Lopetin karppaamisen.....

Antikarppi

10

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolinkolinn

No voi pahus. Et oo ikinä edes karpannut. Ei sitä tartte olla kummonenkaa paskatappi ku solvata osaa.

• ArtoOkanagan

Hui kauhistus. En koskaan karppaa.

• Söisin.kyllä

Nam, kuulosti hyvältä aamiaiselta. Tosin en kyllä joka aamu söisi tuota, vaan välillä luomukaurapuuro mustikoilla on hyvää vaihtelua.

• 30-04-2017

Hesari kirjoitta mainostajien tahdon mukaan.
      Tämän foorumin mielipiteet kulkeutuu aivoinvaliedien tahdiassa.
      Kirjoituksissa ei ole järjen hiventä. tällaisissa tapauksissa pitäisi pohtia syitä,
      mutta, jos ei ole kykyä, niin ei ole.
      Häiriköinti on matalaotsaisilla ainoa argumentti.

• Okanagan

Kappas vaan Junttikin on herännyt talviuniltaan.

• painivaMummeli

Älä karppaa >>>>>>>>>>>> kurppaa kuten Piimäleili tekee

• kgjgjgfj

En saanut auki, kun en ole tilaaja. Tyyppi oli niin punakka, että todennäköisesti lenkkeily olisi ollut paras ratkaisu veren rasva-arvojen ja verenpaineiden korjaamiseen. Mutta kun ihminen on laiska, niin uskotaan, että syömällä enemmän korvataan liikunta. Ei se vaan niin mene. Tuo tyyppi ei ihon sävystä päätellen dieetillään 100-vuotiaaksi elä - pitkä ja terve elämä edellyttää muutakin mukavuusalueelta poistavaa toimintaa, kuin naama punaisena rasvan imemistä.

Itselläni ei ainakaan verenpaineet pysyisi alhaalla ilman liikuntaa, marjojen ja vihannesten syömistä. Sama kokemus on monella muulla.

Äärikarppauksesta ei ole vielä elämänikäisiä tutkimustuloksia, joten muutaman fanaatikon touhut eivät riitä todistamaan, että ratkaisu olisi terveyden kannalta paras. Emme ole eskimoita. Ja eskimoidenkin ruoka oli meren levillä kasvatettu, ei rehu- soijalla ja maissilla ja antibiooteilla lihotettua teollisuuskarjaa. Mammutit on metsästetty sukupuuttoon aikaa sitten, paleokaudelle ei ole paluuta.

• valuukomuukuinRäkä

Tukholman Kipinäkerhon tulpattoman mopon polkija on liikunta ja terveysvastainen. Ukko kuvittelee että vhh-Lchf olisi joku maailman mullistavin keksintö jota noudattamalla kaikki sairaudet katoaa viikossa ja rahat päivässä..

• kasvishullu

Artikkeli on valitettavasti vain tilaajille. karppausta on monenlaista. Itse karppaan kasvis-, ruokaöljypohjaisesti ilman elukanrasvoja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe