Kaverillani on kaukosuhde, jossa kaverini asuu Suomessa ja hänen rakkaansa espanjassa. He eivät ole kertaakaan tavanneet eivätkä ilmeisesti tule tapaamaan toisiaan.
Mietin vain, että kestääkö tuollainen suhde kun ei pääse toisen viereen?
Voiko kaukosuhde kestää
6
381
Vastaukset
- ootko_pimahtanut
Hankkisit kuule oman elämän, on sairasta levitellä kaverin asioita keskustelupalstoille.
- mikäsuhdemuka
Pakko kysyä miten voi olla suhteessa kenenkään kanssa jos ei ole ikinä tavannut naamatusten?
- Saattaaollaettä
Eihän se mikään mahdottomuus nykyään ole, kun on kaikenlaisia vekottimia joilla pitää yhteyttä
- Olen.hämmästynyt
Anteeksi mitä? Joku seurustelee ihmisen kanssa jota ei ole koskaan tavannut!!? Ja vielä se etteivät ole edes aikeissa toisiaan tavata!!? Kaikkea sitä kuulee ...
- Lienevät.kakaroita
Eihän tuo ole suhde, viestittelytuttavuus pikemminkin. Jaksavat enintään niin kauan kunnes toinen löytää jonkun irl.
Nainen on tyhmä jos on uskollinen täällä päässä, mies espanjassa ei sitä taatusti ole. - Virsut
Kyllä tuollainen suhde kestää ihan niin kuan, kunnes tapaavat toisensa. Siihen se sitten jääkin. Siis jatkakaa vain entiseen malliin. Eipä ole rasittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162