Ihanne miehen voi kasvattaa miehestä kuin miehestä. Asettamalla pukeutumis vaatimuksia,, hiustyyliä, käytöstä, huomaavaisuutta, ja rehllisyyttä.
Minä kasvatin miehestä täydellisen minulle. Hän pukeutuu joka päivä pukuun, imuroi auton ja auttaa kotitöissä töden jälkeen. parta pitää olla ja tukka päässä, puituus 186 vähintään, tykkään pitkistä. Ei juo alkoholia vaan täysin raitis, ei tupakoi. Harrastamme yhdessä sulkapalloa ja telinevoimistelua.
Hän tykkää mun kolmesta siusiukoirista, bella, holle ja hubert, sekä koirastani gatalysatoristani. Tekee ruokaa, siivoo ja tuo kukkia joka viikko ja kerran kuussa vie ravintolaan syömään. Töissä esimiespaikalla ja lellii mua.
Miehestä saa just semmosen kun haluaa, ihannemies pitää tehdä itse.
Ei ole ihannemiehiä
4
207
Vastaukset
- bellanpartapojat
Nimimerkki bella yrittää kasvattaa kahdesta partapojasta itselleen ihannemiestä.
Mutta ei kuulema onnistu, partapojat juovat bellan eläkerahat kaljassa sekä käyvät
vieraissa naisissa eli pikkutytöissä. - Qqqqqqqqqw
Minun ihannemieheni on sellainen että sitä ei voi niin vaan muuttaa :) iso turn off jos mies on täysin muutettavissa ja ohjailtavissa oman mielen mukaan
- Buhahaha
Jos kerran ihannemiehen voi kasvattaa miehestä kun miehestä, niin kerro sekin miten 178-senttisestä miehestä kasvatetaan se "vähintään 186-senttinen" tai miten ennenaikaisesti kaljuuntuvalle kasvatetaan tuuhea tukka? Vai oliko koko väitteesi pelkkää haihattelevan naisen hölynpölyä?
- NiinSeVainMenee
Aloittajalla on se harhakäsitys kuten naisilla yleensä. Nainen aina toivoo että mies muuttuisi, mutta mies ei muutu. Ja mies toivoo että nainen ei muttuisi, mutta nainen muuttuu.
Siis hyvät siskot, ottakaa se mies joka miellyttää. Ja jos kiiltokuvassa on pienikin särö, älkää ottako. Sillä se särö rikkoo koko kiiltokuvan vähän ajan kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus145659- 1972470
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811836En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761477Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841019- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698