Kertokaapa naisen logiikalla käytös nettitreffeill

Naisasialooser11

ä. En oikein tajua tuota naisen logiikkaa eli kertokaapa syyt seuraavaan naisten kaavamaiseen ja ennalta-arvattavaan käytökseen.

Nainen siis vastailee viesteihin, ei yhteen tai kahteen vaan useampaan ja kertoo niitä näitä ja viimeistään sitten kun ehdottaa tapaamista, nainen lopettaa viestittelyn, jotkut jo ennen kuin on edes ehdottanut tapaamista. Miksi vastata ensimmäiseenkään viestiin jos ei kiinnosta jatkaa keskustelua ja tavata?

viimeisimmän noin toimineen naisen henkilöllisyyden ja työpaikan selvitin fb:stä, seuraavaksi selväitän myös osoitteen. Kaavamainen käytös oli tuolta naiselta paha virhe, seuraavaksi hän maksaa tekemästään virheestä.

19

365

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisia_vaihtoehtoja

1. Nainen ei kehtaa tavata ulkonäkönsä takia. Kuvat voivat vääristää hyvinkin pahasti tai kuvat voivat olla vaikkapa hyvin vanhoja, jolloin nainen on rupsahtanut jo. Tai esimerkiksi on lisännyt vanhempia kuvia joissa on hoikka ja nykyisin on lihava. No, miksi sitten mennä edes nettideittiin vääristetyillä kuvilla jos ei kuitenkaan voi siksi ketään tavata? En tiedä mutta tälläistä tapahtuu.
      2. Nainen on jutellut nettideitissä useiden miesten kanssa ja on sitten valikoinut sen mielestään parhaan ja haluaa tavata vain hänet. Tai sitten on tosielämässä kohdannut jonkun johon ihastunut jolloin muiden deittailu ei enää kiinnosta.
      3. On nettideitissä hakemassa egobuustia johon riittää viestit mieheltä. Ei siihen tapaamista tarvita.
      4. Sinusta paljastui jokin naisen mielestä hyvin vastenmielinen asia jonka johdosta hän ei halunnut enää edetä tapaamisasteelle. Voi oll vaikkapa jokin juttu arvomaailmassa tai elämässä.
      5. Naisella on jonkinlainen epämääräinen suhde. Suhteessa on ongelmia, tauko tai muuta vastaavaa. Silloin nainen on liittynyt nettideittiin. Enää ei kiinnosta nettideitin tapaaminen (tai omatunto alkaa kolkuttaa) kun homma onkin toisen miehen kanssa hyvin.)

• Naisasialooser11

Vaihtoehdot 2 ja 5 voivat olla järkeenkäypiä. Vaihtoehdossa 3, eihän naisen tarvitsisi vastata yhteenkään miesten viestiin koska tosiaan ne viestit miehiltä riittävät. Vaihtoehto 1 on tosiaan epälooginen, mutta fb:n perusteella myös nettideittikuvat pitävät suurin piirtein paikkansa ja ovat ajan tasalla, 4 kohta tuskin pitää paikkaansa koska nainen on tykännyt niistä asioista joista kirjoittelen eikä arvomaailmaa ole juurikaan edes esitelty.

• kokemuksiani.M

Naisen käytökseen nettideiteissä ei ole mitään logiikkaa olemassa.
      Mulla on käynyt jopa niin että nainen lähettää ekan viestin suomi24 treffeissä jossa pyytää lenkille, kun sanon että käy ja yritän sopia päivää ja aikaa niin nainen ei enää vastaa.
      Niinkin on käynyt tinderissä että nainen suostuu lenkkipyyntööni ja edellisiltana laittaa osoitteen missä tavataan, treffipäivänä huomaan että on poistanut minut mätseistä. Todella epäkohteliasta.
      Jatkuvia treffien perumisia milloin "flunssan" takia tai sitten "yllättävien työkokouksien" takia. Mikään ei enää yllätä.
      Mitä pidempään nettitreffailet niin sitä tutummaksi nämä perumiset ja venkoilut tulee.

