Jeesus sovitti synnit ristillä!

Jeesukseenluottavainen

Se on Raamatun ydinsanoma, jolla on vaikutusta ikuisuuteen asti!

168

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RakastanJeesusta

      Aamen! Kiitos Jeesus!

      • Aurinko nousee ja laskee, se on Raamatun sanoma.


    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa aika itserakkaalta pöyhkeilijältä


      • Anonyymi

        Vaikuttaa aika itserakkaalta pöyhkeilijältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa aika itserakkaalta pöyhkeilijältä

        Jumalan armo on valtavan hieno asia!


    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

      • Anonyymi

        Kiukkupäissään oikuttelee Herra


    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • 12___13

      Itse olen sitä mieltä, että tämä on Raamatun ydinsanoma:

      "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta".
      Luuk. 4:18-19

      Ja hän sanoi heille: "Menkäämme muualle, läheisiin kyliin, että minä sielläkin saarnaisin, sillä sitä varten minä olen tullut".
      Mark. 1:38

      Mutta hän sanoi heille: "Minun tulee muillekin kaupungeille julistaa Jumalan valtakunnan evankeliumia, sillä sitä varten minä olen lähetetty".
      Luuk. 4:43

      Kuolema on sen sijaan yksi ydintapahtumista. :)

      • Jeesusarmahtaa

        Jeesuksen sovituskuolema ristillä on sekä ydintapahtuma, että -sanoma. Molempia.


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Jeesuksen sovituskuolema ristillä on sekä ydintapahtuma, että -sanoma. Molempia.

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

      • Anonyymi

        Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"


    • Onks.tietoo

      Jeesus sovitti syntimme, mutta kukas ne sävelsi?

      • Ihaitekäsitätkö

        Sinä sävelsit omat syntisi ihan ite.


      • Tulee.ensiksi.mieleen

        "Jeesus sovitti syntimme, mutta kukas ne sävelsi?"
        Ei ole tietoa, mutta veikkaisin Sibeliuksen Jannea.


      • Anonyymi

        Jahve sävelsi liian tiukasti. piti lähettää Pelastaja


      • Anonyymi
        Ihaitekäsitätkö kirjoitti:

        Sinä sävelsit omat syntisi ihan ite.

        Jep


      • Anonyymi

        Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Jokainen tarvitsee Jeesusta.


      • Anonyymi

        Ihanko itse tuon keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko itse tuon keksit?

        Sinun keksimiäkö ne on nuo ristillä roikotus sadut?


    • Uskovainen siis saa varastaa ja raiskata niin paljon kuin haluaa, koska nuo teot on jo sovitettu etukäteen?

      Kätevää, ehkä liityn jeesuskulttiin ja ryhdyn toteuttamaan uskovaisten mieliharrastuksia.

      • Anonyymi

        Väärin arvattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin arvattu.

        Eihän arvauksesta ole kyse, vaan evankeliumista!

        Kiellät siis ns 'hyvän sanoman', joka julistaa syntiesi olevan jo sovitettu?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Eihän arvauksesta ole kyse, vaan evankeliumista!

        Kiellät siis ns 'hyvän sanoman', joka julistaa syntiesi olevan jo sovitettu?

        Ei Raamattu anna lupaa tehdä väärin. Miksi valehtelet ja vääristelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Raamattu anna lupaa tehdä väärin. Miksi valehtelet ja vääristelet?

        Raamatusta löytyy ohjeet oman orjan pitämiseen ja tappamiseen.

        Olisiko mielestäsi kohtuullista, että hakisin sinut tai jälkeläisesi palvelemaan hienostunutta persoonaani orjana?


    • alfa123om22

      Jeesus Iblis saa koota kannattajiaan murhatöihinsä Koraanin mukaan niin kauan aikaa kunnes ylösnousemuksen päivä koittaa. Sen jälkeen Jeesus Iblis heitetään vankeuteen?

      Jumalan ja Jeesus Ibliksen kanssa on solmittu sopimus. Jeesus Iblis saa toimia vapaasti kunhan ei koske Jehovan palvelijoihin. Niin on esimerkiksi oma elämäni ollut melko suojaisaa lukuunottamatta lapsuutta, jolloin minut koetettiin tappaa.

