Kaverillani on kaukosuhde, jossa kaverini asuu Suomessa ja hänen rakkaansa espanjassa. He eivät ole kertaakaan tavanneet eivätkä ilmeisesti tule tapaamaan toisiaan.
Mietin vain, että kestääkö tuollainen suhde kun ei pääse toisen viereen?
Voiko kaukosuhde kestää
6
336
Vastaukset
- ootko_pimahtanut
Hankkisit kuule oman elämän, on sairasta levitellä kaverin asioita keskustelupalstoille.
- mikäsuhdemuka
Pakko kysyä miten voi olla suhteessa kenenkään kanssa jos ei ole ikinä tavannut naamatusten?
- Saattaaollaettä
Eihän se mikään mahdottomuus nykyään ole, kun on kaikenlaisia vekottimia joilla pitää yhteyttä
- Olen.hämmästynyt
Anteeksi mitä? Joku seurustelee ihmisen kanssa jota ei ole koskaan tavannut!!? Ja vielä se etteivät ole edes aikeissa toisiaan tavata!!? Kaikkea sitä kuulee ...
- Lienevät.kakaroita
Eihän tuo ole suhde, viestittelytuttavuus pikemminkin. Jaksavat enintään niin kauan kunnes toinen löytää jonkun irl.
Nainen on tyhmä jos on uskollinen täällä päässä, mies espanjassa ei sitä taatusti ole. - Virsut
Kyllä tuollainen suhde kestää ihan niin kuan, kunnes tapaavat toisensa. Siihen se sitten jääkin. Siis jatkakaa vain entiseen malliin. Eipä ole rasittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637