• Naisasialooser11

Ja naiset vielä ihmettelevät miksi jotkut miehet heitä vihaavat. Minun mielestäni nainen joka noin käyttäytyy on ansainnut rangaistuksen.

• Naisasialooser11

Tuossa ekassa mainitsemassasi tapauksessa kyseessä saattaa olla feikkiprofiili, jolla sivuston yllpitäjä yrittää pitää asiakkaat tyytyväisinä. s24 on toki ilmainen, mutta tienaa rahaa mainoksilla ja mainostajat häipyvät jos siellä ei ole tarpeeksi ihmisiä niitä mainoksia näkemässä. Maksullisissa palveluissa noita vastaavia feikkiviestejä tulee enemmänkin

• kokemuksiani.M
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Tuossa ekassa mainitsemassasi tapauksessa kyseessä saattaa olla feikkiprofiili, jolla sivuston yllpitäjä yrittää pitää asiakkaat tyytyväisinä. s24 on toki ilmainen, mutta tienaa rahaa mainoksilla ja mainostajat häipyvät jos siellä ei ole tarpeeksi ihmisiä niitä mainoksia näkemässä. Maksullisissa palveluissa noita vastaavia feikkiviestejä tulee enemmänkin

Ei ole feikki, olen jopa nähnyt tuon ekan tapauksen naisen livenä, ei siis käyty treffeillä vaan tunnistin naisen kerran ulkona.
        Tinderissä tuo sama nainen on myös.

• Normimies38

Tuo on tyypillistä käytöstä. Monesti nainen lopettaa vastaamisen kun olen ehdottanut tapaamista.

• Mielikuva sinusta muodostuu viestien määrän kasvaessa. Ehkä sinä pidät hyvää kuvaa yllä, kunnes kerrot jotain mikä saa toisen muuttamaan mielikuvaa sinusta. Näinhän se elävässä elämässäkin menee, meillä on kiva mielikuva joka ei sitten olekaan kuin vaan mielikuva.

Ja mielikuva muuttuu, kun ihmisestä tietää ja kuulee enemmän. On kanssakäymisessä enemmän. Miksi vasta ollenkaan, siksi että olet herättänyt ensin mielenkiinnon. Joka hiipuu matkalla. Tapaaminen voi olla pelottavaa monista syistä. Sinä et vastaa odotuksia, mutta halutaan jatkaa keksustelua jospa se mielikuva vielä muuttuisi parempaan tai itse ei olla sitä mitä on annettu ymmärtää ja itsekin tiedetään se. Jolloin viisas ihminen puhaltaakin pelin poikki eikä jatka leikkimistä toisen kustannuksella.

• Naisasialooser11

Ihmisestä ei voi muodostaa yhtään mitään mielikuvaa muutaman nettiviestin perusteella, paitsi naisen logiikalla. Toisekseen jokaisessa viestissä olen antanut saman mielikuvan itsestäni, mitään en ole sanonut, mikä sitä mielikuvaa muuttaisi.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Ihmisestä ei voi muodostaa yhtään mitään mielikuvaa muutaman nettiviestin perusteella, paitsi naisen logiikalla. Toisekseen jokaisessa viestissä olen antanut saman mielikuvan itsestäni, mitään en ole sanonut, mikä sitä mielikuvaa muuttaisi.

Jokainen ajatus ja ääneen lausuttu lause luo väistämättä mielikuvaa äänessä olijasta. Halusit tai et. :)

Ellei ole kuuro ja sokea kaikelle.

• Nainen_viestii

mahdollisia_vaihtoehtoja esitti pari ihan varteenotettavaa. Tuo 2. kohta ainakin käynyt ainakin ja olen vain poistanut profiilin jossain vaiheessa.

Myös 4. kohta on käynyt, joskaan ei noin että vallan "vastenmielinen" asia, pikemminkin vain että jutustelu ei vaan ota tulta alle niin, että kokisi enempää kiinnostusta tutustua toiseen.

