Ajatellaanpa että olet aviomies avoimessa suhteessa. Siis sinulla ja vaimollasi on seksisuhteita muihin ihmisiin. Mutta samoihin ei satunnaisiin tapauksiin. Vaimollasi on sinun lisäksi kaksi poikaystävää.
-Haluatte lapsia, vaaditko vaimoasi käyttämään ehkäisyä muiden kanssa?
-Voisitko ajatella antaa kohtalon päättää kuka teistä kolmesta on biologinen isä asiaa jälkikäteen tarkastamatta. Kasvattaa lasta kutsumaan teitä kaikkia isäksi. Selvyyden vuoksi tarvittaessa myös etunimillä. 
--Menen kaverin kanssa uimaan. / Menen Matin (tai Ari tai Jarin) kanssa uimaan.
--Menen isän kanssa kirjastoon.  /  Menen Matin (tai Arin tai Jarin) kanssa kirjastoon.
Isänä avoimessa suhteessa
5
795
Vastaukset
- vahingossaOlen antanut vaimoni olla kolmen eri miehen kanssa ilman ehkäisyä,mutta onneksi ei vahinkoa tullut.Kutkuttaa kyllä ajatus ,että jos vielä kerran,on se niin kiihoittavaa katsoa kun vieras menee vaimon reisien väliin ja lopuksi antaa siemensyksyn vaimoni tuheroon. 
- Kolme eri kertaa vai kaikki yhdessä? 
 Jos juttu on suunniteltu niin ei kait se vahinko olisi?
 Ainutlaatuista vai jatkuuko seikkailu vielä?- vahingossaKolme eri kertaa kahden vuoden aikana ja joka kerta uusi mies.Yhden kerran vielä kokeillaan vaikka vaimoni on kyllä varoittanut vahingon mahdollisuudesta. 

- En kestäisi tällaista suhdetta ellei minullakin olisi jotain sivupanoja. Täytyisikö minun käyttää ehkäisyä ja miten sitten vahingon sattuessa, kuka olisi äiti ja kuka isä? 
 Logiikkasi kusee.
 nöfnöf 🐽
- Kyllä vaimon pitäisi käyttää sivusuhteissa ehkäisyä, 
 Nimen omaan siis sivusuhteissa. Vaikka parisuhde olisi avoin, muut olisivat niitä sivusuhteita ja minä olisin lapsen ainoa isä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384