Marjo ei halunnut nähdä

Huoh, taas näitä:

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/narsisti-tuhosi-marjon-elaman-ensitreffeilla-hammastytti-yksi-asia-jonka-olisi-pitanyt-varoittaa-24367647/

" Alkuun mies olikin herrasmies. Hän osteli Marjolle kukkia, suklaata ja muita lahjoja.

- Heti silloin ensimmäisellä kerralla minua hämmästytti yksi asia, jonka perusteella hälytyskellojen olisi pitänyt soida.

Mies oli eronnut hiljattain ja sai ex-vaimoltaan puhelun Marjon ollessa miehen kanssa autossa matkalla treffipaikalle. Mies pysäytti auton ja alkoi raivota. ”Katsokin, että sormukset ovat huomenna postilaatikossa, jos ei ole, niin tiedät mitä tapahtuu”.

- Mä olin ihan hiljaa siinä autossa ja ajattelin, että en voi ottaa asiaan kantaa, kun en tiennyt mistä on kyse."

Näin jälkeenpäin ajatellen Marjo tietysti näkee ja hämmästelee kuinka ei hälytyskellot soineet jo silloin. No eihän ne soineet kun siinä tialnteessa Marjo istui penkki märkänä vieressä mun määrätietoinen alfamies ohjeisti ex-vaimoaan jolta Marjo oli kultakimpaleen vienyt, oi onnea!

" Hän asui sellaisessa älyttömässä lasipalatsissa. Muistan sen aina, kun hän seisoi portaiden päässä kuin linnan valtias. Myöhemmin opin pelkäämään sitä samaa asentoa."

Mainitsiko joku naisen hypergamian? Ei olisi Marjolle(kaan) varmaan kelvannut joku kiltti & kunnollinen varastomies Vantaalta.

"Mies piereskeli koko ajan. Siellä autossa oli aivan helvetillinen paskan haju.

Mies kielsi Marjoa avaamasta ikkunoita. Marjon huomautettua hajusta, mies suuttui tavarat alkoivat lennellä."

Voi v..u millaisia miehiä ne naiset valitseekaan.

Sitten vielä, aina vaan hämmästyttävä Itä-Suomen hovioikeus kiitettävästi tukee naisten valintaoikeuksia antamalla jännien miesten viilettää vapaana mahdollisimman pian vaimonvaihtoviikkojen jälkeen, tuokin tyyppi on alle kahdessa vuodessa taas hurmaamassa uutta naista itselleen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703252200091761_uu.shtml

84

683

Vastaukset 84

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

Vau tosiaaan. Kun lasipalatsissa asuu niin ei naista haittaa miehen väkivaltaisuus

• endiggaanarsisteja

itse arvelisin, että sinä tai peris käyttäytyisi juuri noin, jos suhteeseen jompikumpi joskus pääsisi.

• Periksestä en tiedä mutta omalla kohdallani olisi vaikea kuvitella kun olen turhankin omistushaluton, minä kun katsos viihdyn hyvin itsekseni niin saattaisin olla jopa ensimmäisenä auttamassa jos nainen haluaa pakata laukkunsa.

• omistakokemuksistaan

No juuh jostain syystä itsellenikin myös tuli mielikuva juurikin Harmaaritari varmaan tuollai toimis.

• endiggaanarsisteja
        Harmaaritari kirjoitti:

Periksestä en tiedä mutta omalla kohdallani olisi vaikea kuvitella kun olen turhankin omistushaluton, minä kun katsos viihdyn hyvin itsekseni niin saattaisin olla jopa ensimmäisenä auttamassa jos nainen haluaa pakata laukkunsa.

Teillä on niin konservatiiviset ja vanhanaikaiset käsitykset naisesta ja miehestä: mies on pomo, kuningas, joka määrää, nainen palvelee ja leipoo pullaa, uhrautuu. Jompi kumpi saisi samanlaisen raivarin kun tuo miesautossa, kun selviäisi että nainen ei olekaan neitsyt tai hänellä on ollut ulkomaalainen poikaystävä tai hän on ottanut tatuoinnin.

• endiggaanarsisteja kirjoitti:

Teillä on niin konservatiiviset ja vanhanaikaiset käsitykset naisesta ja miehestä: mies on pomo, kuningas, joka määrää, nainen palvelee ja leipoo pullaa, uhrautuu. Jompi kumpi saisi samanlaisen raivarin kun tuo miesautossa, kun selviäisi että nainen ei olekaan neitsyt tai hänellä on ollut ulkomaalainen poikaystävä tai hän on ottanut tatuoinnin.

Itselläsihän tuntuu olevan vanhanaikaiset käsitykset kun määrität parisuhdetta pomo/palvelija -muottiin. Eikä pieneen päähän ole ikinä mennyt mennyt että mies voi haluta pullaa leipovan naisen joka leipoo pullaa siksi kun haluaa leipoa eikä siksi kun on pakko? Katsos, kyllähän pullaa saa kaupastakin eikä se ole edes se pointti, itsekin syön kaupan pullaa harvoin kun eihän siinä ole sitä samaa tunnetta mukana kuin jos oman kullan leipomia lämpimäisiä pääsisi maistamaan. Kyllähän parisuhteessakin ihan hyvin pärjäisi ilman valmiiksi leivottuja pullia tai niitä voisi leipoa itsekin jos oikein mieli tekisi mutta ei aina leipomaton nainen tuntuisi niin lämpöiseltä kuin semmoinen joka joskus pullaa, sämpylöitä tms. särvintä pöytään joskus järjestäisi.

• nää_on_näitä
        endiggaanarsisteja kirjoitti:

Palsta on täynnä impotentteja raivoavia aikapoikia. Mielialalääkkeet on vieneet erektion ja siksi raivotaan naisille ja kurpitellaan. Surullista. Etsivät oikeasti vain sitä hoivaavaa, pullaa leipovaa äitiä, jota ei seksi edes kiinnostaisi.

• nää_on_näitä kirjoitti:

Palsta on täynnä impotentteja raivoavia aikapoikia. Mielialalääkkeet on vieneet erektion ja siksi raivotaan naisille ja kurpitellaan. Surullista. Etsivät oikeasti vain sitä hoivaavaa, pullaa leipovaa äitiä, jota ei seksi edes kiinnostaisi.