      Eli älä yhtää murehdi Ibliksen porukan paatuneisuutta, vaan valitse Jehovan puoli ja tule hänen palvelijakseen sekä aseta toivosi viimeiseen päivään eli ruumiin ylösnousemukseen. On tehtävä selkeä valinta Jehovan puoleen ja unohdettava Jeesus Ibliksen paatuneisuus ja joukot.

      Jos et tiedä kuinka valinta tehdään niin e-mail osoitteeni on: [email protected]

      Itseäni auttoi matka Israeliin, jonka synagoissa joka sapattina Jeesus Iblis kirotaan ja jossa Jehovaa palvellaan.

      • Anonyymi

        No voe tokkiisa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voe tokkiisa!

        ”Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;”


    • Murey

      Pontius P kuitenkin antoi ristintuomion Jeesukselle toimimisesta ryöstelevän mieslauman johtamisesta ja kansaa oli kannattamassa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. 🤣

        Nytkö se raamattu onkin ,höpö höpö?
        " 12Vielä Pilatus kysyi kansalta: »Mitä minä sitten teen tälle, jota te sanotte juutalaisten kuninkaaksi?» 13He huusivat: »Ristiinnaulitse!» 14»Mitä pahaa hän on tehnyt?» kysyi Pilatus. Mutta he huusivat entistä kovemmin: »Ristiinnaulitse se mies!»

        15Tehdäkseen kansalle mieliksi Pilatus päästi Barabbaksen vapaaksi, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi."


    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

      • Anonyymi

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!

        Häpeä taikauskoisille jesusianisteille!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Häpeä taikauskoisille jesusianisteille!

        Ikävä kyllä, ei ne osaa hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!

        🎚️🩸❣️


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Anonyymi

        Todella pitkä sota!


    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

      • Ih-met-te-li-jä

        Eikö "Jeesusarmahtaa" enää ole voimassa, kun olet pudonnut "Sylkykupiksi"???


      • Etkö.sitä.tiennyt
        Ih-met-te-li-jä kirjoitti:

        Eikö "Jeesusarmahtaa" enää ole voimassa, kun olet pudonnut "Sylkykupiksi"???

        Rakkaalla lapsella on monta nimeä.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Etkö.sitä.tiennyt kirjoitti:

        Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Niinpä! 👍


      • Anonyymi
        Etkö.sitä.tiennyt kirjoitti:

        Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Niinpä!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

      • Anonyymi

        Ja sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


      • Anonyymi

        Vaan palveliani Kalebin, että toinen henki on hänen kanssansa ja hän uskollisesti seurasi minua, vien minä siihen maahan, jossa hän ennen oli, ja hänen siemenensä pitää sen perimän.


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

      • Anonyymi

        "Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana."


      • Anonyymi

        "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."


    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • Anonyymi

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”


    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • Anonyymi

        Huhuu! Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


    • Murey

      Pilatus ei tuominnut Jeesusta ristille sovittamaan ihmisten syntejä, vaan hänen omien rikostensa vuoksi ja kansaa oli kannattamassa kovaa tuomiota.

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

        Jeesus pitää omistaan huolen loppuun asti.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesuksen sovituskuolema ristillä on kristinuskon barbaarisin harhaoppi, joka totaalisesti raiskaa ja romuttaa Jeesus Nasaretilaisen sanoman ja tarkoituksen, ja tekee kristinuskon tämän hetken uskonnoist takapajuisimman ja taikauskoisimman.

      • Mistäpä tuota vielä tiedät sanoa meikäläisen lopullisen osoitteen? Taisi eräskin nasaretilainen opettaja vähän vihjailla, että suattaapi tulla monelle pieni yllätys, kun menolippuja jaellaan, ei ehkä miäränpiä olekaan se mikä kuviteltiin.


      • Ettäsillätavalla
        Aivot.Hoi kirjoitti:

        Mistäpä tuota vielä tiedät sanoa meikäläisen lopullisen osoitteen? Taisi eräskin nasaretilainen opettaja vähän vihjailla, että suattaapi tulla monelle pieni yllätys, kun menolippuja jaellaan, ei ehkä miäränpiä olekaan se mikä kuviteltiin.

