Onko nykyään "rennompia" smokkeja joita voi käyttää esim. lapsensa häissä päivällä jos ajattelee että haluaa pukeutua paremmin kuin normaalisit ryyppyjuhliin. Ja paremmin kuin muut. Vaatiiko daamiltakin silloin jotain tiettyä koodia? Myyjistä ei oikein ota selvää kun niille "nykyään kaikki on niin vapaata". No jos niin ajattelisin eihän koko kysymystä olisi.
Smokki häävieraalla
2
3213
Vastaukset
- Jotakinapua
Ensinnäkin smokki on ilta-asu, joten sitä ei käytetä päivällä, vaan kello 18 jälkeen. Toiseksi ei ole olemassa "rennompia" smokkeja, on vain smokkeja. Jos mies pukeutuu smokkiin, nainen pukeutuu sen mukaan. Riippuu tilanteesta, onko naisen vaate lyhyt vai pitkä, mutta tyylikäs ilta-asu kuitenkin, koska smokki on miehen "iltapuku".
Lapsen häihin laittaisin miehenä tumman puvun.
Tätä ei kysytty, mutta jos kutsussa on pukukoodina tumma puku, se tarkoittaa miehen tummaa pukua. Naisen vaate voi olla mitä vaan väriä, kun vaan on juhlaan sopivaa. Muuan tuttu rouva sai suorasanaista palautetta, kun ei ollut tummaa mekkoa päällä!
Netistä löytyy tarkempaa ohjetta vaikkapa hakusanalla pukeutumisetiketti. - Anonyymi
ois kiva ite oppii pitää smokkia niin synttäreillä kuin häissäkin. pitääkö moni enää tätä nykyä smokkia ees hääasuna ja suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244