Mulla ainakaan ei ole kokemusta mielialalääkkeistä mutta tuo sun kommentti vähän siltä kuulostaa että sulla saattaisi ollakin. Millä tavalla muka leipominen on seksikkyydestä pois?

• Juuri tuollaisia narsisteja naiset aina ovat.

• enymmäränaisia

Siinäpä on taas nainen valinnut hyvän miehen. Mies näytti heti aluksi että on väkivaltainen mutta nainen ei tehnyt elettäkään ottaakseen eroa. Siispä naiset rakastaa tuollaisia miehiä.

• spermakermakerma

Mies alkoi sekoilemaan lomalla 3 kuukauden jälkeen tapaamisesta ja vuoden päästä tapaamisesta mentiin naimisiin.

On siinä akalla hoksottimet pelanneet!

• Mjoo, mulla pisti myös silmään tuo. Noiden kokemusten jälkeen ei kyllä enää luulisi haluavan miehen kanssa naimisiin. Tuossa kohtaa lienee käynyt jo selväksi, että pirun kanssa elelee.

Kai se rakkaus on sitten sokea...

• ei-mustavalkomaailma
        zönggö kirjoitti:

Mjoo, mulla pisti myös silmään tuo. Noiden kokemusten jälkeen ei kyllä enää luulisi haluavan miehen kanssa naimisiin. Tuossa kohtaa lienee käynyt jo selväksi, että pirun kanssa elelee.

Kai se rakkaus on sitten sokea...

On ihmisiä, jotka kilahtavat noin kerran vuoteen, tyyliin tuo piereskely-raivoaminen ja muuten ovat kuin ihmisen mieli. Jos yhden kilahduksen takia (en tarkoita väkivaltaa missään muodossa) laittaa pillit pussiin, voi menettää pitkän hyvän suhteen. Kukaanhan ei ole täydellinen. Marjolla on voinut olla esim temperamenttinen mutta kiltti isä, joten hälytyskellot ei silloin välttämättä heti soi.

• ei-mustavalkomaailma kirjoitti:

On ihmisiä, jotka kilahtavat noin kerran vuoteen, tyyliin tuo piereskely-raivoaminen ja muuten ovat kuin ihmisen mieli. Jos yhden kilahduksen takia (en tarkoita väkivaltaa missään muodossa) laittaa pillit pussiin, voi menettää pitkän hyvän suhteen. Kukaanhan ei ole täydellinen. Marjolla on voinut olla esim temperamenttinen mutta kiltti isä, joten hälytyskellot ei silloin välttämättä heti soi.

Kertoihan tuo muustakin, kuin piereskelystä. Jo tuo raivoaminen exälle kertoo, että mies on tulistuva ja kun asiat ei mee sen mielen mukaan saa kokea miten tulinen ja paha. Kyllä se jo on semmoinen asia, ettei ihan tasapainoisemman kanssa taideta olla liikkeellä. Miksi solmia liitto jonkun äkäpussin kanssa?

Mullakin on temperamenttinen ja mulle kiltti isä, muille ei niinkään jos sitä ärsytetään. Tai kokee jonkun ahdistavan häntä...räyhää mullekin, jos saan loukkaantuman mielipiteilläni tai sanoillani.

Iseistä kannattaa ottaa opiksi, asiat joita heissä inhoaa tulee inhoamaan miehissäänkin.

• ei-mustavalkomaailma
        zönggö kirjoitti:

Kertoihan tuo muustakin, kuin piereskelystä. Jo tuo raivoaminen exälle kertoo, että mies on tulistuva ja kun asiat ei mee sen mielen mukaan saa kokea miten tulinen ja paha. Kyllä se jo on semmoinen asia, ettei ihan tasapainoisemman kanssa taideta olla liikkeellä. Miksi solmia liitto jonkun äkäpussin kanssa?

Mullakin on temperamenttinen ja mulle kiltti isä, muille ei niinkään jos sitä ärsytetään. Tai kokee jonkun ahdistavan häntä...räyhää mullekin, jos saan loukkaantuman mielipiteilläni tai sanoillani.

Iseistä kannattaa ottaa opiksi, asiat joita heissä inhoaa tulee inhoamaan miehissäänkin.

"Iseistä kannattaa ottaa opiksi, asiat joita heissä inhoaa tulee inhoamaan miehissäänkin." Niin varmaan, tosin omalla isällä ei ole piirteitä, joita inhoaisin, hän ei ole myöskään temperamenttinen. Yritin vain ajatella Marjon ajatusmaailman logiikkaa, vaikka itse en mitään vastaavaa ole koskaan kokenutkaan. Tiedän kuitenkin pariskuntia, joissa jommalla kummalla on ikäviä piirteitä (ei väkivaltaisia), joissa kuitenkin asia kestetään, koska ikävät piirteet tulevat niin harvoin esiin, suunnilleen kerran vuodessa. Suomessa myös erotaan joskus liian helposti. Jollain ihmisellä tulee kerran kilarit ja paiskoo tavaroita ja se oli siinä, suhde poikki. Mutta Marjon tapaus toki todisti, että joskus se tosiaan todellakin kannattaa. Aina heikkohermoinen ei kuitenkaan ole väkivaltainen tai psykopaatti, narsisti. Se oli pointtini. Kun täällä palstallakin itketään, että naiset jättää pienimmästäkin syystä. On se tottakin usein.

• ei-mustavalkomaailma kirjoitti:

"Iseistä kannattaa ottaa opiksi, asiat joita heissä inhoaa tulee inhoamaan miehissäänkin." Niin varmaan, tosin omalla isällä ei ole piirteitä, joita inhoaisin, hän ei ole myöskään temperamenttinen. Yritin vain ajatella Marjon ajatusmaailman logiikkaa, vaikka itse en mitään vastaavaa ole koskaan kokenutkaan. Tiedän kuitenkin pariskuntia, joissa jommalla kummalla on ikäviä piirteitä (ei väkivaltaisia), joissa kuitenkin asia kestetään, koska ikävät piirteet tulevat niin harvoin esiin, suunnilleen kerran vuodessa. Suomessa myös erotaan joskus liian helposti. Jollain ihmisellä tulee kerran kilarit ja paiskoo tavaroita ja se oli siinä, suhde poikki. Mutta Marjon tapaus toki todisti, että joskus se tosiaan todellakin kannattaa. Aina heikkohermoinen ei kuitenkaan ole väkivaltainen tai psykopaatti, narsisti. Se oli pointtini. Kun täällä palstallakin itketään, että naiset jättää pienimmästäkin syystä. On se tottakin usein.