        Suhde Jeesukseen ja hänen ristillä hankittuun sovitustyöhönsä ovat avaintekijöitä, kun ajatellaan itse kunkin ikuisuusosaa. Sitä varten Jeesus juuri tuli, eli pelastamaan kadotettuja. En minä sinua kadotukseen tuomitse, mutta sinä itse päätät ja valitset oman määränpääsi.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Suhde Jeesukseen ja hänen ristillä hankittuun sovitustyöhönsä ovat avaintekijöitä, kun ajatellaan itse kunkin ikuisuusosaa. Sitä varten Jeesus juuri tuli, eli pelastamaan kadotettuja. En minä sinua kadotukseen tuomitse, mutta sinä itse päätät ja valitset oman määränpääsi.

        Tuolta ylempää on luettavissa mielipiteeni Jeesuksen sovituskuolemasta. Kristinusko on hyvin pitkälti sivuuttanyt Jeesuksen todellisen sanoman tehdessään hänesta pelastajaa, lunastaa tai sovittajaa, miksi häntä nyt haluaakaan nimittää. Roskaa!!! Jeesuksen sanoma on hyvin tämänpuoleinen, ei siinä ikuisuusosia jaella.


      • Itsenesynnitsovitetaan
        Aivot.Hoi kirjoitti:

        Tuolta ylempää on luettavissa mielipiteeni Jeesuksen sovituskuolemasta. Kristinusko on hyvin pitkälti sivuuttanyt Jeesuksen todellisen sanoman tehdessään hänesta pelastajaa, lunastaa tai sovittajaa, miksi häntä nyt haluaakaan nimittää. Roskaa!!! Jeesuksen sanoma on hyvin tämänpuoleinen, ei siinä ikuisuusosia jaella.

        Lieneekö niin, että siitä "Jeesuksen sovituskuolemasta" hokee ne, jotka haluaisivat sysätä syntinsä jonkun muun kannettavaksi.


      • Itsenesynnitsovitetaan kirjoitti:

        Lieneekö niin, että siitä "Jeesuksen sovituskuolemasta" hokee ne, jotka haluaisivat sysätä syntinsä jonkun muun kannettavaksi.

        On aina helpompi ja mukavampi uskoa Jeesukseen, kuin Jeesusta.


      • Ettäsillätavalla
        Itsenesynnitsovitetaan kirjoitti:

        Lieneekö niin, että siitä "Jeesuksen sovituskuolemasta" hokee ne, jotka haluaisivat sysätä syntinsä jonkun muun kannettavaksi.

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!


      • Itsenesynnitsovitetaan
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!

        Älä yleistä omaa kurjuuttasi, ei tässä tavallisen ihmisen tarvitse armopaloja kerjätä.


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!

        Paskat minä nakkaan opille jumalasta, joka vaatii ihmisuhrin lepyttelyksi, ja samalla ihmettelen teikäläisiä keskiajalle jämähtäneitä taikauskoisia poloisia kurjia ihmisiä....tulkaa nykyaikaan, täällä on valoa ilman barbaarisia uhriuskontoja.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Itsenesynnitsovitetaan kirjoitti:

        Älä yleistä omaa kurjuuttasi, ei tässä tavallisen ihmisen tarvitse armopaloja kerjätä.

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Aivot.Hoi kirjoitti:

        Tuolta ylempää on luettavissa mielipiteeni Jeesuksen sovituskuolemasta. Kristinusko on hyvin pitkälti sivuuttanyt Jeesuksen todellisen sanoman tehdessään hänesta pelastajaa, lunastaa tai sovittajaa, miksi häntä nyt haluaakaan nimittää. Roskaa!!! Jeesuksen sanoma on hyvin tämänpuoleinen, ei siinä ikuisuusosia jaella.

        Pyörit siis hyvin kehällisissä asioissa, suomatta itsellesi mahdollisuutta pelastukseen.


