Google-osumien määrällä mitattuna:
1. Esa-Pekka Salonen 397 000
2. Jukka-Pekka Saraste 166 000
3. Sakari Oramo 164 000
4. Leif Segerstam 135 000
5. Osmo Vänskä 114 000
6. Hannu Lintu 91 000
7. Okko Kamu 73 000
7. Susanna Mälkki 73 000
9. John Storgårds 60 000
10. Mikko Franck 57 000
Suomalaiset kapellimestarit, top 10
5
11068
Vastaukset 5
- Polybius
Yli 50 vuotta klassista musiikkia harrastaneena totean heti, että yllä olevien lisäksi Paavo Berglund kuuluu listalle. Kuuntelin aikoinaan vasta valmistuneessa Finlandiatalossa haltioituneena Berglundin ja Kamun Sibelius-tulkintoja. Heillä kummallakin oli johtamisessa omanlaisensa käsiala . Jos kuuli radiossa esim. Kamun johtamaa Sibbaa, sitä ei vahingossakaan erehtynyt arvailemaan Berglundin johtamaksi, ja päinvastoin. Näiden tulkintojen vertaileminen opetti minulle paljon klassisen musiikin aktiivisesta, tiedostavasta kuuntelemisesta.
Nykyiset Salonen & kumppanit ovat tosi hyviä, mutta samanlaista persoonallista, johtajalle tunnusomaista käsialaa en ole heiltä löytänyt.- Niccolo_P
"Yli 50 vuotta klassista musiikkia harrastaneena totean heti, että yllä olevien lisäksi Paavo Berglund kuuluu listalle."
Mahdotonta. Paavo Berglund oli oiva kapellimestari, mutta hänen sijoittamisensa top 10 listalle yllä olevien lisäksi ei ole mahdollista.
- Impi_Umpiuppelus
Niin...P.Berglund ei johda enää.
- Senttimentaali
Berglundilla oli Bournemouthin sinfonikoissa hyvä rumpali komppaajana. Kuuntele Nielsen no 5.
- onkoselöystynyt
Kuuluuko kultamitalisti Setaan? Akka lähti ja homosaation kauppaajien ykköspervoa Tarja Halosta hyssyttänyt monet kerrat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135785Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36475- 21468
- 94452
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 13385
- 21382
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 29374
Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa
Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h49365