En oikeasti usko, etteikö meissä kaikissa olisi ikäviä piirteitä.

Jotka korostuu vaan seuran mukaan enemmän tai vähemmän. Kuitenkaan toistuvasti kumppanille/kumppaneille räyhääminen ei puhu enää ikävästä puolesta, joka olisi hallittavissa vaan pahemmasta ongelmasta. Se on hälyytyskellojen paikka. Toistuvuus. Ja asiasta riippuen myös tekojen ja sanomisien vakavuus. Jostain asiasta kerta riittää. Kuten tappamisella, satuttamisella tai uhkailulla läpi viedyt pillastumiset.

Toki jokainen meistä joskus erehtyy naivisti luulemaan toisesta ihmisestä parempaa, se on se ihmisen halu uskoa toisesta hyvää. Tai siihen, että asioilla on jokin syy ja me korjaamme sen. Tai se korjaantuu kuin itsestään, kun jokin pala (jota ei osata määritellä) loksahtaa paikalleen.

Mulla ei ole ollut ainuttakaan kumppania, josta en jossain vaiheessa olisi jotain ikäviä puolia löytänyt. Mutta se missä suhteessa ne ikävät puolet ovat esimerkiksi mun hyvinvointiin, merkkaa aika paljon. Jos koen olevani räyhähullun ja alituiseen hermojaan polttelevan kanssa, emmä semmosta jaksaisi.

Erimielisyydet ja satunnaiset puuskahdukset kuuluu elämään, tosin ei kaikkien elämään kovin voimakkaasti. Joskus väsyy ja kumppanillehan ne murheet helposti kaataa. Sille jolle kokee olevan helppoa ja turvallista purkaa.

Mutta vihamielinen purkautuminen, mikä uhkuu vihaa, painostusta ja uhkailua on minusta aina epätervettä kilahtamista. Et sä rakkaalle ihmiselle pysty niin tekemään, jos se on oikeasti rakas ja kunnioitat sitä. Sulla on silloin ns. puruesto päällä.

• zönggö kirjoitti:

En oikeasti usko, etteikö meissä kaikissa olisi ikäviä piirteitä.

Jotka korostuu vaan seuran mukaan enemmän tai vähemmän. Kuitenkaan toistuvasti kumppanille/kumppaneille räyhääminen ei puhu enää ikävästä puolesta, joka olisi hallittavissa vaan pahemmasta ongelmasta. Se on hälyytyskellojen paikka. Toistuvuus. Ja asiasta riippuen myös tekojen ja sanomisien vakavuus. Jostain asiasta kerta riittää. Kuten tappamisella, satuttamisella tai uhkailulla läpi viedyt pillastumiset.

Toki jokainen meistä joskus erehtyy naivisti luulemaan toisesta ihmisestä parempaa, se on se ihmisen halu uskoa toisesta hyvää. Tai siihen, että asioilla on jokin syy ja me korjaamme sen. Tai se korjaantuu kuin itsestään, kun jokin pala (jota ei osata määritellä) loksahtaa paikalleen.

Mulla ei ole ollut ainuttakaan kumppania, josta en jossain vaiheessa olisi jotain ikäviä puolia löytänyt. Mutta se missä suhteessa ne ikävät puolet ovat esimerkiksi mun hyvinvointiin, merkkaa aika paljon. Jos koen olevani räyhähullun ja alituiseen hermojaan polttelevan kanssa, emmä semmosta jaksaisi.

Erimielisyydet ja satunnaiset puuskahdukset kuuluu elämään, tosin ei kaikkien elämään kovin voimakkaasti. Joskus väsyy ja kumppanillehan ne murheet helposti kaataa. Sille jolle kokee olevan helppoa ja turvallista purkaa.

Mutta vihamielinen purkautuminen, mikä uhkuu vihaa, painostusta ja uhkailua on minusta aina epätervettä kilahtamista. Et sä rakkaalle ihmiselle pysty niin tekemään, jos se on oikeasti rakas ja kunnioitat sitä. Sulla on silloin ns. puruesto päällä.

Jos mies nyt keräisi raivoa vuoden verran ja sitten kilahtaisi mulle huutaen ja räyhäten. Huudellen tommoisia uhkauksia, että ruoan on parasta olla pöydässä kun mä tulen kotiin tai tiedät mitä tapahtuu (huuto tai riehuminen jatkuu), jos ei ole. Mä ottaisin sen kerrankin semmoisena uhkailuna, että se pitää mua alempiarvoisena, eikä kunnioita mua. Uhkailee, joka on jo mun asteikolla liikaa.

Voisin hyvin erota tuosta syystä. Mua ei tarvi uhkailla, jos ei kiukutella osaa uhkailematta ja painostamatta, ei mun kanssa tarvi olla ollenkaan. Mä olen aika jästipää tässä asiassa. :)

Kiukuta voi ja äristä, mutta ei uhkailla, eikä painostaa ja alistaa. Saatika koskaan lyödä tai repiä.

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Jos mies nyt keräisi raivoa vuoden verran ja sitten kilahtaisi mulle huutaen ja räyhäten. Huudellen tommoisia uhkauksia, että ruoan on parasta olla pöydässä kun mä tulen kotiin tai tiedät mitä tapahtuu (huuto tai riehuminen jatkuu), jos ei ole. Mä ottaisin sen kerrankin semmoisena uhkailuna, että se pitää mua alempiarvoisena, eikä kunnioita mua. Uhkailee, joka on jo mun asteikolla liikaa.

Voisin hyvin erota tuosta syystä. Mua ei tarvi uhkailla, jos ei kiukutella osaa uhkailematta ja painostamatta, ei mun kanssa tarvi olla ollenkaan. Mä olen aika jästipää tässä asiassa. :)

Kiukuta voi ja äristä, mutta ei uhkailla, eikä painostaa ja alistaa. Saatika koskaan lyödä tai repiä.

Mitä tekisit, jos mies laittaisi suihkun veden poikki, kun olet suihkussa, kun sitä olisi vuosia jo ottanut päähän, kun olet liian kauan suihkussa, etkä olisi välittänyt vaikka hän olisi asiasta huomauttanut? Vesilasku olisi miehesi mielestä aivan liian iso. Jos tekisi näin ja olisit suihkussa shampoo päässä. Ottaisitko eron?

• tuli-mieleen
        tuli-mieleen kirjoitti:

Mitä tekisit, jos mies laittaisi suihkun veden poikki, kun olet suihkussa, kun sitä olisi vuosia jo ottanut päähän, kun olet liian kauan suihkussa, etkä olisi välittänyt vaikka hän olisi asiasta huomauttanut? Vesilasku olisi miehesi mielestä aivan liian iso. Jos tekisi näin ja olisit suihkussa shampoo päässä. Ottaisitko eron?

Toivon, että vastaat. Kyse on todellisesta tapahtumasta. En kirjoittanut läpällä.

• tuli-mieleen kirjoitti:

Heh, en ottaisi eroa. Mua ei koskaan ole tai olisi tarvinut kohdella noin äärimmäisin keinoin, koska en ole pässi. Tajuan puhetta. Perusteltua puhetta varsinkin. :)

Eli tommosta ei voisi tapahtua, koska mä en lotraa. Ja koska mä välitän mitä mulle sanotaan. Kyllä se mulle välillä asioista huomauttele, mutta mä yleensä kysynkin että mikä siinä asiassa mättää ja mitä sen mielestä pitäis tehdä ettei mättäs. Joskus se osaa kertoa, joskus se vaan halus sanoa sanomisen ilosta. Mun mies on aika kova antamaan kritiikkiä, mielestään aina oikeassa.

Eli mä en ole tosiaan se joka helpoiten suhteet lopettaa. Muuten olisin jo lopettanut, jos se kaatuis siihen että mis on totinen ja huomauttelee asioista. :)

Toivon, että vastaat. Kyse on todellisesta tapahtumasta. En kirjoittanut läpällä.

No otitko sinä eron tai ottiko joku sinusta eron tuon takia? :)

Miksi?

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Heh, en ottaisi eroa. Mua ei koskaan ole tai olisi tarvinut kohdella noin äärimmäisin keinoin, koska en ole pässi. Tajuan puhetta. Perusteltua puhetta varsinkin. :)

Eli tommosta ei voisi tapahtua, koska mä en lotraa. Ja koska mä välitän mitä mulle sanotaan. Kyllä se mulle välillä asioista huomauttele, mutta mä yleensä kysynkin että mikä siinä asiassa mättää ja mitä sen mielestä pitäis tehdä ettei mättäs. Joskus se osaa kertoa, joskus se vaan halus sanoa sanomisen ilosta. Mun mies on aika kova antamaan kritiikkiä, mielestään aina oikeassa.

Eli mä en ole tosiaan se joka helpoiten suhteet lopettaa. Muuten olisin jo lopettanut, jos se kaatuis siihen että mis on totinen ja huomauttelee asioista. :)

Mutta jos käsitys lotraamisesta olisi ihan eri. Miehen mielestä kahden minuutin suihku riittää, naisen mielestä hän tarvitsee kymmenen minuuttia.

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

No otitko sinä eron tai ottiko joku sinusta eron tuon takia? :)

Miksi?

En kerro, kumpi olen, niin kommentoit objektiivisemmin. Eikä eroa ole otettu, vielä. Kysymys oli, mitä tekisit JOS olisit tuo nainen tuolla suihkussa, eikä se, voisitko päätyä tuohon tilanteeseen.

• selitän_tämän_
        tuli-mieleen kirjoitti:

En kerro, kumpi olen, niin kommentoit objektiivisemmin. Eikä eroa ole otettu, vielä. Kysymys oli, mitä tekisit JOS olisit tuo nainen tuolla suihkussa, eikä se, voisitko päätyä tuohon tilanteeseen.

Zönggö miettii, oletko tuo mies tai nainen, koska jos olet mies, hän kertoo, että hän ei todellakaan ole yhtä kamala kuin tuo nainen ja yrittää paistatella sillä, ja jos olet tuo nainen, hän käskee ottaa eron, koska mies on tuollainen sika, vinkaten että hänen oma miehensä on ihan päinvastainen.

Lyhyesti, kävisin suihkussa edelleen. Ehkä kun mies ei ole kotona tai itsepäisesti ottaisin sen 5-10 minuutin suihkuni. Tai maksaisin vesilaskun ja sillä suu poikki.

Ja pyydän anteeksi sanavalintojani. Anteeksi.

• selitän_tämän_ kirjoitti:

Zönggö miettii, oletko tuo mies tai nainen, koska jos olet mies, hän kertoo, että hän ei todellakaan ole yhtä kamala kuin tuo nainen ja yrittää paistatella sillä, ja jos olet tuo nainen, hän käskee ottaa eron, koska mies on tuollainen sika, vinkaten että hänen oma miehensä on ihan päinvastainen.

Höpöhöpö. Älä lässytä soopaa. :)

• zönggö kirjoitti:

Höpöhöpö. Älä lässytä soopaa. :)

Ja mä en ajatellut naisen olevan kamala, vaan itsepäinen. Miehen taas ajattelin olevan loppuunsa tympääntynyt puhumaan. Ehkä se kompromissi olis paras. maksakaa laskut puokkiin. :)

ja mun mies on semmoinen, ettei sitä moni nainen jaksaisi katsella kauaakaan. Joten en voi kehua että se parempi olisi. Se voi ihan hyvin katkoa suihkut, jos tympääntyis mun suihkutteluun. Mutta mä osaan kyllä avata sen sulkuventtiilin, joten ei se mun suihkujani estäisi. Mä mielummin vaan sopisin asian jo ennen tuota pistettä.

Mutta jos käsitys lotraamisesta olisi ihan eri. Miehen mielestä kahden minuutin suihku riittää, naisen mielestä hän tarvitsee kymmenen minuuttia.

Erikoinen kiista. Onko jompikumpi ihan tosissaan, vaiko vaan halukas määräämään kaapin paikkaa?

Miksi naiselle ei riitä 5 minuuttia? Miksi se 2 tai 10 minuuttia on juuri optimaalinen aika? :)

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Erikoinen kiista. Onko jompikumpi ihan tosissaan, vaiko vaan halukas määräämään kaapin paikkaa?

Kyse on siitä, että naisella on paljon pienemmät tulot ja vesilaskun puolitus tai että nainen sen maksaisi, muuttaisi kokonaistilannetta paljonkaan, koska lapsiakin on. Eli rahanmenoa riittää, maksoi laskut mistä pussista tahansa, se on sitten pois toisaalta. Ja nainen ei yleensä kykene menemään kotona suihkuun kuin iltaisin. Mutta asia käsitelty. Kiitos vastauksesta.

• mittarimato-tää
        zönggö kirjoitti:

Miksi naiselle ei riitä 5 minuuttia? Miksi se 2 tai 10 minuuttia on juuri optimaalinen aika? :)

Suihkussa ei kellon katsominen muuten onnistu. Että arvailuahan tuo aina on suihkuttajalla.

Kyse on siitä, että naisella on paljon pienemmät tulot ja vesilaskun puolitus tai että nainen sen maksaisi, muuttaisi kokonaistilannetta paljonkaan, koska lapsiakin on. Eli rahanmenoa riittää, maksoi laskut mistä pussista tahansa, se on sitten pois toisaalta. Ja nainen ei yleensä kykene menemään kotona suihkuun kuin iltaisin. Mutta asia käsitelty. Kiitos vastauksesta.

Miehelle se voisi kuitenkin olla todellinen syy, miksi ei saa lotrata. Raha. Noi asiat voi tulla esiin mitä erikoisemmin. Se ei välttämättä ajattele asiaa, kuten sinä.

Vesilaskun puolitus voi hyvinkin auttaa, jos mies näin kokee naisen ansaitsevan suihkunsa. Lapsien suihkujahan hän ei katko? Joten ongelma on aikuisien väleissä ja koska raha mainittiin, tuloeroissa. nainen ei kaiketi kustanna miehen mielestä tarpeeksi, kuluttamiseensa nähden. Ole hyvä. :)

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Miehelle se voisi kuitenkin olla todellinen syy, miksi ei saa lotrata. Raha. Noi asiat voi tulla esiin mitä erikoisemmin. Se ei välttämättä ajattele asiaa, kuten sinä.

Vesilaskun puolitus voi hyvinkin auttaa, jos mies näin kokee naisen ansaitsevan suihkunsa. Lapsien suihkujahan hän ei katko? Joten ongelma on aikuisien väleissä ja koska raha mainittiin, tuloeroissa. nainen ei kaiketi kustanna miehen mielestä tarpeeksi, kuluttamiseensa nähden. Ole hyvä. :)

Miehen mielestä puolitus tai se, että nainen maksaa laskun kokonaan, ei ratkaise asiaa, kuten kerroin ja lasten suihkun katkominen on myös toteutettu. Nainen maksaa lasten kulut suurilta osin.

• kysyn-tähän-väliin
        tuli-mieleen kirjoitti:

Miehen mielestä puolitus tai se, että nainen maksaa laskun kokonaan, ei ratkaise asiaa, kuten kerroin ja lasten suihkun katkominen on myös toteutettu. Nainen maksaa lasten kulut suurilta osin.

Ovatko lapset yhteisiä?

• tuli-mieleen
        kysyn-tähän-väliin kirjoitti:

Ovatko lapset yhteisiä?

Ovat tietysti, kuinka niin?

• mittarimato-tää kirjoitti:

Suihkussa ei kellon katsominen muuten onnistu. Että arvailuahan tuo aina on suihkuttajalla.

Onnistuu. Laittaa herätyskellon, vaikka pöntönkannelle. ;)

• tuli-mieleen
        mittarimato-tää kirjoitti:

Kännykän voi ajastaa hälyttämään.

Komenteleeko se muissakin asioissa?

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Komenteleeko se muissakin asioissa?

Onko suihkun sulkeminen säästösyistä komentelua?

• tuli-mieleen
        tuli-mieleen kirjoitti:

Vai tarkoitako että komenteleeko nainen miestä?

Voi olla. Riippuu kokonaiskuvasta. :)

Laske paljonko siinä tulee säästöä, jos 2 minuutin sijasta otat 10 minuutin suihkun. :)

Montako euroa säästät yhdessä vesilaskussa?

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Voi olla. Riippuu kokonaiskuvasta. :)

En osaa sanoa, mikä on komentelua. Raha-asioissa miehellä on tiukemmat rajat ja käsitykset kuin naisella. Mitään ongelmia laskujen maksamisessa ei silti koskaan ole ollut kummallakaan. Muista aiheista ei tule kiistaa, jos ne eivät mitenkään liity rahaan.

• zönggö kirjoitti:

Laske paljonko siinä tulee säästöä, jos 2 minuutin sijasta otat 10 minuutin suihkun. :)

Motiva antaa käytännön esimerkin:

Yksi 20 minuutin suihku päivittäin, kun virtaama on 12 l/min = 1700 l/vko = 88 0000 l/v (88 m3), kustannukset noin 600 euroa/vuosi

Yksi viiden minuutin suhku päivittäin, kun virtaama on 12 l/min (joka on suositus suihkuhanoille) = 420 l/vko = 22 000 l/v (22 m3), kustannukset noin 150 euroa/vuosi

Kerrostalossa asuvat käyttävät vuorokaudessa vettä keskimäärin noin 155 litraa henkilöä kohden. Motiva kertoo, tällä kulutuksella yhden henkilön vesilaskun pitäisi olla noin 27 euroa kuukaudessa. Rivitaloyhtiössä kulutus on hieman pienempää, 140 litraa asukasta kohden.

Ja linkki; http://www.iltalehti.fi/asuminen/2014031918138049_an.shtml

ja nyt meen nukutushommiin. :)

Niin ainahan voi miettiä mihin se rahaa menee, joka nyt menee viemäristä alas, jos ei se menis viemäristä alas. Kurkusta alas tai jotain muuta?

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Okei. Muutin totuutta hieman. Kyse oli lapsen suihkuttelusta, ei naisen. Eli säästö on ihan hyvin tiedossa naisella. Ja nainen lupasi maksaa laskun, mutta se ei kelpaa.