Minusta viestittely ei vielä tarkoita sitä että kumpikaan on vielä halukas välttämättä treffaamaan, se on molemille ns. kuulosteluvaihe.

Myös siis miehet jättävät keskustelut ikäänkuin kesken, ei se merkitse minusta muuta kuin että ei nyt juttu luistanut jotenkin. On myös käynyt niin, että puhelinnumerotkin on vaihdettu ja treffeistä sovittu ja sitten mies ei enää vastaakaan tekstariin.

En odota mitään selitystä kun yhteydenpito tössähtää miehen puolelta. Enkä ainakaan ala listaamaan tommoisia ihan hassuja miehestä johtuvia syitä, heh. Eiköhän se syy oo vaan se ettei kiinnostus ollut riittävää sittenkään minua kohtaan.
      On siis toki kohteliasta laittaa viesti että ei kiitos sittenkään, mutta aina sitä ei tiedä että palaako asiaan vielä, juttu vaan ehkä kuivahtaa.

Minä olen ollut e-kontaktissa pari lyhyttä jaksoa, suomi24 vain hetken, en niin siitä saitista pitänyt. E-kontaktissa ei ole feikkiviestejä ainakaan vastaan tullut. Nyt tapailen yhtä e-kontaktissa tavattua miestä.

• Naisasialooser11

Muutaman nettiviestin perusteella ei voi tehdä mitään arvioita suuntaan eikä toiseen. Sinä ilmeisesti oletat, että mies saa kipinät suihkuamaan jo pelkällä viestittelyllä.

• Nainen_viestii

Heh, no en oleta. Ei vissiin sillä
        miehelläkään ole yhtään mikään suihkunnut jos ei ole mulle enää yhtäkkiä vastannut :D.
        Kyllähän viestittelyssä aika piankin huomaa ollaanko samalla aaltopituudella yhtään. Me kaksi ei ainakaan olla :)

• etsikää.livestä

1 nainen asuu helsingissä mutta tekee profiilin kuopioon eli etsii kuopiosta seuraa ja esittää että asuu kuopiossa ja on varattu 2 suurin osa taitaa olla nais vankeja vankilassa eli heillä on aikaa nettailla mutta vaikea tulla treffeille 3 varatut h-hetkellä ei uskallakkaan tavata ketään tai pelko jos onkin tuttu tai joku saa selville ja ero tulee mutta tekee kikkeliä mieli 4 mielenterveys ongelmaiset kukaan ei tiedä mitä päässä liikkuu 5 kuten 4lonenkin mutta 1 minuutin välein sanoo olen korkeasti koulutettu ja puhun viisaita ja kukaan ei tiedä ei edes he itsekkään mitä päässä liikkuu mutta alko maistuu ja baariväki tuntee heidät viikonlopun vakio asiakkaita

• kummaa.ja.outoa

ja neteissä moni on lesbo tai bi eli 10 ilmoitusta tai naista niin 2 lesboa 4 bi seksuaaleja 3 feikkiä ja 1 on sit se surullisen kuuluisa netti tyttö niin livessä ei niin paljon lesboja ja bi tä näy mutta netit täynnä heitä

• jäisi.treffaamatta

Jos tämmöinen mulle viestiä laittaisi niin en kyllä enempiä vastaisi, jos kohta pari viestiä enintään antaen vielä mahdollisuuden. Eihän tuosta välimerkittömästä soosista meinaa ymmärtää mitään :0

• Kiltti-ja-kunnollinen

Nainen testailee saako paremmantasoista miestä.

• Niin, tosi vaikea sanoa, miksi kukaan ei halua treffeille kanssasi.

• ghfjfghjhg

Joko haluaa imuroida imarteluja tai sitten koittaa passiivisella keskustelulla kohteliaasti tappaa keskustelun epäkiinnostavan tyypin kanssa tai sitten olet koko ajan ollut varalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      166
      1295
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1194
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1090
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      66
      909
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      668
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      563
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      548
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      509
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      484
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      477
    Aihe