      • Anonyymi
        Itsenesynnitsovitetaan kirjoitti:

        Lieneekö niin, että siitä "Jeesuksen sovituskuolemasta" hokee ne, jotka haluaisivat sysätä syntinsä jonkun muun kannettavaksi.

        Jos joku tekee polttoitsemurhan vankilan portilla, niin saavatko vangit rikoksensa anteeksi?


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jonkin verran ole pimeyteesi jo valoa saanut, sillä nimenomaan Jeesus tuli ja kuoli ristillä, sijaiskuoleman, meidän kurjien ihmisten puolesta!
        Se vain ei näytä monille kelpaavan!

        ”jonka ei joka päivä ole tarvis, niinkuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.”


      • Anonyymi
        Itsenesynnitsovitetaan kirjoitti:

        Lieneekö niin, että siitä "Jeesuksen sovituskuolemasta" hokee ne, jotka haluaisivat sysätä syntinsä jonkun muun kannettavaksi.

        Etkö sinä tiennyt, että Jeesus ON sijaiskärsijä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörit siis hyvin kehällisissä asioissa, suomatta itsellesi mahdollisuutta pelastukseen.

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörit siis hyvin kehällisissä asioissa, suomatta itsellesi mahdollisuutta pelastukseen.

        Niinpä! Pyörii ympäri kuin kissa kuumaa puuroa kiertäessään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörit siis hyvin kehällisissä asioissa, suomatta itsellesi mahdollisuutta pelastukseen.

        ”Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella.”


      • Anonyymi
        Aivot.Hoi kirjoitti:

        Paskat minä nakkaan opille jumalasta, joka vaatii ihmisuhrin lepyttelyksi, ja samalla ihmettelen teikäläisiä keskiajalle jämähtäneitä taikauskoisia poloisia kurjia ihmisiä....tulkaa nykyaikaan, täällä on valoa ilman barbaarisia uhriuskontoja.

        Onpas sivistynyttä kielenkäyttöä! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”jonka ei joka päivä ole tarvis, niinkuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.”

        Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.”
        Mark 24:14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä tiennyt, että Jeesus ON sijaiskärsijä???

        SITÄ HÄN ON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella.”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Pyörii ympäri kuin kissa kuumaa puuroa kiertäessään!

        Joopa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella.”

        Siat "kärsii", niillä on sellainen kärsä, jolla ne "kärsii." Ne on syytä kyllä pitää portin sisäpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.

        Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Pyörii ympäri kuin kissa kuumaa puuroa kiertäessään!

        Juuri niin. Sellainen ei auta.


    • Armonperusta

      Jeesuksen sovituskuolema ristillä lukee Raamatussa ja on uudessaliitossa keskeinen kristinuskon sanomassa, joka vahvistaa myös vanhanliiton aikana olevien pelastuksen.Jeesus Kristus ristillä kantoi kaikkien ihmisten synnit vuodattamalla sovintoverensä.Jeesus täytti kaikki ristillä verensä kautta ja sai aikaan iankaikkisen sovituksen.Suomen Siioniin yrittää pesiytyä harhaoppeja, jotka opettavat syntien sovittamisesta täysin väärin ja kyseessä on väärä evankeliumi ja sen mukana väärä jeesus ja oikea Jeesus Kristus varoittaa vääristä jeesuksista , profeetoista, jotka tulevat Jeesuksen nimessä, mutta edustavat eksytystä ja pyrkivät saamaan ihmiset seuraamaan väärää jeesusta.

      Matteus 24
      4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.


      1 Kor 1
      21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
      22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
      23.*** me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta***, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
      24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

      1 Joh 1
      5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
      6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
      7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, *** VERI puhdistaa meidät kaikesta synnistä. ***
      8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
      9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
      10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

      Jokaiseen Suomen Siionin seurakuntaan tulee palauttaa tämä Jeesuksen Kristuksen Golgatalla vuotaneen veren voiman evankeliumi.Nykyään saarnaaminen on mennyt monin paikoin sellaiseksi omien kokemusten kertomiseksi, mutta Raamatun sanaa saarnataan hälyttävän vähän.

      2 Timoteus 4
      1. Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
      2. saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
      3. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
      4. ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
      5. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.