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Motiva antaa käytännön esimerkin:

Yksi 20 minuutin suihku päivittäin, kun virtaama on 12 l/min = 1700 l/vko = 88 0000 l/v (88 m3), kustannukset noin 600 euroa/vuosi

Yksi viiden minuutin suhku päivittäin, kun virtaama on 12 l/min (joka on suositus suihkuhanoille) = 420 l/vko = 22 000 l/v (22 m3), kustannukset noin 150 euroa/vuosi

Kerrostalossa asuvat käyttävät vuorokaudessa vettä keskimäärin noin 155 litraa henkilöä kohden. Motiva kertoo, tällä kulutuksella yhden henkilön vesilaskun pitäisi olla noin 27 euroa kuukaudessa. Rivitaloyhtiössä kulutus on hieman pienempää, 140 litraa asukasta kohden.

Ja linkki; http://www.iltalehti.fi/asuminen/2014031918138049_an.shtml

ja nyt meen nukutushommiin. :)

Niin ainahan voi miettiä mihin se rahaa menee, joka nyt menee viemäristä alas, jos ei se menis viemäristä alas. Kurkusta alas tai jotain muuta?

Tuon perusteella tässä perheessä käydään suihkussa kyllä hyvinkin kohtuullisesti.

• i-feel-you
        tuli-mieleen kirjoitti:

Okei. Muutin totuutta hieman. Kyse oli lapsen suihkuttelusta, ei naisen. Eli säästö on ihan hyvin tiedossa naisella. Ja nainen lupasi maksaa laskun, mutta se ei kelpaa.

Zöngöllä on vielä pienet lapset, jotka eivät käy ominpäin suihkussa. Ei kokemusta teini-angsteista, ja vanhempien ja lasten välisistä sodista, kuten ei monella muullakaan täällä, jos juuri kellään. Isot lapset-isot murheet, tiedän tunteen.Täällä kirjoittavat ovat itse monet niitä kotona asuvia, angstisia aikuisia teinejä.

• tuli-mieleen
        i-feel-you kirjoitti:

Zöngöllä on vielä pienet lapset, jotka eivät käy ominpäin suihkussa. Ei kokemusta teini-angsteista, ja vanhempien ja lasten välisistä sodista, kuten ei monella muullakaan täällä, jos juuri kellään. Isot lapset-isot murheet, tiedän tunteen.Täällä kirjoittavat ovat itse monet niitä kotona asuvia, angstisia aikuisia teinejä.

Tuntuu vain pahalta, kun mies sulkee teinin suihkun. Teini kuitenkin yrittää suihkutella nopeasti, eikä tosiaan kuin max 10 minsaa ole. Shampootkin jää päähän. Olen oikeasti harkinnut eroa noin temperamenttisen ukon takia. On tässä isompiakin murheita elämässä, ja toinen aiheuttaa turhaa draamaa. Teinille jokailtainen suihku on tärkeä ja hän yrittää. Ja kun sekään ei kelpaa, että minä maksan vesilaskun. (Ja monet muutkin lasten kulut, suurimman osan)

• tuli-mieleen
        i-feel-you kirjoitti:

Ja nuorella on sellainen lievä sairaus, mihin suihku "auttaa", parantaa oloa. Siksikin tämä ottaa itselle tunteiden päälle.. Mutta kiitos sinulle, "mukavaa", että muutkin tietävät tunteen.

Jaa, no sitten sä olet vaan tahallasi hankala. Älä ole. :)

• i-feel-you kirjoitti:

Totta. Teini angsteja kauhulla odotellen. :)

Tuntuu vain pahalta, kun mies sulkee teinin suihkun. Teini kuitenkin yrittää suihkutella nopeasti, eikä tosiaan kuin max 10 minsaa ole. Shampootkin jää päähän. Olen oikeasti harkinnut eroa noin temperamenttisen ukon takia. On tässä isompiakin murheita elämässä, ja toinen aiheuttaa turhaa draamaa. Teinille jokailtainen suihku on tärkeä ja hän yrittää. Ja kun sekään ei kelpaa, että minä maksan vesilaskun. (Ja monet muutkin lasten kulut, suurimman osan)

Jaa tämmönen juttu. Ois ollut hyvä kertoa heti alussa kuinka asia oikeasti on, niin oltais vältytty väärinkäsityksiltä. Tieson muruset ei oo yhtä hyviä, kun koko tarina. Sitten sun miehes on vaan tahallaan hankala, etkä sinä. Sano sille ettei ole.

Josse nyt tommonen haluaa olla, niin ehkä siltä vois kysyä tajuaako se teinin vaivoista mitään ja haluaako se oikeasti että teinillä on sairautena kanssa kurjempaa? Tajuaako se ylipäänsä teistä muista perheenjäsenistä mitään?

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Jaa tämmönen juttu. Ois ollut hyvä kertoa heti alussa kuinka asia oikeasti on, niin oltais vältytty väärinkäsityksiltä. Tieson muruset ei oo yhtä hyviä, kun koko tarina. Sitten sun miehes on vaan tahallaan hankala, etkä sinä. Sano sille ettei ole.

Josse nyt tommonen haluaa olla, niin ehkä siltä vois kysyä tajuaako se teinin vaivoista mitään ja haluaako se oikeasti että teinillä on sairautena kanssa kurjempaa? Tajuaako se ylipäänsä teistä muista perheenjäsenistä mitään?

Ei se töistä väsyneenä muista koko teinin sairautta. Yrittää vaan nukkua, ja kun teini lorottaa vettänsä iltamyöhään, menee vissiin hermo. Sori, mutta oli pakko purkaa tänne tilannetta. Ajattelin aluksi, että ei sillä väliä, kuka siellä suihkussa on, kun tässä puhuttiin temperamenttisista miehistä ja tuli mieleen oma kokemus eiliseltä. Ajattelin, etten ala tällaiselle palstalle koko elämääni avaamaan. Kunhan kysyn, meneekö jonkun mielestä jo överiks koko miehen suihku-säästötouhu. Kun omasta mielestä välillä menee. Miehet on lapsia, huoh.

Mut ei tässä enää mitään. Tilanne jo hallinassa. Päätettiin, että suihkua aikaistetaan, niin ei ota miestä niin päähän kriittisellä nukahtamishetkellä.

Ei se töistä väsyneenä muista koko teinin sairautta. Yrittää vaan nukkua, ja kun teini lorottaa vettänsä iltamyöhään, menee vissiin hermo. Sori, mutta oli pakko purkaa tänne tilannetta. Ajattelin aluksi, että ei sillä väliä, kuka siellä suihkussa on, kun tässä puhuttiin temperamenttisista miehistä ja tuli mieleen oma kokemus eiliseltä. Ajattelin, etten ala tällaiselle palstalle koko elämääni avaamaan. Kunhan kysyn, meneekö jonkun mielestä jo överiks koko miehen suihku-säästötouhu. Kun omasta mielestä välillä menee. Miehet on lapsia, huoh.

Mut ei tässä enää mitään. Tilanne jo hallinassa. Päätettiin, että suihkua aikaistetaan, niin ei ota miestä niin päähän kriittisellä nukahtamishetkellä.

Toi väsymys on huono tekosyy unohtaa tommoset asiat. Minun mielestä. Ymmärtäähän sen, että jos on äänille herkkä ja väsynyt, helposti menee överiksi. Mutta jos se on kertaluontoista, ehkä asiaan voi vielä vaikuttaa.

varmaan ihan viisas päätös. :)

• tuli-mieleen
        zönggö kirjoitti:

Toi väsymys on huono tekosyy unohtaa tommoset asiat. Minun mielestä. Ymmärtäähän sen, että jos on äänille herkkä ja väsynyt, helposti menee överiksi. Mutta jos se on kertaluontoista, ehkä asiaan voi vielä vaikuttaa.

varmaan ihan viisas päätös. :)

Ei se taida tietää edes siitä suihkuasiasta. Pojalla on lievä asperger, siihen liittyy. Suihku kai rauhoittaa. Ja teinitkin osaa olla jääriä. Isänsä poika ;) Huomaa, että samanlaiset luonteet ottaa yhteen. Ties vaikka miehelläkin olis a, se äääniherkkyys..

• diagnoosiapukkaa
        tuli-mieleen kirjoitti:

Ei se taida tietää edes siitä suihkuasiasta. Pojalla on lievä asperger, siihen liittyy. Suihku kai rauhoittaa. Ja teinitkin osaa olla jääriä. Isänsä poika ;) Huomaa, että samanlaiset luonteet ottaa yhteen. Ties vaikka miehelläkin olis a, se äääniherkkyys..

Mikä siinäkin on että joka toisella perheellä on nykyään vähintään yhdellä lapsella asperger, adhd, add ja mitä näitä on. En tiedä montaa perhettä, missä näitä ei olis löytynyt, viimeistään kouluiässä. Kai se on se, kun ennen ei tutkittu lapsia, ne oli vaan villejä, ujoja tai outoja. Nykyään kuulemma jo ekalla luokalla laitetaan heti tutkimukset käyntiin, jos poikkeamaa keski-arvosta löytyy.

• kurpan-elämää

Ehkä Marjo oli lukenut sinkut-palstan juttuja ja ajatteli, että vanhana kurppana hän ei voi kelvata kellekään. Sitten kun kelpasi, ajatteli, että nyt ei saa nirsoilla, olenhan 55 v. kurppa, en edes neitsyt, minua saakin mäiskiä ja haukkua, vaikka polttaa elävältä. Niinhän se viisas ja tietävä NALkin aina sanoi. Mikä tässä nyt sitten meni taas väärin? Olisiko Marjo ansainnut ikäisensä kiltin ja kunnollisen miehen?Eikö ne ole varattu 17-20vuotiaille kauniille neitsyeille.

• Juuri-näin

Ketjun paras kommentti!!!

• helgamies_

Nainen yksinkertaisesti hankkii tasoistaan seuraa, mikäli hypergamia ei onnistu.

• helgamies_ kirjoitti:

Nainen yksinkertaisesti hankkii tasoistaan seuraa, mikäli hypergamia ei onnistu.

Ja miehet jää yksin, jos ei saa itseään tasokkaampaa naista? :)

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Ja miehet jää yksin, jos ei saa itseään tasokkaampaa naista? :)

Ei vaan kuten jo on todettu nainen saa aina tasoistaan seuraa.

• helgamies_ kirjoitti:

Ei vaan kuten jo on todettu nainen saa aina tasoistaan seuraa.

Hahaa, ei saa. Voi saada huonompiakin, jos nyt tasotellaan :)

Muakin vanhemmat nuorena valisti, oo tyttö siivosti. Älä anna pojille ainootas kauheen helpolla ja käyttäydy siivosti, ettet saa huonoa mainetta. Miehet arvostaa naista jolla ei ole huonoa mainetta ts. ei ole lutkaillut ja vaihtanut miestä lennosta jne. Minä kiltisti olin sitä, minkä uskoin olevan miesten mielestä ihana nainen. Mutta silti kohtasin niitä, jotka toimivat tätä kaikkea vastaan.

Aloin epäillä, että vanhempani olivat väärässä, koska miehiä tuntui kiinnostavan vaan helppous ja jos et ollut helppo, oli sinut helppoa sivuutta ja vaihtaa helpompaan. Kukaan ei poikaystävistäkään tuntunut arvostavan mun lutkattomuuttani eikä mun vilpitöntä halua olla yhden naisen mies. Ei kukaan. Jos ne olis arvostanut, niin miksi aina ne lutkahtavat vei huomion?

Ikinä ei yksikään mies ole vielä kehunut minua siitä, että uhrasin ajatusta ja elämääni asialle. Mä en usko, että miehet oikeasti haluaa tommoista naista. Ne vaan puhuu. Niinpä on ihan sama minkä tasoinen sitä on, kunhan itse tuntee itsensä ja pitää itsestään. Näköjään minusta joku tykkää sittenkin, vaikka olenkin jo 6 miehen käyttämä kurppa. Enkä neitsyt teini...

• zönggö kirjoitti:

Muakin vanhemmat nuorena valisti, oo tyttö siivosti. Älä anna pojille ainootas kauheen helpolla ja käyttäydy siivosti, ettet saa huonoa mainetta. Miehet arvostaa naista jolla ei ole huonoa mainetta ts. ei ole lutkaillut ja vaihtanut miestä lennosta jne. Minä kiltisti olin sitä, minkä uskoin olevan miesten mielestä ihana nainen. Mutta silti kohtasin niitä, jotka toimivat tätä kaikkea vastaan.

Aloin epäillä, että vanhempani olivat väärässä, koska miehiä tuntui kiinnostavan vaan helppous ja jos et ollut helppo, oli sinut helppoa sivuutta ja vaihtaa helpompaan. Kukaan ei poikaystävistäkään tuntunut arvostavan mun lutkattomuuttani eikä mun vilpitöntä halua olla yhden naisen mies. Ei kukaan. Jos ne olis arvostanut, niin miksi aina ne lutkahtavat vei huomion?

Ikinä ei yksikään mies ole vielä kehunut minua siitä, että uhrasin ajatusta ja elämääni asialle. Mä en usko, että miehet oikeasti haluaa tommoista naista. Ne vaan puhuu. Niinpä on ihan sama minkä tasoinen sitä on, kunhan itse tuntee itsensä ja pitää itsestään. Näköjään minusta joku tykkää sittenkin, vaikka olenkin jo 6 miehen käyttämä kurppa. Enkä neitsyt teini...

Yhden miehen nainen, korjaus!!! xD

Mää lopettelen nyt, johan tässä päivä menikin. Jospa vähän lomailis välillä, menee jo sukupuoliroolit sekaisin. :D

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Nainen nimenomaan saa aina tasoistaan seuraa. Naisilla nyt vaan on ongelmana yleisesti oman tason tunnistaminen.

• helgamies_ kirjoitti:

Nainen nimenomaan saa aina tasoistaan seuraa. Naisilla nyt vaan on ongelmana yleisesti oman tason tunnistaminen.

Okei, siksi mulla onkin mua nuorempi ja komeampi mies. Naisethan saa aina tasoisensa miehen. Olen siis aika tasokas, näin vanhemmiten. :D

• helgamies_
        zönggö kirjoitti:

Okei, siksi mulla onkin mua nuorempi ja komeampi mies. Naisethan saa aina tasoisensa miehen. Olen siis aika tasokas, näin vanhemmiten. :D

Miehen tasosta kertoo jotain se, että hänen nainen on vanhempi. Eli kyllä, olet saanut tasoistasi seuraa.

• helgamies_ kirjoitti:

Miehen tasosta kertoo jotain se, että hänen nainen on vanhempi. Eli kyllä, olet saanut tasoistasi seuraa.

Noo, se osaa arvostaa naista vanhempanakin. Eli melko speciaali mies. <3

Ainiin, enkö oliko se tasokkaampi? ;)

• 19.11

Mitenkäs mä arvasin, kenen aloitus... varoittavana esimerkkinä!
      Mutt totta puhuen... en ymmärrä minäkään.
      Ihan ensimmäisestä raivokohtauksesta, kun autokin piti oikein pysäyttää ja vielä uhkaukset päälle ex-vaimolle joistain sormuksista... kyllä olis pitänyt herättää.

Silloin kun ensimmäisen kerran Marjoa "taputteli", olisi ollut se lähdön paikka viimeistää! Solmia nyt avioliittokin vielä... en jaksa ymmärtää.
      Hyvä kun viimein ymmärsi jättää sen liiton... taatusti hänen on olla yksin parempi!

Hyvää yötä, kaikille palstalaisille tasapuolisesti!

• vakka.kantensa.valitsee

Ihmiset menevät naimisiin sielunkumppaninsa kanssa, joten en voi sääliä naista. Ihan omilla arvoillaan nainen aviomiehinsä valitsi. Jos taas syynä oli genitaalien yhteensopivuus ja eräänlainen arvottomuus, niin omanlaista sielunkumppanuutta örkkien parittelukin on.

• helgamies_

Naista vie kiimavittu. Joten kaikki muu on tässäkin tarinassa turhaa kuorrutusta.

• hän.xxx

Hyvä tulihan luetuksi...tämäkin tarina ja kantaa ottaneet mielipiteet
      Hyvin paha kertomus !!

• itsellinen-nainen

Tällaisia bimbojahan miehet on. Olen aina pysynyt kaukana niistä, ei turhaa riskiä.

• vanhapiikavainen

Miehissä ei tosiaan hyviä vaihtoehtoja olekaan. En aio seurustella koskaan.

• helgamies_

Nainen saa aina tasoistaan seuraa jos vain haluaa.

• vanhapiikavainen
        helgamies_ kirjoitti:

Nainen saa aina tasoistaan seuraa jos vain haluaa.

En halua seurustella miesten kanssa. Piste. Miehet ovat kuvottavia. Joko tuollaisia kuin aloituksessa tai sellaisia kuin täällä palstalla.

• helgamies_
        vanhapiikavainen kirjoitti:

En halua seurustella miesten kanssa. Piste. Miehet ovat kuvottavia. Joko tuollaisia kuin aloituksessa tai sellaisia kuin täällä palstalla.

Et halua seurustella tasoistesi miesten kanssa. Se on ok.

• vanhapiikavainen
        helgamies_ kirjoitti:

Et halua seurustella tasoistesi miesten kanssa. Se on ok.

En halua seurustella minkään tasoisen miehen kanssa. Ja se on myös OK.

• helgamies_
        vanhapiikavainen kirjoitti:

En halua seurustella minkään tasoisen miehen kanssa. Ja se on myös OK.

Juuri näin, nainen saa aina miehen jos vain haluaa.

• vanhapiikavainen
        helgamies_ kirjoitti:

Juuri näin, nainen saa aina miehen jos vain haluaa.

Mitä juuri näin? Ei kiinnosta saanko vai en, koska en halua.

• enymmäränaisia

Naiset haluaa elää paskan miehen kanssa. Minkäs sille voi. Tylsät ätmit ei naisia saa koska eivät ole jänniä.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ei kelpaa kunnollinen mies. Väkisin nainen haluaa jännämiehen hakattavaksi vuosikausiksi.

• yksinmielumminkiitos

Buhaha, miehet on noloja, kuin kolmevuotiaita. En ihmettele kun nykyään on buumi heittäytyä biksi tai lesboksi.

• Kommenttisi on todistus siitä että lesbous/bisexuaalisuus on naisille valinta eikä mikään ominaisuus jolle he eivät voi mitään. Sinäkin olet kostolesbo, koska et saa parasta miestä jonka kaikki muutkin naiset haluavat.

• selfhating

Hoh, naiset ne jaksaa aina valittaa noista narsisteista mutta alitajuisesti todellisuudessa haluavat tälläisiä miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      81
      1303
    2. 105
      1087
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      154
      1008
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      64
      938
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      443
      880
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      764
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      74
      723
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      105
      699
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      659
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      58
      628
    Aihe