Kuinka kauan sinun piti säätää treffipalstalla ennekuin löysit jonkun "tärkeän".
Exä tässä vaan valehteli, että kaksi päivää oli ja "se oikea laastari" tippui käsiin. Nämä kaksi päivää siis siksi olennaiset, että oli muuttanut luotani pois. Eli yrittää erosta huolimatta vedättää vieläkin jopa tässä, vai mitä? Mikä on oletusarvosi siitä kuinka kauan pitää luuhata ja painostaa naista treffeille?
Miehet kertokaa!
7
316
Vastaukset
- Onvedetty
On tuo kaksi päivää mahdollista isommalla paikkakunnalla. Ilta netissä ja sopii treffit seuraavalle päivälle. Usein se ei onnistu muiden menojen vuoksi.. On mahdollista, mutta uskon, että vedättää ja on tavannut netissä jo aiemmin.
Jos ei ole kysymys pesänjaosta, niin ei ehkä tonkimisen arvoista. Pahoittelen, mitä sinulle on tapahtunut ja anna sen mennä. Mä sain herutettu naisen treffeille jo samana päivänä. Joten ei se pari päivää kuullosta ollenkaan huuhaalle jos ukkosi osaa asiansa.
Mutta on hän tietysti voinut hyvin treffata naisseuralaisensa jo aikaisemmin. Mutta tuskin sillä on merkitystä enää, jos teillä on jo lusikat menneet jakoon.- ihme.touhuu
Sehän on ihan tuurista kiinni sama kuin irl. Natsaa heti tai vuoden päästä.
En ymmärrä mäkään miksi exän löytämiset tai vedätykset sua ees kiinnostaa. Ja mitä se exäsi sulle tommosia kertoo. Taitaa olla aika katkera ero teillä. - KaukoKeino
Nettitreffit, nettidaittailu ja treffeille painostaminen ovat aika tavalla eri asioita.
Kyllä itse olen sopinut treffit pidemmän kaavan mukaan aivan ensimmäisestä viestistä alkaen ja liki myös ensimmäisen sivulla vierailijan kanssa.
Painostaa tuskin on tarkoitus edes ketään nettideittailuun. Tutustua voi sitten nettideitaten ennen pidempää tapaamista. Sähköposti ja valokuvat ovat oivia välineitä. Nopeimmillaan treffit on sovittu parin viestin jälkeen (naisen aloitteesta!). Tosin näin on tapahtunut vain kerran sen 15 vuoden aikana, mitän olen nettitreffeillä pyörinyt. Ja sitä Oikeaa ei ole koskaan löytynyt.
- unohanpaskanheti
Sen enempää menemättä siihen että ajattelen sulla olevan ongelma päässäsi kun välität ja mietit asiaa, niin sanon suoraan sen että kyllä sieltä irtoaa ihan samana päivänäkin.
- ikuinen-sinkku
Olen yrittänyt päästä treffeille ainakin 10 vuoden ajan. Kukaan ei ole vielä suostunut sillä olenhan aika ruma mies. Naiset on kyllä todella nirsoja, luulevat olevansa täydellisiä mutta eivät todellakaan ole. Kutosen naiset haluaa kympin miehen, ei kelpaa kutosen mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159