      Galattalaisille 6
      12. Kaikki, jotka pyrkivät lihassa olemaan mieliksi, ne pakottavat teitä ympärileikkauttamaan itsenne vain siksi, ettei heitä Kristuksen ristin tähden vainottaisi.
      13. Eiväthän nekään, jotka ympärileikkauttavat itsensä, itse noudata lakia, vaan he tahtovat teitä ympärileikkauttamaan itsenne saadakseen kerskata teidän lihastanne.
      14. Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
      15. Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
      16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
      17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
      18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.

      Jeesuksen sovituskuolema ristillä lukee Raamatussa ja on uudessaliitossa keskeinen kristinuskon sanomassa, joka vahvistaa myös vanhanliiton aikana olevien pelastuksen.Jeesus Kristus ristillä kantoi kaikkien ihmisten synnit vuodattamalla sovintoverensä.Jeesus täytti kaikki ristillä verensä kautta ja sai aikaan iankaikkisen sovituksen.Suomen Siioniin yrittää pesiytyä harhaoppeja, jotka opettavat syntien sovittamisesta täysin väärin ja kyseessä on väärä evankeliumi ja sen mukana väärä jeesus ja oikea Jeesus Kristus varoittaa vääristä jeesuksista , profeetoista, jotka tulevat Jeesuksen nimessä, mutta edustavat eksytystä ja pyrkivät saamaan ihmiset seuraamaan väärää jeesusta.

      Matteus 24
      4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.


      1 Kor 1
      21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa,

      • AamenkiitosJeesus

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."


      • Anonyymi

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


      • Anonyymi

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

        ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”

        Kiitos Jumalalle!


    • uusintana

      Tuossa uudestaan mitä piti lähettää kun tuossa edellisessä meni vähän samaa päällekkäin
      Armonperusta
      19.6.2017 11:31
      UUSI
      Jeesuksen sovituskuolema ristillä lukee Raamatussa ja on uudessaliitossa keskeinen kristinuskon sanomassa, joka vahvistaa myös vanhanliiton aikana olevien pelastuksen.Jeesus Kristus ristillä kantoi kaikkien ihmisten synnit vuodattamalla sovintoverensä.Jeesus täytti kaikki ristillä verensä kautta ja sai aikaan iankaikkisen sovituksen.Suomen Siioniin yrittää pesiytyä harhaoppeja, jotka opettavat syntien sovittamisesta täysin väärin ja kyseessä on väärä evankeliumi ja sen mukana väärä jeesus ja oikea Jeesus Kristus varoittaa vääristä jeesuksista , profeetoista, jotka tulevat Jeesuksen nimessä, mutta edustavat eksytystä ja pyrkivät saamaan ihmiset seuraamaan väärää jeesusta.

      Matteus 24
      4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      1 Kor 1
      21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
      22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
      23.*** me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta***, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
      24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

      1 Joh 1
      5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
      6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
      7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, *** VERI puhdistaa meidät kaikesta synnistä. ***
      8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
      9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
      10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

      Jokaiseen Suomen Siionin seurakuntaan tulee palauttaa tämä Jeesuksen Kristuksen Golgatalla vuotaneen veren voiman evankeliumi.Nykyään saarnaaminen on mennyt monin paikoin sellaiseksi omien kokemusten kertomiseksi, mutta Raamatun sanaa saarnataan hälyttävän vähän.

      2 Timoteus 4
      1. Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
      2. saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
      3. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
      4. ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
      5. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.

      Galattalaisille 6
      12. Kaikki, jotka pyrkivät lihassa olemaan mieliksi, ne pakottavat teitä ympärileikkauttamaan itsenne vain siksi, ettei heitä Kristuksen ristin tähden vainottaisi.
      13. Eiväthän nekään, jotka ympärileikkauttavat itsensä, itse noudata lakia, vaan he tahtovat teitä ympärileikkauttamaan itsenne saadakseen kerskata teidän lihastanne.
      14. Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
      15. Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
      16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
      17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
      18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Aamen!


      • Anonyymi

        Armosta nimenomaan on kysymys. Kukaan ei kelpaa teoilla.


    • Jeesusarmahtaa

      Kaikukoon tämä ILOSANOMA jatkuvasti rakkaassa Suomen maassa.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

      • Jeesus kärsi oppiakseen kuuliaisuuden, sanoo paavali.


    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

      • Anonyymi

        "että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;"


      • Anonyymi

        Valtavaa, että maailmankaikkeuden Jumala pitää minusta huolen!


    • Jeesusarmahtaa

      Jeesuksen sovitustyöhön voi ja saa uskova turvata päivittäin.

    • Jeesusarmahtaa

      Älköön teistä kukaan tehkö vääryyttä lähimmäisellensä, vaan pelkää Jumalaasi; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

    • violaluna17

      Katso,Jumalan Karitsa,joka ottaa pois maailman synnin!

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani. Aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeesus

      Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös.

    • jooeijeesusta

      Joo hyvin kiteytetty. Mutta kun:
      -Uskomattomalla ei ole syntiä sovitettavaksi.
      -Jeesus oli vain Jakorasia-Marian sekoileva äpärälapsi
      -Raamattu on lähinnä satukirja, vanhentunut sellainen
      -Jumalaa ei ole
      -Ikuisuutta on taakse päin jo 13.8 miljardia vuotta niin suattaa tulla ikävä loppua ootellessa

      • Paras.varautua

        "-Ikuisuutta on taakse päin jo 13.8 miljardia vuotta niin suattaa tulla ikävä loppua ootellessa"
        Uskisten mukaanhan tässä eletään aivan lopun aikoja, että ei arvaa enää mitään isompia projekteja aloittaa.


      • Anonyymi
        Paras.varautua kirjoitti:

        "-Ikuisuutta on taakse päin jo 13.8 miljardia vuotta niin suattaa tulla ikävä loppua ootellessa"
        Uskisten mukaanhan tässä eletään aivan lopun aikoja, että ei arvaa enää mitään isompia projekteja aloittaa.

        Ei ainakaan talonrakennusta kannata aloittaa se jää jokatapausessa kesken. Ainakin jos uskomme hihhuleihin, ja miksi emme uskoisi.


    • Jeesukseenluottava

      Luovuttamaton totuus, jonka varassa on turvallista elää!

      • Anonyymi

        Tiede
        "Usko ja äly
        Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
      Aamen!

    • Totuusesille

      Totta. Jeesuksen tekoa ei voi paikkailla, eikä korvata millään inhimillisellä teolla.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

    • Jeesuksenarmo

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

    • Anonyymi

      "Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla."

    • Puolet on tyhmiä uskovista Jeesuksen vertauksen mukaan .Se varmaan riittää jo supertyhmyydeksi ,että luulee jeesuksen tehneet sellaisen sovituksen ,että uskova saa tehdä syntiä ,että kaikki synnit olisi sallittu näin .Lähentelee hulluutta tuollainen tyhmyys ,mutta pian tulee aika ,jolloin nuo tyhmät erottuu kristikunnassa .
      On hyvä niin .Pian tulee hulluus ,joka ei lähde enää minnekkään vaan riippuu niissä ,joilla ei ole rakkautta Totuuteen .Tulee aika jolloin Jumala itse tekee asian selväksi ja lähettää eksytyksen .
      Suosittelen tekemään parannuksen tuosta tyhmyyydestä ,joksi armo on muutettu.

    • Anonyymi

      Risti olkoon kunniani!

    • Anonyymi

      Joko kaikkitietävissä Ydinsanomissa kerrotaan milloin Olkiluoto III käynnistyy?

    • Anonyymi

      Niin, meidän jokaisen. Mutta vasta Jeesuksen kautta, uskossa häneen pääsemme Jumalan lapseksi ja pelastukseen.

    • Anonyymi

      Jota ei tepulit kumoa

    • Anonyymi

      Aamen ydinsanomalle.

    • Anonyymi

      Aamen ydinsanomalle.

    • Anonyymi

      Luovuttamaton ja tinkimätön totuus.

    • Anonyymi

      Ydinsanomaa

      • Jälleensyntymä ja Raamattu

        Ote kirjasta: Oikea tieto on pyhää perimätietoa ristin salaisuudesta, joka symboliikassaan
        sisältää salaisuuden ihmisestä kolmasti jälleensyntyvänä sieluna, joka itseuhrausten sekä
        kokelas-, veljes- ja mestariasteiden kautta eheytyy ja yhtyy alkuperäiseen jumalalliseen itseensä.


    • Anonyymi

      Mitenkä pitkä aika on ikuisuus?
      Matematiikassa kuvattiin ääretön pitkällään olevana kahdeksikkona.
      Saksalainen Georg Kantor meni sanomaan vuonna 1874, että desimaalilukujen äärettömyydet ovat mahtavammat kun kokonaislukujen äärettömyys. Ja siitähän metakka synyi. Ei auttanut muuta kun alistua aikalaisten matemaattikkojen rajuun totuuteen. Jokaisen kahden desimaaliluvun väliin mahtuu ääretön määrä desimaalilukuja.
      Kokeilkaa kotona kynän ja paperin kera. Aamen.

    • Anonyymi

      Miksi korostette lähes aina ristin merkitystä Jeesuksen yhteydessä ikäänkuin teloitusväline olisi ollut se pelastava pointti. Ei todellakaan ole. Jos Jeesus olisi ammuttu jollakin aseella kantaisitteko asetta kaulassanne?
      Tärkein seikka jolla pitää olla meille merkitys on se, miksi Jeesus kuoli ja kuka hänet lähetti. Myös se mitä hänen kuolemansa syntien sovittajana merkitsee kuolevalle ihmiskunnalle. Joten unohtakaa jo ristin liika korostaminen ja pitäkää tärkeämpiä todellisuuksia sille kuuluvalla sijalla elämässänne. Risti itsessään ei ketään pelasta.

    • Anonyymi

      Ja minä sovitin sovituskopissa. Homma hoidettu.

    • Anonyymi

      Aamen
      5.Mooseksen kirja:
      32:39

    • Anonyymi

      Kukaan ei tiedä milloin se alkoi🙄

    • Anonyymi

      Milloin tuo ikuisuuden loppu kyseessä ? Kiinnostais tietää

    • Anonyymi

      Voi jeesuus kun tuollaista satua vatvotaan, niin kuin sillä muka olis jotain merkitystä nykyaikaisen täysipäisen ihmisen elämään.

    • Kaikkien näiden Teuvo-herjausten ja murhaajan veriylistysten takana seisoo polvet pelosta vapisten tämä mies:

      Paakkosen poika Paavolasta
      palstalla pyhää puhetta,
      poistaa, pilkkaa, piilottaa.
      Paavalia poika pyhänä pitää,
      puisesta puulaatikostakin
      Paavalin puheita pitkin päivää
      palstalle pistää peräkkäin.
      Päivän päättyessä pimeällä,
      pyhiä puheita piilottaa.
      Parkuu, pyytää poistamaan,
      pyhiä puheita palstaltaan.
      Pelostakin polvia pakottaa.
      Pietarikin pelkäsi Paavalia,
      Paavali Pietaria puhutti.
      Palvelustyttökin pihalla
      pelästytti pahoin Pietarin.
      Puhkesi pihalla parkumaan,
      Pelastajansa pahoin pettäen.
      Paholainen palkitsi Pietarin,
      puki paavin pukuun puhtoiseen,
      Pietarinkirkon pappeuteen.
      Pyhäkseen puki Paavalinkin
      pyhiä pahoin pidelleen,
      palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
      perusisäksi papeille puhumaan.
      Plus 21xp=
      Paakkosen poika Paavolasta
      pelästyi pientä porttia
      pakeni piiloon pimeään,
      piikkiseen puskaan pelkäämään.
      Paholainen pönkäisi perään,
      palkkasi pojan pilkkaamaan
      Pyhiä puheita poistamaan.

      • Anonyymi

        Vuonna -21 on T.S vielä ollut hengissä, seuraavana vuonna tuoni korjasi miehen!


    • Anonyymi

      Aika kiertää ympyrää eli ikuisuus ei tule koskaan vastaan.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe