Ei ole ihannemiehiä

munmiesosaakaiken

Ihanne miehen voi kasvattaa miehestä kuin miehestä. Asettamalla pukeutumis vaatimuksia,, hiustyyliä, käytöstä, huomaavaisuutta, ja rehllisyyttä.

Minä kasvatin miehestä täydellisen minulle. Hän pukeutuu joka päivä pukuun, imuroi auton ja auttaa kotitöissä töden jälkeen. parta pitää olla ja tukka päässä, puituus 186 vähintään, tykkään pitkistä. Ei juo alkoholia vaan täysin raitis, ei tupakoi. Harrastamme yhdessä sulkapalloa ja telinevoimistelua.
Hän tykkää mun kolmesta siusiukoirista, bella, holle ja hubert, sekä koirastani gatalysatoristani. Tekee ruokaa, siivoo ja tuo kukkia joka viikko ja kerran kuussa vie ravintolaan syömään. Töissä esimiespaikalla ja lellii mua.
Miehestä saa just semmosen kun haluaa, ihannemies pitää tehdä itse.

4

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bellanpartapojat

Nimimerkki bella yrittää kasvattaa kahdesta partapojasta itselleen ihannemiestä.
      Mutta ei kuulema onnistu, partapojat juovat bellan eläkerahat kaljassa sekä käyvät
      vieraissa naisissa eli pikkutytöissä.

• Qqqqqqqqqw

Minun ihannemieheni on sellainen että sitä ei voi niin vaan muuttaa :) iso turn off jos mies on täysin muutettavissa ja ohjailtavissa oman mielen mukaan

• Buhahaha

Jos kerran ihannemiehen voi kasvattaa miehestä kun miehestä, niin kerro sekin miten 178-senttisestä miehestä kasvatetaan se "vähintään 186-senttinen" tai miten ennenaikaisesti kaljuuntuvalle kasvatetaan tuuhea tukka? Vai oliko koko väitteesi pelkkää haihattelevan naisen hölynpölyä?

• NiinSeVainMenee

Aloittajalla on se harhakäsitys kuten naisilla yleensä. Nainen aina toivoo että mies muuttuisi, mutta mies ei muutu. Ja mies toivoo että nainen ei muttuisi, mutta nainen muuttuu.

Siis hyvät siskot, ottakaa se mies joka miellyttää. Ja jos kiiltokuvassa on pienikin särö, älkää ottako. Sillä se särö rikkoo koko kiiltokuvan vähän ajan kuluttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1456
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1013
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      379
      854
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      824
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76