Vieressä oleva auto on kolhinut muutaman vuoden vanhan autoni kyljet, kävin sanomassa asiasta ja hän teki ilmoituksen omaan vakuutusyhtiöön. Aikaa kului ja SVT:lta kävi ylimielinen tarkastaja kattoo. Kuvasi jne. Meinas ettei maalata tarvita, josta olin erimieltä.
Tarkastaja soitti muutaman päivän päästä että vie hänen määräämään liikkeeseen korjautukseen kunhan olen saanut vakuutusyhtiöltä paperit.
Eikös asia mene niin että saan itse päättää missä autoni korjautan? Ja miten sitten toimin jos en ole tarkastajan lausuntoon tyytyväinen?
Papereita odotellaan.
Tällästä pohjanmaalla.
Kuka päättää missä autoni korjataan.
3
117
Vastaukset
- VakuutusYhtiöPäättää
Kyllä se vakuutusyhtiö määrää mitä liikkeitä voit käyttää, mikäli haluat korjauksen vakuutusyhtiön piikkiin.
Kaikilla korjaamoilla ei ole sopimuksia "hyvävelikerhoa" vakuutusyhtiöiden kanssa. - RMB54
Kyllä asiakas päättä missä autonsa korjaa. Tarkastaja voi antaa suosituksensa, mutta sitä ei tietenkään tarvitse noudattaa. Korjauskustannuslaskelman saat tarkastajalta tai korjausliike pyytää sen sähköisesti.
No perkele! Näinhän se homma etenee. - oikein-väärin
Jep saahan sitä korjata muuallakin mutta vakuutus maksaa vain sen minkä sen sopimuskorjaamo olisi samasta ottanut.Loput maksat itse. Pitää muistaa että vain maalausta koskee, mutta jos autoon pitää laittaa osia niin ainoastan autonmaahantuojan valtuuttama saa korjata ei kaverin nyrkkipaja jos vakuutus niin vaatii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885