miehiä, jotka kiusaavat naisia ja on myös miehiä, jotka jahtaavat naisia pakkomielteisesti.
        On myös luonteita, jotka eivät meinaa antaa periksi sitten millään pakkomielteessään. Saalistaminen on tuhoon tuomittu tapa, ainakin minun mielestäni. Pitää katsos ymmärtää ei sanan merkitys, vaikka se näkyisi vain torjuntana/käyttäytymisenä toista kohtaan. Henkilökohtaisesti en hyväksy, pakottamista, minkäänlaista vilunkipeliä.
        Häirinnällähän ei saavuta mitään hyvää, tässä olit täysin oikeassa.


    • Kokovillainen

      Nii.. Siinähän on kaksi vaihtoehtoa; eli nainen joko ei ole kiinnostunut, tai esittää sellaista. Parhaiten se, kummasta on kyse, selviää sillä, että jättää lähestymisyritykset naista kohtaan ja alkaa kohdella kaverina tai ystävänä, ja alkaa tapailemaan samaan aikaan muita naisia, julkisesti irl ja somessa, mutta ei tositarkoituksella.
      Jos nainen ei ole kiinnostunut, tämän ei häntä pitäisi häiritä tai vaivata millään tavalla. Mutta jos kyseessä on vain vaikeasti tavoiteltavan esittäminen, niin varmasti aiheuttaa reaktioita.

      Toisaalta, mä en ymmärrä miksi kummankaan pitäisi pelailla ja esittää mitään. Asiat kun on paljon reilumpaa sanoa ja sopia, myös kaveruuden ja ystävyyden rajoista.

      • Eikannatatestatanoin

        Jos mies testaisi minun kiinnostustani alkamalla kohdella kuin kaveria ja alkaisi tapailla muita tms ja antaisi kaikin tavoin ymmärtää ettei kiinnosta niin minä antaisin olla.
        Että siinä voi tunteiden testaus kääntyä omaan nilkkaan.


    • Sinkku.edelleen

      Kysyjä/aloittaja ! katsoitko peiliin ? kun aloit kirjoittaa tuota kysymystä miehille?
      Kelkkani kääntyi välittömästi kun meni välit poikki naisen kanssa, noin sairaalloista temppua en ruvennut tekemään.
      Asun yksin ja lapseni on ainut johon on lämmin yhteys, ja hänkin on jo maailmalla.
      Maailma on kuin silkkiä vaan...... sylillisen tahdon vain kerrallaan.

    • Ensuahalua

      No en katsonnut peiliin, koska tiedän mitä sieltä näen!
      Tämä aloitus syystä, että en kauhean hyvin ymmärrä tai ole ymmärtänyt tähän saakka miehiä. Miksi saadessaan pakit, (kummin päin vain) juttu ei voi jäädä siihen tai miksi miehet eivät kestä sitä, jos joutuvat torjutuksi mallikkaasti? Onhan meitä naisia, jos yksi haluaa perääntyä -kun ymmärtää, että juttu, ei sittenkään voisi toimia. Niin siitähän on hyvä jatkaa yksin tai jonkun toisen naisen kanssa. Ihmisiähän me kaikki olemme vain.
      Ei suhteen yritys/ aloitus tarkoita sitä että, nyt mä olen sinun, seuraavat 20 vuotta.
      Vaan suhde joko alkaa, etenee ja kestää, pienet sekä isommat kolaukset.
      Tai sitten se todetaan mahdottomaksi toteuttaa.
      Kukaan nainen tuskin haluaa, olla kuin "Nukke" hyllyn reunalla - odottamassa vuoroaan mahdollisena kakkosena. Eikä missään tekemisissä tai jotenkin varattuna, vieraalle, edes itse sitä tietämättä.

    • M39vtre

      Tähän on yksi ainoa tapa toimia ja se on itsenikin ollut pakko opetella. Kaija Koo tiivistää asian ehkä selkeimmin: "Olisikin niin että rakkaus on loppu, mut se täytyy lopettaa, kuka sen opettaa?"

      Tämän asian opetteluun kului liki 40 vuotta. Pitää vaan lopettaa jos ei saa haluaamaansa vastakaikua hyvästä yrityksestä ja selkeästä aloitteesta huolimatta.

    • mitätehdäminnemennä

      Kun kohtaa ensimmäistä kertaa naisen, jota haluaa rakastaa kuin itseään, niin kaveri joka potee hylätyksi tulemisen pelkoa on pulassa. Sitä kokee sellaista pelkoa, ahdistusta, tuskaa, iloa, onnea,kauhua, paniikkia, läheisyydenkaipuuta, halipulaa, himoa, halua, iloittelua, naurua, itkua,pelkää että toinen särkyy jne. ettei elämä palaa enää koskaan ennalleen. Olisi ihme jos tämä ei vaikuttaisi toiseen osapuoleen millään tavoin.

    • beenthereseenthat

      Mitäkö teen? No poistun takavasemmalle, ja uutta matoa koukkuun! Meressä riittää kalaa.
      Jos nainen on kiinnostunut tutustumaan, ja kemiat kohtaa, niin kyllä sen naisesta aistii ihan viidessä minuutissa. Ja silloin juttua viedään hienovaraisesti eteenpäin.
      Jos taas ei synkkaa naisen puolelta, vaikka itse olisi miten kiinnostunut, niin juuri mitään ei ole tehtävissä. Jos se toinen ihminen (tässä tapauksessa se nainen) ei syty, niin mikään mahti maailmassa ei saa sitä mieltä muuttumaan, eikä ensivaikutelmaa toiseksi. Aivan turha polttaa ruutia, ja jatkaa yritystä. Jatkaminen olisi tyhmää, noloa ja kiusallista.

    • Anonyymi

      Kysymys mitä teet,vuokra asunto varastamis linjasto tuote vaihdot Nivala, Tölli
      Netti vuotaa minä teen sähköhammasharjaa. Kuka on syöttöjä ,
      Vuokraus
      Postinumero 85500
      Minä teen mukia

    • Anonyymi

      Teen hyvää ruokaa..siinä ei aika mene hukkaan ja vain puolituntia kestää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe